Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Okquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nope, haar hele leven Meppel! Drenthe!
Kan ook natuurlijkquote:
Klinkt wel goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:39 schreef Evelien het volgende:
Ik ben niet echt een gitarist, ik heb 't instrument meer een beetje leren bespelen om mezelf te kunnen begeleiden... Ik heb wat eigen liedjes staan op YouTube en treed soms ook op op open podia, erg leuk om ervaring op te doen
http://www.youtube.com/results?search_query=evelien+schotpoort&search_type=
met "Marshall Valvestate type bagger" had ik em ff hoog zitten,. alleen die zeikmuziek haalt de boel gelijk onder 0..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Britpop. Hmm dan zou ik gewoon stoppen met muziek maken
Omdat veel mensen de hoge frets op een akkoestische nooit gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:23 schreef GoodGawd het volgende:
Dus. Waarom hebben sommige akoustische gitaar geen cut away? Toch onhading als je niet bij de hoge frets kan?
lol Dat zou wel een hele crappy reden zijn, haal de frets dan wegquote:Op zondag 18 mei 2008 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat veel mensen de hoge frets op een akkoestische nooit gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |