Maar het is geen vroeger meer, het is nu. Het is een nieuw Oranje met een nieuwe bondscoach en met een nieuwe insteek. Daarbij past een nieuwe ploeg en die moet je in de breedte kijken en niet afrekenen op 1 of 2 popppetjes. Het is veel te vroeg om over belachelijke keuzes te praten.quote:Vroeger moest een speler eerst over een langere periode in aansprekende duels bewijzen goed genoeg te zijn, iets dat ik jou ook vaak heb horen roepen over Ajacieden.
wanneer heeft iemand zich voor jou bewezen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:50 schreef SCH het volgende:
Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
waarbij ik vind dat alle spelers zich wel op de 1 of andere manier bewezen hebben, of het goed genoeg is voor Oranje zullen we zien.
Voor een oefenwedstrijd in een elftal in opbouw? In dit geval als ie door de bondscoach geselecteerd wordt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer heeft iemand zich voor jou bewezen?
Nee. We hebben het niet over Van Gaal hier maar over nu. Een hele kudde ouwe rakkers houdt er mee op en het is goed om nieuwe rakkers uit te proberenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:50 schreef The_Hives het volgende:
Net als die geweldige experimenten als Van Gaal
Je vergeet dat advocaat ook van experimenteren hield.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wel met de rem erop hoor. Experimenteren is de afgelopen jaren al te veel gedaan, dat begon in die twee jaar onder Rijkaard. Ook Van Gaal deed een duit in het zakje en nu gaan we weer...
Je zult op termijn een nieuw team moeten neerzetten, en het gebeurt ook wel met de rem erop. Het uiteindelijke team zal niet eens zo veel verschillen van het EK denk ik. Maar je zult toch met nieuw bloed moeten komen, en daar hoort een beetje experimenteren bij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wel met de rem erop hoor. Experimenteren is de afgelopen jaren al te veel gedaan, dat begon in die twee jaar onder Rijkaard. Ook Van Gaal deed een duit in het zakje en nu gaan we weer...
Inderdaad. En we moeten niet vergeten dat (in sommige gevallen gelukkig) een aantal oude mannetjes gestopt is met spelen voor het Nederlands elftal. Er moeten dus sowieso nieuwe / jonge spelers bijkomen. We ontkomen er dus niet aan dat nieuwe, jonge, spelers ene kans gaan krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult op termijn een nieuw team moeten neerzetten, en het gebeurt ook wel met de rem erop. Het uiteindelijke team zal niet eens zo veel verschillen van het EK denk ik. Maar je zult toch met nieuw bloed moeten komen, en daar hoort een beetje experimenteren bij.
Moeten we zo lang wachten??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:30 schreef Bayer het volgende:
See you aan de grachten in '96 en/of '98.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:34 schreef Lionheaad het volgende:
ik ga liever voor '06 en/of '08![]()
denk niet dat Marco zoooo lang bondscoach blijft !!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:30 schreef Bayer het volgende:
See you aan de grachten in '96 en/of '98.
Wat een onzin. Alsof er niet nog andere supporters zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:41 schreef Bayer het volgende:
Maar goed...
The bottom line is dat er jaren een Haags-Rotterdamse crew op het Nederlands elftal heeft gezeten, tijd voor een Amsterdamse dus.Ik heb er het volste vertrouwen in!
Dat anderen dat niet hebben komt door het Cailmero-effect.
wat maakt dat stads geneuzel nou uit ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:41 schreef Bayer het volgende:
Maar goed...
The bottom line is dat er jaren een Haags-Rotterdamse crew op het Nederlands elftal heeft gezeten, tijd voor een Amsterdamse dus.Ik heb er het volste vertrouwen in!
Deze nomineer ik voor domste quote van de dagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:41 schreef Bayer het volgende:
Maar goed...
Dat zijn de beste vrienden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:43 schreef SCH het volgende:
ajax-vrienden
Belangrijk detail: gepokt en gemazeld bij Ajax.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:45 schreef Bjoro het volgende:
v Basten komt uit Utrecht
Dan had je beter mijn vorige kunnen pakken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag
bedoel je zeker letterlijk ???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:48 schreef Bayer het volgende:
[..]
Belangrijk detail: gepokt en gemazeld bij Ajax.
(de rest ook trouwens)
Huil maar lekker door jullie, iedereen weet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:52 schreef Bjoro het volgende:
bedoel je zeker letterlijk ???
toen v basten debuteerde bij ajax, was het echt 1 lopende clearasil reclamebord !!!
denk toch trouwens dat hij bij Milan meer heeft geleerd !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |