Mij niet, want ik ben liev.quote:Op maandag 29 september 2008 17:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het nare is dat sommige mods ook tot het uiterste gaan om userts te naaien
Nee je dreigt wel. En dan begint ie maar weer dingen te verzinnenquote:Op maandag 29 september 2008 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dreig nergens mee. Ik waarschuw je alleen maar, Godfather van KLB.
Wat vernieuwend.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
GOH een discussie tussen een mod en jordeeeh!
Lekker rollebollen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God, wat een spannende onderwerpen weer..
*rolt wederom het topic binnen...
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoi bobby (zo heet je toch??)
quote:
wie zou dat winnen..quote:Op maandag 29 september 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
GOH een discussie tussen een mod en jordeeeh!
Hoiquote:Op maandag 29 september 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
God, wat een spannende onderwerpen weer..
*rolt wederom het topic binnen...
Inderdaad. Vanochtend stond hier nog een hele grote schaal, is nu al bijna leeg.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kruidnootjes zijn lekker
Ongeveer..quote:
De onmacht om te reageren zonder ook maar 1 scheldwoord of verwensing te plaatsen. Prachtig.quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, ik ga even gamen.
Bossie, laat je ondertussen even injecteren met Ebola, doe je ons allen een plezier.
Hoi !quote:
Whehe, hoe zal ik die interpreteren?quote:Op maandag 29 september 2008 17:19 schreef superXmacho het volgende:
Nee ik hou de mods liever te vriend
Die met chocolade zijn ook te erg..quote:Op maandag 29 september 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanochtend stond hier nog een hele grote schaal, is nu al bijna leeg.
Wat let je?quote:Op maandag 29 september 2008 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De onmacht om te reageren zonder ook maar 1 scheldwoord of verwensing te plaatsen. Prachtig.
Ik krijg bijna medelijden met je.
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.
Hoe kun je dat anders interpreteren dan?quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, hoe zal ik die interpreteren?
quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet eigenlijk Bob, maar ja, dat klinkt als een Erica Terpstra die op de grond valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |