Kut-titel, vertrouwen en Van Basten in één zin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Blight het volgende:
Ik had deze klaar: AFC Ajax #982: Blind vertrouwen in Van Basten
Ik zeg ga je gang, deze TT is nogal standaardquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Blight het volgende:
Ik had deze klaar: AFC Ajax #982: Blind vertrouwen in Van Basten
okayquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef _Mike_ het volgende:
Hier verder dus
Eensch ouwequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kut-titel, vertrouwen en Van Basten in één zin.
Als Van Basten ons na 25 wedstrijden kampioen maakt veranderd je mening over hem dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kut-titel, vertrouwen en Van Basten in één zin.
Chelsea en Real Madrid verneuken gewoon de transfer markt op deze manier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Chelsea tikt even 70 miljoen voor Ramos af, wat was ons totale budget ook alweer?.
Chelseaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Chelsea tikt even 70 miljoen voor Ramos af, wat was ons totale budget ook alweer?.
Pics or didn't happen.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Het ergste is dat ze zo ontzettend veel geld hebben en dan nog de jeugdspelers die voor andere clubs uitkomen willen jatten. Misschien gewoon eens een bom op die stadions van ze gooien, hebben ze eindelijk eens iets waar ze geld tegenaan kunnen gooien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik kijk uit op het Vondelpark as we speak, niet normaal wat daar rondstuitert allemaalquote:
Zijn het geruchten dan, bron?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik kijk uit op het Vondelpark as we speak, niet normaal wat daar rondstuitert allemaal.
Gelukkig inhouse callcentre.
Anyway. Dat zijn geen bedragen man, 70 miljoen voor 1 speler. Waar gaat dit ophouden?
FGIquote:
Dus dat heeft de supportersbalie je aangedaan? Arme jongen.quote:
De anti-voetbalclubs werken en handelen samen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Het feit is wel dat Chelsea zo 70 mil kan neergooien als ze een speler willen, dat slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Goh, een heel topic over een tabloid-gerucht. Geloof me, Sergio Ramos verhuist niet naar CFC.
Ok bedankt weten we dat ook weer. Gaat trouwens suljemani naar ajax of niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Goh, een heel topic over een tabloid-gerucht. Geloof me, Sergio Ramos verhuist niet naar CFC.
Was dat vorige jaren ook niet het geval?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:28 schreef Silenus het volgende:
Eredivisie 2008/2009 - Winnaar
Welk team zal er winnen?
Winnaar
Ajax 2,55
PSV 2,95
Feyenoord 4,75
AZ 12,00
SC Heerenveen 35,00
FC Twente 40,00
FC Groningen 70,00
Een willekeurig ander team 250,0
Unibet.
Jawel, zij zeggen het!
Daar werkt ook een best mokkel achter de balie hahaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dus dat heeft de supportersbalie je aangedaan? Arme jongen.
Ja Ajax is elk jaar favoriet. Dat trekt nog wel bij. Dus als je geld wil verdienen moet je nu inzetten op PSVquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was dat vorige jaren ook niet het geval?
Hij komt uit Arnhem, hij had mazzel dat ik een terrasje voorstelde, anders was ie mooi de sjaakquote:
Dat komt gewoon door de alcohol, kan in de winter ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:21 schreef toma het volgende:
van mij mag t elke dag wel mooi weer zijn. Alle vrouwen zien er ineens 300% mooier uit
Heb gratis 50 euro ingezet op Ajax, dus dat word cashen aan het eind van het seizoenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Ajax is elk jaar favoriet. Dat trekt nog wel bij. Dus als je geld wil verdienen moet je nu inzetten op PSV
Whehe, ik zag Sulejmani op het dek lopen bij de ArenAquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door de alcohol, kan in de winter ook.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geile wijven overal vandaag, lang leven wat zon!
Wat een bende.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij komt uit Arnhem, hij had mazzel dat ik een terrasje voorstelde, anders was ie mooi de sjaak![]()
Ze waren ze uitkaart formulier natuurlijk alweer kwijtgeraakt in dat uurtje maargoed
kun je nagaan, ik was gewoon nuchter !quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef kevin33 het volgende:
Huntelaar: ‘Blijven voor Van Basten´
woensdag 07 mei, door Kuffour, amsterdam, 12:13u, Ajaxlife
Ajax Life heeft Klaas Jan Huntelaar aan de tand gevoeld over een eventueel langer verblijf bij Ajax. Zo is hij zeer gecharmeerd van de nieuwe trainer Van Basten en zijn stagiair Bergkamp.
Huntelaar: 'Klopt, ik heb bewondering voor wat ze gepresteerd hebben. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.'
Lijkt mij een heel slim plan Sherlock.quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef S-Two het volgende:
Is het al weer vrijdagmiddag jongens?
Mijn avatar ownedquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wel een oranje Pikachu en na het EK komt een Ajax-Pikachu.
Dat wel maar niet echt ontopic hequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Rumille het volgende:
In mijn reactie kwam toch het woord Ajax voor?
Gedeeltelijk, het is ook een ouwehoer topicquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mijn avatar ownedMaar ehm moeten we hier niet over AJAX praten?
Ik heb er ook al kaarten voor jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:31 schreef kevin6188 het volgende:
Zuid 1 alweer bijna uitverkocht voor Twente-thuis.
Die gaat gewoon na de play offs komen.quote:Radonjic: 'Transfer Sulejmani voor EK afronden'
De zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani, Jovica Radonjic, heeft volgens RTVNH gezegd dat zijn pupil het liefst naar Ajax wil. De transfer zou ook rond moeten zijn voordat het Europees Kampioenschap begint. Volgens Radonjic zijn Ajax en Heerenveen al aan het onderhandelen over de overgang van Sulejmani naar Ajax. 'Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Sulejmani wil het liefst naar Ajax, en op dit moment is de kans daarop zeer groot.'
Je hebt het niet zo op M0NTANA?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:16 schreef Tennessee het volgende:
Ik wou me bij deze graag even melden als nieuwe Ajax-supporter... Mag dat?
Ik heb meer met Van Basten...quote:
ik ben geboren Hagenees en dat zal ik altijd blijven... ik heb ook in Amsterdam gewoont en gewerkt en nu ben ik Parijzenaar... Supporter zijn gaat bij mij over voetbal en plezier, niet over relletjes en ruzies...quote:
die discussie hoort in een andere topic...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, dat is een vraag nav: [ afbeelding ].
Link?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
die discussie hoort in een andere topic...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, dat is een vraag nav: [ afbeelding ].
o.a.quote:
Top nieuws!quote:
Ah okequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
o.a.
1: Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic
2: Marco van Basten Bondscoach-topic#2 - met zandcastelen
3: Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #3
4: Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #3
5: Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #4
6: Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #5
7: Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #6
8: Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #7
9: Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #9
10: Het Grote Van Basten Topic #10
11: Het grote Van Basten Topic #11 - Deutschland Jetzt Geht Los!
enz.
ff mijn was in de droger gooien, zo trug
quote:
Hehehe, ik ben de enige echte Haagse Tennesseequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:42 schreef _Mike_ het volgende:
Tennessee ben jij de enige echte Haagse Sjonnie? Dan zeg ik gelijk welkom
Nee, maar wel weekend!quote:
wannabe'squote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Un4 het volgende:
Al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Uitshirt Birmingham.
Zoja, sorry.
Jij gaat er al van uit dat Van der Wiel nooit meer tot leven komtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:52 schreef Wooldoor het volgende:
-----------------Stekelenburg---------------------------
Silva--------aankoop------Vermaelen-----Vertonghen
Gabri-----------Lindgren
Suarez----------Perez--------------Sulejmani
Huntelaar
Ging ik min of meer ook vanuit. Maar nu die Goedhart naar AZ verdwijnt, begin ik weer hoop te krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij gaat er al van uit dat Van der Wiel nooit meer tot leven komt?
Van der Wiel gaat volgend jaar opbloeien en word uiteindelijk een verdediger van wereld klasse.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ging ik min of meer ook vanuit. Maar nu die Goedhart naar AZ verdwijnt, begin ik weer hoop te krijgen
Daarom mag hij mooi met Vermaelen afwisselen, en blessure gevoelig is meestal tijdelijk. Kijk naar Heitinga die heeft aan het begin ook aardig wat blessures gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:14 schreef Wooldoor het volgende:
Ja zou prima zijn als hij weer speelt maar sowieso zal hij niet alles spelen want hij is nog jong en blijkbaar blessure gevoelig net als Vermaelen. 2 relatief onervaren spelers in het centrum gaat niet werken.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ging ik min of meer ook vanuit. Maar nu die Goedhart naar AZ verdwijnt, begin ik weer hoop te krijgen
speelt die volgend jaar in het eerste?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:15 schreef toma het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
even kijken op 4:05 !
zo goed vind ik m niet....quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie trouwens dat Slijngard een verdediger is en in 2005/2006 prijs gewonnnen voor het talent van het jaar. Waarom krijgt deze jongen geen kans?
Oja Go ADO @RTL7 pleur dat kut clubje uit Venlo eruit
Jaap Stam heeft tot zn 23 ste in de eerste divisie gevoetbald. Het wil niks zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ach, al die talenten.. Ook Bobson was een talentEn Hosé, eerst maar zien hoe ze in 't 1e presteren
-Edit lamaquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef toma het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft tot zn 23 ste in de eerste divisie gevoetbald. Het wil niks zeggen.
Moreno is al zowat verkocht geloof ik, Sjimz heeft ergens dat bericht geplaatstquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Iemand nog een toevoeging of reactie op mijn verhaal?
We moeten inderdaad nog een aantal verdedigers erbij hebben. Ik hoop dat ze flink aan het scouten zijn, want in de Eredivisie lopen nu niet bepaald echte versterkingen rond. Ze schijnen volgens de geruchten wel grote belangstelling te hebben voor Douglas van Twente. Maar ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus kan niet inschatten of dat een goede of slechte aankoop zal zijn. Je betaalt dan in ieder geval wel de hoofdprijs.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Iemand nog een toevoeging of reactie op mijn verhaal?
van mij mag ie ook komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
Douglas van Twente mag zeker komen, fysiek erg sterk en voetballend ook goed
Scout hem zaterdag avond
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee, maar wel weekend!![]()
En dan hier nog maar even een keer mijn korte betoog van het afgelopen topic aangezien daar niemand reageerde en ik toch wel echt benieuwd ben naar de meningen:
Ik zat net even over het komende seizoen na te denken en daarbij kwam ik op het volgende:
Stel dat Sulejmani of die belg wordt aangetrokken en Huntelaar uiteindelijk toch nog vertrekt dan zie ik het nog wel gebeuren dat Cvitanich dan als opvolger van Huntelaar wordt gepresenteerd (wat hij dus totaal niet is!) met het excuus dan ze met Sulejmani erbij genoeg opties voorin hebben. (en dan eventueel die belg)
Stel dat Huntelaar toch blijft dan vraag ik me af wie er op 10 komt te spelen. Voor die positie komen dan in aanmerking: Sulejmani, Perez, De Jong, Cvitanich en Luque! Het zou zonde zijn als De Jong dan weinig aan spelen toe zou komen want die heeft zich uitstekend ontwikkelt dit jaar!
En ik vraag me nog steeds af voor welke positie Cvitanich is aangetrokken: 2e spits, vleugelaanvaller (wat hij niet is!) of toch als 10?
Mocht Huntelaar toch gaan dan is er maar 1 vervanger en dat is imho Moreno. Mocht iemand anders een ander haalbaar alternatief weten dan hoor ik dat graag.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het probleem achterin. Wie moet de nieuwe centrale man worden en wie zouden er op de back posities moeten komen te staan?
Voor mij blijven er iig nog voldoende vraagtekens staan voor komend seizoen!
Het zijn niet de verdedigers denk ik maar de verdediging die als los zand functioneert. Totaal geen structuur om een aanval gezamenlijk af te slaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We moeten inderdaad nog een aantal verdedigers erbij hebben. Ik hoop dat ze flink aan het scouten zijn, want in de Eredivisie lopen nu niet bepaald echte versterkingen rond. Ze schijnen volgens de geruchten wel grote belangstelling te hebben voor Douglas van Twente. Maar ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus kan niet inschatten of dat een goede of slechte aankoop zal zijn. Je betaalt dan in ieder geval wel de hoofdprijs.
De Jong verhuren? Dat denk ik dus echt niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.
Die moet verdomme een basisplek. Heeft na de winterstop echt goede wedstrijden gespeeld. Meestal als hij als invaller erin kwam, merkte je meteen verschil. NAC-uit, Groningen-uit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De Jong verhuren? Dat denk ik dus echt niet.
Ja net als Sneijder die ook zeker zou blijven...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ze willen van Huntelaar toch zekerheid voor een bepaalde datum, dat als het nodig is ze nog tijd zat hebben om een vervanger te zoeken?
Ja allemaal leuk en aardig maar vanaf volgend seizoen spelen ze lekker in de 2e divisiequote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Un4 het volgende:
Al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Uitshirt Birmingham.
Zoja, sorry.
hoezo gaat Luque weg? De Jong wordt zeker niet verhuurd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.
Dat Sneijder zo laat weg ging kwam door Van Geel, als ze Sneijder gezegd hadden dat hij het jaar moest afmaken had hij weinig er tegenin kunnen brengen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja net als Sneijder die ook zeker zou blijven...
Als Huntelaar dadelijk zegt dat die bij Ajax blijft en een week later staat Real Madrid met 30 miljoen op de stoep dan is die weg..
Kun je dit even toelichten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef Tennessee het volgende:
Ik hou van voetbal (ADO natuurlijk)
Van Geel wilde dat ja. Hoe dat nu ligt weet ik niet, maar ik denk niet dat Van Basten Huntelaar op het laatste moment laat gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ze willen van Huntelaar toch zekerheid voor een bepaalde datum, dat als het nodig is ze nog tijd zat hebben om een vervanger te zoeken?
dat ligt ook aan het type wedstrijd natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef tha_dark het volgende:
Maar dan loop je weer wel het risico dat Huntelaar erg alleen voorin komt te staan zonder 10 achter hem.
Ik vind het idee met Suarez naast Huntelaar en daarachter dan Sulejmani, De Jong en Emanuelson.
Cun ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Die rechtsback van Ado is wel een aardig spelertje, maargoed 1 wedstrijd zegt niks natuurlijk.
Nee Kum is een centrale verdediger, ik weet de naam van die rechtsback ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee Kum is een centrale verdediger, ik weet de naam van die rechtsback ook niet meer
Die Janmaat en Kum zijn inderdaad wel talentjes, alleen weet je nooit of dat soort spelers het op hoger niveau redden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef toma het volgende:
[..]ik vergiste me die gast is helemaal geen chinees
maar die Kum heeft wel wat talent.
Daar kan ik me heel erg in vindenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Silva - V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Suarez - De Jong - Sulejmani
Huntelaar
Hey van Geel.. hou ens stilquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Die rechtsback van Ado is wel een aardig spelertje, maargoed 1 wedstrijd zegt niks natuurlijk.
Nashje je onderschrift gaat wel heel erg de Jorien kant op zegquote:
ik niet. Vermealen moet sowiezo cnetraal staan en niet linksback. Boulahrouz lijkt me niet realistisch en ik zie liever Vertonghen in de basis dan vd Wiel.quote:
Ja we gooien Vertonghen lekker op de bankquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Silva - V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Suarez - De Jong - Sulejmani
Huntelaar
Vermaelen of Vertonghen. Misschien inderdaad Vertonghen linksback. Vermaelen vind ik tegenvallen dit seizoen. Vertonghen vind ik vaak houterig over komen, daarom die opstelling.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja we gooien Vertonghen lekker op de bank
Vermaelen/Vertonghen/Vd Wiel moet je lekker afwisselen als je een boulahrouz kan krijgen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja we gooien Vertonghen lekker op de bank
Hij wordt algemeen directeur in Amsterdamquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat gaat Frenkie doen? Barca staat nu 2-0 achter.. dus zijn laatste wedstrijd zal gespeeld zijn..
Valt nog best mee hoe houterig hij isquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermaelen of Vertonghen. Misschien inderdaad Vertonghen linksback. Vermaelen vind ik tegenvallen dit seizoen. Vertonghen vind ik vaak houterig over komen, daarom die opstelling.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef tha_dark het volgende:
Maar dan loop je weer wel het risico dat Huntelaar erg alleen voorin komt te staan zonder 10 achter hem.
Ik vind het idee met Suarez naast Huntelaar en daarachter dan Sulejmani, De Jong en Emanuelson.
Das waar. Maar meer wens dus ipv haalbaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat het een echte verdediger is met de nodige kwaliteiten.
met zn twaalven moet t zeker lukken jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
of:
----------------------------Stekelenburg----------------------------
Silva------------- ................ --------- Vermaelen -----Vertonghen
------------------------ Gabri --------- Lindgren --------------------
Sulejmani ---------------------- De Jong -------------------- Emanuelson
-------------------- Huntelaar -------------------- Suarez ------------
Cvitanich kan natuurlijk op de plekken van alle aanvallers spelen (zover ik mag geloven van hem).
Lucky Ajax krijgt een aardige line-up zoquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij wordt algemeen directeur in Amsterdam
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
met zn twaalven moet t zeker lukken ja
Mwah valt opzich wel mee denk ik, bij Sevilla speelt hij niet veel en voor een leuk salaris komt hij vast wel naar Ajaxquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das waar. Maar meer wens dus ipv haalbaar
Dat je met Furby wilt spelen zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
sssst.!
----------------------------Stekelenburg----------------------------
Silva----------------------- Vermaelen -------------------Vertonghen
------------------------ Gabri --------- Lindgren --------------------
Sulejmani ---------------------- De Jong -------------------- Emanuelson
-------------------- Huntelaar -------------------- Suarez ------------
zo dan. Als je aanvallend wil gaan spelen
precies. Als linksback moet je hem niet gebruiken. Maar links op het middenveld kan ie goed uit de voeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ga je dat nu elke keer posten als Emanuelson genoemd word? Als linksbuiten kan hij prima uit de voeten, hij is technisch snel en heeft een prima voorzet
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ga je dat nu elke keer posten als Emanuelson genoemd word? Als linksbuiten kan hij prima uit de voeten, hij is technisch snel en heeft een prima voorzet
Leuke backup voor Sulejmani, al heb je daar nog wel een paar andere spelers. Mocht Sulejmani komen en KJH blijven moeten er echt van aanvallers weg denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef _Mike_ het volgende:
ach die jongen heeft een dipje. Hij heeft ook zat goede wedstrijden gespeeld, dat zal die toch niet opeens verleerd zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!
Luiquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!
Wat mij toch opvalt aan die jongen is niet de wil om het te doen maar de onkunde. Hij is niet slim genoeg. Geeft soms ballen waarvan je denkt hoe kan je dat nou in godsnaam doen?? Ik denk dat het te leren is . Door hem te leren om goed te staan in eerste instantie. Dus bij iedere stap na te laten denken waarom hij die stap neemt. Daar gaat wel een half jaar overheen maar daarna gaat het automatische en is het een goede speler.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Jasza het volgende:
Ik ben het eens met De_Ananas, Urby is gewoon een dikke aap, zelfs als hij op het middenveld staat, GA JIJ is goed opletten bij een ingooi:
Die man staat lucht te dekken, en gaat naar andere wijzen dat ze die man moeten pakken(wtf je bent geen vedette hoor) en als diegene een andere man pakt(omdat het zijn man is) dan gaat Urby er maar naartoe, ohja dan is het telaat.
Let er maar eens goed op, hij kost je zoveel punten.
Kluivert toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
Wie was ook alweer degene die altijd met beide benen op de grond afzette om de bal te koppen?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij hobbelt altijd een beetje achter z'n mannetje aan als voor de zoveelste keer zoek gespeelt isquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Luihij maakt zat meters, dat zijn passen de laatste tijd misschien wat minder zijn komt omdat hij echt in een vormdipje zit.
Stoned sure
Ik zeg halenquote:Aissati stuurt aan op breuk met PSV
EINDHOVEN - Ismail Aissati voelt zich niet meer gebonden aan de contractverlenging die hij eind vorig jaar met PSV overeenkwam.
Het vernieuwde dienstverband, lopend tot de zomer van 2011, lag nog niet geheel ondertekend op de burelen bij de landskampioen. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen bij de club brachten de 19-jarige tot zijn beslissing om af te zien van ondertekening. Zijn huidige 'oude' overeenkomst loopt in juli 2009 af.
De zaakwaarnemer van de Utrechter, Rodger Linse, bevestigde gistermiddag het voornemen van zijn pupil.
,,Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen. Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen,'' zegt Linse.
,,Daar is totaal niets van terecht gekomen. Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.''
Het is een bekend gegeven, dat Aissati gefrustreerd het recente kampioenschap vierde. Vorig jaar speelde hij een uitstekend half seizoen bij FC Twente, maar sinds hij door PSV werd teruggehaald, waren er voor hem weinig speelminuten meer. Onder Jan Wouters kwam hij het meest aan spelen toe. Tot aan de winterstop stond hij vijf keer in de basiself, mocht hij elf keer invallen, waarvan drie keer in de Champions League. Na de winterstop viel de olympisch international nog slechts drie keer in, wat hem in totaal 45 speelminuten opleverde. Blessures speelden hem parten, maar het geringe aantal minuten scoorde hij vooral doordat hij weinig vertrouwen genoot van de technische staf.
Op de avond van 20 januari, na de wedstrijd VVV-PSV, was er contact over deze kwestie tussen algemeen directeur Jan Reker van PSV en Linse. In dat gesprek beloofde de bestuurder nogmaals dat het jonge talent 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. Die belofte werd ook gedaan, omdat PSV weigerde Aissati te verhuren.
Ook nu weer hebben clubs zich gemeld om de speler volgend seizoen te kunnen huren. Onder anderen Jan-Willem van Dop meldde zich namens FC Utrecht hiervoor bij Reker.
Het kamp Aissati beraadt zich nu op de situatie. De speler speelt graag bij PSV, met de nadruk op spélen. Afgelopen winter meldde Ajax zich nog bij PSV om Aissati tegen een in zijn contract vastgestelde vergoeding over te nemen.
Die transfer ging niet door, ook omdat de voetballer zich goed voelde bij de nieuwe arbeidsvoorwaarden. Dat het contract nog steeds ongetekend lag, kwam door een verschil van mening van fiscale aard tussen club en management van de speler. Onlangs stelde PSV Linse daarover in het gelijk.
,,Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie,'' aldus Reker. ,,Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.
niet zo vreemd aangezien er drukke tijden aan gaan breken met het EK en de OS. Over 2 weken zitten we waarschijnlijk al op topic 2000.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
Veel newbie's hier de laatste tijd zeg.
Volgens mij snapt hij dit zelf ook ondertussen en gooit hij zichzelf daarom in de kijkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef twi het volgende:
Pranjic is typisch zo'n speler waar Ajax totaal niets aan heeft. Weer zo'n subtopper zonder restwaarde. Twee jaar bij Ajax spelen en niemand wil een aardige 28- of 29-jarige speler.
Bruno Silva / Dennis Rommedahl / Kenneth Perez / Kennedy Bakircioglu / George Ogararu de Tweede.
Niet als hij de Jong in de weg gaat zitten.quote:
Ik heb het niet over de dug outquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet als hij de Jong in de weg gaat zitten.
k vind Silva een waardige aanwinst hoor..quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef twi het volgende:
Pranjic is typisch zo'n speler waar Ajax totaal niets aan heeft. Weer zo'n subtopper zonder restwaarde. Twee jaar bij Ajax spelen en niemand wil een aardige 28- of 29-jarige speler.
Bruno Silva / Dennis Rommedahl / Kenneth Perez / Kennedy Bakircioglu / George Ogararu de Tweede.
Inderdaad, niks mis met Silvaquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
k vind Silva een waardige aanwinst hoor..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:59 schreef Radegast het volgende:
1000x liever Emanuelson dan Pranjic.![]()
Aissati mag wel komen voor een miljoentje of drie. Meer moet je niet willen betalen voor iemand met nog maar een éénjarig contrct, hoe talentvol hij ook is.
Nee, want dat vernieuwde contract was nog niet ondertekendquote:Op donderdag 8 mei 2008 04:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zijn contract duurt iets langer dan een jaar hoor
Waarom ben ik al wakker ?
quote:Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."
De grote club in de play offs?quote:
Geef nu maar toe dat je clubje ondanks 4 kampioenschappen achter elkaar nog steeds niks voorstelt.quote:
Pardon?!?!?!quote:
Wij zijn nr 1 in Nederland vanaf 1999.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef nu maar toe dat je clubje ondanks 4 kampioenschappen achter elkaar nog steeds niks voorstelt.
Volgend jaar wordt een heel naar jaar voor jullie, dat klopt jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Wij zijn nr 1 in Nederland vanaf 1999.![]()
Volgend naar worden WEER kampioen.
Jij was diegene die aant brullen was voor de laatste speeldag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt een heel naar jaar voor jullie, dat klopt ja
Ondanks jullie titels willen ze gewoon naar ons toequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Wij zijn nr 1 in Nederland vanaf 1999.![]()
Volgend naar worden WEER kampioen.
Crisis? We hebben nog tot augustus de tijd om het recht te brijen.![]()
ah deze onzin site komt ook weer voorbijquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:43 schreef _Mike_ het volgende:
Mooi lijstje met de transfers van afgelopen jaren.
http://www.transfermarkt.(...)fers/uebersicht.html
00/01 +14.650.000 ¤
01/02 -8.700.000 ¤
02/03 -3.950.000 ¤
03/04 +25.400.000 ¤
04/05 +12.880.000 ¤
05/06 -3.050.000 ¤
06/07 +875.000 ¤
07/08 +27.530.000 ¤
08/09 +3.000.000 ¤ <---- Tot nu toe.
Ik vraag mij af wat er met al dat overige geld constant gebeurt? Zal dit werkelijk ergens op een leuke bankrekening staan?
Die spelers hebben geen ambitie,die willen geen Champions League spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ondanks jullie titels willen ze gewoon naar ons toe
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt een heel naar jaar voor jullie, dat klopt ja
Dat werd het toch elk jaar? De afgelopen 4 jaar.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef Mr_Rammstein het volgende:
'Sulejmani vertrekt naar Ajax'
HEERENVEEN - De overgang van Miralem Sulejmani (19) naar Ajax is volgens Jovica Radonjic een kwestie van tijd. "Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", aldus de zaakwaarnemer van de kleine Serviër. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler." Sulejmani, die op 6 februari van dit jaar debuteerde in het nationale elftal van Servië, ontwikkelde zich dit seizoen tot de revelatie van de eredivisie. In 34 duels scoorde hij 15 keer.
Bron: http://www.telesport.nl/v(...)r_Ajax___.html?p=2,1
![]()
<- Dat dus. Dat je een paar aanvallers wilt vervangen ok. Dat er op het middenveld creativiteit bij moet, ok. Maar wat we op dit moment ECHT nodig hebben zijn zeker 2 extra verdedigers. Zeker nu Sammy "rots in de branding" Kuffour weg gaatquote:
Dan liever Polak!quote:
Douglas van Twente en nog een ander hoop ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
<- Dat dus. Dat je een paar aanvallers wilt vervangen ok. Dat er op het middenveld creativiteit bij moet, ok. Maar wat we op dit moment ECHT nodig hebben zijn zeker 2 extra verdedigers. Zeker nu Sammy "rots in de branding" Kuffour weg gaat
Sankoh?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien heeft FC Groningen nog wat in de selectie?
What's the difference?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
<- Dat dus. Dat je een paar aanvallers wilt vervangen ok. Dat er op het middenveld creativiteit bij moet, ok. Maar wat we op dit moment ECHT nodig hebben zijn zeker 2 extra verdedigers. Zeker nu Sammy "rots in de branding" Kuffour weg gaat
Koopje toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:36 schreef Blawh het volgende:
Half miljoen voor Schilder.
Hij heeft niet bijgetekend, dus contract tot juli 2009. AD Sportwereld had het ook nog eens over een gelimiteerde transfersom in het contract, dat Ajax afgelopen winterstop al op tafel legde. Alleen Aissatti wilde niet omdat Vergoossen hem meer speeltijd beloofde.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sulejmaniii![]()
@ Sjimz: Heeft Aissati echt nog maar een contract voor één seizoen? Dan moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen. Wat een geweldige speler is dat.
quote:
Nee joh. Hij had vorig jaar in november/december besloten om dus te blijven en heeft een verbeterd contract getekend wat hem tot de zomer van 2012 bindtquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
@ Sjimz: Heeft Aissati echt nog maar een contract voor één seizoen? Dan moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen. Wat een geweldige speler is dat.
Wat had ome Smit geboden dan? Weet je dat zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Ajax zegt geen stroobreed in de weg te leggen en zegt dat hij weg mag dan vind ik dat niet bepaald een koopje.
Ok, goede zaak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft niet bijgetekend, dus contract tot juli 2009. AD Sportwereld had het ook nog eens over een gelimiteerde transfersom in het contract, dat Ajax afgelopen winterstop al op tafel legde. Alleen Aissatti wilde niet omdat Vergoossen hem meer speeltijd beloofde.
Dat is toch alleen nogmaar mondeling?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij had vorig jaar in november/december besloten om dus te blijven en heeft een verbeterd contract getekend wat hem tot de zomer van 2012 bindt
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nogmaar mondeling?
Bronquote:Ismaïl Aissati blijft voorlopig bij PSV. De 19-jarige middenvelder heeft een verbeterd contract getekend dat hem tot de zomer van 2011 bindt aan de landskampioen. Het oude contract van Aissati, die onder meer in de belangstelling stond van Ajax, liep nog tot medio 2009.
Ik ook! had nog ff gelet op hem tegen Heerenveen maar prima verdediger hoor.. Opbouwend vrij sterk, lekkere voorzet in de potenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik ben behoorlijk tevreden over hem.
Dennis mag van mij wel blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Dennis mag van mij nog wel blijven als invaller hoor, die andere 2 strik erom en wegwezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Wat zal hier van waar zijn?quote:AJAX are monitoring defender Robert Huth.
David Wheater’s form has been keeping Middlesbrough’s German star, 23, out of the team and that has alerted the Dutch giants.
Bron: The Sun
Dan zeg ik: halenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef RikkieD. het volgende:
Aissati weigert contract met PSV te tekenen
08/05/2008 09:20
Ondanks weifelingen bereikte Aissati eind december een akkoord over de tussentijdse verlenging van zijn contract tot medio 2011. Het gebrek aan speeltijd in de tweede seizoenshelft heeft zijn twijfels weer doen toenemen. Zo zeer zelfs, dat hij de nieuwe verbintenis nog niet heeft bezegeld met zijn handtekening.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati is beter dan Perez én Siem.
Eerst zorgen dat de verdediging er staat. Mocht er dan nog geld over zijn kunnen ze Aissati halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
quote:Nabil Dirar maakt volgende week bekend waar hij volgend seizoen speelt. Diverse clubs uit Frankrijk en Ajax jagen op de handtekening van de flankspeler van Westerlo. De Marokkaan heeft een voorkeur voor de Nederlandse competitie of een Belgische topclub. (Het Nieuwsblad)
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
Verwacht zelf ook wel dat ie naar Brugge verkast.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Sulejmani komt hebben we hem niet nodig.
Ik geloof er niet zo gek veel van. The Sun is sowieso niet de meest betrouwbare.quote:
Beetje ervaring op het middenveld is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Perez is toch wel beslissend de laatste wedstrijden. En voor die nummer tien positie zijn altijd wel spelers te vinden.
Heb je de transfer van Babel dr uit.. Daarnaast nog een vrachtenschip aan euro's van Wes en Johnny waarvoor ze 2 goede verdedigers moeten halen!! Evt. Aisatti als er nog wat over isquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat Cvitanich immers binnen was voor 7 miljoen. Tel daar nog de 10/11 miljoen van Micky nog bij op en je zit inmiddels op 18 miljoen. Alhoewel Ajax al 10 miljoen heeft ontvangen van Atletico voor Sjonnie.
Oh?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarnaast nog een vrachtenschip aan euro's van Wes en Babel
Beter dan De Jong moeten we nog maar zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati is beter dan Perez én Siem.
He?quote:
Tof, een Duitser bij Ajax.quote:
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht.quote:
Precies. Pas na een jaar CL kun je je transferinkomsten ook echt gaan uitgeven..quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht..
Ik zeg het nog maar een keer dan: financiele gaten dichten binnen de organisatie, salarissen, bonussen en de belangrijkste.. De Belastingdienst!
Groetjes,
Blight.
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ze nog geld hebben overgehouden aan de transfer van Babel en Sneijder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht..
Ik zeg het nog maar een keer dan: financiele gaten dichten binnen de organisatie, salarissen, bonussen en de belangrijkste.. De Belastingdienst!
Groetjes,
Blight.
precies in het verleden heeft ajax ook vaak een super team gehad maar wat vaak te jong was met te weinig ervaring en dit ontbrak dan op de belangrijke momenten te vaak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:51 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje ervaring op het middenveld is nooit verkeerd.
Bedankt voor je info maar ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Je hebt iets van 50 mln (ruwe schatting?) ontvangen uit transfers de laatste 2 jaar, daarvan hou je 30 a 32 mln over. 10 mln Sulejmani, 7 mln Cvitanich, 9 mln Suarez. Dan hou je nog een kleine 6 a 7 mln over voor uitgaven, moet toch haalbaar zijn om daar 2 goede spelers van te kopen?!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Groetjes,
Blight.
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
uitgehuurdquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef _Mike_ het volgende:
Onze international Edgar Manoetsjarian moet ook maar uitgehuurd gaan worden volgend jaar, deze jongen is de laatste maanden fit en speelt super in Jong Ajax
40?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.
Nee tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef koningdavid het volgende:
Aissati halen ja. Perez is op zijn retour en dan kan Ismael mooi de strijd aangaan met Siem.
Hij wil zelf ook wel naar Ajax denk ik.
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je info maar ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Je hebt iets van 50 mln (ruwe schatting?) ontvangen uit transfers de laatste 2 jaar, daarvan hou je 30 a 32 mln over. 10 mln Sulejmani, 7 mln Cvitanich, 9 mln Suarez. Dan hou je nog een kleine 6 a 7 mln over voor uitgaven, moet toch haalbaar zijn om daar 2 goede spelers van te kopen?!
En lijkt me niet dat Ajax zulke grote gaten heeft gezien de financiële status van de club!
neen, winstbelasting inderdaad ook nog, maar dat is aan het einde van een (boek?)jaar. Als je alles tegen elkaar kunt wegstrepen. Over een transfer moet ook belasting betaalt worden. Nijland heeft ooit eens uitleg gegeven hoeveel geld er eigenlijk overblijft van een transfer, hetgeen het hardst aankwam was de belasting, 40% dacht ik. Maar het kan ook die 33% zijn die genoemd werd. Evengoed erg veel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee toch?
Op het eind van het jaar moet gewoon winstbelasting betaald worden.
ik dacht iets van 10/15 miljoen van de transfers van Babel/de Mul/Sneijder + het eigen vermogen. Is gewoon uit te zoeken aan de hand van de jaarverslagen van Ajax.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.
Ik hoop dat er genoeg te besteden is, maar gezien het gemis aan Champions League de laatste jaren zet ik niet te hoog in.
True! Maar met 50 mln heb ik ook laag ingezet.. Perez geen winst noch verlies op gemaakt! Silva geloof 4.. Luque alleen dat kenkerhoge salaris (wat volgens de snor weer is verwerkt in zijn tekengeld)!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.
Ik hoop dat er genoeg te besteden is, maar gezien het gemis aan Champions League de laatste jaren zet ik niet te hoog in.
Er is wel enige inzage ja, maar goed, een echt transferbudget krijgen we toch niet te horen. We zien het wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik dacht iets van 10/15 miljoen van de transfers van Babel/de Mul/Sneijder + het eigen vermogen. Is gewoon uit te zoeken aan de hand van de jaarverslagen van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |