Mooie wissel op het strafbankje! Sackboy eruit, mosselflosser erin!quote:
De SC bestaat al 3 hele maanden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof die SC al lang bestaat
LEKKER BOEIEND OOK
He, wat is dat voor een voodoo. ik heb dat nummer nu op staan.quote:
Jij staat al lang in het veld, jij bent zeker de doelman?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooie wissel op het strafbankje! Sackboy eruit, mosselflosser erin!
Whehehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij staat al lang in het veld, jij bent zeker de doelman?
Nee, scheidsrechter.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij staat al lang in het veld, jij bent zeker de doelman?
Nee dat is remlof.quote:
Deze is ook wel lollig van hemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, wat is dat voor een voodoo. ik heb dat nummer nu op staan.Geweldig nummer, nog steeds.
Hier mag ook een ban opstaan wat mij betreftquote:
Dat strafbankje kan er ook wel uit, als je wil weten wie er gebanned zijn kan je kijken in [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooie wissel op het strafbankje! Sackboy eruit, mosselflosser erin!
Oh. Zijn de rode kaarten al op?quote:
Waar google jij opquote:
Voorlopig nog niet ben ik bangquote:
Nu je er toch bent, doe je werk dan gelijk. Haal die plaatjes van naakte gehandicapte weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat strafbankje kan er ook wel uit, als je wil weten wie er gebanned zijn kan je kijken in [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Het is hier een soort van sport geworden om de policy te overtreden, dat motten we niet.
wil je het echt weten ?quote:
Ja, maar dat bankje scheelde Danny weer pageloads in MED.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat strafbankje kan er ook wel uit, als je wil weten wie er gebanned zijn kan je kijken in [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Het is hier een soort van sport geworden om de policy te overtreden, dat motten we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |