Voor Nederlands een onvoldoende? Hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
mensen..
ik heeft uw wijsheid nodig.
Ik ben dit jaar van school verrandert.
En omdat die school geen hoger nivo deed dan kader ben ik naar kader gegaan.
Ik ben heel wat nivo's naar benden gegaan.
Op me vorige school toen ik een hoger nivo deed had ik allemaal voldoendes.
Ja daar werdt het leren er echt ingestampt.
Ik ben van school verrandert omdat het op de school waar ik nu op zit veel chiller is.
En nu komt het:
Ik heb 3 onvoldoendes deze week gehaalt.
Op deze school werkt het wel zo:
Als je een onvoldoende hebt moet je je cijfers opschrijfen, Briefje mee naar huis , en laten ondertekenen.
Me pa was er al niet zo blij mee dat ik een lager nivo wouw doen.
En nu ook nog 3 onvoldoendes op de hoofd vakken.
voor:
Engels.
Wiskunde
Nederlands
En het was wel me eigen domme fout.
Er steeds uitgestuurt worden na dat we dom aan het ouwe hoeren waren , spijbelen , en gewoon niet opletten.
Me boeken zitten nog in de verpakking.
Me pa is net terug van zakenreis.
En ik heb vanaaf paardrij les.
Zal ik het hem voor of na het paard rijden vertellen?
En hoe vertel ik het
Gevalletje eigen schuld.quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kader-beroeps
Dat is een nivo.
Als ik ook maar een beetje oplet heb ik voldoendes.
Maar heb niet opgelet,
Ben bijna niet eens aanwezig geweest.
Kan me niet voorstellen!quote:Op maandag 29 september 2008 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor Nederlands een onvoldoende? Hoe kom je daar nu bij.
Stamppot is anders best lekker hoorquote:Op maandag 29 september 2008 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ieuw, ik ruik stamppot.
Jum, ik ruik draadjesvlees.
Ik heb een moerhekel aan dat oorlogsvoedsel. Aardappels stampen, WAAROM?quote:Op maandag 29 september 2008 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stamppot is anders best lekker hoor![]()
Behalve zuur-kool![]()
![]()
Mooi gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening
In het klein is t net echt!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh mag op het strafbankje, hij is weer eens een maand gebanned
Hij moet altijd overal tegen in gaanquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Het strafbankje stroomt weer volquote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Geen id, ik denk dat boswachter daar meer van af weetquote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het strafbankje stroomt weer vol![]()
Heeft ie ook iets concreets misdaan, of is ie gewoon gebanned omdat z'n attitude de mods niet aanstond?
Nu wij nog. Je kan het toch ook gewoon zeggen?quote:Op maandag 29 september 2008 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Reden van ban staat in het banmeldtopic, daar hoef ik niks aan toe te voegen. Ach 1 voordeel: Hij kan zich nu fulltime richten op zijn gamingcarriere.
Edit: Daar staat niks bij zie ik. De reden weet meneer Jordeeeh zelf wel denk ik.![]()
Ja, de kogel of de trein?quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
goedenavond!
zie dat sxm weer een onoverkoombaar probleem heeft!!!!
Je kent boswachter, ik denk dat hij het als persoonlijk opvatte toen Jordeeeh em kankermongool noemdequote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu wij nog. Je kan het toch ook gewoon zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |