Dat mijn waarde metrosexueel ..quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Alleen dat afmaken sla ik altijd over. Geeft zo'n rotzooi.
Metal style.quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of: "Hoi, schat, ik wou je imponeren met een luxe maal om je daarna in 2en te batsen. Maar ik ben zo geil dat dat me te lang ging duren, hier een patatje frikandel, opeten die handel, dan kunnen we aan de bak".
Thx for sharingquote:Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Moment, ik stik even teringhard in m'n eigen speeksel.
Romantisch.quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of: "Hoi, schat, ik wou je imponeren met een luxe maal om je daarna in 2en te batsen. Maar ik ben zo geil dat dat me te lang ging duren, hier een patatje frikandel, opeten die handel, dan kunnen we aan de bak".
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mijn waarde metrosexueel ..
is dan wel weer gay
Het knopje 'nieuw topic' staat links van het knopje 'reageer' hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
mensen..
ik heeft uw wijsheid nodig.
Ik ben dit jaar van school verrandert.
En omdat die school geen hoger nivo deed dan kader ben ik naar kader gegaan.
Ik ben heel wat nivo's naar benden gegaan.
Op me vorige school toen ik een hoger nivo deed had ik allemaal voldoendes.
Ja daar werdt het leren er echt ingestampt.
Ik ben van school verrandert omdat het op de school waar ik nu op zit veel chiller is.
En nu komt het:
Ik heb 3 onvoldoendes deze week gehaalt.
Op deze school werkt het wel zo:
Als je een onvoldoende hebt moet je je cijfers opschrijfen, Briefje mee naar huis , en laten ondertekenen.
Me pa was er al niet zo blij mee dat ik een lager nivo wouw doen.
En nu ook nog 3 onvoldoendes op de hoofd vakken.
voor:
Engels.
Wiskunde
Nederlands
En het was wel me eigen domme fout.
Er steeds uitgestuurt worden na dat we dom aan het ouwe hoeren waren , spijbelen , en gewoon niet opletten.
Me boeken zitten nog in de verpakking.
Me pa is net terug van zakenreis.
En ik heb vanaaf paardrij les.
Zal ik het hem voor of na het paard rijden vertellen?
En hoe vertel ik het
Ik zou mijzelf grandioos van kant maken als ik zo hard faalde.quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
mensen..
ik heeft uw wijsheid nodig.
Ik ben dit jaar van school verrandert.
En omdat die school geen hoger nivo deed dan kader ben ik naar kader gegaan.
Ik ben heel wat nivo's naar benden gegaan.
Op me vorige school toen ik een hoger nivo deed had ik allemaal voldoendes.
Ja daar werdt het leren er echt ingestampt.
Ik ben van school verrandert omdat het op de school waar ik nu op zit veel chiller is.
En nu komt het:
Ik heb 3 onvoldoendes deze week gehaalt.
Op deze school werkt het wel zo:
Als je een onvoldoende hebt moet je je cijfers opschrijfen, Briefje mee naar huis , en laten ondertekenen.
Me pa was er al niet zo blij mee dat ik een lager nivo wouw doen.
En nu ook nog 3 onvoldoendes op de hoofd vakken.
voor:
Engels.
Wiskunde
Nederlands
En het was wel me eigen domme fout.
Er steeds uitgestuurt worden na dat we dom aan het ouwe hoeren waren , spijbelen , en gewoon niet opletten.
Me boeken zitten nog in de verpakking.
Me pa is net terug van zakenreis.
En ik heb vanaaf paardrij les.
Zal ik het hem voor of na het paard rijden vertellen?
En hoe vertel ik het
Borrelnootjes !quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik bunker even wat borrelnootjes om m'n honger omzeep te helpen.
Grandioos. Als in met een gitaar door je harses in een basedrum doodbloeden met de versterker op 11 met slayer?quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf grandioos van kant maken als ik zo hard faalde.
quote:
Hoogste wat je kan halen in VMBO volgens mij.quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is trouwens een kader...
In het kader van?
Minstens.quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grandioos. Als in met een gitaar door je harses in een basedrum doodbloeden met de versterker op 11 met slayer?
Tijdens.quote:Op maandag 29 september 2008 17:36 schreef superXmacho het volgende:
okee de samenvatting.
Ik ben kwa school nivo achteruit gegaan , wegens school verrandering.
En nu heb ik 3 onvoldoendes op hoofdvakken.
moet briefje met handteking morgen mee dat hij heet weet van de onvoldoendes.
Hoe zal ik het hem vertellen?
Voor of na me paard rij les?
Ik gok dat die rechtergast gewoon vraagt 'haal ff een pilsener voor mij' aan die linkergast, maar dat hij zich vanwege de harde muziek en de lichtelijke doofheid van de linkergast dichterbij het oor van de linkergast moet bewegen om zich verstaanbaar te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
wtf moet dit voorstellenzaterdag in de local dancing!
[ afbeelding ]
Kader-beroepsquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is trouwens een kader...
In het kader van?
Oh ik dacht dat dat TL was...quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoogste wat je kan halen in VMBO volgens mij.
Dat is niet grandioos, maar marteling.quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Minstens.
Maar dan eerst een martel sessie van 10 uur.
Waarbij ze vastgebonden op een stoel in een donkere kamer zit, en er van alle kanten tokio hotel op afgespeelt word.
10 uur lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |