abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 17:32:48 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32061933
Hij zit er dus bij als vervanger van Wesley Sneijder
quote:
Van Bommel kan zich toch in Noordwijk melden

7/11/2005 17:25

Na vier maanden absentie krijgt Mark van Bommel weer een kans zich te laten gelden als international. De middenvelder van Barcelona dankt zijn oproep aan het wegvallen van Wesley Sneijder.

Met de selectie van Van Bommel laat bondscoach Marco van Basten zien vast te houden aan zijn principes. De oud-PSV'er is achter Denny Landzaat en Wesley Sneijder als rechtermiddenvelder de derde keus bij Oranje en komt alleen in aanmerking voor een uitnodiging als een van deze twee verstek moet laten gaan.

Door de afzegging van Sneijder, die kampt met een hamstringblessure, schoof Van Bommel op in pikorde. Het betekent dat hij na vier maanden zijn rentree maakt in het kamp van het Nederlands elftal. Van Bommel kreeg sinds zijn optreden tegen Roemenië geen uitnodiging meer. Van Basten had vastgesteld dat de middenvelder op tactisch vlak
tekortschoot.
pi_32061973
Opvalllende titel, maar het klopt wel.
That's all folks!
pi_32061974
Schandalig

pi_32062005
Ik had trouwens wel helemaal dubbel gelegen wanneer Van Basten nu nog steeds iemand anders had opgeroepen. Dan had ie echt ballen gehad
  maandag 7 november 2005 @ 17:35:24 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32062016
Hij zit er dus bij? Ah, leuk.
pi_32062317
Van Bommel

Ik hoop dat ie dat Italiaanse middenveld helemaal zoek speelt en dan kan Marco von Ajax niet meer om hem heen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 17:46:10 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32062345
Zal wel op de reservebank achter Landzaat beginnen als Marco consequent is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32062574
Zou mooi zijn om hem om disciplinaire redenen weg te sturen .
slettebak [@] gmail.com
pi_32062845
Of als ze in een ander hotel gaan zitten en dat "per ongeluk" niet tegen Mark vertellen
  maandag 7 november 2005 @ 18:09:23 #10
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_32063059
Hij zal wel de enige wissel zijn die niet aan het spelen komt

Maar erg goed dat hij er weer bij zit, het is aan hem om te bewijzen dat het terecht is, dus:

ZET HEM OP MARK!!!!!
pi_32063115
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Marco von Ajax

Maar ik denk dat ie nog speelt ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32063144
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De laatste paar minuten mag hij invallen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32063204
Laat van Bommel lekker beuken tegen de Italianen iets wat Sneijder toch niet kan.
pi_32063206
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien als ie zich als Gattuso vermomt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32063222
Marco von Ajax ik vind hem goed
pi_32063899
Van Bommel, je bent welkom! Neem plaats.

pi_32063956
Jaliens ook in de selectie opgenomen
pi_32063975
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro . Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 7 november 2005 @ 18:40:13 #19
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32063997
HELD VAN BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32064073
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro . Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
pi_32064158
Goh wat zal Marco spijt hebben dat hij gezegd heeft dat van Bommel derde man was achter Sneijder en Landzaat. Gelukkig kan hij em fijn op de bank houden.
pi_32064159
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Spideyman het volgende:
HELD VAN BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
Hoe kortzichtig.

Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
pi_32064224
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar . Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:09 #24
68638 Zwansen
pi_32064247
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.
pi_32064260
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar . Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
Niet zwammen in de ruimte. We waren al lang blij als Waterreus "eerste keus" was in Eindhoven man. vd Sar is altijd onomstreden geweest. Alleen bij penaltys misschien niet, maar Reus was ook niet echt een penaltykiller ofzo.
pi_32064311
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.
Ik zie van Basten er ook voor aan om het op de bank of de tribune te laten.
pi_32064357
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Joh valt reuze mee.
Maar met van Bommel zit van Basten gewoon fout.

Wel gewoon een Babel oproepen nou nou... verklaar dat eens.
Is Vlaar ook opgeroepen ? nou die speelt ook bijna niet.
  maandag 7 november 2005 @ 18:55:03 #28
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32064444
Niet alleen feest in huize Van Bommel
quote:
Ook Kew Jaliens krijgt uitnodiging voor Oranje

7/11/2005 18:37

De groep, waar AZ-trainer Louis van Gaal meewerkt deze week, is weer wat kleiner geworden. Want ook Kew Jaliens kan zich melden in het Oranje-kamp.

Bondscoach Marco van Basten haalde Jaliens bij het Nederlands elftal, omdat hij zaterdag mogelijk niet kan beschikken over Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong. De twee verdedigers kampen met lichte blessures.

Het herstel van de verdedigers bepaalt of Jaliens ook mag hopen op een debuut. Donderdag wordt vastgesteld of Boulahrouz en/of De Jong fit genoeg zijn voor de vriendschappelijke interland tegen Italië.

Naast Urby Emanuelson is Jaliens de tweede debutant in de Oranje-selectie. De 27-jarige verdediger van AZ heeft wel in andere vertegenwoordigende team gespeeld. Hij kwam elf keer uit voor Jong Oranje.
pi_32064447
Zo en heel Eindhoven heeft ook weer vertrouwen in Marco
pi_32064680
Nee nee
pi_32064787
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo en heel Eindhoven heeft ook weer vertrouwen in Marco
Ik woon niet exact in Eindhoven. Maar hij zal toch eerst nog Davids moeten selecteren, jongens als Vlaar en Babel moeten lozen en eens met een fatsoenlijke opstelling moeten komen, voordat ik vertrouwen krijg in Marco.
  maandag 7 november 2005 @ 19:05:25 #32
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32064809
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Hoe kortzichtig.

Je snapt toch wel dat Van Bommel nu eindelijk de kans krijgt zich te bewijzen.
pi_32064913
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Hoe kortzichtig.

Je snapt toch wel dat Sneijder er meteen weer bijzit als die fit is en dat van Bommel gewoon weer thuisblijft volgende keer ook al speelt van Bommel de sterren van de hemel en raakt sneijder geen knoop. Dat is tot noch toe precies zo gegaan dus ik zie niet in waarom het anders zal worden.
  maandag 7 november 2005 @ 19:10:04 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32064965
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Spideyman het volgende:

Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.
Mocht dat het geval zijn, is die eindeloze discussie over hem hopenlijk voorgoed achter de rug.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32065090
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef golfer het volgende:
Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.
Mocht dat het geval zijn, is die eindeloze discussie over hem hopenlijk voorgoed achter de rug.
Mwah als Marco van Bommel al gaat opstellen zorgt hij er wel voor dat hij geen kans krijgt om zich te profileren. Je denk toch niet echt dat de grote van Basten zich te kijk laat zetten door zo'n houthakker als van Bommel. Een beetje toe gaan geven dat hij het verkeerd had zeker. Nee, of hij zet hem gewoon op de tribune/bank, of we spelen wederom een prutpot (wat sowieso in de lijn der verwachting ligt, helemaal zonder robben) en van Bommel krijgt weer eens de zwarte piet toegespeeld.

Een gevalletje Munteanu zeg maar. (Waar het mooie was dat half Nederland Marco ook nog eens geloofde toen hij zei dat van Bommel Munteanu teveel liet lopen)
pi_32065119
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Niet alleen feest in huize Van Bommel
[..]
Jaliens Whahahaha is dit een grap ofzo?
  maandag 7 november 2005 @ 19:17:58 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32065196
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:14 schreef DIJK het volgende:

Mwah als Marco van Bommel al gaat opstellen zorgt hij er wel voor dat hij geen kans krijgt om zich te profileren. Je denk toch niet echt dat de grote van Basten zich te kijk laat zetten door zo'n houthakker als van Bommel. Een beetje toe gaan geven dat hij het verkeerd had zeker. Nee, of hij zet hem gewoon op de tribune/bank, of we spelen wederom een prutpot (wat sowieso in de lijn der verwachting ligt, helemaal zonder robben) en van Bommel krijgt weer eens de zwarte piet toegespeeld.
Als ie niet speelt kan ie ook geen zwarte Piet toegespeeld krijgen.
Ik hoop dus dat ie de kans krijgt zich ten positieve of ten negatieve te profileren, zodat die discussie eindelijk eens ophoudt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32065207
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef trepper het volgende:

[..]

Jaliens Whahahaha is dit een grap ofzo?
Kom die speelt wel bij AZ he. Daar maak je als bankzitter al een goede kans.
pi_32065243
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:17 schreef golfer het volgende:
Als ie niet speelt kan ie ook geen zwarte Piet toegespeeld krijgen.
Lezen is ook een kunst he. Er staat OF het een OF het ander.
pi_32065307
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee hoor. Dan gaan we verder discusseren over waarom een aantal Ajax-spelers die niet presteert wél bij de selectie zit.
pi_32065410
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:22 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Nee hoor. Dan gaan we verder discusseren over waarom een aantal Ajax-spelers die niet presteert wél bij de selectie zit.
Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
pi_32065600
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
pi_32065690
quote:

[..]

Jij snapt het tenminste
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32065896
quote:

[..]

Potentie zo belangrijk inderdaad. Misschien presteren ze zo rond 2010 wel wat dus nu bij de selectie .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32066246
Is Jaliens nou ook serieus geselecteerd?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32066327
Ja mm...
Ik vind deze keuze nogal euhm... apart ja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32066553
Jemig, dan ga ik echt tegen Human zeggen dat ie zo moet blijven scoren, dan is ie er straks ook bij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32068064
Wat doet Kew Jaliens in Oranje?

Nouja, Marco met zn gouden mazzelaar zal wel weer gelijk hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_32069003
Jaliens
Leuk.. Ik dacht er eigenlijk zaterdag nog aan toen de commentator op talpa (veelbetekend..) opmerkte dat Jaliens het hele seizoen al in de basis speelt.
Vorig seizoen maakte hij ook een hele aardige indruk.. Dus why not.

(toch had eigenlijk de Zeeuw moeten worden opgeroepen, al is het maar voor 1 keer)
pi_32070148
WTF is Ellery Cairo van Hertha BSC ? DIe blijkt ook ineens erbij te zitten wegens twijfels over Ruud.

Bron TT.
pi_32070295

Bron: Metero van vandaag
pi_32070350
Ik zou Marco opbellen met de mededeling dat ik geen oppas zou kunnen regelen voor zaterdag.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 7 november 2005 @ 22:03:21 #53
68638 Zwansen
pi_32070530
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

Wat een mongool zeg, hij scheert alle PSV'ers nu wel over een kam. Alsof 1 spandoek in het stadion wil betekenen dat heel Eindhoven Marco weg wil hebben.

pi_32070591
Haha. Wat een slechte frustie column van die dikkop. Zeker een Jood ? Ik heb meer van het voetbal van PSV genoten tegen Milan dan van welke andere wedstrijd dan ook de afgelopen tijd. Zelfs AZ's hogeschoolvoetbal heeft me nog niet zo in extase kunnen brengen, m.u.v. hun match tegen Ajax, omdat AZ simpelweg nog niet tegen zulke zwaargewichten speelde als tegen Milan. Laat PSV maar waaien.
pi_32070685
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat een mongool zeg, hij scheert alle PSV'ers nu wel over een kam. Alsof 1 spandoek in het stadion wil betekenen dat heel Eindhoven Marco weg wil hebben.

Als we even uitgaan van de uitlatingen van de supporters van die club kan je dat best stellen ja, vanaf dag één waren er PSV-ers die gingen zeiken, want een Jood als bondschoach kon niet, en toen van Bommel weer is faalde in Oranje en eruit werdt gehaald was het gelijk gedaan met het krediet van Van Basten had in Eindhoven, zelfs de spelers van die club begonnen mee te janken, zelfs Hiddink deed een klein beetje mee. En ja dat is best calimero gedrag te noemen
pi_32070730
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef LuukBes het volgende:
Haha. Wat een slechte frustie column van die dikkop. Zeker een Jood ? Ik heb meer van het voetbal van PSV genoten tegen Milan dan van welke andere wedstrijd dan ook de afgelopen tijd. Zelfs AZ's hogeschoolvoetbal heeft me nog niet zo in extase kunnen brengen, m.u.v. hun match tegen Ajax, omdat AZ simpelweg nog niet tegen zulke zwaargewichten speelde als tegen Milan. Laat PSV maar waaien.
Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn mening
pi_32070737
Maar dus : Makaay, Kluivert, van Hooydonk, Hasselbaink en Huntelaar niet, en Cairo wel. Oke Huntelaar moet zich richten op de playoffs van onder 21, dat is afgesproken. Maar die anderen dan.

Is dit die Cairo van Feyenoord van jaren terug die ooits een talent was ? Presteert ie zo goed daar ?
pi_32070908
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn mening
Het spel van Ajax is bovenal ergenis-opwekkend, omdat het voorin niet loopt. Als redelijk goed voetbal steeds zichzelf stukloopt door onkunde voorin is dat vooral iriitant, dus Ajax levert zeker geen beter kijkgenot dan PSV. Verre van zelfs.

AZ krijgt alle credits van het beste voetbal, terecht, en worden beloond met veel selectie's in Oranje, terecht omdat ze veel meer NL'ers hebben lopen. Maar doordat ze zo aanvallend spelen hebben ze helaas wel de boot van de CL gemist waardoor dat mooie spel niet op het hoogste podium getoetst kan worden. Bovendien begint PSV pas net te draaien. Het respect voor PSV dat het NL'se voetbal flink aanzien gaf afgelopen week tegen Milan moet veel groter zijn dan die dikkop verwoord in een ronduit slecht stukje text vol open deuren en cliche's.
pi_32071696
Net dat ik denk dat ie zichzelf niet belachelijker kan maken door Jaliens te selecteren flikt ie het toch weer. Ellery Cairo???? Makaay mag dan de laatste tijd niet echt in vorm zijn, maar kom op zeg dit kun je toch niet menen man.
  maandag 7 november 2005 @ 22:39:16 #60
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32071726
Ellery Cairo

pi_32072077
Ellery Cairo.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 7 november 2005 @ 22:51:12 #62
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32072136
Ellery Cairo .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32072178
ELLERY CAIRO EN KEW FKING JALIENS?? IK GA NU ECHT VAN ME STOKJE
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32072305
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef trepper het volgende:
Net dat ik denk dat ie zichzelf niet belachelijker kan maken door Jaliens te selecteren flikt ie het toch weer. Ellery Cairo???? Makaay mag dan de laatste tijd niet echt in vorm zijn, maar kom op zeg dit kun je toch niet menen man.
Van Basten verklaart zichzelf tot persona non grata als hij geen Wereldkampioen wordt...

(en vlucht met de staart tussen de benen in de armen van Berlusconi)
Yeah baby Yeah!
pi_32072502
Roy Makaay, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Edgar Davids, Clarence Seedorf allen niet goed genoeg voor Oranje. Maar gelukkig overklast Cairo alle eerder genoemde spelers op alle fronten.
  maandag 7 november 2005 @ 23:04:06 #66
73091 Vom
de Cowboy
pi_32072586
Ellery Cairo OMFG laat me niet lachen zeg
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_32072664
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Roy Makaay, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Edgar Davids, Clarence Seedorf allen niet goed genoeg voor Oranje. Maar gelukkig overklast Cairo alle eerder genoemde spelers op alle fronten.
Het is toch te zielig voor woorden..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32072797
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Maar Marco wint dankzij z'n gouden pik .
sig verwijderd door FA
pi_32072802
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Bovendien geeft hij zo'n jongen als Cairo een beetje onterechte hoop.
Yeah baby Yeah!
pi_32072840
Denneboom heeft dit weekend de winnende gescoord tegen Ajax. Waarom is hij niet geselecteerd?
En Theo Janssen had toch ook opgeroepen kunnen worden voor Sneijder.
pi_32072946
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Gelukkig is voetbal nog altijd geen jury-sport.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_32072975
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Denneboom heeft dit weekend de winnende gescoord tegen Ajax. Waarom is hij niet geselecteerd?
En Theo Janssen had toch ook opgeroepen kunnen worden voor Sneijder.
Als je Cairo selecteert kun je inderdaad ook Romano er weer bijhalen en Janssen is minstens zo belangrijk voor zijn team als Sneijder voor Ajax alleen is dat een ventje en Janssen een man.
Yeah baby Yeah!
  maandag 7 november 2005 @ 23:42:37 #73
68638 Zwansen
pi_32074008
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
pi_32074093
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
Zou Cairo het Nederlands Elftal beter kunnen maken, ik betwijfel het. Hij ontbeert de kwaliteit om goed te renderen in een topploeg, wat je Oranje toch wel mag noemen.
pi_32074101
quote:

[..]

Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren ?
sig verwijderd door FA
  maandag 7 november 2005 @ 23:47:06 #76
68638 Zwansen
pi_32074199
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren ?
Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
pi_32074276
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.
pi_32075171
quote:

[..]

Misschien wordt het elftal ook beter als ze een andere trainer krijgen....

Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar er zou een ondermaat moeten zijn en Cairo valt daar dus onder.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:12:12 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32075196
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.
Mja, dat werd van tevoren ook gezegd over Maduro en Vlaar enzo.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32075198
quote:

[..]

Jij vindt Lucius een mislukkeling?
Yeah baby Yeah!
pi_32075385
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij vindt Lucius een mislukkeling?
Ja. Dat zeg ik toch.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:25:25 #82
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32075669
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

wat een cliche stukje zeg.

Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.

Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
pi_32075775
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Spideyman het volgende:

[..]

wat een cliche stukje zeg.

Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.

Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
Nietszeggend idd..en dan die Oranje letters .
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 november 2005 @ 00:45:55 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32076289
van Basten moest natuurlijk weer eens een onverwachte speler selecteren, was alweer veel te lang geleden. En als hij alleen van Bommel erbij had gehaald had iedereen het daarover gehad, dit is een pure aflijdingsmaneuvre
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32076303
Tsss weet nietwatvan Basten van plan is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32076320
Een goed paard maakt nog geen goed ruiter is een uitdrukking die in dit geval zeer goed op zijn plaats is.
pi_32080120
Hoeveel van jullie hebben Cairo dan week in week uit hele wedstrijden zien spelen? Ik heb geen idee hoe hij het doet daar in Duitsland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32080509
die gozer heeft 6 keer gescoord in 2 seizoenen ofzo... toch? Misschien iets voor ajax .
pi_32080545
vBommel is geselecteerd. Kunnen de calimero's dan nu stil zijn?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32080612
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
pi_32080884
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:22:05 #92
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32081294
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
pi_32083557
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
I rest my case
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:32:52 #94
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32084894
Cairo erbij, waarom Marco, Waarom?

Haal dan KJH erbij,
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:35:52 #95
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32084969
'Salomon Kalou bekent dat Ivoorkust lonkt'

8/11/2005 12:21

Salomon Kalou blijft vechten voor een versneld Nederlands paspoort maar benadrukt dat Ivoorkust geen defintief gesloten boek is. Zijn vaderland, waarvoor hij zo zou kunnen uitkomen op het WK, lonkt naar hem, bekent de buitenspeler van Feyenoord.

'De beslissing dat ik Nederlander wil worden staat nog steeds, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren', vertelde Kalou aan de GPD. 'Alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust, iedereen die ik daar ken, zegt: Speel voor ons land op het WK. Dat maakt het wel moeilijker.'

Kalou is in afwachting van de beroepszaak die hij tegen minister Rita Verdonk heeft aangespannen om alsnog versneld een Nederlands paspoort te krijgen, waardoor hij in aanmerking komt voor Oranje en er op het WK mogelijk bij is.

Kalou voelt zich niet prettig in de rol die Erwin Koeman hem toebedeelt bij Feyenoord. Dat hij als buitenspeler op de linkerflank speelt, is de oorzaak van zijn mindere rendement dit seizoen.

'Ik vind het daar niet leuk. En van die kant scoor ik ook minder. Ik ben het beste als ik in het midden speel, mijn stijl en mijn automatismen zijn daar allemaal op gericht.'

Kalou denkt ook dat zijn vermeende egoïsme te wijten is aan het feit dat hij vanaf de flank speelt. Zo sloeg hij in de uitwedstrijd tegen Willem II zijn maatje Dirk Kuijt een paar keer onbegrijpelijk over. 'Ik zag hem niet, echt niet. Normaal zie ik hem altijd, maar nu eens niet.'
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:37:16 #96
68638 Zwansen
pi_32085007
quote:

[..]

Reken maar dat VoH meegaat naar Duitsland hoor.

Qua spits is ie natuurlijk veel minder dan een Makaay, Kluivert, Huntelaar etc. maar als breekijzer is het een goede. Bij achterstand tegen Italië begin je alleen met een Makaay niet veel...
pi_32085104
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?

Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
WE WON IT FIVE TIMES!
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:42:57 #98
68638 Zwansen
pi_32085160
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan van de "calimero's"?

Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
Het probleem? Omdat de beste voetballer van Nederland vorig jaar niet geselecteerd wordt voor Oranje terwijl een Maduro die 3 wedstrijden in het 1e van Ajax had gespeeld wel werd geselecteerd.

Dan kun je voor Ajax, PSV of Feyenoord zijn, dit blijft vreemd toch?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:55:58 #99
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32085532
Pff van Basten snapt het echt niet volgens mij.
Denk je eindelijk dat ie het door heeft door van Bommel te selecteren komt ie met Jaliens
en Cairo. Als dit de versterkingen moeten zijn waarmee we volgend jaar wereldkampioen
moeten worden, kunnen we beter thuis blijven.

Cairo wat een walgelijk mannetje is dat trouwens
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32085575
Hoezo walgelijk mannetje?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')