quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wil je dat ik je gezelschap kom houden op het toekomstige strafbankje?
En jij hebt ze eens even flink het sperma door hun aderen laten lopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ze stonden hier beide voor de deur net.
En hoe, ze konden er geen genoeg van krijgen. Morgen komen ze trouwens weer langs.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij hebt ze eens even flink het sperma door hun aderen laten lopen
Oke KoPquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
We moeten elkaar gewoon aanspreken bij elkaars voornamen
Het snot voor de ogen neuken, TJAKKAAAH.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe, ze konden er geen genoeg van krijgen. Morgen komen ze trouwens weer langs.
Maar jij bent toch een neger? Want vond superXmacho daar dan van?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe, ze konden er geen genoeg van krijgen. Morgen komen ze trouwens weer langs.
Kon je hun je banaan niet gewoon meegevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hun ogen zagen een beetje witjes toen ze weggingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het snot voor de ogen neuken, TJAKKAAAH.
Idd, dat kind kan slikken hé, ze kon er niet mee ophouden. Aan het eind van de sessie was ik een kilo lichter.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ohh ben je wel legaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een neger? Want vond superXmacho daar dan van?
Ik ben geen neder; wel wordt ik af en toe Whitezilla genoemd. En Stella was hier niet. Ik heb het over BT en die ene met die zwarte ogen. 4everblackeyed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een neger? Want vond superXmacho daar dan van?
Ze zagen een beetje bleekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hun ogen zagen een beetje witjes toen ze weggingen
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kon je hun je banaan niet gewoon meegeven?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je der tandjes ook geglazuurd..?
Tja die heeft zeker teveel klappen van dr vriend gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben geen neder; wel wordt ik af en toe Whitezilla genoemd. En Stella was hier niet. Ik heb het over BT en die ene met die zwarte ogen. 4everblackeyed.
Ahjah idd dan kan je um niet meer in je oor stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Ben je nog maagd ofzo? Als ik mijn banaan weggeef dan heb ik er zelf toch geen plezier meer aan?
Daar heb ik niets van gezien en gemerkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja die heeft zeker teveel klappen van dr vriend gehad.
Of je nog naar de hoeren kan deze maand bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef Rhythm het volgende:
Okay, het moment is aangebroken.
Het wordt tijd voor de confrontatie met MijnPostbank.nl![]()
.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |