abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:39:25 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45465640
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen met een defensieve middenvelder, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Iedereen ziet toch dat Oranje beter zal presteren in een 4-4-2-systeem? Marco van Basten pretendeert bij het samenstellen van zijn selectie puur een alleen naar de voetbalkwaliteiten van een speler te kijken, maar dat geloof toch niemand meer? Maar waarom worden/werden Ruud van Nistelrooij, Edgar Davids, Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Roy Makaay dan steevast gepasseerd?

Moet de KNVB Marco van Basten ontslaan of niet?
» Ja.
» Nee.

Verdient middenvelder Clarence Seedorf een kans in Oranje?
» Ja.
» Nee.

Met het laatste San Marco- gerelateerde nieuws:
quote:
Woedende Louis van Gaal eist excuses CBV

17/1/2007 11:48

De belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) dreigt Louis van Gaal definitief te verliezen als prominent lid. De AZ-trainer heeft zijn lidmaatschap opgezegd en keert alleen terug na een flinke knieval.

Het Nederlandse trainersgilde staat op springen. Van Gaal heeft het lidmaatschap van de CBV opgezegd uit onvrede over de gang van zaken. Dat is extra pijnlijk, omdat de AZ-trainer een van de oprichters is van de belangenvereniging.

Van Gaal heeft de CBV nog niet definitief de rug toegekeerd. Maar dat gebeurt wel als het gesprek met CBV-directeur Jan Reker niet oplevert wat de AZ-coach eist. In ieder geval zal de berisping moeten worden ingetrokken die Van Gaal kreeg voor zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten.

Maar wat Van Gaal betreft ligt er meer op tafel. Het zit hem bijzonder dwars dat VI hem afgelopen vrijdag al kon confronteren met de interne CBV-notitie. Woensdag zitten Van Gaal en Reker met elkaar om de tafel. Foppe de Haan is ook aanwezig bij dat onderhoud. De voorzitter van de CBV was al geen voorstander van de reprimande voor Van Gaal.

'Dit is natuurlijk waardeloos', aldus De Haan deze week in VI. 'Iedereen moet maar eens goed naar zichzelf kijken. Zelf heb ik zo mijn gedachten hierover. Ik vond de opmerkingen van Van Gaal genuanceerder dan die van Van Basten. Van Gaal had inhoudelijke opmerkingen, terwijl Van Basten op de man speelde.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:44:23 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45465815
Alhoewel ik Van Gaal ook een twijfelachtig persoon vind qua uitspraken heeft hij wel gelijk dat de opmerkingen naar hem te ver gingen.
Ik had Van Basten wel n's met die groep willen zien.
pi_45466042
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
Alhoewel ik Van Gaal ook een twijfelachtig persoon vind qua uitspraken heeft hij wel gelijk dat de opmerkingen naar hem te ver gingen.
Ik had Van Basten wel n's met die groep willen zien.
Op de een of andere manier, denk ik dat dat beter geklikt had dan met van Gaal.
Wat uiteraard niet betekent dat van Basten een betere trainer is, want hij mag eigenlijk nog niet eens in dezelfde zin als van Gaal genoemd worden. (als trainer dan he)
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:57:41 #4
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466297
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Op de een of andere manier, denk ik dat dat beter geklikt had dan met van Gaal.
Wat uiteraard niet betekent dat van Basten een betere trainer is, want hij mag eigenlijk nog niet eens in dezelfde zin als van Gaal genoemd worden. (als trainer dan he)
Ik had het over de groep waarmee Van Gaal het WK heeft gemist.
Als jonge jongens trainer had alleen Hiddink het beste uit deze ploeg kunnen halen.
pi_45466392
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik had het over de groep waarmee Van Gaal het WK heeft gemist.
Als jonge jongens trainer had alleen Hiddink het beste uit deze ploeg kunnen halen.
Ik heb het ook over die groep.
Van Gaal ging volgens mij de fout in, door het NL elfatal als clubteam te benaderen.
Die fout zou van Basten niet maken, vandaar dat ik dus denk dat dat beter had gewerkt.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:03:04 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_45466455
Van Gaal had inhoudelijk volkomen gelijk met zijn kritiek op Van Basten.
Als dus zijn mening vergaad wordt over dit onderwerp, dan mag hij wat mij betreft die mening ook geven. Hij uitte zijn kritiek, maar onderbouwde die ook. Het was ook een genuanceerd verhaal wat hij vertelde.

Ow... ik heb op JA, Van Basten moet ontslagen worden gestemd...

en NEE, Seedorf verdient geen kans meer in Oranje (al heeft hij die kans inmiddels natuurlijk al gekregen).
pi_45466522
ja weg met die neus
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:07:16 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466587
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik heb het ook over die groep.
Van Gaal ging volgens mij de fout in, door het NL elfatal als clubteam te benaderen.
Die fout zou van Basten niet maken, vandaar dat ik dus denk dat dat beter had gewerkt.
Mwah Van Basten houd naar eigen zeggen niet van vedette's, maar die ploeg daar zat alleen maar vedette's in.
pi_45466629
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef Linkmiegel het volgende:
ja weg met die neus
Je zou net zo goed van Gaal kunnen bedoelen zowel door zijn verleden als de vorm van zijn "neus"
Maar een beetje jammer dat je zegt "weg met die neus".
Doet gelijk zoveel afbreuk aan de waarde van jouw mening.

Overigens vind ik ook dat hij weg moet.
pi_45466639
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah Van Basten houd naar eigen zeggen niet van vedette's, maar die ploeg daar zat alleen maar vedette's in.
Dat is waar . . .
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:43 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45466696
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Robar het volgende:

Goh, dat is weleens anders geweest.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45466765
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Goh, dat is weleens anders geweest.
jajajajaja, blijf je bezig
Ik heb hem ook een tijd lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar na het mislukte WK ben ik omgeslagen.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:16:53 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466909
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Robar het volgende:

[..]

jajajajaja, blijf je bezig
Ik heb hem ook een tijd lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar na het mislukte WK ben ik omgeslagen.
Het was niet mislukt, het was een proeftoernooi
pi_45467128
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef Grimm het volgende:

[..]

Het was niet mislukt, het was een proeftoernooi
Ow, dan steun ik vanaf nu de bondscoach weer voor 100%
pi_45467260
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Robar het volgende:

[..]

Je zou net zo goed van Gaal kunnen bedoelen zowel door zijn verleden als de vorm van zijn "neus"
Maar een beetje jammer dat je zegt "weg met die neus".
Doet gelijk zoveel afbreuk aan de waarde van jouw mening.

ok ik zal het iets anders brengen dan.. ik ben dan wel feyenoorder maar ik ben geen ajacieden basher.. zeker niet als het om het NL elftal gaat..

weg met die ajaciedenknuffelaar!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45467493
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

ok ik zal het iets anders brengen dan.. ik ben dan wel feyenoorder maar ik ben geen ajacieden basher.. zeker niet als het om het NL elftal gaat..

weg met die ajaciedenknuffelaar!
Inderdaad, dit is iets genuanceerder
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:00:19 #18
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_45492726
Ik kan het niet minder dan eens zijn met deze vraag.
Marco van Basten kan oprotten.Het hele gedoe over het niet selecteren van spelers zoals een Van Nistelrooij en vooral Van Bommel kan ik niet accepteren.Ik verwacht als dit niet gebeurd.En de KNVB stug blijft ontkennen over het gebrek aan kwaliteit van van Basten.Dat het wel eens heel verkeerd kan aflopen met Oranje.Wellicht niet in de kwalificatie maar wel in het EK.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_45520262
quote:
'Van Basten voor verzoening in Madrid'

19/1/2007 17:32

Ruud van Nistelrooy en Marco van Basten hebben vrijdag met elkaar gesproken. De KNVB wil geen mededelingen doen over de inhoud van het onderhoud, maar waarschijnlijk was een terugkeer bij Oranje onderwerp van discussie.

Van Basten en zijn assistent John van 't Schip waren donderdag aanwezig bij het bekerduel van Real Madrid tegen Betis Sevilla. Een dag later sprak de bondscoach met Van Nistelrooy. De KNVB noch Van Basten wilde details geven over het 'persoonlijke onderhoud'. Maar het heeft er alle schijn van dat er sprake was van een verzoeningspoging.

Van Basten liet Van Nistelrooy na het WK links liggen. De spits van Real Madrid reageerde geprikkeld over deze verbanning en beschuldigde de bondscoach van willekeur. Van Basten zou in de ogen van Van Nistelrooy selecteren op basis van een 'ik-mag-je-gehalte'.

Een gesprek in de aanloop naar de kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije en Albanië leverde geen toenadering op. De uitnodiging die Van Basten had voor Van Nistelrooy kreeg dan ook geen vervolg.
vi.nl

Wordt Van Basten toch weer wat wijzer?
pi_45520313
Zou een goede zaak zijn als Ruud terugkomt.

En vooral ook erg leerzaam voor Van Basten.
(eigenlijk hoort een bondscoach dit niet meer te leren, maar goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45526580
Ik vind het alleen maar van karakter tonen om zelf het gesprek aan te gaan. Hoeveel andere mensen zouden wel niet eigenwijs blijven doen en stug volhouden in wat ze zien?

RvN is op dit moment de meest logische spits in een aanval met Van Persie en Robben.
pi_45535176
Bassie probeert zich gewoon weer in te likken bij het Nederlandse volk, dit is een door de duistere mensen op de achtergrond (Jansma voorop) geregiseerd plan, want zij hebben ook wel door dat het enige wat een bondscoach nodig heeft, de steun van het Nederlandse volk is. En die is gekelderd na het WK.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45560668
Ik hoop eigenlijk dat van Nistelrooij weer nee zegt, en dat van Basten d'ruit gegooid word, voordat hij voor het EK schade aanricht.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:33:56 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45587645
Ruud van Nistelrooij bedankt opnieuw voor Oranje, evenals Mark van Bommel. San Marco probeert zijn fouten goed te maken, schitterend dat deze twee voetballers hieraan niet meewerken! Hoop dat de bondscoach snel opstapt, dan maken we nog een kans op het EK.
pi_45587666
Marco het is leuk geweest opzouten!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')