quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Weet ik, thuis werd het mij meteen gezegdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef reetveter het volgende:
Jazz, ze is precies 3 jaar ouder dan jou
Volledige naam Hayden Leslie Panettiere
Geboren 21 augustus 1989
AND YOU NEVER WALK ALONEquote:
moest je bij zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
#$%@% In odins naam waarom heeft iedereen zijn UI veranderd
iedereen zou hayden doen als ze kondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet ik, thuis werd het mij meteen gezegdIk doe haar wel als ik de mogelijkheid heb. (lukt me wel(
quote:
Haydenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef reetveter het volgende:
Jazz, ze is precies 3 jaar ouder dan jou
Volledige naam Hayden Leslie Panettiere
Geboren 21 augustus 1989
Maar is die Breathtaking ook indo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neejoh, dat is die ene met die ajaxUI. (Breathtaking toch?)
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
#$%@% In odins naam waarom heeft iedereen zijn UI veranderd
Quickpostquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hayden
[..]
Maar is die Breathtaking ook indo?
[..]
Waar heb je het over?
Dat ik je niet meer herkende lul !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hayden
[..]
Maar is die Breathtaking ook indo?
[..]
Waar heb je het over?
Wees blij. Jij word alom geaccepteerd als nieuw lid in de SCquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Grom ik ben ook even weg en gelijk mis ik al het plezier
Ik dacht al, waarom post die kutFA nou 2x dezelfde post. Blijk jij het te zijnquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef reetveter het volgende:
Oh ik ben trouwens Remlof, ik ben ook nieuw hier. In het echte leven heet ik ook wel Noel sanna Bert.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wees blij. Jij word alom geaccepteerd als nieuw lid in de SC
Hoezo dan? Ik heb gewoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ik je niet meer herkende lul !
Je moet je bakkes houwequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef behangplakker het volgende:
3 criteria op de OP:
-Sackboy is unbanned
-Topicreeks nog niet bijgewerkt
-NG moet nog gepest worden in Highlights
Nu tette postequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Daar voel ik mij dan wel zeer vereert over !
Dank u Bazen der SC !
Zeg ik trouwens, maar ik weet bijna wel zeker dat iedereen het ermee eens isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Daar voel ik mij dan wel zeer vereert over !
Dank u Bazen der SC !
Ik zie ajax ding.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik heb gewoon [ afbeelding ] als UI.
Ik heb geen tieten.quote:
fons heeft een poliep op ze stembande, hij mag een week nie prate nie, en nie zinge nie.quote:
Ja. Veel plezier, tot straks!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef Fascination het volgende:
Nu kan ik zeker die topics gaan teruglezen om te weten wat jullie met dat indogedoe bedoelen he?
Nice .quote:
Rond 1 uur als ik mijn pauze neem !quote:
knuppel zequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Rond 1 uur als ik mijn pauze neem !
Want ik ga maar aan het werk.
kwam er op neer dat de gehele sc indo's tof vondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef Fascination het volgende:
Nu kan ik zeker die topics gaan teruglezen om te weten wat jullie met dat indogedoe bedoelen he?
,moar jojoortjuh lijkt toch niet op een gremlinquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
JULLIE MOETEN WEL OVER HET THEMA PRATEN
LIES!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat ik half-indo ben![]()
failquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Cancer SC #213] Waar de lapo-zetter de nieuwe opent
REGELS SIND REGELS!
Oh okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef gers het volgende:
[..]
kwam er op neer dat de gehele sc indo's tof vonden
Wtf, is dat de UI van Noorsbloed?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:31 schreef reetveter het volgende:
Heeft iemand mijn ui gevonden, ik ben hem namelijk kwijt
sorry maar ik wist nou niet of jij het was of ik het was die postequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ok.
Je ui wat doe je?
Oh ik heb net brokeback mountain gekekentres bien.
Oh paultjuhhh post eens een foto van jullie samen.
prutser, kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:29 schreef reetveter het volgende:
OOH NOEEESSS WAAROM IS MIJN UI NIET IN DE OP
Ja dus beter dan hetero's kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Brokeback mountain
Beetje homo's kijken
En Michelle Williams.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Brokeback mountain
Beetje homo's kijken
dat heb ik al netzo vaak aangegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
prutser, kom je daar nu pas achter?Weet je hoeveel delen dat al zo is
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof Ajax het beter had gedaan.
Dus beter, maar goed, Ajax mag Borac verslaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof Ajax het beter had gedaanWel in aanvallend opzicht, geen twijfel mogelijk, maargoed.
Ajax doet alles beter. Schoonmaken, brandblussen etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof Ajax het beter had gedaanWel in aanvallend opzicht, geen twijfel mogelijk, maargoed.
Ach, Liverpool en Boracquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dus beter, maar goed, Ajax mag Borac verslaan.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
En roflveter.
[ afbeelding ]
Shay Laren. Moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
fearless wie is die chick ook alweer
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef gers het volgende:
TOP heeft geeneen europese wedstrijd uit verloren
Geen een gespeeld ook denk?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef gers het volgende:
TOP heeft geeneen europese wedstrijd uit verloren
quote:
Jawel, dit is de B&H/SEX/GAM/PUB/SES/TVR/VBL/MUZ/SHO SCquote:
Krijg ik terugquote:Ga vooral in mijn fobo posten als ik niets terug kan posten
Maar om je stellling te beantwoorden:
Dat mag JIJ vinden
quote:Laat me met rust!
Wie ben jij en wat heb ik met jou te maken?
Alles wat ik vind is trouwens waarheid.
Moet ik d'r afschieten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
Wat ik nu weer mee maak![]()
bondgirl007 zet in mijn fobo neer dat ik een kankeruser ben oid, aangezien haar fobo op slot stond en ik niet kon terugreageren heb ik die reactie maar verwijderd.
Dus ik pm haar:
[..]
Krijg ik terug
[..]
![]()
Dat wijf post wel vaker haatvolle reacties bij mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
Wat ik nu weer mee maak![]()
bondgirl007 zet in mijn fobo neer dat ik een kankeruser ben oid, aangezien haar fobo op slot stond en ik niet kon terugreageren heb ik die reactie maar verwijderd.
Dus ik pm haar:
[..]
Krijg ik terug
[..]
![]()
Hoe kan ik het vergeten. Jollygood Joy!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Patro maasmechelen 2 jaar geleden (oefenwedstrijd)
achja je hebt overal mensen voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wijf post wel vaker haatvolle reacties bij mensen.
Sadness.
is dat wel 18+quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin je nou weer? Deze was 5 minuten eerder open en bovendien zei je in de lapo dat je effe weg was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Cancer SC #213] Waar de lapo-zetter de nieuwe opent
REGELS SIND REGELS!
Echt wel check maar de OPquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
En dat andere topic was veul beter, Paultjuhhh is geeneens een KLB SC-er
Tja, die is nu toch al fucked up. Eminichs (ofzo) staat bij de oude garde bazenquote:
Ik dacht dat jij ik was die daar typtequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je nou weer? Deze was 5 minuten eerder open en bovendien zei je in de lapo dat je effe weg was.
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORESquote:
betraptquote:
maar ze zullen het wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORES.
"Hihi wij gaan ons als sletten gedragen want dat vinden jongens leuk, dat ik nu zelf de reputatie als goedkope tyfussnol heb maakt me niks uit."
Godver!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haal Gers en Olep altijd door elkaar
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haal Gers en Olep altijd door elkaar
Dat hele kliekjes gedoe moet er maar eens uit trouwens. Is dodelijk voor SC's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, die is nu toch al fucked up. Eminichs (ofzo) staat bij de oude garde bazen
Aandacht tekort?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORES.
"Hihi wij gaan ons als sletten gedragen want dat vinden jongens leuk, dat ik nu zelf de reputatie als goedkope tyfussnol heb maakt me niks uit."
Nou nou, jullie moeten mij wel meteen hebben vandaag zeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hele kliekjes gedoe moet er maar eens uit trouwens. Is dodelijk voor SC's.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon een geintje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
geeft alleen aan wie er al lang bijzitten meer niet hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwa, het is gewoon weer tijd voor het wekelijkse SC gaat dicht gedreig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef gers het volgende:
[..]
geeft alleen aan wie er al lang bijzitten meer niet hoor
wtf waar surf jij naarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:57 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://pix.nofrag.dsdssdsderfcscxcx/3/9/1/b5d0c679d24dbcac105edeb84246c.jpg]afbeelding[/url] ]
Zoals ie nu is, is ie prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Maargoed, de usericons moeten dus uit de OP, de topiclijst wordt amper bijgehouden dus die moet er ook uit. Dan houden we over... de disclaimer
lang LANG ik zit langer op fok dan jullie allemaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef gers het volgende:
[..]
geeft alleen aan wie er al lang bijzitten meer niet hoor
Niet. Bovenste balkje moet aansluiten bij de headerquote:
quote:
hij bedoel in de SCquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
lang LANG ik zit langer op fok dan jullie allemaal
quote:
Al ruim 200 delenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof die SC al lang bestaat
LEKKER BOEIEND OOK
Mooie wissel op het strafbankje! Sackboy eruit, mosselflosser erin!quote:
De SC bestaat al 3 hele maanden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof die SC al lang bestaat
LEKKER BOEIEND OOK
He, wat is dat voor een voodoo. ik heb dat nummer nu op staan.quote:
Jij staat al lang in het veld, jij bent zeker de doelman?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooie wissel op het strafbankje! Sackboy eruit, mosselflosser erin!
Whehehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij staat al lang in het veld, jij bent zeker de doelman?
Nee, scheidsrechter.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij staat al lang in het veld, jij bent zeker de doelman?
Nee dat is remlof.quote:
Deze is ook wel lollig van hemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, wat is dat voor een voodoo. ik heb dat nummer nu op staan.Geweldig nummer, nog steeds.
Hier mag ook een ban opstaan wat mij betreftquote:
Dat strafbankje kan er ook wel uit, als je wil weten wie er gebanned zijn kan je kijken in [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooie wissel op het strafbankje! Sackboy eruit, mosselflosser erin!
Oh. Zijn de rode kaarten al op?quote:
Waar google jij opquote:
Voorlopig nog niet ben ik bangquote:
Nu je er toch bent, doe je werk dan gelijk. Haal die plaatjes van naakte gehandicapte weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat strafbankje kan er ook wel uit, als je wil weten wie er gebanned zijn kan je kijken in [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Het is hier een soort van sport geworden om de policy te overtreden, dat motten we niet.
wil je het echt weten ?quote:
Ja, maar dat bankje scheelde Danny weer pageloads in MED.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat strafbankje kan er ook wel uit, als je wil weten wie er gebanned zijn kan je kijken in [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Het is hier een soort van sport geworden om de policy te overtreden, dat motten we niet.
JAquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik vond dat bankje wel handig eigenlijk. Anders vraagt iedereen steeds "waar is die" etc.
Barack Obama?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA!
Ik google weleens op big black dicks, nou je wil niet weten wat je dan te zien krijgt![]()
.
Doen ze nu ook! Net als dat men de Disclaimer niet leestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik vond dat bankje wel handig eigenlijk. Anders vraagt iedereen steeds "waar is die" etc.
quote:
stond op volkomenkut.comquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA!
Ik google weleens op big black dicks, nou je wil niet weten wat je dan te zien krijgt![]()
.
Nee Dick, das zn broer.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA!
.
Bek houden, oprotten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
kuttopic.
Zo praat je verdomme niet tegen BKquote:
Wat wou jij er aan gaan doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo praat je verdomme niet tegen BK
een paar kankah klappen gevenquote:
Niet heel veel. Ik informeer je alleen maar.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo praat je verdomme niet tegen BK
Spitbattlequote:
Okequote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet heel veel. Ik informeer je alleen maar.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken. Je bert knuffel bijvoorbeeld.
quote:2 vingers in de lucht
2 voeten van de vloer
2 jonge meiden aan me zijde, geen geouwehoer.
Wie is hier de focking baas?
Wij zijn hier de focking baas !
Klappen met die biatch tot de buren denken whatthefuck?
ik zie alleen sunchaserquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
ThnxHeb je hem helemaal gezien? Of reageer je op de
GGMM
GGMM
GGMM ?
Hihi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
ik heb trouwens de SC soundtrack gevonden.
Ali B & Sjaak - Baas.![]()
![]()
Ik citeer:
[..]
Zit je gevoel voor humor ook achter die spoiler?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef Sackboy het volgende:
HAHAHA check deze foto. Waarschijnlijk wordt ik hiervoor gebanned, dus ik zet hem maar ff achter een spoiler:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik trapte erinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef Sackboy het volgende:
HAHAHA check deze foto. Waarschijnlijk wordt ik hiervoor gebanned, dus ik zet hem maar ff achter een spoiler:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En jij bent?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je gevoel voor humor ook achter die spoiler?
Gelukkig liggen we om jouw grappen wel in een scheur. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !quote:
Welke grappen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig liggen we om jouw grappen wel in een scheur. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !
Precies.quote:
Doodsverwensing, tot over een weekquote:
Ik wens je niet dood, ik ben op zoek naar een hobby voor Olep.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over een week
Jaja, nu terugkrabbelen he. Angsthaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je niet dood, ik ben op zoek naar een hobby voor Olep.
Ja. Ik meende het echt niet, echt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jaja, nu terugkrabbelen he. Angsthaas.
Misschien moet je slimmere posts gaan maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
Waarom trek ik altijd dit soort klapjosties aan [ afbeelding ]
Goed idee, dan reageren hopelijk de dommere userts als jij niet meer op mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je slimmere posts gaan maken.
Doe het zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:32 schreef CraniuM het volgende:
BK maak lapo dan krijg ik [KLB Bagger SC #???] CraniuM. te zien
Of ik zou je serieus gaan nemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee, dan reageren hopelijk de dommere userts als jij niet meer op mij
Whahaha, wil je nou echt gaan beweren dat je over enig niveau beschiktquote:
Ja. Maar dat iemand die zo onderontwikkeld is als jij dat niet doorhebt verbaast me niks.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Whahaha, wil je nou echt gaan beweren dat je over enig niveau beschikt
Tja vaak als ik in aanraking kom met uitschot als jou daalt m'n eigen niveau ook ff. Mijn nederige excuses daarvoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Maar dat iemand die zo onderontwikkeld is als jij dat niet doorhebt verbaast me niks.
uitschot als jij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja vaak als ik in aanraking kom met uitschot als jou daalt m'n eigen niveau ook ff. Mijn nederige excuses daarvoor.
Sorry, zulks een laag niveau zijn mijn hersenen niet gewend, straks slaan ze op tilt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
uitschot als jij.
Ik zal je proberen op niveau te houden.
Vlucht maar snel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, zulks een laag niveau zijn mijn hersenen niet gewend, straks slaan ze op tilt.
Maar ik ga het nu ff voor gezien houden, want de vorige keer dat ik zo'n klapjostie tegenkwam heeft de discussie me een ban opgeleverd. Slaap lekker, klein kleutertje
FITTIE!!!!!!111111quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, zulks een laag niveau zijn mijn hersenen niet gewend, straks slaan ze op tilt.
Maar ik ga het nu ff voor gezien houden, want de vorige keer dat ik zo'n klapjostie tegenkwam heeft de discussie me een ban opgeleverd. Slaap lekker, klein kleutertje
Jij ook als jij dat vind.quote:
Yesquote:
Nee hoor, gewoon een note.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij ook als jij dat vind.![]()
![]()
niet echt natuurlijk anders zou dat een doodsverwensing zijn en ban enzo.![]()
Jij bent toch geen redhead?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeswas echter zeer ontopic
.
Nee gelukkig niet zeg, plus dat ik geen picca van mijn vagijn ga posten natuurlijkquote:
Dan heb ik 'm gemistquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg, plus dat ik geen picca van mijn vagijn ga posten natuurlijk.
Dat is nou jammerquote:
SJAAK POLAKquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:24 schreef gers het volgende:
NIEUWE FOKHELD
SJAAK POLAK
DEMOCRATISCH BESLOTEN DOOR GERS
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:00 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt mee hoe spang die zijn. Ik ken betere jailbait.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:00 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt mee hoe spang die zijn. Ik ken betere jailbait.
Hmm.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef afcajos het volgende:
Hier werd wel toch zo geil van
[ afbeelding ]
Meer pics van haar?
quote:
Lijkt me niet dezelfde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:14 schreef afcajos het volgende:
Of is dit dezelfde?
daar heb ik een hele serie van
[ [url=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |