abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62076963
Dus deze eindbaas moest weer eens naar school. Nadat ik klaar was wil je natuurlijk weer terug naar huis. Ik stap dus in de stadsbus. Hij was vrij vol maar ik regel natuurlijk een plekje naast een mooie chimeids. (De staande players om mij heen waren te bang om een zitplek te vragen/eisen )

Nouja dus, een paar van die losers die aan het staan waren begonnen dus de hele rit alleen maar over specs en bitrates enzo te praten. Dus ik zat er een beetje " " naar te luisteren ( mijn Ipod accu was leeg ) En de schone deernes om mij heen zaten er ook met een grote huillach naar te kijken. Ik vond het al vrij amusant maar toen de minste geek ineens over zijn vriendin ging praten werd het pas echt leuk . De oppergeek begon me toch ineens te praten over chickies en vrouwengedrag. Ik kon mijn lach bijna niet inhouden en dacht: jongen, de enige keren dat jij met een vrouw praat (laat staan aanraakt) is als je iets afrekent in de winkel .

En nog iets . Nadat ik zat te wachten op de bus naar Heerenveen ( ) samen met een oud oma'tje, komen er ineens een paar Hoodnegers bij staan. Dat wijf gelijk dik hyperventileren Alsof ze verwachtte dat ze verkracht zou worden. Sad.

Klacht: Tweakers die bazen in de bus mee laten genieten met hun paupergesprekken en stoere vrouwen verhalen.
Klacht2. Oude oma'tjes die denken dat elke neger een crimineel is

Disclaimer. Niet alles is op waarheid gebasseerd in dit topic.

[ Bericht 4% gewijzigd door Chuck_Norris op 02-10-2008 14:30:40 ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62077016
Weer een verzonnen verhaal, leuk man.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:28:45 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62077079
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
En nog iets . Nadat ik zat te wachten op de bus naar Heerenveen ( ) samen met een oud oma'tje, komen er ineens een paar Hoodnegers bij staan. Dat wijf gelijk dik hyperventileren Alsof ze verwachtte dat ze verkracht zou worden. Sad.
En toen heb je dat oma'tje ook maar gelijk even gevingerd?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62077088
quote:
Is toch logisch.. Ik zou ook bang worden van al die zwarten om me heen. Het daglicht is niet eens meer te zien, en ja.. je weet niet wat er verder nog achterweg komt. Maar ze zijn zo zwart omdat ze dingen doen die het daglicht niet kan verdragen
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62077111
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

De Uni in Grunn ja
Waarom neem je dan een bus naar Hoerenveen

Friesland
pi_62077126
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

De Uni in Grunn ja
Oh dan moet je je profiel even aanpassen. Overigens mooi dat je WO doet. Nederland is nog niet verloren
pi_62077132
Iets met "zelf" en "reflectie" ofzo.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_62077137
Zo rekbaar zijn ouderen niet meer he vind het niet gek!
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62077151
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Waarom neem je dan een bus naar Hoerenveen

Friesland
Oh wacht je bent zo'n fucking spoorknor (TS dus)? Dan neem ik mijn woorden terug
pi_62077183
Wat is een spoorknor?
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62077211
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Is toch logisch.. Ik zou ook bang worden van al die zwarten om me heen. Het daglicht is niet eens meer te zien, en ja.. je weet niet wat er verder nog achterweg komt. Maar ze zijn zo zwart omdat ze dingen doen die het daglicht niet kan verdragen
Er zitten ook wel toffe negerts bij hoor
pi_62077245
Iemand die elke dag met trein/bus van zn woonplaatsje ver weg naar de grooote stad gaat om naar de uni te gaan.
pi_62077248
Goed topic, maar heb je die chimeisjes nou nog geregeld? want dat ontgaat mij een beetje in dit verhaal.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62077275
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand die elke dag met trein/bus van zn woonplaatsje ver weg naar de grooote stad gaat om naar de uni te gaan.
Precies, een moederskindje dus
pi_62077296
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Er zitten ook wel toffe negerts bij hoor
Jup ik ken er 2 (2 toffe negers dus), één komt uit Sri Lanka. Aardige knul. De ander komt van Curaçao of Aruba ofzo.
pi_62077302
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef RozeAnjer het volgende:

[..]

Precies, een moederskindje dus
Ja (nog wel )
pi_62077331
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja (nog wel )
In ieder geval respect dat je het probleem gewoon erkent In tegenstelling tot sommige thuiswoners hier op Fok
pi_62077360
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef afcajos het volgende:
Goed topic, maar heb je die chimeisjes nou nog geregeld? want dat ontgaat mij een beetje in dit verhaal.
Ja ik had nog een kort stukje over die chimeid naast me , maar die heb ik maar weggehaald . Maar in werkelijkheid helaas niet, ze moest er 1 halte eerder uit waar ze eruit stapte en mij nog een laatste glimlach gaf
pi_62077393
Wat is een chimeid ?
pi_62077430
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:39 schreef Ulreazj het volgende:
Wat is een chimeid ?
Een mooie dame
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:41:42 #21
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62077442
Mensen die op de Uni zitten...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_62077449
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef RozeAnjer het volgende:

[..]

In ieder geval respect dat je het probleem gewoon erkent In tegenstelling tot sommige thuiswoners hier op Fok
Ach ik ben er trots op. Maar volgend jaar ben ik weg
pi_62077541
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Een mooie dame
Ok.
pi_62077628
"Eindbazen"
je bericht is misplaatst. verbeter het en probeer eens opnieuw.
pi_62077905
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja ik had nog een kort stukje over die chimeid naast me , maar die heb ik maar weggehaald . Maar in werkelijkheid helaas niet, ze moest er 1 halte eerder uit waar ze eruit stapte en mij nog een laatste glimlach gaf
Maar in je fantasie had je ze allemaal ! Player!!
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')