En terrecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik mis de optie: Kanker.
Ik heb maar op SunChaser!gestemd, gewoon omdat het kan!
Ik durf het net te vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
Het olijke duo heeft elkaar weer gevonden, zouden jullie eens niet gewoon elkaars msn adressen uitwisselen.
Zonder die ultragrote widgets.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:46 schreef Olep het volgende:
FOK! is ook een soort msn.
Whahaha, en dan beweert meneer over "niveau" te beschikkenquote:
Wauw. Je hebt me net zolang gevolgd tot ik een fout maakte.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Whahaha, en dan beweert meneer over "niveau" te beschikken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Je hebt me net zolang gevolgd gevolgdt tot ik een fout maakte.
Je moet een huurmoordenaar worden.
En zonder software te installeren. Alleen wel met vervelende censuur.quote:
Niet zo lang hoor, ik hoefde alleen maar die link die je in KLB SC postte aan te klikken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Je hebt me net zolang gevolgd tot ik een fout maakte.
Je moet een huurmoordenaar worden.
Zo'n zelfde soort reactie had ik bij het zien van deze originele TT en later de inhoud en aanwezige users.quote:
En toen zag je mijn aanwezigheid het topic opfleuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort reactie had ik bij het zien van deze originele TT en later de inhoud en aanwezige users.
Je moet je eigen prestatie niet kleiner maken. Je deed me geloven alsof je al sliep. Je fakete je eigen afwezigheid en toen ik niet oplette sloeg je toe. Je bent een ijskoude.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet zo lang hoor, ik hoefde alleen maar die link die je in KLB SC postte aan te klikken.
Toen baalde je ook van jezelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort reactie had ik bij het zien van deze originele TT en later de inhoud en aanwezige users.
En bedankt hé? onthou ik nog wel als ik je wief aan het swaffelen ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |