Hij komt uit Arnhem, hij had mazzel dat ik een terrasje voorstelde, anders was ie mooi de sjaakquote:
Dat komt gewoon door de alcohol, kan in de winter ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:21 schreef toma het volgende:
van mij mag t elke dag wel mooi weer zijn. Alle vrouwen zien er ineens 300% mooier uit
Heb gratis 50 euro ingezet op Ajax, dus dat word cashen aan het eind van het seizoenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Ajax is elk jaar favoriet. Dat trekt nog wel bij. Dus als je geld wil verdienen moet je nu inzetten op PSV
Whehe, ik zag Sulejmani op het dek lopen bij de ArenAquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door de alcohol, kan in de winter ook.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geile wijven overal vandaag, lang leven wat zon!
Wat een bende.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij komt uit Arnhem, hij had mazzel dat ik een terrasje voorstelde, anders was ie mooi de sjaak![]()
Ze waren ze uitkaart formulier natuurlijk alweer kwijtgeraakt in dat uurtje maargoed
kun je nagaan, ik was gewoon nuchter !quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef kevin33 het volgende:
Huntelaar: ‘Blijven voor Van Basten´
woensdag 07 mei, door Kuffour, amsterdam, 12:13u, Ajaxlife
Ajax Life heeft Klaas Jan Huntelaar aan de tand gevoeld over een eventueel langer verblijf bij Ajax. Zo is hij zeer gecharmeerd van de nieuwe trainer Van Basten en zijn stagiair Bergkamp.
Huntelaar: 'Klopt, ik heb bewondering voor wat ze gepresteerd hebben. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.'
Lijkt mij een heel slim plan Sherlock.quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef S-Two het volgende:
Is het al weer vrijdagmiddag jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |