Dus deze eindbaas moest weer eens naar school. Nadat ik klaar was wil je natuurlijk weer terug naar huis.

Ik stap dus in de stadsbus. Hij was vrij vol maar ik regel natuurlijk een plekje naast een mooie chimeids. (De staande players om mij heen waren te bang om een zitplek te vragen/eisen

)
Nouja dus, een paar van die losers die aan het staan waren begonnen dus de hele rit alleen maar over specs en bitrates enzo te praten. Dus ik zat er een beetje "

" naar te luisteren ( mijn Ipod accu was leeg

) En de schone deernes om mij heen zaten er ook met een grote huillach naar te kijken. Ik vond het al vrij amusant maar toen de minste geek ineens over zijn vriendin ging praten werd het pas echt leuk

. De oppergeek begon me toch ineens te praten over chickies en vrouwengedrag. Ik kon mijn lach bijna niet inhouden en dacht: jongen, de enige keren dat jij met een vrouw praat (laat staan aanraakt) is als je iets afrekent in de winkel

.
En nog iets

. Nadat ik zat te wachten op de bus naar Heerenveen (

) samen met een oud oma'tje, komen er ineens een paar Hoodnegers bij staan. Dat wijf gelijk dik hyperventileren

Alsof ze verwachtte dat ze verkracht zou worden. Sad.
Klacht: Tweakers die bazen in de bus mee laten genieten met hun paupergesprekken en stoere vrouwen verhalen.
Klacht2. Oude oma'tjes die denken dat elke neger een crimineel is
Disclaimer. Niet alles is op waarheid gebasseerd in dit topic.
[ Bericht 4% gewijzigd door Chuck_Norris op 02-10-2008 14:30:40 ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.