Ik snap het ook niet, waarom zou je gaan snel reageren, als je dan bold/italic enz. hebt uitstaan, smilies daar niet weergeeft enzquote:
Kus me.quote:Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een behulpzame jongen ben je tochKankerhandig
!
Dus? Ik kom toch niet uit fucking Macedoniëquote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Bakni me in het macedonisch
Macedoniequote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Bakni me in het macedonisch
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus? Ik kom toch niet uit fucking Macedonië
Dat is Kiss me in het Engels.quote:
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet wetenquote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Poljubi me in, ehm, ben vergeten welke taalbosnisch ofzo
Ja nouja, ik was naar Macedonie in februariquote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet weten
Ja, op vakantie, stapt ze op iemand af, en dan zegt ze "Kus me" in al die talen, net zolang totdat die gozer d'r begrijpt.quote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet weten
Kunnen jullie even lekker via PM verder gaan? Dank je.quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om je tepel af te lebberen.
Ga je gang.quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om je tepel af te lebberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |