Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren?
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
Misschien wordt het elftal ook beter als ze een andere trainer krijgen....quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
Mja, dat werd van tevoren ook gezegd over Maduro en Vlaar enzo.quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.![]()
Jij vindt Lucius een mislukkeling?quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.![]()
Ja. Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij vindt Lucius een mislukkeling?
wat een cliche stukje zeg.quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Bron: Metero van vandaag
Nietszeggend idd..en dan die Oranje lettersquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wat een cliche stukje zeg.
Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.
Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
I rest my casequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
Reken maar dat VoH meegaat naar Duitsland hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Het probleem? Omdat de beste voetballer van Nederland vorig jaar niet geselecteerd wordt voor Oranje terwijl een Maduro die 3 wedstrijden in het 1e van Ajax had gespeeld wel werd geselecteerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?
Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |