quote:
Jawel, dit is de B&H/SEX/GAM/PUB/SES/TVR/VBL/MUZ/SHO SCquote:
Krijg ik terugquote:Ga vooral in mijn fobo posten als ik niets terug kan posten
Maar om je stellling te beantwoorden:
Dat mag JIJ vinden
quote:Laat me met rust!
Wie ben jij en wat heb ik met jou te maken?
Alles wat ik vind is trouwens waarheid.
Moet ik d'r afschieten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
Wat ik nu weer mee maak![]()
bondgirl007 zet in mijn fobo neer dat ik een kankeruser ben oid, aangezien haar fobo op slot stond en ik niet kon terugreageren heb ik die reactie maar verwijderd.
Dus ik pm haar:
[..]
Krijg ik terug
[..]
![]()
Dat wijf post wel vaker haatvolle reacties bij mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
Wat ik nu weer mee maak![]()
bondgirl007 zet in mijn fobo neer dat ik een kankeruser ben oid, aangezien haar fobo op slot stond en ik niet kon terugreageren heb ik die reactie maar verwijderd.
Dus ik pm haar:
[..]
Krijg ik terug
[..]
![]()
Hoe kan ik het vergeten. Jollygood Joy!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Patro maasmechelen 2 jaar geleden (oefenwedstrijd)
achja je hebt overal mensen voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wijf post wel vaker haatvolle reacties bij mensen.
Sadness.
is dat wel 18+quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin je nou weer? Deze was 5 minuten eerder open en bovendien zei je in de lapo dat je effe weg was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Cancer SC #213] Waar de lapo-zetter de nieuwe opent
REGELS SIND REGELS!
Echt wel check maar de OPquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
En dat andere topic was veul beter, Paultjuhhh is geeneens een KLB SC-er
Tja, die is nu toch al fucked up. Eminichs (ofzo) staat bij de oude garde bazenquote:
Ik dacht dat jij ik was die daar typtequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je nou weer? Deze was 5 minuten eerder open en bovendien zei je in de lapo dat je effe weg was.
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORESquote:
betraptquote:
maar ze zullen het wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORES.
"Hihi wij gaan ons als sletten gedragen want dat vinden jongens leuk, dat ik nu zelf de reputatie als goedkope tyfussnol heb maakt me niks uit."
Godver!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haal Gers en Olep altijd door elkaar
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haal Gers en Olep altijd door elkaar
Dat hele kliekjes gedoe moet er maar eens uit trouwens. Is dodelijk voor SC's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, die is nu toch al fucked up. Eminichs (ofzo) staat bij de oude garde bazen
Aandacht tekort?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORES.
"Hihi wij gaan ons als sletten gedragen want dat vinden jongens leuk, dat ik nu zelf de reputatie als goedkope tyfussnol heb maakt me niks uit."
Nou nou, jullie moeten mij wel meteen hebben vandaag zeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hele kliekjes gedoe moet er maar eens uit trouwens. Is dodelijk voor SC's.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon een geintje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
geeft alleen aan wie er al lang bijzitten meer niet hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwa, het is gewoon weer tijd voor het wekelijkse SC gaat dicht gedreig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef gers het volgende:
[..]
geeft alleen aan wie er al lang bijzitten meer niet hoor
wtf waar surf jij naarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:57 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://pix.nofrag.dsdssdsderfcscxcx/3/9/1/b5d0c679d24dbcac105edeb84246c.jpg]afbeelding[/url] ]
Zoals ie nu is, is ie prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Maargoed, de usericons moeten dus uit de OP, de topiclijst wordt amper bijgehouden dus die moet er ook uit. Dan houden we over... de disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |