Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Hahah thanks voor het warme welkomquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, komt even binnenzeilen met z'n Artcore, en alles is in de war!
Maar wel blij dat je er bent hoor
Alleen volgende keer even opletten wat je doet
Welkom!
Ik heb er binnenkort 4quote:
319 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:28 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die Ibanez echtg geweldig vet. Soort hollowbody sg zeg maargeniaal mooi
.
Wahkosdanou?
Dat is echt een koopje. Jammer dat ze die dingen niet linkshandig maken. Ik ben aangewezen op een epiphone dot of Sheraton IIquote:
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snarenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is echt een koopje. Jammer dat ze die dingen niet linkshandig maken. Ik ben aangewezen op een epiphone dot of Sheraton II
Wauw, ik vind nooit gitaren, laat staan linkshandige!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snaren
Hier!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Met deze nutteloze post uit ik even mijn liefde voor telecasters
Kwil er eentje, weet iemand een redelijke goeie tot matige voor weinig geld? En liever geen squier want dat klinkt beginner... Ik ben veeleisend ja
Wat voor, heb je ook foto's?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snaren
Luie hond_ !quote:Op zondag 25 mei 2008 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi
Kijk eens naar een London City Comet, die kosten ongeveer E 250,- en schijnen erg goed te zijn voor die prijsklasse. (Zelf heb ik helaas geen ervaring met London City, dit is puur ervaring van anderenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Kwil er eentje, weet iemand een redelijke goeie tot matige voor weinig geld? En liever geen squier want dat klinkt beginner... Ik ben veeleisend ja
Och, als het om zoiets gaat mag je best wat eisen stellen toch? Je moet wel iets kopen waarvan je zeker weet dat je het een goed ding vind en waar je even mee vooruit kan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wauw, ik vind nooit gitaren, laat staan linkshandige!
James Deanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Under_Score het volgende:
im zat te denken, mischien kan ik ook James onder het Dean logo van mijn Dean zetten, dan heb ik een echte James Dean
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen.quote:Op zondag 25 mei 2008 03:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor, heb je ook foto's?
Ik heb nog zat snaren liggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |