Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Hmmm, zou je niet liever een gitaarversterkertje gaan zoeken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
Nu nog even een leuk huis- tuin en keukenversterkertje vinden
Ik heb een verhaalversterker ideaal voor in de kroeg om je hachelijke avonturen onder de bevolking te brengenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, zou je niet liever een gitaarversterkertje gaan zoeken?
Zoals je ziet kan ik alle hulp gebruiken bij het zoeken van een versterkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, zou je niet liever een gitaarversterkertje gaan zoeken?
Ik zit op het moment met m'n akkoestsiche gitaar voor mequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel moet zich meer bezig gaan houden met het schrijven van punky nummers ipv onzin rond te blazen
en het wordt tijd om naar huis te gaan en te gaan spelen met me gt-8
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat Dribbel al mooi op tijd aan de zuip is gegaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een verhaalversterker ideaal voor in de kroeg om je hachelijke avonturen onder de bevolking te brengen
Qft!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb gister besloten geen alcohol meer te drinken dus dat zal wel loslopen
braafquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit op het moment met m'n akkoestsiche gitaar voor medus ik ben druk bezig
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb gister besloten geen alcohol meer te drinken dus dat zal wel loslopen
Nicequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nou ja 'bouwen' idd......vingerverfen en LEGO-en ist meer eigenlijk.
Hals en body (american swamp ash -> fakkin prijzig) zijn inderdaad beide onbewerkt (allparts).
Filler, stainen, nitro lak erover.
Zoveel mogelijk kwaliteitsspul besteld, het enige wat wat goedkoper is, zijn de Vintage Alnico GFS pickups (met dank aan Cynic).
Maar goed daar kan ik eventueel ook altijd nog een keer Fender pups ingooien.
Vanavond ofzo ben ik bangquote:
Ga ik zekers doen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nicemaak maar een soort van fotoreportage dan hoe het verloopt
![]()
Lijkt me wel vet om ook ooit een keer te doen maar dan wel body zelf maken iets zelf ontworpen.
Dat vind ik dan altijd weer een beetje jammer als je zelf toch een body maakt, dan ga je een bestaand model namaken. Doe eens orgineel manquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ga ik zekers doen!
Mjah, dat wordt een ander projectje hierna denk ik. Heb al iemand gevonden met een bovenfrees en heb de tele (alweer? ja, alweer) templates al op m'n pc staan
Zo een wil ik ook nog eens!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Gertdh het volgende:
hey mensen, ik heb een vraagje.
ik ben van plan binnenkort een epi les paul 56' goldtop te kopen.
alleen hou ik niet zo van die slagplaat die erop zit.
ik vraag me af of het makkelijk is die slagplaat eraf te halen, en/of dat je daarna lelijke gaten ziet of dergelijke.
en als er iemand nog iets te vertellen heeft over die p-90 pu's, altijd welkom !
slecht idee...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders schrijf jij een keer een poppunk liedje dan maak ik een slowmetal nummer voor je![]()
1 klein gaatje tussen nek-pickup-ring en hals, en een iets grotere aan de zijkant van de gitaar. valt helemaal niet op! slagplaat is er makkelijk af te halen en net zo makkelijk er weer op.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Gertdh het volgende:
ik vraag me af of het makkelijk is die slagplaat eraf te halen, en/of dat je daarna lelijke gaten ziet of dergelijke.
en als er iemand nog iets te vertellen heeft over die p-90 pu's, altijd welkom !
Die komt er snel weer op. Men zit een beetje te prutsen met de kwaliteit van de eerste mp3 en bla bla.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Open ik net de MySpace van Conorach, staat dat nieuwe nummer er helemaal niet op, motherfuckers
p90's klinkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Gertdh het volgende:
Gingerquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Falcon4ever het volgende:
onder 't mom van heb je niets te zeggen, post dan een plaatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tvp
pff ja maar niet zonder pics hè...quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
Aangezien ik morgen vrij heb en naar Pinkpop ga, mag ik vandaag dan al over bier en tieten beginnen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:16 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pff ja maar niet zonder pics hè...
Zelfde. Had kaartjes gewonnen op Jimmy Alterquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef brother52 het volgende:
Ik ga alleen zondag
Hadden ze het nou maar met Pinksteren gehoudenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef brother52 het volgende:
Een gitaar meenemen lijkt me niet verstandig met al die regen
Ouwe spaanse misschienquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef brother52 het volgende:
Een gitaar meenemen lijkt me niet verstandig met al die regen
Je gaat acoustisch spelen? Dan hoef je niet persé een versterker met optreden te hebben, ik zou eerder voor een goede DI gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zoals je ziet kan ik alle hulp gebruiken bij het zoeken van een versterker
't is slechts voor thuisquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:50 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Je gaat acoustisch spelen? Dan hoef je niet persé een versterker met optreden te hebben, ik zou eerder voor een goede DI gaan.
Vaak kun je gewoon inprikken in de PA die er staat in café's/zalen
Dan was het niet echt pinkpop geweest. Regen hoort erbijquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:08 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hadden ze het nou maar met Pinksteren gehouden.
Ok, dan zou ik voor een mooi acoustisch gitaarversterktje gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
't is slechts voor thuisVind het geluid van m'n gitaar zo mooi, wil 't zo hard mogelijk horen
Kan me voorstellen dat veel mensen toch de voorkeur geven aan droogte...quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was het niet echt pinkpop geweest. Regen hoort erbij
Ik ook wel maar ik heb nog nooit een pinkpop meegemaakt zonder regen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:06 schreef Moozze het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat veel mensen toch de voorkeur geven aan droogte...
Daar dacht ik ook al aan, oude spaanse gare kutgitaar meenemenquote:
heb je wellicht nog een wat duidelijkere foto('s)?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
1 klein gaatje tussen nek-pickup-ring en hals, en een iets grotere aan de zijkant van de gitaar. valt helemaal niet op! slagplaat is er makkelijk af te halen en net zo makkelijk er weer op.
fototje van hoe ik dat had op me les paultje, kun je de schoefgaten wel zien beetje
[ afbeelding ]
Nog ebst een hele checklist, succes met sjouwen hahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:50 schreef The_Dean het volgende:
Das gotganze wochenende![]()
Golden Power...check
Kratje bier... check
Melk, brood en pindakaas...check
Tent...check
Kleren...check
Tankvol+routeinfo...check
Ik ben er klaar voor![]()
![]()
Nou, weet niet. Een tas met wat losse rommel en de tent. Tussendoor mooi wat dumpen en halen bij de auto, toch redelijk vlakbij de camping parkeren, wel ideaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:16 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Nog ebst een hele checklist, succes met sjouwen haha
sinds wanneer hebben mensen met het syndroom van down ook een fok account?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:18 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tof, zo'n vloerkleed wat doorloopt tot in je koffer.
Yup, ik ga volgende week bij meneer de gitaar-ombouwer eens tips vragen in de prijsklasse <250, tenzij hier nog aanbevelingen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik voor een mooi acoustisch gitaarversterktje gaan.
Boh gek, wat een zaadvragende blik!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:49 schreef brother52 het volgende:
Dan was het je zeker nog niet opgevallen dat Gingergeen punkmeisje is.
Gingerzit in de Smashing Pumpkins
![]()
Billy weet z'n bassistes wel uit te zoeken.
En Linda speelde toetsen tijdens zijn solo periode
[ afbeelding ]
Die foto heeft weinig met punk te makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:46 schreef SNArky het volgende:
Ik ben kaal
Gratis borrels zijn niet goed voor me...
Sinds ze hier een drummerstopic hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben mensen met het syndroom van down ook een fok account?
het klinkt wel aardig, maar niet echt mijn ding...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Kreeg op basgitaarforum al een compliment voor mijn bassen. Helaas wel de enige persoon die gereageerd heeft op dat mptje. Maar wel 165 views van dat topic..
Te druk voor je?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het klinkt wel aardig, maar niet echt mijn ding...
vooralsnog, smaak kan altijd nog veranderen
Ja, kom eens langs.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef Aresdreams het volgende:
ach beter dan....
maar het is nog niet echt mijn ding, die zang bij jullie, maar ik zal er binnenkort nog een poging aan wagen...
en misschien gewoon eens een optreden bekijken, helpt misschien ook wle mee
Haha ik heb 'm morgen al in huis, maar volgende week is m'n gitaar pas omgebouwd. Ik zal eens kijken of ik iets goed genoeg kan spelen om 't hier te delenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef Aresdreams het volgende:
en het eerste wat daarna volgt: samples openemen!
gelijk laten horen hoe het klinkt
Gelukkig maar, nog nooit van die knakker gehoordquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Witchfynder het volgende:
Joh, je hoeft niet gelijk Aranjuez te spelen.. We willen gewoon horen wat voor geluid eruit komt.
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog nooit van die knakker gehoord
Ga ik doen, kan niet op m'n werkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef SNArky het volgende:
[..]
El Concierto de Aranjuez is een stuk voor klassieke gitaar wat nogal pittig is om te spelen.
Zoek maar eens op jijbuis.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog nooit van die knakker gehoord
UX1...quote:
Speel je ook op een Koch stack?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik ga bij Koch een dingetje bestellen waar ik mijn cab stereo mee kan maken.
Heb de achterkant er net al afgeschroefd en het ziet er best overzichtelijk uit
Als we een gebraden Cynic krijgen, zien we het wel op de FPquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik ga bij Koch een dingetje bestellen waar ik mijn cab stereo mee kan maken.
Heb de achterkant er net al afgeschroefd en het ziet er best overzichtelijk uit
Nee... Live Music in Arnhemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, feedback. Laat me weten hoe het bevalt straks..
NEe man niet zo'n roze flikker petquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
De Ux1 is vet
Voor de tv kijkende thuisblijvers: ben te herkennen aan een roze petje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
De Ux1 is vet
Voor de tv kijkende thuisblijvers: ben te herkennen aan een roze petje
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NEe man niet zo'n roze flikker petIk ga 'm serieus niet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Oh je zit nu in de fase waar je gaat kijken welke tent je het beste onder kan pissen en onder welke luifel je gemakkelijk je post-digestieve bruine plakaat neer kunt leggen... ook een genot op zichquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:52 schreef The_Dean het volgende:
Geniet al met volle teugen maar het begint pas om 16 uur.
Dribbel_, moet ik een voor je meenemen?
Nope, geen centjes voor...quote:
goed punt. misschien moet ik maar even één van onze roadies vragen om het voor me te testenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als we een gebraden Cynic krijgen, zien we het wel op de FP
Mijnheer gaat één keer naar Pinkpop en bezigt meteen uitspraken als "geen pinkpop zonder...", alsware hij een heuse ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:55 schreef The_Dean het volgende:
En trouwens, geld voor petje gaat naar het goede doel
En is tientje goedkoper dan een zwarte
Maar geen Pinkpop zonder roze petje
ik ben al een aantal keren naar pinkpop geweest en heb nog steeds niet zo'n petje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijnheer gaat één keer naar Pinkpop en bezigt meteen uitspraken als "geen pinkpop zonder...", alsware hij een heuse ervaringsdeskundige..
Ik ben niet zo heel erg merkentrouw, dat komt er dus op neer dat ik best wel een Fender USA zou willen hebben, of een mooie Les Paul, en een Orange versterker, en een VOX. Affijn, je snapt het plaatje wel een beetje denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat zou het toch mooi zijn he?.
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor stack heb je nou ook alweer? (heb ik geloof ik al 3 x gevraagd haha)
IK denk dat ik daar een dvd speler ga inbouwen ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
En ruimte voor je bier
Hee, jullie spelen toch op on(w)ijs festival te spierdijk? Misschien kom ik dan nog ff langs, das mooi in de buurt namelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor stack heb je nou ook alweer? (heb ik geloof ik al 3 x gevraagd haha)
Ja klopt! Uurtje of 21 meen ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hee, jullie spelen toch op on(w)ijs festival te spierdijk? Misschien kom ik dan nog ff langs, das mooi in de buurt namelijk.
Nice.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marshall 9100 eindtrap
Digitech 2112 voorversterker en effecten (met upgrade naar 2120)
Ik ga hem vanavond voor het eerst in een maand weer zienquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:24 schreef The_Dean het volgende:
"Hey dude, ben jij niet... Uh... Eibert?"
Van alle 60.000 mensen loop ik net Metalfreak tegen het lijf. De motherfucker herkent me ook nog![]()
...Pinkpop een beetje leuk houdenquote:
Gast, laat je mobieltje nou gewoon in je tent liggen en ga lekker focussen op het festivalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat is Incubus toch dodelijk saaie bagger
Zat net al midden op het veld te slapen
Nicequote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Thanx! Ben er ook zeer content mee, mooie tekening gelukkig
Nog een kleine preview (alles binnen op de mat zwarte enkellaags slagplaat na):
[ afbeelding ]
Yup ik heb "Golden Sand" van Magic Color om heb een butterscotch kleurtje te gaan geven (lekker oldschool).quote:
Dean ligt nu in een vreemde tent met 2 Limburgse schonen te batsenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver Dean ga weg hier en ga muziek luisteren =(
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dean ligt nu in een vreemde tent met 2 Limburgse schonen te batsen
Broodje pindakaas bij je ontbijt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:10 schreef The_Dean het volgende:
's Avonds en vent...
Zit tijdens het batterji opladen lekker met een biertje en broodje pindakaas te ontbijten in de auto
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Broodje pindakaas bij je ontbijt?
Wat ben je vroeg op trouwens...
Pindakaasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Broodje pindakaas bij je ontbijt?
Wat ben je vroeg op trouwens...
Metallica is de laatste jaren altijd wel een zekerheidje, ik heb ze nog nooit slecht zien spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Ikke wel hoor:D
Eerste dag was geniaal
Metallica was bestd concert wat ik ooit heb gezien
Als Rage Against the Machine het niveau van hun beginperiode haalt moet het ze wel gaan lukken.quote:Daar kan vandaag en morgen niet aan tippen
Ik hoor juist veel dingen dat kirk z'n solo's maar beetje rommelig half afmaakt wat nergens op lijkt enzquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Metallica is de laatste jaren altijd wel een zekerheidje, ik heb ze nog nooit slecht zien spelen.
[..]
Als Rage Against the Machine het niveau van hun beginperiode haalt moet het ze wel gaan lukken.
Maar ik ben een beetje bang dat het tegen gaat vallen.
Z'n solo's zijn soms inderdaad wel wat rommelig maar niet zo erg dat ik het storend vind.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel dingen dat kirk z'n solo's maar beetje rommelig half afmaakt wat nergens op lijkt enz
Maarjha geen idee verder nooit gezien
Ja maar, zo speelt hij ze al sinds 1983.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel dingen dat kirk z'n solo's maar beetje rommelig half afmaakt wat nergens op lijkt enz
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar, zo speelt hij ze al sinds 1983.. Gooit hij er een wah in om het te verdoezelen.
Nog altijd de beste line-up:
[ afbeelding ]
Mietjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vervloek diegene die verzonnen heeft op zaterdagochtend om half 11 te gaan jammen
Ik nu ook, maar ik heb het wel zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:46 schreef SNArky het volgende:
Ik ben kaal
Gratis borrels zijn niet goed voor me...
Valt wel mee, ik heb me altijd prima vermaakt op beide festivals.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
Pinkpop was leuk tot '95, daarna crap...
Zelfde geldt voor Lowlands, maar dan tot '02 ofzo...
Dean,... onze Pinkpop verslaggevertquote:
Tenzij dat ding van ons in de herfst georganiseerd raakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk geen festival voor mij dit jaar
We maken ons eigen festivalquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tenzij dat ding van ons in de herfst georganiseerd raakt..
Yeah! Rock!quote:Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We maken ons eigen festival
Ik ga er eens achteraan
Denk dat we Dupje nu wel kunnen vergetenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
YEEAAH MOTHERFUCKERS!!! PARTYYYYYYYY!!.
gaat nog wat worden die meeting van ons
Denk het ook. En sommige van de zachthartige gitaarfokkers hier.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Denk dat we Dupje nu wel kunnen vergeten
Was het nou 21 juni?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk het ook. En sommige van de zachthartige gitaarfokkers hier..
Ik zie Cynic nog wel crowdsurfend voorbij komen echter..
Ja lijkt me logischer dan Dean bovenop Cynic crowdsurfen jaquote:Op zondag 1 juni 2008 01:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk het ook. En sommige van de zachthartige gitaarfokkers hier..
Ik zie Cynic nog wel crowdsurfend voorbij komen echter..
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja lijkt me logischer dan Dean bovenop Cynic crowdsurfen ja
Ah.quote:Op zondag 1 juni 2008 08:30 schreef brother52 het volgende:
21 juni lijkt mij geen goed plan, dan sta ik vooraan bij Millencolin, of de Foo Fighters op hurricane.
lieve metal met stomme poppunk?quote:
nee, dat is al te actief he!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie Ares al helemaal opgaan in de muziek => [ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 2 juni 2008 09:20 schreef Aresdreams het volgende:
Hey witch: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=117545137&albumId=1124888
staan nog wat foto's van jullie in dynamo
Cool!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Cynic het volgende:
Goedemaandag!
Afgelopen vrijdag de nieuwe toetsenist langs gehad, dus we kunnen weer verder
Verder niks van Pinkpop meegekregen, kwam alleen op de radio langs QOTSA maar dat klonk qua geluid niet best.
toch wel aardig van me om je er op te attenderen he?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool. Dat was echt een toffe gig.
.
tijd voor the wounded optredens in brabant!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Cynic het volgende:
Goedemaandag!
Afgelopen vrijdag de nieuwe toetsenist langs gehad, dus we kunnen weer verder
Verder niks van Pinkpop meegekregen, kwam alleen op de radio langs QOTSA maar dat klonk qua geluid niet best.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
toch wel aardig van me om je er op te attenderen he?
Was het wel te verstaan nog?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef Metalfreak het volgende:
Zoals ik al zei: de kop van Dean herken ik uit duizendenHeb hem nog heel ff gesproken op Pinkpop
Ik vind QOTSA op plaat ook niet heel spannend, maar live vond ook ik het best erg tof hoor! Josh Homme weet wel een show neer te zetten.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind QOTSA altijd van dat langdradige gejammer
Hives zijn wel vet
En wat is Allanis Morisette vet geworden
RATM was geniaal!! Jammer dat er niks van op de radio of tv komt.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef Moozze het volgende:
QOTSA gingen supervet jammen! Je zag ze genieten. Ik heb net op nederland 3 gekeken zeg maar. Hoe was RATM?
Ja hey, dat kwam ook omdat ze in de tent los gingen, daar stonden we net naastquote:
Daar kan ik niks van zeggen, maar ze waren inderdaad supergoedquote:Op maandag 2 juni 2008 15:13 schreef brother52 het volgende:
Zo, net weer thuis.
Rage against the machineis nog net zo goed als 14 `jaar geleden
Na twee Metallica riffs liep het zweet me al over de rug, té benauwd op zolderquote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
En nu gaat Dean, geïnspireerd door hetgeen hij dit weekeinde aanschouwd heeft, de zessnaar ter hand nemen en riffs produceren alsware hij een Zweed in Florida.
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Cynic het volgende:
Ik ben zaterdag nog even naar the guitarbox in Meppel gegaan (ik durfde nu wel, Brian zat toch op Pinkpop)
Haha ja, kansloos is dat altijdquote:Leuke klein winkeltje wel. Alleen een beetje jammer dat de meneer achter de toonbank meende aan mij te moeten uitleggen hoe een stembakje werkt en hoe je een gitaar stemt![]()
"kijk, dan wil je bijvoorbeeld de A weten, dat is deze, de vijfde. *ploing* en dan staat deze iets te hoog, dus dan moet je hem iets naar beneden draaien"
Uiteraard, dat is ook wel zo. Maar ik dacht dat ik er toch niet zo heel erg beginnerig uitzie (aan de andere kant: stembakjes worden natuurlijk veel door beginners gekocht). Kwam in ieder geval met mijn vriendin binnen en hij begon echt meteen met zijn demonstratie, zo'n hoge pet zal hij dus wel niet van ons op gehad hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, kansloos is dat altijd
Maarja, die mensen doen ook gewoon hun werk en kunnen niet ruiken wie of wat ze voor zich hebben toch?
Stel je voor dat je er als leek komt, en je krijgt niks uitgelegd, dat vind je dan ook niet tof.
Whehehe.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook wel zo. Maar ik dacht dat ik er toch niet zo heel erg beginnerig uitzie (aan de andere kant: stembakjes worden natuurlijk veel door beginners gekocht). Kwam in ieder geval met mijn vriendin binnen en hij begon echt meteen met zijn demonstratie, zo'n hoge pet zal hij dus wel niet van ons op gehad hebben
(ik had natuurlijk eigenlijk uit protest die Mesa combo moeten kopen die er stond, maarja ik had geen geld.....)
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:34 schreef Witchfynder het volgende:
Hoezo, heeft Cynic niet de duidelijke uitstraling van een rockstar?.
BTW, ik las op een ander forum:
"Soooo... the metal bass player says to the funk bassist: "If God had intended me to slap my bass he would have made it look like my boss.".
Heb je niet ff bruut zitten shredden daar, om hem ff te verbazen?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook wel zo. Maar ik dacht dat ik er toch niet zo heel erg beginnerig uitzie (aan de andere kant: stembakjes worden natuurlijk veel door beginners gekocht). Kwam in ieder geval met mijn vriendin binnen en hij begon echt meteen met zijn demonstratie, zo'n hoge pet zal hij dus wel niet van ons op gehad hebben
(ik had natuurlijk eigenlijk uit protest die Mesa combo moeten kopen die er stond, maarja ik had geen geld.....)
Nee, ik heb gelukkig niet zo'n drang om me te moeten bewijzen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je niet ff bruut zitten shredden daar, om hem ff te verbazen?.
En omdat je in drop stemming speelt, zeg je: huh? die heb ik niet, ik heb een F#!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef The_Dean het volgende:
Dáár zou ik ook blij om zijn geweest, weet ik eindelijk welke dat is.
Weet niet eens hoe je dat uitspreekt manquote:Op maandag 2 juni 2008 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En omdat je in drop stemming speelt, zeg je: huh? die heb ik niet, ik heb een F#!![]()
.
Da's een F-boter-kaas-en-eierenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe je dat uitspreekt man
Ik heb het gevoel dat je me zit te naaien nu, Cynicquote:
Onze nieuwe toetsenist komt trouwens uit Friesland!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me zit te naaien nu, Cynic
Fr#land!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:04 schreef The_Dean het volgende:
Fr'bûter, brea en griene tsiis'land?
Powerchord Deluxe. Voor echte mannen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Wat doet die middelvinger daar? Powerchord verneukerij!![]()
Een majeur-akkoord voor mannen? weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Powerchord Deluxe. Voor echte mannen!.
Die kan je ook wel makkelijker spelen dan:quote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut in nieuw nummer zit zo'n klote akkoord waar ik steeds m'n vingers over breek
-
-
4
5
2
3
F#... datz Viesssss, coño!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel als je poweeeeeeeer metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal speelt!!!! *neemt power stance aan en gil hoog*quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een majeur-akkoord voor mannen? weet je dat wel zeker?
Spiderman in een verkeerd pakje en met een gitaarquote:Op maandag 2 juni 2008 19:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel als je poweeeeeeeer metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal speelt!!!! *neemt power stance aan en gil hoog*
Wooohooooo! Yeah!
[ afbeelding ]
Metallica, goed spul om mee te beginnenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Na twee Metallica riffs liep het zweet me al over de rug, té benauwd op zolder
Vanavond nog maar eens proberen
Maar wel geïnspireerd, dat zeker
gister was RATM in Antwerpen ook gaafquote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef The_Dean het volgende:
RATM was geniaal!! Jammer dat er niks van op de radio of tv komt.
Killing In The Name of, en het hele veld ging los! Geniaal om te zien
Dat was ook wel terrecht dat hij dat deed.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind QOTSA op plaat ook niet heel spannend, maar live vond ook ik het best erg tof hoor! Josh Homme weet wel een show neer te zetten.
En lekker de beveiliging afzeiken
Ik stond met 1 van mijn vrienden redelijk vooraan, bij de eerste tonen was ik hem meteen kwijt en pas na het optreden heb ik hem weer terug gevonden. En ik was blij dat ik een droog shirt bij me had, zelfs de bonnen die ik nog ergens had waren natquote:RATM was geniaal!! Jammer dat er niks van op de radio of tv komt.
Killing In The Name of, en het hele veld ging los! Geniaal om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |