abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 17:32:48 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32061933
Hij zit er dus bij als vervanger van Wesley Sneijder
quote:
Van Bommel kan zich toch in Noordwijk melden

7/11/2005 17:25

Na vier maanden absentie krijgt Mark van Bommel weer een kans zich te laten gelden als international. De middenvelder van Barcelona dankt zijn oproep aan het wegvallen van Wesley Sneijder.

Met de selectie van Van Bommel laat bondscoach Marco van Basten zien vast te houden aan zijn principes. De oud-PSV'er is achter Denny Landzaat en Wesley Sneijder als rechtermiddenvelder de derde keus bij Oranje en komt alleen in aanmerking voor een uitnodiging als een van deze twee verstek moet laten gaan.

Door de afzegging van Sneijder, die kampt met een hamstringblessure, schoof Van Bommel op in pikorde. Het betekent dat hij na vier maanden zijn rentree maakt in het kamp van het Nederlands elftal. Van Bommel kreeg sinds zijn optreden tegen Roemenië geen uitnodiging meer. Van Basten had vastgesteld dat de middenvelder op tactisch vlak
tekortschoot.
pi_32061973
Opvalllende titel, maar het klopt wel.
That's all folks!
pi_32061974
Schandalig

pi_32062005
Ik had trouwens wel helemaal dubbel gelegen wanneer Van Basten nu nog steeds iemand anders had opgeroepen. Dan had ie echt ballen gehad
  maandag 7 november 2005 @ 17:35:24 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32062016
Hij zit er dus bij? Ah, leuk.
pi_32062317
Van Bommel

Ik hoop dat ie dat Italiaanse middenveld helemaal zoek speelt en dan kan Marco von Ajax niet meer om hem heen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 17:46:10 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32062345
Zal wel op de reservebank achter Landzaat beginnen als Marco consequent is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32062574
Zou mooi zijn om hem om disciplinaire redenen weg te sturen .
slettebak [@] gmail.com
pi_32062845
Of als ze in een ander hotel gaan zitten en dat "per ongeluk" niet tegen Mark vertellen
  maandag 7 november 2005 @ 18:09:23 #10
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_32063059
Hij zal wel de enige wissel zijn die niet aan het spelen komt

Maar erg goed dat hij er weer bij zit, het is aan hem om te bewijzen dat het terecht is, dus:

ZET HEM OP MARK!!!!!
pi_32063115
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Marco von Ajax

Maar ik denk dat ie nog speelt ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32063144
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De laatste paar minuten mag hij invallen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32063204
Laat van Bommel lekker beuken tegen de Italianen iets wat Sneijder toch niet kan.
pi_32063206
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien als ie zich als Gattuso vermomt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32063222
Marco von Ajax ik vind hem goed
pi_32063899
Van Bommel, je bent welkom! Neem plaats.

pi_32063956
Jaliens ook in de selectie opgenomen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32063975
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro . Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 7 november 2005 @ 18:40:13 #19
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32063997
HELD VAN BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32064073
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro . Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
pi_32064158
Goh wat zal Marco spijt hebben dat hij gezegd heeft dat van Bommel derde man was achter Sneijder en Landzaat. Gelukkig kan hij em fijn op de bank houden.
pi_32064159
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Spideyman het volgende:
HELD VAN BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
Hoe kortzichtig.

Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
pi_32064224
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar . Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:09 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32064247
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.
pi_32064260
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar . Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
Niet zwammen in de ruimte. We waren al lang blij als Waterreus "eerste keus" was in Eindhoven man. vd Sar is altijd onomstreden geweest. Alleen bij penaltys misschien niet, maar Reus was ook niet echt een penaltykiller ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')