quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Vond het wel snel gaan. Voor BT dan.quote:
Het moet eens gezegd worden:quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vond het wel snel gaan. Voor BT dan.
Oja, TVP
[ afbeelding ]
Zo?quote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe krijg je eigelijk een PI in een quote?
Als je in de baggerlayout op quickquotequote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe krijg je eigelijk een PI in een quote?
KIJK EENS GOED DANquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Toch mis ik opnieuw Stephanie in de OP.
Gisteren bij het journaalquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
Kut, morgen geen grappen meer over moslims die honger hebben
Alsof ik de baggerlayout ga gebruikenquote:Op maandag 29 september 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je in de baggerlayout op quickquote [ afbeelding ] drukt, gaat dat vanzelf.
Ik ga denk ik de baggerlayout gebruikenquote:Op maandag 29 september 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je in de baggerlayout op quickquote [ afbeelding ] drukt, gaat dat vanzelf.
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zag het ja, heb je die rooie schoenen al Bt?
Ik heb die Chineesjes hier nog gesommeerd wat harder door te werken.quote:
Ik had dat meisje gebeld toen ik naar de wokchinees ging, dat meisje van mn topic over de enge vader met zn kebabmes...quote:Op maandag 29 september 2008 15:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gisteren bij het journaal
Verslaggever: "Morgen is het vasten afgelopen, maar voor deze mensen niet, bij het zijn van wat arme negertjes in een woestijn"![]()
![]()
![]()
Doet het niet, en is geen mooie foto.quote:
Kijk maar uit, binnenkort is het suikerfeest.quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had dat meisje gebeld toen ik naar de wokchinees ging, dat meisje van mn topic over de enge vader met zn kebabmes...
Dus er wordt opgenomen en ik zeg "HAHAHA IK GA VET VEEL ETEN EN JIJ MOET NOG 2 UUR WACHTEN![]()
![]()
"
Was het niet zij maar haar broer ofzo![]()
!
Ja morgen. Maar ik was daar al niet welkom en nu helemaal niet meerquote:Op maandag 29 september 2008 15:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kijk maar uit, binnenkort is het suikerfeest.
Omfg kneusje.quote:Op maandag 29 september 2008 15:50 schreef BigKahuna het volgende:
Oh wtf de baggerlayout heet nog serieus baggerlayout ook![]()
![]()
'O+' als PI
Fail !quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had dat meisje gebeld toen ik naar de wokchinees ging, dat meisje van mn topic over de enge vader met zn kebabmes...
Dus er wordt opgenomen en ik zeg "HAHAHA IK GA VET VEEL ETEN EN JIJ MOET NOG 2 UUR WACHTEN![]()
![]()
"
Was het niet zij maar haar broer ofzo![]()
!
Gebruik hem altijd alquote:
Welke gebruik jij normaal dan?quote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef BigKahuna het volgende:
De baggerlayout is wel kankerlelijk zeg.
Ehm nee. Beter dan Silverquote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef BigKahuna het volgende:
De baggerlayout is wel kankerlelijk zeg.
Hehe same.quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gebruik hem altijd al(alleen sinds net pas de quickquote aangezet
)
Foksilver.quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke gebruik jij normaal dan?
Waarom een ander nemen als deze de handigste isquote:Op maandag 29 september 2008 15:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe same.
Quickquote al tijdje btw.
Omg k switch nu voor de gein even terug naar Foksilver. Tering wat lelijkquote:
Leip, en nu?quote:Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg eens 10x snel achter elkaar quickquote!
Kijk in je options, newbie.quote:Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
Maarehm, wtf is dat quickquote en hoe moet het?
Ik snap het ook niet, waarom zou je gaan snel reageren, als je dan bold/italic enz. hebt uitstaan, smilies daar niet weergeeft enzquote:
Kus me.quote:Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een behulpzame jongen ben je tochKankerhandig
!
Dus? Ik kom toch niet uit fucking Macedoniëquote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Bakni me in het macedonisch
Macedoniequote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Bakni me in het macedonisch
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus? Ik kom toch niet uit fucking Macedonië
Dat is Kiss me in het Engels.quote:
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet wetenquote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Poljubi me in, ehm, ben vergeten welke taalbosnisch ofzo
Ja nouja, ik was naar Macedonie in februariquote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet weten
Ja, op vakantie, stapt ze op iemand af, en dan zegt ze "Kus me" in al die talen, net zolang totdat die gozer d'r begrijpt.quote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weten hoe iets is in een taal maar de taal niet weten
Kunnen jullie even lekker via PM verder gaan? Dank je.quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om je tepel af te lebberen.
Ga je gang.quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om je tepel af te lebberen.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef Juup© het volgende:
Flikker op huilie. Ga iets nuttigs doen met jouw leven, ga weg van FOK!.
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen jullie even lekker via PM verder gaan? Dank je.
In een dorpje vlakbij Raalte had iemand zichzelf opgehangen, 16/17 jaar, iedereen vond het vet erg enzo (ik dus egoïstisch).quote:
Had je verteld jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In een dorpje vlakbij Raalte had iemand zichzelf opgehangen, 16/17 jaar, iedereen vond het vet erg enzo (ik dus egoïstisch).
Had ik dit plaatje op msn voor een tijdje[ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Kankerlijer dat je bentquote:Op maandag 29 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In een dorpje vlakbij Raalte had iemand zichzelf opgehangen, 16/17 jaar, iedereen vond het vet erg enzo (ik dus egoïstisch).
Had ik dit plaatje op msn voor een tijdje[ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Ja nou, er was totaal geen aanleiding om jezelf op te hangen toenquote:
De FB is gewoon een SC voor modjes.quote:
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De FB is gewoon een SC voor modjes.
Wie leefde er van 1832 tot 1897 danquote:
En ze worden met de dag ergerquote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De FB is gewoon een SC voor modjes.
Mij ook niet, wij zijn kankerlijp.quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Toch verbaast het me niet dat sommige mods hier hun lol zoeken
De pedobear natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie leefde er van 1832 tot 1897 dan
En wij krijgen op de kop als we er offtopic posten.quote:
Kutmodquote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef BigKahuna het volgende:
de boswachter zit mn posts elders te editten!
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens andersquote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Toch verbaast het me niet dat sommige mods hier hun lol zoeken
En ontopicquote:Op maandag 29 september 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wij krijgen op de kop als we er offtopic posten.
ja omdat je gewoon normaal moet doen.quote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef BigKahuna het volgende:
de boswachter zit mn posts elders te editten!
Als mod ben je baas af!quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat ik mod ben ben ik ineens anders
Je kan het gewoon niet hebben dat ik harder kom dan jij.quote:Op maandag 29 september 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja omdat je gewoon normaal moet doen.
Verkapt-x-x-x-x-x-x-x-x-x is zo 2003.
..... zo xxxx trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |