Wat is er Joris? Geldgebrek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef Rhythm het volgende:
Okay, het moment is aangebroken.
Het wordt tijd voor de confrontatie met MijnPostbank.nl![]()
.
Zelfs een hoer heeft er geld voor over om met mij te neukenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je nog naar de hoeren kan deze maand bedoel je?
5 dagen achter elkaar op stap is niet goed voor de liquide middelen, kan ik je vertellenquote:
Dat geloof je toch zelf niet, hé?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zelfs een hoer heeft er geld over om met mij te neuken.
Kut, is die opmerking zelfs te ongeloofwaardig voor Fok!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet, hé?
Jammer johquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:38 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kut, is die opmerking zelfs te ongeloofwaardig voor Fok!
Geef maar toe, jij wilt ook graag BT en 4EBE op bezoek.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Sackboy het volgende:
Jitzzzze heeft bezoek gehad van Blackzilla. Die stootte zo hard dat ie de banaan uit Jitzzzze z'n oor stootte.
BT wel jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt ook graag BT en 4EBE op bezoek.
Retorisch 13.gifquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt ook graag BT en 4EBE op bezoek.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
TS kan er niet mee omgaan
Nee, sorry. Dat ben ik, en je opblaaspop-pakketje past niet in de brievenbusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet gaan, volgens mij staat Allure_ voor de deur.
He jammer, morgen weer een kansquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat ben ik, en je opblaaspop-pakketje past niet in de brievenbus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |