Dag, ik kom je vanavond wel opzoeken als ik langs de wallen loopequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ze heeft zooo gelijk.
Maar ik ga, werkenhahahahaha. Daaaag
Ze post boven je.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dag, ik kom je vanavond wel opzoeken als ik langs de wallen loope![]()
Dag BTquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ze heeft zooo gelijk.
Maar ik ga, werkenhahahahaha. Daaaag
Als het los zit, moet je het inderdaad weer naaien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Als je graag wil schuren , Vraag je of BT dat doet die naait toch met alles wat los en vast zit.
Doe eens lief tegen BTquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Als je graag wil schuren , Vraag je of BT dat doet die naait toch met alles wat los en vast zit.
De neger die koekiemonster heet..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
Tabloid is vast een neger die Stella gepakt heeft toen ze in Amsterdam was.
Dat in z'n UI is Oscarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De neger die koekiemonster heet..
Moet 1 x aan me kommen en hij eet de rest van zijn leven uit een slangetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
Tabloid is vast een neger die Stella gepakt heeft toen ze in Amsterdam was.
Echt waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kijk op internet!!
Deed ik ook altijd.
Maar nu komt de elende..
Ik moet over 3 maand , een werk stuk van 10 bladzijde inleveren over het Nederlandse rechtsysteem ,
Je krijgt een verhaaltje op een pappiertje (die heb ik al)
En dat verhaaltje is wat er ongeveer is gebeurt.
En dan moet ik met de hand schrijfen , wat er gebeurt,
Dus Bijv.
Als ze gearesteerd wordt waar komt ze dan ,
Wat voor proces krijgt ze,
Hoe lang wordt de gevangenis straf ongeveer,
Hoe kommen exgedetineerde weer in de maatschapij.
Enzo voort.
En dat met de HAND!!!!![]()
En je moet er plaatjes inplakken!
Hij staat nu vast trillend op z'n beentjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Moet 1 x aan me kommen en hij eet de rest van zijn leven uit een slangetje.
Watte hoef hem maar tegen te kommen..
Dus jij bent stellaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GROOT NIEUWS GROOT NIEUWS !!
NOORSBLOED IS VERLOOFD !!!
Waarom doe je zo agressief?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |