Ja vind het ook jammer van de midsole, maar ze zijn alsnog goed te pruimen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:00 schreef Teije het volgende:
[..]
ik wou ze zo graag, maar toen verneukte ze de midsole.
Nike Air Max 1, die kleur kan je niet kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef ZariuM het volgende:
weet iemand hoe dit model heet en waar ik het kan krijgen??
( Deze op het plaatje is fake geloof ik, maar je snapt wel dat ik een echte zoek, en dan in deze kleuren =p)
[ afbeelding ]
Is dit geen vrouwenmaat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike Air Max 1, die kleur kan je niet kopen.
Bij Foot Locker heb je een aardige collectie Air Max 1. Zag vandaag eentje uit de Miami South Beach Pack:
[ afbeelding ]
Jammer van de gradient midsole, anders was het wel een mooie schoen geweest.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike Air Max 1, die kleur kan je niet kopen.
Bij Foot Locker heb je een aardige collectie Air Max 1. Zag vandaag eentje uit de Miami South Beach Pack:
[ afbeelding ]
Jammer van de gradient midsole, anders was het wel een mooie schoen geweest.
http://www.solecollector.com/forums/quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat is ISS?
Waar zijn je lacelocks gebleven?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef refused. het volgende:
Bij nader inzien toch wat te koud vandaag, nieuwe wivah:
[ afbeelding ]
Echt? Als je ze toch niet gebruikt wil ik ze wel van je overnemenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef refused. het volgende:
Vind lacelocks een beetje kitchy altijd
ebay?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef koston het volgende:
Op ISS/NSB.org/Lacebag staan er voor zover ik weet geen in mijn maat. Dat zijn iig de plaatsen die ik in de gaten hou. Waar zou ik ze dan nog meer kunnen vinden?
Hou ik niet zo van. Ik heb de indruk dat je daar veel meer betaalt dan op fora.quote:
Dat zijn eigenlijk ook de plekken die ik in de gaten houd, mischien marktplaats ook nog.... had het idee dat ik ze regelmatig te koop zie staan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef koston het volgende:
Op ISS/NSB.org/Lacebag staan er voor zover ik weet geen in mijn maat. Dat zijn iig de plaatsen die ik in de gaten hou. Waar zou ik ze dan nog meer kunnen vinden?
Dat valt echt reuze mee hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:07 schreef koston het volgende:
[..]
Hou ik niet zo van. Ik heb de indruk dat je daar veel meer betaalt dan op fora.
Dat ook ja. De enige Doom op eBay in mijn maat is fake as fuck.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee hoor.
Moet alleen oppassen voor fakes.
Dit is denk ik nog mijn oudste paar sneakers wat nog draagbaar isquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! Brazil Highs > Dooms imo. De brazil lows wil ik ook nog graag hebben.
Doe mij maar Dooms, ben een groot mf doom liefhebber en ze hebben echt een evil uitstralingquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice! Brazil Highs > Dooms imo. De brazil lows wil ik ook nog graag hebben.
Sea Crystals zijn idd ook dope, vind Shimuzu's ook wel erg nice. Duo tone Dunks blijven gewoon hard!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:50 schreef refused. het volgende:
[..]
Doe mij maar Dooms, ben een groot mf doom liefhebber en ze hebben echt een evil uitstralingMaargoed, da's puur persoonlijk, ik ben trouwens haastig op zoek naar Sea Crystals
DAT is een gruwelijke high zeg...
Oh zeker... simpele cw ftw! Helemaal bij high dunks.... OLNL moet ik ook t nog een keer scoren. Ik baal er echt zo van dat ze die oude dunks vintage hebben uitgebracht hequote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef fyah het volgende:
damn, hebben ze daarvoor alle restjes van andere fails bij elkaar geplakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |