goed plan, ik ben morgen toch vrij (lees: ik neem vrijquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik had het er met Ric over, maar die wist het ook allemaal niet meer precies. Er zijn iig 3 auto's stampvol met spul van Frisco naar 24/7 gegaan, en dan heb je nog wat er in 24/7 ligt. Ben al te lang niet in een van de twee shops geweest om een gokje te wagen van wat er uiteindelijk gaat liggen. Zullen we anders samen gaan?
seto, wanneer ga je ook alweer naar Nippon?quote:
Fuck, goed dat je het zegt. Ik was al half aan het plannen om volgend jaar naar Japan te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef thaWarhead het volgende:
Het is in Japan, stocken ze vaak neit groter dan 11.
Ja, dat staat eigenlijk al een tijdje in de planning. Maar het is toch vet jammer dat mijn size dan amper te vinden is. Ik moet er nog eens over denken, want er is natuurlijk wel meer te vinden in Japan dan alleen sneakersquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:47 schreef SHOOOTO het volgende:
@koston:
als je de mogelijkheid hebt om naar Japan te gaan, zou ik het zeker overwegen. Zoeken naar sneakers > 11 is wel lastig, maar ze zijn er wel (af en toe heeft Gusto ook US11 en 12 in zijn listings)
Haha, die is echt geweldig, die UNDFTD High's kende ik niet eens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef thaWarhead het volgende:
edit: Oh fuck, die not for sale pic...
Erg vette pics Vooral die Nike Blazer Aprendiz vind ik erg vet. Maar ja die zal wel helemaal nergens te krijgen zijn of voor de hoofdprijs.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
seto, wanneer ga je ook alweer naar Nippon?
Sneakers.fr Japan report
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ultraman lows + reverse CW <3!
voor andere pics, check Sneakers.fr
Forum Opties | |
---|---|