quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken. Je bert knuffel bijvoorbeeld.
quote:2 vingers in de lucht
2 voeten van de vloer
2 jonge meiden aan me zijde, geen geouwehoer.
Wie is hier de focking baas?
Wij zijn hier de focking baas !
Klappen met die biatch tot de buren denken whatthefuck?
ik zie alleen sunchaserquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
ThnxHeb je hem helemaal gezien? Of reageer je op de
GGMM
GGMM
GGMM ?
Hihi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
ik heb trouwens de SC soundtrack gevonden.
Ali B & Sjaak - Baas.![]()
![]()
Ik citeer:
[..]
Zit je gevoel voor humor ook achter die spoiler?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef Sackboy het volgende:
HAHAHA check deze foto. Waarschijnlijk wordt ik hiervoor gebanned, dus ik zet hem maar ff achter een spoiler:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik trapte erinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef Sackboy het volgende:
HAHAHA check deze foto. Waarschijnlijk wordt ik hiervoor gebanned, dus ik zet hem maar ff achter een spoiler:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En jij bent?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je gevoel voor humor ook achter die spoiler?
Gelukkig liggen we om jouw grappen wel in een scheur. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !quote:
Welke grappen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig liggen we om jouw grappen wel in een scheur. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !
Precies.quote:
Doodsverwensing, tot over een weekquote:
Ik wens je niet dood, ik ben op zoek naar een hobby voor Olep.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over een week
Jaja, nu terugkrabbelen he. Angsthaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je niet dood, ik ben op zoek naar een hobby voor Olep.
Ja. Ik meende het echt niet, echt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jaja, nu terugkrabbelen he. Angsthaas.
Misschien moet je slimmere posts gaan maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
Waarom trek ik altijd dit soort klapjosties aan [ afbeelding ]
Goed idee, dan reageren hopelijk de dommere userts als jij niet meer op mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je slimmere posts gaan maken.
Doe het zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:32 schreef CraniuM het volgende:
BK maak lapo dan krijg ik [KLB Bagger SC #???] CraniuM. te zien
Of ik zou je serieus gaan nemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee, dan reageren hopelijk de dommere userts als jij niet meer op mij
Whahaha, wil je nou echt gaan beweren dat je over enig niveau beschiktquote:
Ja. Maar dat iemand die zo onderontwikkeld is als jij dat niet doorhebt verbaast me niks.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Whahaha, wil je nou echt gaan beweren dat je over enig niveau beschikt
Tja vaak als ik in aanraking kom met uitschot als jou daalt m'n eigen niveau ook ff. Mijn nederige excuses daarvoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Maar dat iemand die zo onderontwikkeld is als jij dat niet doorhebt verbaast me niks.
uitschot als jij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja vaak als ik in aanraking kom met uitschot als jou daalt m'n eigen niveau ook ff. Mijn nederige excuses daarvoor.
Sorry, zulks een laag niveau zijn mijn hersenen niet gewend, straks slaan ze op tilt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
uitschot als jij.
Ik zal je proberen op niveau te houden.
Vlucht maar snel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, zulks een laag niveau zijn mijn hersenen niet gewend, straks slaan ze op tilt.
Maar ik ga het nu ff voor gezien houden, want de vorige keer dat ik zo'n klapjostie tegenkwam heeft de discussie me een ban opgeleverd. Slaap lekker, klein kleutertje
FITTIE!!!!!!111111quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, zulks een laag niveau zijn mijn hersenen niet gewend, straks slaan ze op tilt.
Maar ik ga het nu ff voor gezien houden, want de vorige keer dat ik zo'n klapjostie tegenkwam heeft de discussie me een ban opgeleverd. Slaap lekker, klein kleutertje
Jij ook als jij dat vind.quote:
Yesquote:
Nee hoor, gewoon een note.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij ook als jij dat vind.![]()
![]()
niet echt natuurlijk anders zou dat een doodsverwensing zijn en ban enzo.![]()
Jij bent toch geen redhead?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeswas echter zeer ontopic
.
Nee gelukkig niet zeg, plus dat ik geen picca van mijn vagijn ga posten natuurlijkquote:
Dan heb ik 'm gemistquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg, plus dat ik geen picca van mijn vagijn ga posten natuurlijk.
Dat is nou jammerquote:
SJAAK POLAKquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:24 schreef gers het volgende:
NIEUWE FOKHELD
SJAAK POLAK
DEMOCRATISCH BESLOTEN DOOR GERS
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:00 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt mee hoe spang die zijn. Ik ken betere jailbait.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:00 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt mee hoe spang die zijn. Ik ken betere jailbait.
Hmm.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef afcajos het volgende:
Hier werd wel toch zo geil van
[ afbeelding ]
Meer pics van haar?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |