Structure toebox.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef koston het volgende:
Holy fuck, als ik nog ooit de loterij win weet ik waar ik moet zijn. Ze hebben zo'n beetje al mijn grails in die winkel
[ afbeelding ]
Zoals beloofd
Thanks4Sharing.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef SunBoom het volgende:
Ik ga toch voor die Donnatello's ipv die Island Teal's. Heb ff geen zin in suede...
Imageshack?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:06 schreef juniz1 het volgende:
hoe moet je hier foto's plaatsen? als ik hem doorlink krijg ik telkens een kruisje als plaatje!
quote:[IMG] URL van het plaatje [/IMG]
Tot nu toe vind ik het wel mee vallen. Ze creasen wel flink, maar dat is standaard bij mijn sb's ofzo. Zelfs m'n Stussy's zitten al een paar flinke vouwen in.quote:
Stocken voor jezelf of stocken om uiteindelijk weer te verkopen?quote:
Ze hebben wel een paar vrouwenmodellen staan (o.a. DC). Maar denk niet dat het de moeite waard is om daar helemaal voor naar Nijmegen te reizenquote:Op woensdag 4 juni 2008 04:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is dat ook leuk voor vrouwen(maten)?
Dan heb je misschien wel kans op een goede pick-up ja...quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef refused. het volgende:
En FDF schijnt nogal grote voeten te hebben voor een vrouw
Het is sowieso eerst afwachten of mijn toelage éindelijk wordt gestort. Want ik ben nu echt enorm blut...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan heb je misschien wel kans op een goede pick-up ja...
Das toch niet zo groot?! Ik denk dat maat 39 een van de best verkochte vrouwenmaat is in de winkel waar ik - zo nu en dan - werkquote:
Waarschijnlijk voor mezelf. Of het moet zijn dat ze over een paar jaar opeens 200+ waard zijn, dan verkoop ik ze wel. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:13 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Stocken voor jezelf of stocken om uiteindelijk weer te verkopen?
Wel als je niet zo groot ben zoals ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Das toch niet zo groot?! Ik denk dat maat 39 een van de best verkochte vrouwenmaat is in de winkel waar ik - zo nu en dan - werk
Heb jij dan geen problemen met je toebox?quote:
Ik dig die shoes wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef vejay het volgende:
Pickups:
[ afbeelding ]
Twee mislukte aan-shots voor die request in het vorige deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooier heb je gelijk in, moest er ff in groeien maar goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef vejay het volgende:
Sowieso niet aantrekken als het regent. En ten tweede dan doe je iets verkeerd.
Ten derde probeer cillit BAAAAAAANG (of niet, had onze sofa verneukt)
Mja, als je er goed mee omgaat en voorzichtig bent is er niks mis met mesh vind ik. Sowieso is het lekker fris met dit weer en gewoon mooier.
Er zit geen mesh op Mondriaans...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:55 schreef TM-R het volgende:
Mondriaans zijn de shit,
wel jammer van dat mesh, snel vies en verliest snel de vorm.
Doe ik nooit meer
Wat is dan het verschil met mesh en die stof op de mondriaans?quote:
Op Mondriaans zit canvas. Als je een keer mesh voelt merk je het verschil wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:57 schreef TM-R het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met mesh en die stof op de mondriaans?
Alcohol in babydoekjes?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef snucky het volgende:
Ik hoorde viavia dat je sneakers goed kan schoonmaken met baby doekjes
Tja er zit alcohol in..
Maakt niet uit (HAL9000S was mijn vorige accountquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef ahyeah het volgende:
(jeej, eerste post ^^)
toevallig kwam ik in een topic uit een ver verleden deze tigers tegen:
[ afbeelding ]
vond ze eigk wel facking vet, iemand een idee hoe ze heten / waar ze vandaan komen?
de foto is van HAL9000S, sorry dat ik even zo vrij ben geweest om je foto te jatten ..
Shit ze zijn wel dope. Heb er het geld nu niet voor. Blijf wel twijfelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef vejay het volgende:
Pickups:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha jammer, was k maar een maandje eerder geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef refused. het volgende:
[..]
Maakt niet uit (HAL9000S was mijn vorige account)
[TK]Onitsuka Tiger Asics Rakugaki (Limited edition)
Heb ze inmiddels al verkocht.... in dat topic kun je lezen waar ze vandaan kwamen.
Die schoenen zijn aan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef vejay het volgende:
Pickups:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |