Misschien omdat je minder vaak sex hebt dan mij ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik harder kom dan jij.
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toequote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als mod ben je baas af! [ afbeelding ] Jeweets!
Voorbeeld van hoe slecht het met je kan aflopen jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toe![]()
KLB topuser in het verleden. Bespuwd en bekritiseert door velen, maar wel al dik 2 maanden mod van mijn kindje KLB.
Ik ben gewoon veel kerker.quote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat je minder vaak sex hebt dan mij ?
JOAAHHH !quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens anders
Nee, toen zat ik aan de andere kant van de wereld (vakantie jeweetz11) Toen ik terug kwam was je ineens tóch mod gewordenquote:Zat jij hier eigenlijk wel al toen ik geen mod was ?
Voorbeeld hoe het niet moet?quote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toe![]()
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb die Chineesjes hier nog gesommeerd wat harder door te werken.
Word hem dus niet hequote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?
Als je zo doorgaat zit ie straks in jouw reekquote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?
ben jij ff coolquote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoho, je bent gewoon jaloers dat jij geen kinderchocola hebt en ik wel.
Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens anders
Zat jij hier eigenlijk wel al toen ik geen mod was ?
Een lachende Will Smith?quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen toen ik het zag
Je dacht zeker dat ik je crewreetlikkende moves al vergeten was hequote:
Zeg ik ergens dat dit een verbetering is ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die van KLB topuser naar mod een verbetering vinden!!!
Ik snap hem nietquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen toen ik het zag
Vanessa?quote:
Hm? Wat hebben mijn moves met jouw modereren te maken?quote:Op maandag 29 september 2008 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat ik je crewreetlikkende moves al vergeten was he
Kijk eerst eens naar jezelf i.p.v. mij te bekritiseren
who the fuck is Carlton?quote:
quote:
The Fresh Prince of Bell Airquote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
WETEN JULLIE NIET EENS WIE CARLTON BANKS IS? FUUUUUCK
Nee, maar nu wel.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Oh, daar keek ik nooit na. Hou niet zo van negers Amerikaanse comedies.quote:
Dat jij helemaal geen recht van spreken hebt om mij te bekritiserenquote:Op maandag 29 september 2008 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm? Wat hebben mijn moves met jouw modereren te maken?
Als je spierpijn hebt zal ik nu niet je push ups gaan doenquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Argh thor jij gespierde hoer !
* Noorsbloed is vandaag voor het eerst sinds jaren wezen fitnessen.
KANKER SPIERPIJN !
nu al !
En ik moet nog werken !
En mijn push-ups doen !!
En waarom dan niet?quote:Op maandag 29 september 2008 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat jij helemaal geen recht van spreken hebt om mij te bekritiseren
Flevoboys, daar moest ik vroeger nog wel eens tegen ballenquote:Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef behangplakker het volgende:
Op KNVB.nl denken ze dat ik bij Flevo Boys voetbal denk ikAlles van Flevo Boys is dikgedrukt
Bp binnekort, en komt daarna even een pilsje doen in t hoekje.quote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flevoboys, daar moest ik vroeger nog wel eens tegen ballen
404quote:Op maandag 29 september 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
Heus wel Carlton
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 17:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bp binnekort, en komt daarna even een pilsje doen in t hoekje.
Omdat je zelf een 180 graden gedraaide klapdeurtosti bent ?quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
En waarom dan niet?
Je misschien heb je gelijk ..quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je spierpijn hebt zal ik nu niet je push ups gaan doen![]()
Sowieso niet fitness en push ups op dezelfde dag
Als het door die kankermongolen niet gewaardeerd wordt dat je probeert te helpen houdt het inderdaad gauw op ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je zelf een 180 graden gedraaide klapdeurtosti bent ?
Inderdaad erg binnenkort zag ikquote:Op maandag 29 september 2008 17:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bp binnekort, en komt daarna even een pilsje doen in t hoekje.
Kan je beter krachttraining doen ipv die push upsquote:Op maandag 29 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je misschien heb je gelijk ..
Maar ja ik fitness vanaf nu elke dag , nu kan ik denk ik dan maar beter wachten tot mijn lichaam het wat gewent s
NIET IEDEREEN ZIT OVERDAG ALS EEN VERLEPTE HUISVROUW MET MIDLIFE CRISIS EN KORT EN VLOT KAPSEL OP DE BANK DE HEULE DAG EEUWIGE HERHALINGEN VAN SUFFE AMERIKAANSE JAREN-90 TV SERIES TE KIJKEN TERWIJL ZE EEN BAK IJS ZIT LEEG TE LEPELEN.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Flevo Boys B1 uit, altijd lastigquote:
Haha. Je zei kankermongolen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als het door die kankermongolen niet gewaardeerd wordt dat je probeert te helpen houdt het inderdaad gauw op ja.
Als het een herhaling voor je is heb je hem al gezien, dus weet je wie Carlton isquote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN ZIT OVERDAG ALS EEN VERLEPTE HUISVROUW MET MIDLIFE CRISIS EN KORT EN VLOT KAPSEL OP DE BANK DE HEULE DAG EEUWIGE HERHALINGEN VAN SUFFE AMERIKAANSE JAREN-90 TV SERIES TE KIJKEN TERWIJL ZE EEN BAK IJS ZIT LEEG TE LEPELEN.
Hmmmquote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je beter krachttraining doen ipv die push ups
Daar bedoel ik o.a. jou mee ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha. Je zei kankermongolen.
Cardioquote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm
Wel ik kan uiteraard fitness opsplitsen
Uur cardio en een uur krachttraining.
In Fresh Prince off Bel air ofzo..quote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN ZIT OVERDAG ALS EEN VERLEPTE HUISVROUW MET MIDLIFE CRISIS EN KORT EN VLOT KAPSEL OP DE BANK DE HEULE DAG EEUWIGE HERHALINGEN VAN SUFFE AMERIKAANSE JAREN-90 TV SERIES TE KIJKEN TERWIJL ZE EEN BAK IJS ZIT LEEG TE LEPELEN.
Pas maar op dat je binnenkort niet weer een weekje jail krijgt met je stoere praat hier.quote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar bedoel ik o.a. jou mee ja.
Ja tskquote:
Wie heeft er nou stoere praat?quote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas maar op dat je binnenkort niet weer een weekje jail krijgt met je stoere praat hier.
Kun je weer gaan huilen op MSN () tegenover andere SC users hoe zielig je wel niet bent en wat voor lul ik wel niet ben. /care
![]()
Nu weet ik zeker dat die modjes op hun gevoel werkenquote:Op maandag 29 september 2008 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe heb ik een note gehad omdat ik kankermongolen zei?
Kankermongool.
Whehe hap hapquote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja tsk
buik moet weg !
En vet omgezet worden in spier !
BRB
Voer.
Sommige doen het er gewoon om he.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat die modjes op hun gevoel werkenAnders had ik nu ook al wel 100 notes moeten hebben
Het nare is dat sommige mods ook tot het uiterste gaan om userts te naaienquote:Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sommige doen het er gewoon om he.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou stoere praat?
Gaat ie weer net zoals t begin dreigen met een banK weet nog wel, je had 1 uur je mod knopjes, ga je mensen PMen "Ik zou maar ophouden anders gaat je account ook op slot"
Sadface.
Mij niet, want ik ben liev.quote:Op maandag 29 september 2008 17:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het nare is dat sommige mods ook tot het uiterste gaan om userts te naaien
Nee je dreigt wel. En dan begint ie maar weer dingen te verzinnenquote:Op maandag 29 september 2008 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dreig nergens mee. Ik waarschuw je alleen maar, Godfather van KLB.
Wat vernieuwend.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
GOH een discussie tussen een mod en jordeeeh!
Lekker rollebollen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God, wat een spannende onderwerpen weer..
*rolt wederom het topic binnen...
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoi bobby (zo heet je toch??)
quote:
wie zou dat winnen..quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
GOH een discussie tussen een mod en jordeeeh!
Hoiquote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God, wat een spannende onderwerpen weer..
*rolt wederom het topic binnen...
Inderdaad. Vanochtend stond hier nog een hele grote schaal, is nu al bijna leeg.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kruidnootjes zijn lekker
Ongeveer..quote:
De onmacht om te reageren zonder ook maar 1 scheldwoord of verwensing te plaatsen. Prachtig.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, ik ga even gamen.
Bossie, laat je ondertussen even injecteren met Ebola, doe je ons allen een plezier.
Hoi !quote:
Whehe, hoe zal ik die interpreteren?quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef superXmacho het volgende:
Nee ik hou de mods liever te vriend
Die met chocolade zijn ook te erg..quote:Op maandag 29 september 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanochtend stond hier nog een hele grote schaal, is nu al bijna leeg.
Wat let je?quote:Op maandag 29 september 2008 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De onmacht om te reageren zonder ook maar 1 scheldwoord of verwensing te plaatsen. Prachtig.
Ik krijg bijna medelijden met je.
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.
Hoe kun je dat anders interpreteren dan?quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, hoe zal ik die interpreteren?
quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |