Wij weten dat er maar één Salvador is, en dat is onze fijne vriend uit betondorp.quote:
Met zo'n insteek doe je het niveau van de discussie ook weinig goedquote:Op maandag 6 juni 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Nog meer over die autist?
In VBL mag SCH dat.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:42 schreef JaWi het volgende:
Met zo'n insteek doe je het niveau van de discussie ook weinig goed.
Je hebt de beelden toch wel gezien? Het is de enige juiste typering voor iemand die buiten de realiteit leeft en denkt dat Nederlanders gemiddeld een ton per jaar verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Met zo'n insteek doe je het niveau van de discussie ook weinig goed.
Ik ben juist realistisch; Noem me maar een calimero. De blinde feestvierende Van Basten-adepten hebben uiteraard schijt aan het wel of niet selecteren van Van Bommel, maar met een beetje kijk op voetbal ziet iedereen dat Van Basten de beste middenvelder van Nederland expres verkeerd gebruikt en expres wisselt na 5 minuten in de 2e helft (als extra trap na, want Cruijff zegt dat het zo moet in plaats van in de rust of in de 75e minuut).quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoeveel borden voor je kop heb je eigenlijk?
jaja wat zal de nederlandse Lothar lachen als ie de sterren van de hemel speelt en nog niet mee mag naar het WKquote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben juist realistisch; Noem me maar een calimero. De blinde feestvierende Van Basten-adepten hebben uiteraard schijt aan het wel of niet selecteren van Van Bommel, maar met een beetje kijk op voetbal ziet iedereen dat Van Basten de beste middenvelder van Nederland expres verkeerd gebruikt en expres wisselt na 5 minuten in de 2e helft (als extra trap na, want Cruijff zegt dat het zo moet in plaats van in de rust of in de 75e minuut).
Maar wat deze calimero ook ziet, is dat El Sal en San vroeg of laat een storm van kritiek over zich heen krijgen, wanneer de eerste oneervolle nederlaag zal worden geleden door dit Oranje.
Cruijff heeft zogenaamd niks te maken met de aanstelling van "San" , maar die Cruijff heeft een laag boter op z'n hoofd waar een smokkelaar jaloers op zou zijn.
De kruik gaat zolang te water tot hij is volgezeken en Van Bommel is degene die het laatst lacht, want hij zal El Sal en San in de bek schijten, wanneer hij de sterren van de hemel speelt bij het geliefde Barca van mister momento dado.
Schakelen ze ook nog ex-KGB'ers in om de remmen van zijn auto door te snijden?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben juist realistisch; Noem me maar een calimero. De blinde feestvierende Van Basten-adepten hebben uiteraard schijt aan het wel of niet selecteren van Van Bommel, maar met een beetje kijk op voetbal ziet iedereen dat Van Basten de beste middenvelder van Nederland expres verkeerd gebruikt en expres wisselt na 5 minuten in de 2e helft (als extra trap na, want Cruijff zegt dat het zo moet in plaats van in de rust of in de 75e minuut).
Maar wat deze calimero ook ziet, is dat El Sal en San vroeg of laat een storm van kritiek over zich heen krijgen, wanneer de eerste oneervolle nederlaag zal worden geleden door dit Oranje.
Cruijff heeft zogenaamd niks te maken met de aanstelling van "San" , maar die Cruijff heeft een laag boter op z'n hoofd waar een smokkelaar jaloers op zou zijn.
De kruik gaat zolang te water tot hij is volgezeken en Van Bommel is degene die het laatst lacht, want hij zal El Sal en San in de bek schijten, wanneer hij de sterren van de hemel speelt bij het geliefde Barca van mister momento dado.
Hij heeft inderdaad nooit goed gespeeld in Oranje, en toch wel genoeg kansen gehad nu denk ik zoquote:Op maandag 6 juni 2005 18:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb van bommel eigenlijk nooit een echt goede wedstrijd in Oranje zien spelen.
of vergeet ik nu iets? die ene goal van hem tegen Engeland was wel prachtig.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van der Vaart dan wel? Zo ja, wanneer?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nooit goed gespeeld in Oranje, en toch wel genoeg kansen gehad nu denk ik zo
jij was zeker erg tevreden met Advocaat?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
aan de ene kant hoop ik niet dat het Nederlands elftal keihard op z'n bek gaat, want ik blijf een Nederlander, maar met van Basten aan het stuur en hoe hij denkt dat hij het Nederlands elftal moet leiden hoop ik het juist wel.
Jij staat ook op de kermis met zo'n hoofddoekkie op en "5 euro voor een voorspelling"quote:Op maandag 6 juni 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je avatar zegt al genoegquote:Ik ben juist realistisch; Noem me maar een calimero.
Van der Vaart deed Bergkamp vergeten tegen Roemenië. Wat speelde hij een superpartij zeg; Echt een topper. Van Nistelrooy was de eenzame topschutter in de 16 die met een prachtige hattrick Nederland een stapje verder naar Duitsland loodste. Het is dat VDV geblesseerd is, maar anders had hij tegen Finland gewoon weer in de basis gestaan. En Ruud hoeft ook niet naar huis. Waarom Mark wel? Omdat Van Basten de loopjongen van "El San" is. En niemand moet ook maar durven om kritiek te hebben op de levende legende, want die heeft immers altijd gelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb van bommel eigenlijk nooit een echt goede wedstrijd in Oranje zien spelen.
of vergeet ik nu iets? die ene goal van hem tegen Engeland was wel prachtig.
Zijn krediet is bij al onder nulquote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef Radegast het volgende:
Van Nistelrooy moet ook weggestuurd worden![]()
Prutser dat het is, waarom krijgt hij eigenlijk zoveel krediet?
nee, waar basseer je dat op?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
jij was zeker erg tevreden met Advocaat?
V.d.Vaart vond ik de eerste aantal wedstrijden dat hij in oranje zat echt heel erg goed spelen hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van der Vaart dan wel? Zo ja, wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |