Misschien omdat je minder vaak sex hebt dan mij ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik harder kom dan jij.
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toequote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als mod ben je baas af! [ afbeelding ] Jeweets!
Voorbeeld van hoe slecht het met je kan aflopen jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toe![]()
KLB topuser in het verleden. Bespuwd en bekritiseert door velen, maar wel al dik 2 maanden mod van mijn kindje KLB.
Ik ben gewoon veel kerker.quote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat je minder vaak sex hebt dan mij ?
JOAAHHH !quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens anders
Nee, toen zat ik aan de andere kant van de wereld (vakantie jeweetz11) Toen ik terug kwam was je ineens tóch mod gewordenquote:Zat jij hier eigenlijk wel al toen ik geen mod was ?
Voorbeeld hoe het niet moet?quote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jullie voorbeeld, geef maar toe![]()
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb die Chineesjes hier nog gesommeerd wat harder door te werken.
Word hem dus niet hequote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?
Als je zo doorgaat zit ie straks in jouw reekquote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien moet je een rode peper in hun reek steken?
ben jij ff coolquote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoho, je bent gewoon jaloers dat jij geen kinderchocola hebt en ik wel.
Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens anders
Zat jij hier eigenlijk wel al toen ik geen mod was ?
Een lachende Will Smith?quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen toen ik het zag
Je dacht zeker dat ik je crewreetlikkende moves al vergeten was hequote:
Zeg ik ergens dat dit een verbetering is ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die van KLB topuser naar mod een verbetering vinden!!!
Ik snap hem nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |