Hoe kan ik het vergeten. Jollygood Joy!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Patro maasmechelen 2 jaar geleden (oefenwedstrijd)
achja je hebt overal mensen voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wijf post wel vaker haatvolle reacties bij mensen.
Sadness.
is dat wel 18+quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin je nou weer? Deze was 5 minuten eerder open en bovendien zei je in de lapo dat je effe weg was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Cancer SC #213] Waar de lapo-zetter de nieuwe opent
REGELS SIND REGELS!
Echt wel check maar de OPquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
En dat andere topic was veul beter, Paultjuhhh is geeneens een KLB SC-er
Tja, die is nu toch al fucked up. Eminichs (ofzo) staat bij de oude garde bazenquote:
Ik dacht dat jij ik was die daar typtequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je nou weer? Deze was 5 minuten eerder open en bovendien zei je in de lapo dat je effe weg was.
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORESquote:
betraptquote:
maar ze zullen het wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORES.
"Hihi wij gaan ons als sletten gedragen want dat vinden jongens leuk, dat ik nu zelf de reputatie als goedkope tyfussnol heb maakt me niks uit."
Godver!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haal Gers en Olep altijd door elkaar
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haal Gers en Olep altijd door elkaar
Dat hele kliekjes gedoe moet er maar eens uit trouwens. Is dodelijk voor SC's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, die is nu toch al fucked up. Eminichs (ofzo) staat bij de oude garde bazen
Aandacht tekort?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg daar heb je ze, in hun natuurlijke omgeving, ATTENTION WHORES.
"Hihi wij gaan ons als sletten gedragen want dat vinden jongens leuk, dat ik nu zelf de reputatie als goedkope tyfussnol heb maakt me niks uit."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |