quote:Van Bommel kan zich toch in Noordwijk melden
7/11/2005 17:25
Na vier maanden absentie krijgt Mark van Bommel weer een kans zich te laten gelden als international. De middenvelder van Barcelona dankt zijn oproep aan het wegvallen van Wesley Sneijder.
Met de selectie van Van Bommel laat bondscoach Marco van Basten zien vast te houden aan zijn principes. De oud-PSV'er is achter Denny Landzaat en Wesley Sneijder als rechtermiddenvelder de derde keus bij Oranje en komt alleen in aanmerking voor een uitnodiging als een van deze twee verstek moet laten gaan.
Door de afzegging van Sneijder, die kampt met een hamstringblessure, schoof Van Bommel op in pikorde. Het betekent dat hij na vier maanden zijn rentree maakt in het kamp van het Nederlands elftal. Van Bommel kreeg sinds zijn optreden tegen Roemenië geen uitnodiging meer. Van Basten had vastgesteld dat de middenvelder op tactisch vlak
tekortschoot.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Marco von Ajax
De laatste paar minuten mag hij invallenquote:Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie nog speelt ook...
Misschien als ie zich als Gattuso vermomt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie nog speelt ook...
Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbalquote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro. Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Spideyman het volgende:HELD VAN BOMMEL
Eindelijk gerechtigheid.
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sarquote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig.
Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
Niet zwammen in de ruimte. We waren al lang blij als Waterreus "eerste keus" was in Eindhoven man. vd Sar is altijd onomstreden geweest. Alleen bij penaltys misschien niet, maar Reus was ook niet echt een penaltykiller ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar. Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
Ik zie van Basten er ook voor aan om het op de bank of de tribune te laten.quote:Op maandag 7 november 2005 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.
Joh valt reuze mee.quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar. Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
quote:Ook Kew Jaliens krijgt uitnodiging voor Oranje
7/11/2005 18:37
De groep, waar AZ-trainer Louis van Gaal meewerkt deze week, is weer wat kleiner geworden. Want ook Kew Jaliens kan zich melden in het Oranje-kamp.
Bondscoach Marco van Basten haalde Jaliens bij het Nederlands elftal, omdat hij zaterdag mogelijk niet kan beschikken over Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong. De twee verdedigers kampen met lichte blessures.
Het herstel van de verdedigers bepaalt of Jaliens ook mag hopen op een debuut. Donderdag wordt vastgesteld of Boulahrouz en/of De Jong fit genoeg zijn voor de vriendschappelijke interland tegen Italië.
Naast Urby Emanuelson is Jaliens de tweede debutant in de Oranje-selectie. De 27-jarige verdediger van AZ heeft wel in andere vertegenwoordigende team gespeeld. Hij kwam elf keer uit voor Jong Oranje.
Ik woon niet exact in Eindhoven. Maar hij zal toch eerst nog Davids moeten selecteren, jongens als Vlaar en Babel moeten lozen en eens met een fatsoenlijke opstelling moeten komen, voordat ik vertrouwen krijg in Marco.quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo en heel Eindhoven heeft ook weer vertrouwen in Marco
quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Hoe kortzichtig.
Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]Hoe kortzichtig.
Je snapt toch wel dat Van Bommel nu eindelijk de kans krijgt zich te bewijzen.
Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.quote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Spideyman het volgende:
Je snapt toch wel dat Van Bommel nu eindelijk de kans krijgt zich te bewijzen.
Mwah als Marco van Bommel al gaat opstellen zorgt hij er wel voor dat hij geen kans krijgt om zich te profileren. Je denk toch niet echt dat de grote van Basten zich te kijk laat zetten door zo'n houthakker als van Bommel. Een beetje toe gaan geven dat hij het verkeerd had zeker. Nee, of hij zet hem gewoon op de tribune/bank, of we spelen wederom een prutpot (wat sowieso in de lijn der verwachting ligt, helemaal zonder robben) en van Bommel krijgt weer eens de zwarte piet toegespeeld.quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef golfer het volgende:
Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.
Mocht dat het geval zijn, is die eindeloze discussie over hem hopenlijk voorgoed achter de rug.![]()
Jaliensquote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Niet alleen feest in huize Van Bommel
[..]
Als ie niet speelt kan ie ook geen zwarte Piet toegespeeld krijgen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:14 schreef DIJK het volgende:
Mwah als Marco van Bommel al gaat opstellen zorgt hij er wel voor dat hij geen kans krijgt om zich te profileren. Je denk toch niet echt dat de grote van Basten zich te kijk laat zetten door zo'n houthakker als van Bommel. Een beetje toe gaan geven dat hij het verkeerd had zeker. Nee, of hij zet hem gewoon op de tribune/bank, of we spelen wederom een prutpot (wat sowieso in de lijn der verwachting ligt, helemaal zonder robben) en van Bommel krijgt weer eens de zwarte piet toegespeeld.
Kom die speelt wel bij AZ he. Daar maak je als bankzitter al een goede kans.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef trepper het volgende:
[..]
Jaliens![]()
Whahahaha
is dit een grap ofzo?
Lezen is ook een kunst he. Er staat OF het een OF het ander.quote:Op maandag 7 november 2005 19:17 schreef golfer het volgende:
Als ie niet speelt kan ie ook geen zwarte Piet toegespeeld krijgen.![]()
Nee hoor. Dan gaan we verder discusseren over waarom een aantal Ajax-spelers die niet presteert wél bij de selectie zit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.
Mocht dat het geval zijn, is die eindeloze discussie over hem hopenlijk voorgoed achter de rug.![]()
Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:22 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan gaan we verder discusseren over waarom een aantal Ajax-spelers die niet presteert wél bij de selectie zit.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
Jij snapt het tenminstequote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
Potentie zo belangrijk inderdaad. Misschien presteren ze zo rond 2010 wel wat dus nu bij de selectiequote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Bron: Metero van vandaag
Als we even uitgaan van de uitlatingen van de supporters van die club kan je dat best stellen ja, vanaf dag één waren er PSV-ers die gingen zeiken, want een Jood als bondschoach kon niet, en toen van Bommel weer is faalde in Oranje en eruit werdt gehaald was het gelijk gedaan met het krediet van Van Basten had in Eindhoven, zelfs de spelers van die club begonnen mee te janken, zelfs Hiddink deed een klein beetje mee. En ja dat is best calimero gedrag te noemenquote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, hij scheert alle PSV'ers nu wel over een kam. Alsof 1 spandoek in het stadion wil betekenen dat heel Eindhoven Marco weg wil hebben.
Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn meningquote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef LuukBes het volgende:
Haha. Wat een slechte frustie column van die dikkop. Zeker een Jood ? Ik heb meer van het voetbal van PSV genoten tegen Milan dan van welke andere wedstrijd dan ook de afgelopen tijd. Zelfs AZ's hogeschoolvoetbal heeft me nog niet zo in extase kunnen brengen, m.u.v. hun match tegen Ajax, omdat AZ simpelweg nog niet tegen zulke zwaargewichten speelde als tegen Milan. Laat PSV maar waaien.
Het spel van Ajax is bovenal ergenis-opwekkend, omdat het voorin niet loopt. Als redelijk goed voetbal steeds zichzelf stukloopt door onkunde voorin is dat vooral iriitant, dus Ajax levert zeker geen beter kijkgenot dan PSV. Verre van zelfs.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn mening
Van Basten verklaart zichzelf tot persona non grata als hij geen Wereldkampioen wordt...quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef trepper het volgende:
Net dat ik denk dat ie zichzelf niet belachelijker kan maken door Jaliens te selecteren flikt ie het toch weer. Ellery Cairo????![]()
Makaay mag dan de laatste tijd niet echt in vorm zijn, maar kom op zeg dit kun je toch niet menen man.
Het is toch te zielig voor woorden..quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Roy Makaay, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Edgar Davids, Clarence Seedorf allen niet goed genoeg voor Oranje. Maar gelukkig overklast Cairo alle eerder genoemde spelers op alle fronten.
Maar Marco wint dankzij z'n gouden pikquote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is toch te zielig voor woorden..
Bovendien geeft hij zo'n jongen als Cairo een beetje onterechte hoop.quote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is toch te zielig voor woorden..
Gelukkig is voetbal nog altijd geen jury-sport.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn mening
Als je Cairo selecteert kun je inderdaad ook Romano er weer bijhalen en Janssen is minstens zo belangrijk voor zijn team als Sneijder voor Ajax alleen is dat een ventje en Janssen een man.quote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Denneboom heeft dit weekend de winnende gescoord tegen Ajax. Waarom is hij niet geselecteerd?
En Theo Janssen had toch ook opgeroepen kunnen worden voor Sneijder.
Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Roy Makaay, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Edgar Davids, Clarence Seedorf allen niet goed genoeg voor Oranje. Maar gelukkig overklast Cairo alle eerder genoemde spelers op alle fronten.
Zou Cairo het Nederlands Elftal beter kunnen maken, ik betwijfel het. Hij ontbeert de kwaliteit om goed te renderen in een topploeg, wat je Oranje toch wel mag noemen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeterenquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren?
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
Misschien wordt het elftal ook beter als ze een andere trainer krijgen....quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mja, dat werd van tevoren ook gezegd over Maduro en Vlaar enzo.quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.![]()
Jij vindt Lucius een mislukkeling?quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.![]()
Ja. Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij vindt Lucius een mislukkeling?
wat een cliche stukje zeg.quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Bron: Metero van vandaag
Nietszeggend idd..en dan die Oranje lettersquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wat een cliche stukje zeg.
Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.
Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
I rest my casequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
Reken maar dat VoH meegaat naar Duitsland hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Het probleem? Omdat de beste voetballer van Nederland vorig jaar niet geselecteerd wordt voor Oranje terwijl een Maduro die 3 wedstrijden in het 1e van Ajax had gespeeld wel werd geselecteerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?
Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |