Die mitas waren een grapje...quote:Op maandag 29 september 2008 23:33 schreef Placenta het volgende:
Wat ik me nou afvraag hé, ik rock zelf geen trainers, maar vind ze zeker wel vet, maar krijg je er nou ook veel reacties op op straat?
zx 600quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:07 schreef Nashje het volgende:
Welk type Adidas is dit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:39 schreef thaWarhead het volgende:
Jonge kutcollega's. Collega 1 had geen Nike's toen hij hier kwam werken, vandaag kwam ie met zn nieuwe stappers: Neppe Crepe AM1's.
Collega 2 tegen collega 1: Ja man, er is zo'n nieuw merk wat echt groot gaat worden. Supra ofzo, maar ze verkopen het niet in Nederland...
x2
Tof Henk, (visvim selvedge?)quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
B-b-b-b-eaterdinsdag!
Zoeken jullie nog mensen voor 2~ daagjes in de week? Ik heb vet exclusieve nikes, yo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:39 schreef thaWarhead het volgende:
Jonge kutcollega's. Collega 1 had geen Nike's toen hij hier kwam werken, vandaag kwam ie met zn nieuwe stappers: Neppe Crepe AM1's.
Collega 2 tegen collega 1: Ja man, er is zo'n nieuw merk wat echt groot gaat worden. Supra ofzo, maar ze verkopen het niet in Nederland...
x2
k thnx. toevallig niet ergens in zwolle ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef Ian_Curtis het volgende:
Lock n load Utrecht heeft ze ook binnenkort als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |