Ik denk dat ik vrijdag trouwens even bij 24/7 ga checken...quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:17 schreef refused. het volgende:
Nog steeds geduldig aan het wachten op voorlopig laatste pickup.
Vind dat model niet zo tofquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:22 schreef refused. het volgende:
o.a. SB Blazer Mexico
Hmmm... ja, voor die prijs wordt het een ander verhaal idd. Mochten ze er vrijdag nog in 9,5 staan dan laat ik het je wel even wetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef refused. het volgende:
Voor die prijs wil een wel een Blazer toevoegen aan m'n collectie... en ik weet dat er een 9,5 ligt. Kun jij 'm niet meenemen voor me?
Is dat ook leuk voor vrouwen(maten)?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ik kan mensen trouwens de Frisco / 24/7 sale die dit weekend in Nijmegen plaatsvind warm aanbevelen.Schoenen gaan de deur uit voor 35 euro.
Ik had het er met Ric over, maar die wist het ook allemaal niet meer precies. Er zijn iig 3 auto's stampvol met spul van Frisco naar 24/7 gegaan, en dan heb je nog wat er in 24/7 ligt. Ben al te lang niet in een van de twee shops geweest om een gokje te wagen van wat er uiteindelijk gaat liggen. Zullen we anders samen gaan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Weet iemand wat er nou nog meer in de sale ligt daar? Alleen mexico blazers vind ik wel cool, maar daarvoor ga ik niet naar nijmegen..
Vaak wel, wat er nu precies is weet ik dus niet, maar bij vorige sales lag er altijd wel wat voor de kleinere voetjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is dat ook leuk voor vrouwen(maten)?
goed plan, ik ben morgen toch vrij (lees: ik neem vrijquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik had het er met Ric over, maar die wist het ook allemaal niet meer precies. Er zijn iig 3 auto's stampvol met spul van Frisco naar 24/7 gegaan, en dan heb je nog wat er in 24/7 ligt. Ben al te lang niet in een van de twee shops geweest om een gokje te wagen van wat er uiteindelijk gaat liggen. Zullen we anders samen gaan?
seto, wanneer ga je ook alweer naar Nippon?quote:
Fuck, goed dat je het zegt. Ik was al half aan het plannen om volgend jaar naar Japan te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef thaWarhead het volgende:
Het is in Japan, stocken ze vaak neit groter dan 11.
Ja, dat staat eigenlijk al een tijdje in de planning. Maar het is toch vet jammer dat mijn size dan amper te vinden is. Ik moet er nog eens over denken, want er is natuurlijk wel meer te vinden in Japan dan alleen sneakersquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:47 schreef SHOOOTO het volgende:
@koston:
als je de mogelijkheid hebt om naar Japan te gaan, zou ik het zeker overwegen. Zoeken naar sneakers > 11 is wel lastig, maar ze zijn er wel (af en toe heeft Gusto ook US11 en 12 in zijn listings)
Haha, die is echt geweldig, die UNDFTD High's kende ik niet eens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef thaWarhead het volgende:
edit: Oh fuck, die not for sale pic...
Erg vette pics Vooral die Nike Blazer Aprendiz vind ik erg vet. Maar ja die zal wel helemaal nergens te krijgen zijn of voor de hoofdprijs.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
seto, wanneer ga je ook alweer naar Nippon?
Sneakers.fr Japan report
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ultraman lows + reverse CW <3!
voor andere pics, check Sneakers.fr
Structure toebox.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef koston het volgende:
Holy fuck, als ik nog ooit de loterij win weet ik waar ik moet zijn. Ze hebben zo'n beetje al mijn grails in die winkel
[ afbeelding ]
Zoals beloofd
Thanks4Sharing.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef SunBoom het volgende:
Ik ga toch voor die Donnatello's ipv die Island Teal's. Heb ff geen zin in suede...
Imageshack?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:06 schreef juniz1 het volgende:
hoe moet je hier foto's plaatsen? als ik hem doorlink krijg ik telkens een kruisje als plaatje!
quote:[IMG] URL van het plaatje [/IMG]
Tot nu toe vind ik het wel mee vallen. Ze creasen wel flink, maar dat is standaard bij mijn sb's ofzo. Zelfs m'n Stussy's zitten al een paar flinke vouwen in.quote:
Stocken voor jezelf of stocken om uiteindelijk weer te verkopen?quote:
Ze hebben wel een paar vrouwenmodellen staan (o.a. DC). Maar denk niet dat het de moeite waard is om daar helemaal voor naar Nijmegen te reizenquote:Op woensdag 4 juni 2008 04:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is dat ook leuk voor vrouwen(maten)?
Dan heb je misschien wel kans op een goede pick-up ja...quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef refused. het volgende:
En FDF schijnt nogal grote voeten te hebben voor een vrouw
Het is sowieso eerst afwachten of mijn toelage éindelijk wordt gestort. Want ik ben nu echt enorm blut...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan heb je misschien wel kans op een goede pick-up ja...
Das toch niet zo groot?! Ik denk dat maat 39 een van de best verkochte vrouwenmaat is in de winkel waar ik - zo nu en dan - werkquote:
Waarschijnlijk voor mezelf. Of het moet zijn dat ze over een paar jaar opeens 200+ waard zijn, dan verkoop ik ze wel. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:13 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Stocken voor jezelf of stocken om uiteindelijk weer te verkopen?
Wel als je niet zo groot ben zoals ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Das toch niet zo groot?! Ik denk dat maat 39 een van de best verkochte vrouwenmaat is in de winkel waar ik - zo nu en dan - werk
Heb jij dan geen problemen met je toebox?quote:
Ik dig die shoes wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef vejay het volgende:
Pickups:
[ afbeelding ]
Twee mislukte aan-shots voor die request in het vorige deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooier heb je gelijk in, moest er ff in groeien maar goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef vejay het volgende:
Sowieso niet aantrekken als het regent. En ten tweede dan doe je iets verkeerd.
Ten derde probeer cillit BAAAAAAANG (of niet, had onze sofa verneukt)
Mja, als je er goed mee omgaat en voorzichtig bent is er niks mis met mesh vind ik. Sowieso is het lekker fris met dit weer en gewoon mooier.
Er zit geen mesh op Mondriaans...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:55 schreef TM-R het volgende:
Mondriaans zijn de shit,
wel jammer van dat mesh, snel vies en verliest snel de vorm.
Doe ik nooit meer
Wat is dan het verschil met mesh en die stof op de mondriaans?quote:
Op Mondriaans zit canvas. Als je een keer mesh voelt merk je het verschil wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:57 schreef TM-R het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met mesh en die stof op de mondriaans?
Alcohol in babydoekjes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef snucky het volgende:
Ik hoorde viavia dat je sneakers goed kan schoonmaken met baby doekjes
Tja er zit alcohol in..
Maakt niet uit (HAL9000S was mijn vorige accountquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef ahyeah het volgende:
(jeej, eerste post ^^)
toevallig kwam ik in een topic uit een ver verleden deze tigers tegen:
[ afbeelding ]
vond ze eigk wel facking vet, iemand een idee hoe ze heten / waar ze vandaan komen?
de foto is van HAL9000S, sorry dat ik even zo vrij ben geweest om je foto te jatten ..
Shit ze zijn wel dope. Heb er het geld nu niet voor. Blijf wel twijfelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef vejay het volgende:
Pickups:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha jammer, was k maar een maandje eerder geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef refused. het volgende:
[..]
Maakt niet uit (HAL9000S was mijn vorige account)
[TK]Onitsuka Tiger Asics Rakugaki (Limited edition)
Heb ze inmiddels al verkocht.... in dat topic kun je lezen waar ze vandaan kwamen.
Die schoenen zijn aan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef vejay het volgende:
Pickups:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reebok Voltronsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:37 schreef poffu het volgende:
pickups afgelopen maand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke lights heb jij dan besteld? Had ook 2 juni staan, was al bang dat ik douane toeslag zou krijgen, maar gelukkig niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die schoenen zijn aan!Ik ga ze volgende maand coppen! Eerst ff m'n eerste lights afwachten hoe de maten zijn, moeten 1 dezer dagen binnen komen. Op usps staat arrived abroad sinds 2 juni, maar ben benieuwd hoe lang dat nog duurt..
Weet niet zeker of er mesh op de 90 zit, maar canvas is hetzelfde als een doek waar je op schildert (vandaar dat het ook op de Mondriaans zit) Het is een organisch materiaal, mesh is syntetisch. Erg licht, vandaar dat je het vaak op runners tegenkomt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:03 schreef TM-R het volgende:
thawarhead:
Deze heb ik ook, deze "stof" verschilt iets van die mondriaan shit
Kan je dan zien of dit wel mesh is?
Wil namelijk wel het verschil weten...
[ afbeelding ]
ja, op die Lights zit mesh. Zacht mesh, niet zoals op de eerste US lights (en AM90 Azures). Dat is ook meer ballistic mesh.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef TM-R het volgende:
oke logish, over die mondriaans is echt nagedacht eh!
Nog meer feitjes die ik niet wist,
De stof die op die AM90 zit is een stuk ruwer dan die mondriaans dus niet gladder![]()
Shit wat weet ik nog maar weinig van sneakers,
logish als net pas een maand of 2 intresse erin heb!
@ Vejay, zit er op die lights van jou mesh?
Flamingo's, heb nog een paar beaters nodig namelijk..quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef vejay het volgende:
[..]
Welke lights heb jij dan besteld? Had ook 2 juni staan, was al bang dat ik douane toeslag zou krijgen, maar gelukkig niet.
Ik moet verdomme ook nog neons halen, die zijn ook heftig. Maar eerst een paartje trainers voor lowlands.
Ain't working....quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:31 schreef got.rice het volgende:
Zit ik zo friends te kijken, komt er atc2 hot lava's tevoorsschijn (tenminste ze lijken er erg op)
zie; http://www.omgitsfriends.(...)istmas-In-Tulsa.html
Tijd: 6.08
quote:In a release largely under the radar until the sneakers release, the innovative New York sneaker retailer Dave's Quality Meats have followed up on their recent Nike Blazer release with another project with Nike on the Dunk. The tonal Dunks are featured in perforated nubuck in three colors, Ice Green, Industrial Blue and Cave Purple. Australia's Provider will release these on Saturday, June 9th. Although other Tier 0 accounts should be receiving stock as well.
BRON: hypebeastquote:
oh niks ik loldequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef seto het volgende:
ja wat
* DubzOne gaat morgen ook maar eens even checken...quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef koston het volgende:
Sale @ 24/7 was best oké. Paartje Deck's, Sb Elephant hoodie en Sb shirtje voor 75 euro's.
Eerste is erg vet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef SHOOOTO het volgende:
wivah (oude foto):
[ afbeelding ]
Dave's Quality Meats x Nike Dunk High Premium
[..]
[..]
BRON: hypebeast
laten wassen in koud water, laces + insoles eruit halen. Na het wassen, een sok of krantenproppen in je toebox stoppen en laten drogen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:03 schreef got.rice het volgende:
Zijn er eigenlijk websites met een verzameling aan sneakerstores over de hele wereld? Ik ga binnenkort namelijk rondtrekken in Azië en misschien dat ik daar wat schoentjes haal
Trouwens, dr is wat tomatensaus op mn am lights gevallen en nu zit er een lelijke rood vlek op de punt van mn sneakers. Mij is verteld dat je hem dan gewoon in de wasmachine kan stoppen maar heeft iemand exacte richtlijnen, hoe en wat en do's don'ts etc?
beetje lame dat je andere mensen gaat "uitlachen" omdat ze niet weten hoe "rare" of "limited" je sneakers zijn. Het gaat toch erom dat jij ze dope vindt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef refused. het volgende:
Dan kan je alleen maar lachen om de onwetendheidWat een fokking boeren.
Ik lach meer om het feit dat die mensen lachen, 9 van de 10 Nederlanders heeft toch niet door dat je op limited kicks loopt. Maargoed, als medewerker van een schoenenwinkel zou je beter moeten weten....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beetje lame dat je andere mensen gaat "uitlachen" omdat ze niet weten hoe "rare" of "limited" je sneakers zijn. Het gaat toch erom dat jij ze dope vindt.
Het interieur ziet er idd geweldig uit, een van de redenen waarom ik deze winkel wil bezoeken. De winkel ziet er gewoon strak vormgegeven uit. En ik heb toch geen geld voor sneakers. Ga alleen even op zoek naar een paartje Hot Lava´s denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef vejay het volgende:
Dope stabs, maar daar blijft het bij.
Ook leuk interieur, denk ik.
Nederlanders zijn zo nuchter. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:34 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik lach meer om het feit dat die mensen lachen, 9 van de 10 Nederlanders heeft toch niet door dat je op limited kicks loopt. Maargoed, als medewerker van een schoenenwinkel zou je beter moeten weten....
meestal zit er geen extra laces bij Air Max 90, vandaar die vraag. Die gifgroene laces kan je weglaten, witte laces FTWquote:
Uhuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
meestal zit er geen extra laces bij Air Max 90, vandaar die vraag. Die gifgroene laces kan je weglaten, witte laces FTW
Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
Je hebt de smaak te pakken!
Al vind ik een van de mindere CW's van de Light.
Ik heb de paars/oranje/zwarte variant ooit voor een prikje van ebay gehaald.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kwestie van smaak[ afbeelding ]
Heb btw talloze Air Max door de jaren gekocht. Liggen door m'n hele huis
Ja, ik heb er ook al een zooi van Ebay. Echter, ik heb maar 46, 46,5. Dat valt niet meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb de paars/oranje/zwarte variant ooit voor een prikje van ebay gehaald.
Size?, Stussy, Hideout, Slam City, Niketown, Offspring en dat was het zo ongeveer wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef soares het volgende:
ik ga over 2 weken naar london...
nog winkels die ik zeker moet bezoeken voor een paar mooie kicks?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Size?, Stussy, Hideout, Slam City, Niketown, Offspring en dat was het zo ongeveer wel.
Die zijn ook netjes. Echter, ik heb Stabs in die kleurcombi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Phrits het volgende:
Deze zijn ook wel aardig:
[ afbeelding ]
Kijk ik op die site Sneakershop hebben ze 8 AM Light behalve die ene die ik net zoek
Deze kan je beter op ebay bestellen, ben je zelfs na douanekosten nog goedkoper uit dan in NL.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Phrits het volgende:
Deze zijn ook wel aardig:
[ afbeelding ]
Kijk ik op die site Sneakershop hebben ze 8 AM Light behalve die ene die ik net zoek
Heb ik ook al aan gedacht maar heb helaas geen Creditcardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Deze kan je beter op ebay bestellen, ben je zelfs na douanekosten nog goedkoper uit dan in NL.
De winkel heet Size?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef soares het volgende:
[..]
maat 39/40
ik ga wel ff google raadplegen
thanks
Die zijn ook wel leuk. Ik heb zelf dezequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef SHOOOTO het volgende:
^witte laces zelf erin gedaan? Toffe pickup, ik vind de witte/roze 90s ook wel aardig (zonder de roze laces of course)
[ afbeelding ]
[..]
Nederlanders zijn zo nuchter. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Classicsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die zijn ook wel leuk. Ik heb zelf deze
[ afbeelding ]
ook in die conditie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Classics
Ik heb de zwart/paarse nog. Jaren 90![]()
[ afbeelding ]
Zolen zijn vergeeld. Verder zien ze er voor 90% nieuw uit. Zijn geld waard?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolen zijn vergeeld. Verder zien ze er voor 90% nieuw uit. Zijn geld waard?
Niks mis met classics.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Classics
Ik heb de zwart/paarse nog. Jaren 90![]()
[ afbeelding ]
1 dag School + maastricht = het resultaat hierboven.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:59 schreef seto het volgende:
Ja ok, maar die shit crackt wel heel snel. HIj had die schoenen pas net volgens mij.
hmm goeiequote:Op maandag 9 juni 2008 00:16 schreef vejay het volgende:
Het gros van de mensen die ik ken steekt gewoon z'n voeten erin, misschien is dat het proberen waard?
air max one premium's dan ook de ultieme nikes samen mt air force one'squote:Op maandag 9 juni 2008 00:20 schreef Biogarde het volgende:
Deze net ook besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 113![]()
materialen, naam Alife, het aantal van de schoenen tellen allemaal mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:45 schreef refused. het volgende:
Damn waarom is die Reebok Court Victory Pump Alife zo overpriced? Harde schoen, alleen 200 vind ik echt teveel van het goede
10 is goed (9 is gereserveerd voor Henk)quote:Op zondag 8 juni 2008 20:05 schreef Biogarde het volgende:
Staan bij m'n ouders. Nooit meegenomen met verhuizen omdat ik er de ruimte niet voor heb (er staan nog veel meer dozen met schoenen). Zal eens kijken, beloof niks
![]()
Maat is 9 of 10.
Meestal zit er 1 dag tussen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:41 schreef Maxxieh het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer nog voordat je je pakje krijgt als je net de douaneformulieren (waar ze om een rekening vroegen) hebt opgestuurd?
fakequote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef ZariuM het volgende:
http://www.mynikeshop.com/views.asp?hw_id=8158
real? of fake?
winquote:
Ja, 't is kut... ik weet het... maar met m'n zweetpoten in die schoenen is helemaal geen optiequote:Op maandag 9 juni 2008 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
win
alleen zijn onzichtbare sokjes nooit onzichtbaar. zo en nu zal ik terug opkrassen naar het ellegirl forum
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
win
alleen zijn onzichtbare sokjes nooit onzichtbaar. zo en nu zal ik terug opkrassen naar het ellegirl forum
welke maat had je ook alweer? Ik had voor CP van Lacebag een paartje gevonden op ISS. Wel gedragen en voor een mooi bedrag.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef refused. het volgende:
Refused
Over trainers gesproken... ik ben op zoek naar deze...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze lijken onvindbaar...
Ik draag 9 t/m 10quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke maat had je ook alweer? Ik had voor CP van Lacebag een paartje gevonden op ISS. Wel gedragen en voor een mooi bedrag.
oh, het is namelijk een 8.5quote:
hoe vinden jullie die sites? Damn, die gasten hebben alle hype maxies in alle kleuren en maten. Dan moet je toch denken, hé..hier klopt iets niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef ZariuM het volgende:
http://www.picturetrail.com/gallery/view?&p=999&uid=10681178&gid=19050570&&imgid=304124419&offset=729
zijn deze schoenen hier fake of echt?
*kijk ook naar de andere schoenen*
zocht CP ze niet al een hele tijd in die maat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh, het is namelijk een 8.5
[ afbeelding ]
link
[..]
hoe vinden jullie die sites? Damn, die gasten hebben alle hype maxies in alle kleuren en maten. Dan moet je toch denken, hé..hier klopt iets niet.
Hmm enige model wat ik van NB dig.. Kan je deze niet ergens voor el cheapo halen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef vejay het volgende:
Weet iemand hoe New Balance M670UKWB's vallen?
Ik had
[ afbeelding ]
deze op het oog, moest maar eens wat concurrentie van N. proberen.
Ik heb o.a. Stabs 11.5, AM Lights 12, SB/dunks 11.5...
Ja vind het ook jammer van de midsole, maar ze zijn alsnog goed te pruimen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef Teije het volgende:
[..]
ik wou ze zo graag, maar toen verneukte ze de midsole.
Nike Air Max 1, die kleur kan je niet kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef ZariuM het volgende:
weet iemand hoe dit model heet en waar ik het kan krijgen??
( Deze op het plaatje is fake geloof ik, maar je snapt wel dat ik een echte zoek, en dan in deze kleuren =p)
[ afbeelding ]
Is dit geen vrouwenmaat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike Air Max 1, die kleur kan je niet kopen.
Bij Foot Locker heb je een aardige collectie Air Max 1. Zag vandaag eentje uit de Miami South Beach Pack:
[ afbeelding ]
Jammer van de gradient midsole, anders was het wel een mooie schoen geweest.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike Air Max 1, die kleur kan je niet kopen.
Bij Foot Locker heb je een aardige collectie Air Max 1. Zag vandaag eentje uit de Miami South Beach Pack:
[ afbeelding ]
Jammer van de gradient midsole, anders was het wel een mooie schoen geweest.
http://www.solecollector.com/forums/quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat is ISS?
Waar zijn je lacelocks gebleven?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef refused. het volgende:
Bij nader inzien toch wat te koud vandaag, nieuwe wivah:
[ afbeelding ]
Echt? Als je ze toch niet gebruikt wil ik ze wel van je overnemenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef refused. het volgende:
Vind lacelocks een beetje kitchy altijd
ebay?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef koston het volgende:
Op ISS/NSB.org/Lacebag staan er voor zover ik weet geen in mijn maat. Dat zijn iig de plaatsen die ik in de gaten hou. Waar zou ik ze dan nog meer kunnen vinden?
Hou ik niet zo van. Ik heb de indruk dat je daar veel meer betaalt dan op fora.quote:
Dat zijn eigenlijk ook de plekken die ik in de gaten houd, mischien marktplaats ook nog.... had het idee dat ik ze regelmatig te koop zie staan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef koston het volgende:
Op ISS/NSB.org/Lacebag staan er voor zover ik weet geen in mijn maat. Dat zijn iig de plaatsen die ik in de gaten hou. Waar zou ik ze dan nog meer kunnen vinden?
Dat valt echt reuze mee hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:07 schreef koston het volgende:
[..]
Hou ik niet zo van. Ik heb de indruk dat je daar veel meer betaalt dan op fora.
Dat ook ja. De enige Doom op eBay in mijn maat is fake as fuck.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee hoor.
Moet alleen oppassen voor fakes.
Dit is denk ik nog mijn oudste paar sneakers wat nog draagbaar isquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! Brazil Highs > Dooms imo. De brazil lows wil ik ook nog graag hebben.
Doe mij maar Dooms, ben een groot mf doom liefhebber en ze hebben echt een evil uitstralingquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! Brazil Highs > Dooms imo. De brazil lows wil ik ook nog graag hebben.
Sea Crystals zijn idd ook dope, vind Shimuzu's ook wel erg nice. Duo tone Dunks blijven gewoon hard!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:50 schreef refused. het volgende:
[..]
Doe mij maar Dooms, ben een groot mf doom liefhebber en ze hebben echt een evil uitstralingMaargoed, da's puur persoonlijk, ik ben trouwens haastig op zoek naar Sea Crystals
DAT is een gruwelijke high zeg...
Oh zeker... simpele cw ftw! Helemaal bij high dunks.... OLNL moet ik ook t nog een keer scoren. Ik baal er echt zo van dat ze die oude dunks vintage hebben uitgebracht hequote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef fyah het volgende:
damn, hebben ze daarvoor alle restjes van andere fails bij elkaar geplakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |