quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Vond het wel snel gaan. Voor BT dan.quote:
Het moet eens gezegd worden:quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vond het wel snel gaan. Voor BT dan.
Oja, TVP
[ afbeelding ]
Zo?quote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe krijg je eigelijk een PI in een quote?
Als je in de baggerlayout op quickquotequote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe krijg je eigelijk een PI in een quote?
KIJK EENS GOED DANquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Toch mis ik opnieuw Stephanie in de OP.
Gisteren bij het journaalquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
Kut, morgen geen grappen meer over moslims die honger hebben
Alsof ik de baggerlayout ga gebruikenquote:Op maandag 29 september 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je in de baggerlayout op quickquote [ afbeelding ] drukt, gaat dat vanzelf.
Ik ga denk ik de baggerlayout gebruikenquote:Op maandag 29 september 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je in de baggerlayout op quickquote [ afbeelding ] drukt, gaat dat vanzelf.
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zag het ja, heb je die rooie schoenen al Bt?
Ik heb die Chineesjes hier nog gesommeerd wat harder door te werken.quote:
Ik had dat meisje gebeld toen ik naar de wokchinees ging, dat meisje van mn topic over de enge vader met zn kebabmes...quote:Op maandag 29 september 2008 15:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gisteren bij het journaal
Verslaggever: "Morgen is het vasten afgelopen, maar voor deze mensen niet, bij het zijn van wat arme negertjes in een woestijn"![]()
![]()
![]()
Doet het niet, en is geen mooie foto.quote:
Kijk maar uit, binnenkort is het suikerfeest.quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had dat meisje gebeld toen ik naar de wokchinees ging, dat meisje van mn topic over de enge vader met zn kebabmes...
Dus er wordt opgenomen en ik zeg "HAHAHA IK GA VET VEEL ETEN EN JIJ MOET NOG 2 UUR WACHTEN![]()
![]()
"
Was het niet zij maar haar broer ofzo![]()
!
Ja morgen. Maar ik was daar al niet welkom en nu helemaal niet meerquote:Op maandag 29 september 2008 15:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kijk maar uit, binnenkort is het suikerfeest.
Omfg kneusje.quote:Op maandag 29 september 2008 15:50 schreef BigKahuna het volgende:
Oh wtf de baggerlayout heet nog serieus baggerlayout ook![]()
![]()
'O+' als PI
Fail !quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had dat meisje gebeld toen ik naar de wokchinees ging, dat meisje van mn topic over de enge vader met zn kebabmes...
Dus er wordt opgenomen en ik zeg "HAHAHA IK GA VET VEEL ETEN EN JIJ MOET NOG 2 UUR WACHTEN![]()
![]()
"
Was het niet zij maar haar broer ofzo![]()
!
Gebruik hem altijd alquote:
Welke gebruik jij normaal dan?quote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef BigKahuna het volgende:
De baggerlayout is wel kankerlelijk zeg.
Ehm nee. Beter dan Silverquote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef BigKahuna het volgende:
De baggerlayout is wel kankerlelijk zeg.
Hehe same.quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gebruik hem altijd al(alleen sinds net pas de quickquote aangezet
)
Foksilver.quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke gebruik jij normaal dan?
Waarom een ander nemen als deze de handigste isquote:Op maandag 29 september 2008 15:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe same.
Quickquote al tijdje btw.
Omg k switch nu voor de gein even terug naar Foksilver. Tering wat lelijkquote:
Leip, en nu?quote:Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg eens 10x snel achter elkaar quickquote!
Kijk in je options, newbie.quote:Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
Maarehm, wtf is dat quickquote en hoe moet het?
Ik snap het ook niet, waarom zou je gaan snel reageren, als je dan bold/italic enz. hebt uitstaan, smilies daar niet weergeeft enzquote:
Kus me.quote:Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een behulpzame jongen ben je tochKankerhandig
!
Dus? Ik kom toch niet uit fucking Macedoniëquote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Bakni me in het macedonisch
Macedoniequote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Bakni me in het macedonisch
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus? Ik kom toch niet uit fucking Macedonië
Dat is Kiss me in het Engels.quote:
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet wetenquote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Poljubi me in, ehm, ben vergeten welke taalbosnisch ofzo
Ja nouja, ik was naar Macedonie in februariquote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet weten
Ja, op vakantie, stapt ze op iemand af, en dan zegt ze "Kus me" in al die talen, net zolang totdat die gozer d'r begrijpt.quote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet weten
Kunnen jullie even lekker via PM verder gaan? Dank je.quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om je tepel af te lebberen.
Ga je gang.quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om je tepel af te lebberen.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef Juup© het volgende:
Flikker op huilie. Ga iets nuttigs doen met jouw leven, ga weg van FOK!.
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen jullie even lekker via PM verder gaan? Dank je.
In een dorpje vlakbij Raalte had iemand zichzelf opgehangen, 16/17 jaar, iedereen vond het vet erg enzo (ik dus egoïstisch).quote:
Had je verteld jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In een dorpje vlakbij Raalte had iemand zichzelf opgehangen, 16/17 jaar, iedereen vond het vet erg enzo (ik dus egoïstisch).
Had ik dit plaatje op msn voor een tijdje[ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Kankerlijer dat je bentquote:Op maandag 29 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In een dorpje vlakbij Raalte had iemand zichzelf opgehangen, 16/17 jaar, iedereen vond het vet erg enzo (ik dus egoïstisch).
Had ik dit plaatje op msn voor een tijdje[ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Ja nou, er was totaal geen aanleiding om jezelf op te hangen toenquote:
De FB is gewoon een SC voor modjes.quote:
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De FB is gewoon een SC voor modjes.
Wie leefde er van 1832 tot 1897 danquote:
En ze worden met de dag ergerquote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De FB is gewoon een SC voor modjes.
Mij ook niet, wij zijn kankerlijp.quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Toch verbaast het me niet dat sommige mods hier hun lol zoeken
De pedobear natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie leefde er van 1832 tot 1897 dan
En wij krijgen op de kop als we er offtopic posten.quote:
Kutmodquote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef BigKahuna het volgende:
de boswachter zit mn posts elders te editten!
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens andersquote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Toch verbaast het me niet dat sommige mods hier hun lol zoeken
En ontopicquote:Op maandag 29 september 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wij krijgen op de kop als we er offtopic posten.
ja omdat je gewoon normaal moet doen.quote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef BigKahuna het volgende:
de boswachter zit mn posts elders te editten!
Als mod ben je baas af!quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens anders
Je kan het gewoon niet hebben dat ik harder kom dan jij.quote:Op maandag 29 september 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja omdat je gewoon normaal moet doen.
Verkapt-x-x-x-x-x-x-x-x-x is zo 2003.
..... zo xxxx trouwens ook.
Misschien omdat je minder vaak sex hebt dan mij ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik harder kom dan jij.
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toequote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als mod ben je baas af! [ afbeelding ] Jeweets!
Voorbeeld van hoe slecht het met je kan aflopen jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toe![]()
KLB topuser in het verleden. Bespuwd en bekritiseert door velen, maar wel al dik 2 maanden mod van mijn kindje KLB.
Ik ben gewoon veel kerker.quote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat je minder vaak sex hebt dan mij ?
JOAAHHH !quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, toen zat ik aan de andere kant van de wereld (vakantie jeweetz11) Toen ik terug kwam was je ineens tóch mod gewordenquote:Zat jij hier eigenlijk wel al toen ik geen mod was ?
Voorbeeld hoe het niet moet?quote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toe![]()
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb die Chineesjes hier nog gesommeerd wat harder door te werken.
Word hem dus niet hequote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?
Als je zo doorgaat zit ie straks in jouw reekquote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?
ben jij ff coolquote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoho, je bent gewoon jaloers dat jij geen kinderchocola hebt en ik wel.
Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zat jij hier eigenlijk wel al toen ik geen mod was ?
Een lachende Will Smith?quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen toen ik het zag
Je dacht zeker dat ik je crewreetlikkende moves al vergeten was hequote:
Zeg ik ergens dat dit een verbetering is ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die van KLB topuser naar mod een verbetering vinden!!!
Ik snap hem nietquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen toen ik het zag
Vanessa?quote:
Hm? Wat hebben mijn moves met jouw modereren te maken?quote:Op maandag 29 september 2008 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat ik je crewreetlikkende moves al vergeten was he
Kijk eerst eens naar jezelf i.p.v. mij te bekritiseren
who the fuck is Carlton?quote:
quote:
The Fresh Prince of Bell Airquote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
WETEN JULLIE NIET EENS WIE CARLTON BANKS IS? FUUUUUCK
Nee, maar nu wel.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Oh, daar keek ik nooit na. Hou niet zo van negers Amerikaanse comedies.quote:
Dat jij helemaal geen recht van spreken hebt om mij te bekritiserenquote:Op maandag 29 september 2008 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm? Wat hebben mijn moves met jouw modereren te maken?
Als je spierpijn hebt zal ik nu niet je push ups gaan doenquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Argh thor jij gespierde hoer !
* Noorsbloed is vandaag voor het eerst sinds jaren wezen fitnessen.
KANKER SPIERPIJN !
nu al !
En ik moet nog werken !
En mijn push-ups doen !!
En waarom dan niet?quote:Op maandag 29 september 2008 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat jij helemaal geen recht van spreken hebt om mij te bekritiseren
Flevoboys, daar moest ik vroeger nog wel eens tegen ballenquote:Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef behangplakker het volgende:
Op KNVB.nl denken ze dat ik bij Flevo Boys voetbal denk ikAlles van Flevo Boys is dikgedrukt
Bp binnekort, en komt daarna even een pilsje doen in t hoekje.quote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flevoboys, daar moest ik vroeger nog wel eens tegen ballen
404quote:Op maandag 29 september 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
Heus wel Carlton
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 17:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bp binnekort, en komt daarna even een pilsje doen in t hoekje.
Omdat je zelf een 180 graden gedraaide klapdeurtosti bent ?quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
En waarom dan niet?
Je misschien heb je gelijk ..quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je spierpijn hebt zal ik nu niet je push ups gaan doen![]()
Sowieso niet fitness en push ups op dezelfde dag
Als het door die kankermongolen niet gewaardeerd wordt dat je probeert te helpen houdt het inderdaad gauw op ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je zelf een 180 graden gedraaide klapdeurtosti bent ?
Inderdaad erg binnenkort zag ikquote:Op maandag 29 september 2008 17:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bp binnekort, en komt daarna even een pilsje doen in t hoekje.
Kan je beter krachttraining doen ipv die push upsquote:Op maandag 29 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je misschien heb je gelijk ..
Maar ja ik fitness vanaf nu elke dag , nu kan ik denk ik dan maar beter wachten tot mijn lichaam het wat gewent s
NIET IEDEREEN ZIT OVERDAG ALS EEN VERLEPTE HUISVROUW MET MIDLIFE CRISIS EN KORT EN VLOT KAPSEL OP DE BANK DE HEULE DAG EEUWIGE HERHALINGEN VAN SUFFE AMERIKAANSE JAREN-90 TV SERIES TE KIJKEN TERWIJL ZE EEN BAK IJS ZIT LEEG TE LEPELEN.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Flevo Boys B1 uit, altijd lastigquote:
Haha. Je zei kankermongolen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als het door die kankermongolen niet gewaardeerd wordt dat je probeert te helpen houdt het inderdaad gauw op ja.
Als het een herhaling voor je is heb je hem al gezien, dus weet je wie Carlton isquote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN ZIT OVERDAG ALS EEN VERLEPTE HUISVROUW MET MIDLIFE CRISIS EN KORT EN VLOT KAPSEL OP DE BANK DE HEULE DAG EEUWIGE HERHALINGEN VAN SUFFE AMERIKAANSE JAREN-90 TV SERIES TE KIJKEN TERWIJL ZE EEN BAK IJS ZIT LEEG TE LEPELEN.
Hmmmquote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je beter krachttraining doen ipv die push ups
Daar bedoel ik o.a. jou mee ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha. Je zei kankermongolen.
Cardioquote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm
Wel ik kan uiteraard fitness opsplitsen
Uur cardio en een uur krachttraining.
In Fresh Prince off Bel air ofzo..quote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN ZIT OVERDAG ALS EEN VERLEPTE HUISVROUW MET MIDLIFE CRISIS EN KORT EN VLOT KAPSEL OP DE BANK DE HEULE DAG EEUWIGE HERHALINGEN VAN SUFFE AMERIKAANSE JAREN-90 TV SERIES TE KIJKEN TERWIJL ZE EEN BAK IJS ZIT LEEG TE LEPELEN.
Pas maar op dat je binnenkort niet weer een weekje jail krijgt met je stoere praat hier.quote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar bedoel ik o.a. jou mee ja.
Ja tskquote:
Wie heeft er nou stoere praat?quote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas maar op dat je binnenkort niet weer een weekje jail krijgt met je stoere praat hier.
Kun je weer gaan huilen op MSN () tegenover andere SC users hoe zielig je wel niet bent en wat voor lul ik wel niet ben. /care
![]()
Nu weet ik zeker dat die modjes op hun gevoel werkenquote:Op maandag 29 september 2008 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe heb ik een note gehad omdat ik kankermongolen zei?
Kankermongool.
Whehe hap hapquote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja tsk
buik moet weg !
En vet omgezet worden in spier !
BRB
Voer.
Sommige doen het er gewoon om he.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat die modjes op hun gevoel werkenAnders had ik nu ook al wel 100 notes moeten hebben
Het nare is dat sommige mods ook tot het uiterste gaan om userts te naaienquote:Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sommige doen het er gewoon om he.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou stoere praat?
Gaat ie weer net zoals t begin dreigen met een banK weet nog wel, je had 1 uur je mod knopjes, ga je mensen PMen "Ik zou maar ophouden anders gaat je account ook op slot"
Sadface.
Mij niet, want ik ben liev.quote:Op maandag 29 september 2008 17:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het nare is dat sommige mods ook tot het uiterste gaan om userts te naaien
Nee je dreigt wel. En dan begint ie maar weer dingen te verzinnenquote:Op maandag 29 september 2008 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dreig nergens mee. Ik waarschuw je alleen maar, Godfather van KLB.
Wat vernieuwend.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
GOH een discussie tussen een mod en jordeeeh!
Lekker rollebollen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God, wat een spannende onderwerpen weer..
*rolt wederom het topic binnen...
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoi bobby (zo heet je toch??)
quote:
wie zou dat winnen..quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
GOH een discussie tussen een mod en jordeeeh!
Hoiquote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God, wat een spannende onderwerpen weer..
*rolt wederom het topic binnen...
Inderdaad. Vanochtend stond hier nog een hele grote schaal, is nu al bijna leeg.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kruidnootjes zijn lekker
Ongeveer..quote:
De onmacht om te reageren zonder ook maar 1 scheldwoord of verwensing te plaatsen. Prachtig.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, ik ga even gamen.
Bossie, laat je ondertussen even injecteren met Ebola, doe je ons allen een plezier.
Hoi !quote:
Whehe, hoe zal ik die interpreteren?quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef superXmacho het volgende:
Nee ik hou de mods liever te vriend
Die met chocolade zijn ook te erg..quote:Op maandag 29 september 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanochtend stond hier nog een hele grote schaal, is nu al bijna leeg.
Wat let je?quote:Op maandag 29 september 2008 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De onmacht om te reageren zonder ook maar 1 scheldwoord of verwensing te plaatsen. Prachtig.
Ik krijg bijna medelijden met je.
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.
Hoe kun je dat anders interpreteren dan?quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, hoe zal ik die interpreteren?
quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.
Een mod te vriend houden.quote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je dat anders interpreteren dan?
Haha dan ben je geowndXDquote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stond ik 3kwartier in de rij, word ik er uitgestuurd door een of ander oud wijf...
Oh.quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een mod te vriend houden.Suckie suckie 1 dolla?
Cheapquote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een mod te vriend houden.Suckie suckie 1 dolla?
Oke, is goed...quote:Op maandag 29 september 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga even eten, dan weer voetballen![]()
Ik kijk altijd wie is de chef, erg leuk.quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kookprogramma's FTW
Oh![]()
Cul is een paar duren verder...
Ja, tevens ben je nu zwanger.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wie is de chef, erg leuk.heb een aantal recepten opgeslagen zodat ik die kan maken als mijn vriendinnetje terug is.... of klinkt dit erg gay?
![]()
De 1 is met typfouten, de andere niet. O die naast P zit enzo.quote:Op maandag 29 september 2008 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is het verschil tussen Pwnt en Owned...
Nee is lievquote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wie is de chef, erg leuk.heb een aantal recepten opgeslagen zodat ik die kan maken als mijn vriendinnetje terug is.... of klinkt dit erg gay?
![]()
Ohja? Maar van wie dan?quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, tevens ben je nu zwanger.
Beste Tina...quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, tevens ben je nu zwanger.
Neen helemaal niet.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik snap er niets van..quote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De 1 is met typfouten, de andere niet. O die naast P zit enzo._! net als dat the vaak expres als teh word geschreven. pron en garpje zijn daar ook voorbeelden van.
Kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen helemaal niet.
Een echte kerel weet zijn vriendin te behagen op elk mogelijke manier.
Dus ook ophitsen door middel van lekker eten en een goed wijntje.
Lekkere ontspannen sfeer.
En dan afmaken met een grandioze bats partij.
Of: "Hoi, schat, ik wou je imponeren met een luxe maal om je daarna in 2en te batsen. Maar ik ben zo geil dat dat me te lang ging duren, hier een patatje frikandel, opeten die handel, dan kunnen we aan de bak".quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen helemaal niet.
Een echte kerel weet zijn vriendin te behagen op elk mogelijke manier.
Dus ook ophitsen door middel van lekker eten en een goed wijntje.
Lekkere ontspannen sfeer.
En dan afmaken met een grandioze bats partij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pwnquote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap er niets van..
Maar het is zoiets als: haha ik lach je uit ofzo
quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Alleen dat afmaken sla ik altijd over. Geeft zo'n rotzooi.
Dat mijn waarde metrosexueel ..quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Alleen dat afmaken sla ik altijd over. Geeft zo'n rotzooi.
Metal style.quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of: "Hoi, schat, ik wou je imponeren met een luxe maal om je daarna in 2en te batsen. Maar ik ben zo geil dat dat me te lang ging duren, hier een patatje frikandel, opeten die handel, dan kunnen we aan de bak".
Thx for sharingquote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Moment, ik stik even teringhard in m'n eigen speeksel.
Romantisch.quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of: "Hoi, schat, ik wou je imponeren met een luxe maal om je daarna in 2en te batsen. Maar ik ben zo geil dat dat me te lang ging duren, hier een patatje frikandel, opeten die handel, dan kunnen we aan de bak".
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mijn waarde metrosexueel ..
is dan wel weer gay
Het knopje 'nieuw topic' staat links van het knopje 'reageer' hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
mensen..
ik heeft uw wijsheid nodig.
Ik ben dit jaar van school verrandert.
En omdat die school geen hoger nivo deed dan kader ben ik naar kader gegaan.
Ik ben heel wat nivo's naar benden gegaan.
Op me vorige school toen ik een hoger nivo deed had ik allemaal voldoendes.
Ja daar werdt het leren er echt ingestampt.
Ik ben van school verrandert omdat het op de school waar ik nu op zit veel chiller is.
En nu komt het:
Ik heb 3 onvoldoendes deze week gehaalt.
Op deze school werkt het wel zo:
Als je een onvoldoende hebt moet je je cijfers opschrijfen, Briefje mee naar huis , en laten ondertekenen.
Me pa was er al niet zo blij mee dat ik een lager nivo wouw doen.
En nu ook nog 3 onvoldoendes op de hoofd vakken.
voor:
Engels.
Wiskunde
Nederlands
En het was wel me eigen domme fout.
Er steeds uitgestuurt worden na dat we dom aan het ouwe hoeren waren , spijbelen , en gewoon niet opletten.
Me boeken zitten nog in de verpakking.
Me pa is net terug van zakenreis.
En ik heb vanaaf paardrij les.
Zal ik het hem voor of na het paard rijden vertellen?
En hoe vertel ik het
Ik zou mijzelf grandioos van kant maken als ik zo hard faalde.quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
mensen..
Ik ben van school verrandert omdat het op de school waar ik nu op zit veel chiller is.
En nu komt het:
Als je een onvoldoende hebt moet je je cijfers opschrijfen, Briefje mee naar huis , en laten ondertekenen.
voor:
Engels.
Wiskunde
Nederlands
Er steeds uitgestuurt worden na dat we dom aan het ouwe hoeren waren , spijbelen , en gewoon niet opletten.
En hoe vertel ik het
Borrelnootjes !quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik bunker even wat borrelnootjes om m'n honger omzeep te helpen.
Grandioos. Als in met een gitaar door je harses in een basedrum doodbloeden met de versterker op 11 met slayer?quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf grandioos van kant maken als ik zo hard faalde.
quote:
Hoogste wat je kan halen in VMBO volgens mij.quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is trouwens een kader...
In het kader van?
Minstens.quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grandioos. Als in met een gitaar door je harses in een basedrum doodbloeden met de versterker op 11 met slayer?
Tijdens.quote:Op maandag 29 september 2008 17:36 schreef superXmacho het volgende:
okee de samenvatting.
Ik ben kwa school nivo achteruit gegaan , wegens school verrandering.
En nu heb ik 3 onvoldoendes op hoofdvakken.
moet briefje met handteking morgen mee dat hij heet weet van de onvoldoendes.
Hoe zal ik het hem vertellen?
Voor of na me paard rij les?
Ik gok dat die rechtergast gewoon vraagt 'haal ff een pilsener voor mij' aan die linkergast, maar dat hij zich vanwege de harde muziek en de lichtelijke doofheid van de linkergast dichterbij het oor van de linkergast moet bewegen om zich verstaanbaar te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
wtf moet dit voorstellenzaterdag in de local dancing!
[ afbeelding ]
Kader-beroepsquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is trouwens een kader...
In het kader van?
Oh ik dacht dat dat TL was...quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoogste wat je kan halen in VMBO volgens mij.
Dat is niet grandioos, maar marteling.quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Minstens.
Maar dan eerst een martel sessie van 10 uur.
Waarbij ze vastgebonden op een stoel in een donkere kamer zit, en er van alle kanten tokio hotel op afgespeelt word.
10 uur lang.
Voor Nederlands een onvoldoende? Hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
mensen..
En nu komt het:
voor:
Engels.
Wiskunde
Nederlands
En hoe vertel ik het
Gevalletje eigen schuld.quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kader-beroeps
Dat is een nivo.
Als ik ook maar een beetje oplet heb ik voldoendes.
Maar heb niet opgelet,
Ben bijna niet eens aanwezig geweest.
Kan me niet voorstellen!quote:Op maandag 29 september 2008 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor Nederlands een onvoldoende? Hoe kom je daar nu bij.
Stamppot is anders best lekker hoorquote:Op maandag 29 september 2008 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ieuw, ik ruik stamppot.
Jum, ik ruik draadjesvlees.
Ik heb een moerhekel aan dat oorlogsvoedsel. Aardappels stampen, WAAROM?quote:Op maandag 29 september 2008 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stamppot is anders best lekker hoor![]()
Behalve zuur-kool![]()
![]()
Mooi gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening
In het klein is t net echt!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh mag op het strafbankje, hij is weer eens een maand gebanned
Hij moet altijd overal tegen in gaanquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Het strafbankje stroomt weer volquote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Geen id, ik denk dat boswachter daar meer van af weetquote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het strafbankje stroomt weer vol![]()
Heeft ie ook iets concreets misdaan, of is ie gewoon gebanned omdat z'n attitude de mods niet aanstond?
Nu wij nog. Je kan het toch ook gewoon zeggen?quote:Op maandag 29 september 2008 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Reden van ban staat in het banmeldtopic, daar hoef ik niks aan toe te voegen. Ach 1 voordeel: Hij kan zich nu fulltime richten op zijn gamingcarriere.
Edit: Daar staat niks bij zie ik. De reden weet meneer Jordeeeh zelf wel denk ik.![]()
Ja, de kogel of de trein?quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
goedenavond!
zie dat sxm weer een onoverkoombaar probleem heeft!!!!
Je kent boswachter, ik denk dat hij het als persoonlijk opvatte toen Jordeeeh em kankermongool noemdequote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu wij nog. Je kan het toch ook gewoon zeggen?
Nee. Iets op een internetforum persoonlijk opvattenquote:Op maandag 29 september 2008 18:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kent boswachter, ik denk dat hij het als persoonlijk opvatte toen Jordeeeh em kankermongool noemde
Waarom is hij dan gebandquote:
quote:
Gewoon een discussie ? In iedere zin een semi-doodsverwensing zetten is geen discussieren. Kan hij ook op een normale manier doen. Indien hij dat had gedaan was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom is hij dan gebandHij had gewoon een discussie met je, ik zie in de topics waarin hij heeft gereageerd voor de rest niks geks hoor, dus het gezeik met jou moet het wel zijn.
Je hebt zeker weer zijn naam doorgegeven nadat je hem voor iedere reactie in de discussie een note hebt gegeven, zodat je hem makkelijker een ban kon aansmeren
sterfquote:Op maandag 29 september 2008 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een discussie ? In iedere zin een semi-doodsverwensing zetten is geen discussieren. Kan hij ook op een normale manier doen. Indien hij dat had gedaan was er niks aan de hand geweest.
Dus je ontkent ook nog niet dat je hem een ban aansmeertquote:Op maandag 29 september 2008 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een discussie ? In iedere zin een semi-doodsverwensing zetten is geen discussieren. Kan hij ook op een normale manier doen. Indien hij dat had gedaan was er niks aan de hand geweest.
haha ja hij zat ook al bij mij op msn de huilie uit te hangenquote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Ik hoef niks te ontkennen en niks te bevestigen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus je ontkent ook nog niet dat je hem een ban aansmeert![]()
Nu ga ik voetballen
de wedstrijd van fsc - pec is verzet naar 15 novemberquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
Kolere, vanddag om 18:00 gegeten. Heb ik vanaaf weer scheurende honger.
Vroeg naar bed. Flikker toch op man.quote:
Pecquote:Op maandag 29 september 2008 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
de wedstrijd van fsc - pec is verzet naar 15 november
hoe heet het tegenwoordig dan ?quote:
Necquote:Op maandag 29 september 2008 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe heet het tegenwoordig dan ?
Pec?quote:Op maandag 29 september 2008 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe heet het tegenwoordig dan ?
wat een gaynaam , ik moem het nog steeds pec hoorquote:Op maandag 29 september 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Pec?van pec zwolle?
Gewoon FC Zwolle
kan ook aan het nierbroodje liggen dat je gegeten hebtquote:Op maandag 29 september 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds dat Jordeeeh riep dat hij me de ebola toewenste voel ik me serieus grieperig![]()
Echt WTF. Die gast zou bij Astro TV moeten gaan werken
Het is je geweten dat aan je begint te knagen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds dat Jordeeeh riep dat hij me de ebola toewenste voel ik me serieus grieperig![]()
Echt WTF. Die gast zou bij Astro TV moeten gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |