Zijn foto's zijn sfwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
afcajos, doe niet ook een ban krijgen
Jamaar plaatjes spammen mag ook al nietquote:
Dan maakt hij er toch 1 lang plaatje van?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jamaar plaatjes spammen mag ook al niet
Tubgirl mag tegenwoordig wel weer. En goatse enzo.quote:
Wat heeft ie gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef superXmacho het volgende:
Tabloid ik hoop dat je een ban krijgt.
Ik heb het gemeldt.
Ik vindt het echt niet aceptabel wat je gedaan hebt.
Ik zit nu nog tebedenken of ik je terug zal pakken of niet.
They love me too muchquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
afcajos, doe niet ook een ban krijgen
Ik weet alweer genoeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tubgirl mag tegenwoordig wel weer. En goatse enzo.
Pak hem hardquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb het gemeldt.
wat heeft ie gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb het gemeldt.
Ja precies, ze heeft zooo gelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Als je graag wil schuren , Vraag je of BT dat doet die naait toch met alles wat los en vast zit.
Is dat zo BT?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Als je graag wil schuren , Vraag je of BT dat doet die naait toch met alles wat los en vast zit.
Heb jij schuurpapier voor me?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |