Nee. Iets op een internetforum persoonlijk opvattenquote:Op maandag 29 september 2008 18:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kent boswachter, ik denk dat hij het als persoonlijk opvatte toen Jordeeeh em kankermongool noemde
Waarom is hij dan gebandquote:
quote:
Gewoon een discussie ? In iedere zin een semi-doodsverwensing zetten is geen discussieren. Kan hij ook op een normale manier doen. Indien hij dat had gedaan was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom is hij dan gebandHij had gewoon een discussie met je, ik zie in de topics waarin hij heeft gereageerd voor de rest niks geks hoor, dus het gezeik met jou moet het wel zijn.
Je hebt zeker weer zijn naam doorgegeven nadat je hem voor iedere reactie in de discussie een note hebt gegeven, zodat je hem makkelijker een ban kon aansmeren
sterfquote:Op maandag 29 september 2008 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een discussie ? In iedere zin een semi-doodsverwensing zetten is geen discussieren. Kan hij ook op een normale manier doen. Indien hij dat had gedaan was er niks aan de hand geweest.
Dus je ontkent ook nog niet dat je hem een ban aansmeertquote:Op maandag 29 september 2008 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een discussie ? In iedere zin een semi-doodsverwensing zetten is geen discussieren. Kan hij ook op een normale manier doen. Indien hij dat had gedaan was er niks aan de hand geweest.
haha ja hij zat ook al bij mij op msn de huilie uit te hangenquote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh mag op het strafbankje, hij is weer eens een maand gebanned
Ik hoef niks te ontkennen en niks te bevestigen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus je ontkent ook nog niet dat je hem een ban aansmeert![]()
Nu ga ik voetballen
de wedstrijd van fsc - pec is verzet naar 15 novemberquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
Kolere, vanddag om 18:00 gegeten. Heb ik vanaaf weer scheurende honger.
Vroeg naar bed. Flikker toch op man.quote:
Pecquote:Op maandag 29 september 2008 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
de wedstrijd van fsc - pec is verzet naar 15 november
hoe heet het tegenwoordig dan ?quote:
Necquote:Op maandag 29 september 2008 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe heet het tegenwoordig dan ?
Pec?quote:Op maandag 29 september 2008 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe heet het tegenwoordig dan ?
wat een gaynaam , ik moem het nog steeds pec hoorquote:Op maandag 29 september 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Pec?van pec zwolle?
Gewoon FC Zwolle
kan ook aan het nierbroodje liggen dat je gegeten hebtquote:Op maandag 29 september 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds dat Jordeeeh riep dat hij me de ebola toewenste voel ik me serieus grieperig![]()
Echt WTF. Die gast zou bij Astro TV moeten gaan werken
Het is je geweten dat aan je begint te knagen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds dat Jordeeeh riep dat hij me de ebola toewenste voel ik me serieus grieperig![]()
Echt WTF. Die gast zou bij Astro TV moeten gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |