laten wassen in koud water, laces + insoles eruit halen. Na het wassen, een sok of krantenproppen in je toebox stoppen en laten drogen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:03 schreef got.rice het volgende:
Zijn er eigenlijk websites met een verzameling aan sneakerstores over de hele wereld? Ik ga binnenkort namelijk rondtrekken in Azië en misschien dat ik daar wat schoentjes haal
Trouwens, dr is wat tomatensaus op mn am lights gevallen en nu zit er een lelijke rood vlek op de punt van mn sneakers. Mij is verteld dat je hem dan gewoon in de wasmachine kan stoppen maar heeft iemand exacte richtlijnen, hoe en wat en do's don'ts etc?
beetje lame dat je andere mensen gaat "uitlachen" omdat ze niet weten hoe "rare" of "limited" je sneakers zijn. Het gaat toch erom dat jij ze dope vindt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef refused. het volgende:
Dan kan je alleen maar lachen om de onwetendheidWat een fokking boeren.
Ik lach meer om het feit dat die mensen lachen, 9 van de 10 Nederlanders heeft toch niet door dat je op limited kicks loopt. Maargoed, als medewerker van een schoenenwinkel zou je beter moeten weten....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beetje lame dat je andere mensen gaat "uitlachen" omdat ze niet weten hoe "rare" of "limited" je sneakers zijn. Het gaat toch erom dat jij ze dope vindt.
Het interieur ziet er idd geweldig uit, een van de redenen waarom ik deze winkel wil bezoeken. De winkel ziet er gewoon strak vormgegeven uit. En ik heb toch geen geld voor sneakers. Ga alleen even op zoek naar een paartje Hot Lava´s denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef vejay het volgende:
Dope stabs, maar daar blijft het bij.
Ook leuk interieur, denk ik.
Nederlanders zijn zo nuchter. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:34 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik lach meer om het feit dat die mensen lachen, 9 van de 10 Nederlanders heeft toch niet door dat je op limited kicks loopt. Maargoed, als medewerker van een schoenenwinkel zou je beter moeten weten....
meestal zit er geen extra laces bij Air Max 90, vandaar die vraag. Die gifgroene laces kan je weglaten, witte laces FTWquote:
Uhuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
meestal zit er geen extra laces bij Air Max 90, vandaar die vraag. Die gifgroene laces kan je weglaten, witte laces FTW
Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
Je hebt de smaak te pakken!
Al vind ik een van de mindere CW's van de Light.
Ik heb de paars/oranje/zwarte variant ooit voor een prikje van ebay gehaald.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kwestie van smaak[ afbeelding ]
Heb btw talloze Air Max door de jaren gekocht. Liggen door m'n hele huis
Ja, ik heb er ook al een zooi van Ebay. Echter, ik heb maar 46, 46,5. Dat valt niet meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb de paars/oranje/zwarte variant ooit voor een prikje van ebay gehaald.
Size?, Stussy, Hideout, Slam City, Niketown, Offspring en dat was het zo ongeveer wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef soares het volgende:
ik ga over 2 weken naar london...
nog winkels die ik zeker moet bezoeken voor een paar mooie kicks?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Size?, Stussy, Hideout, Slam City, Niketown, Offspring en dat was het zo ongeveer wel.
Die zijn ook netjes. Echter, ik heb Stabs in die kleurcombi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Phrits het volgende:
Deze zijn ook wel aardig:
[ afbeelding ]
Kijk ik op die site Sneakershop hebben ze 8 AM Light behalve die ene die ik net zoek
Deze kan je beter op ebay bestellen, ben je zelfs na douanekosten nog goedkoper uit dan in NL.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Phrits het volgende:
Deze zijn ook wel aardig:
[ afbeelding ]
Kijk ik op die site Sneakershop hebben ze 8 AM Light behalve die ene die ik net zoek
Heb ik ook al aan gedacht maar heb helaas geen Creditcardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Deze kan je beter op ebay bestellen, ben je zelfs na douanekosten nog goedkoper uit dan in NL.
De winkel heet Size?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef soares het volgende:
[..]
maat 39/40
ik ga wel ff google raadplegen
thanks
Die zijn ook wel leuk. Ik heb zelf dezequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef SHOOOTO het volgende:
^witte laces zelf erin gedaan? Toffe pickup, ik vind de witte/roze 90s ook wel aardig (zonder de roze laces of course)
[ afbeelding ]
[..]
Nederlanders zijn zo nuchter. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Classicsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die zijn ook wel leuk. Ik heb zelf deze
[ afbeelding ]
ook in die conditie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Classics
Ik heb de zwart/paarse nog. Jaren 90![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |