Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Mijne was er eerder!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
Brian en ik hebben onze topics ook beiden om 11:40 gepost..
Als de cd uit is mag je een masturbatietopic openen, wacht nu nog maar even.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als de cd uit is mag je een masturbatietopic openen, wacht nu nog maar even.
I know. Wou het over 4 minuten in de pauze gaandoenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Leonos, volgende keer nieuwe openen als je de LaPo hebt!
Zien wij eruit alsof we een uur zonder gitaristentopic kunnen?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
I know. Wou het over 4 minuten in de pauze gaandoen
Behalve Dean met zijn hippe stropdas en roze petje.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:18 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat wij er überhaupt niet uitzien.
Maar misschien ben ik dat alleen
Kramtriedquote:Op maandag 9 juni 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
nou witch, dan niet he
dan zoeken we wel iemand anders die wel wil
Wat dacht je van In Age And Sadness? Dat is een best toffe doom metalband die al aardig aan de weg timmert.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
nou witch, dan niet he
dan zoeken we wel iemand anders die wel wil
Maar 3 bands is toch al meer dan genoeg joh ? 4 is eigenlijk net wat veel van het goeie lijkt mequote:
En zeker van zúlke bands!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar 3 bands is toch al meer dan genoeg joh ? 4 is eigenlijk net wat veel van het goeie lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |