abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 23:47:06 #76
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32074199
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren ?
Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
pi_32074276
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32075171
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
Misschien wordt het elftal ook beter als ze een andere trainer krijgen....

Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar er zou een ondermaat moeten zijn en Cairo valt daar dus onder.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:12:12 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32075196
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.
Mja, dat werd van tevoren ook gezegd over Maduro en Vlaar enzo.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32075198
quote:

[..]

Jij vindt Lucius een mislukkeling?
Yeah baby Yeah!
pi_32075385
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij vindt Lucius een mislukkeling?
Ja. Dat zeg ik toch.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:25:25 #82
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32075669
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

Bron: Metero van vandaag
wat een cliche stukje zeg.

Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.

Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32075775
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Spideyman het volgende:

[..]

wat een cliche stukje zeg.

Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.

Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
Nietszeggend idd..en dan die Oranje letters .
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 november 2005 @ 00:45:55 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32076289
van Basten moest natuurlijk weer eens een onverwachte speler selecteren, was alweer veel te lang geleden. En als hij alleen van Bommel erbij had gehaald had iedereen het daarover gehad, dit is een pure aflijdingsmaneuvre
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32076303
Tsss weet nietwatvan Basten van plan is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32076320
Een goed paard maakt nog geen goed ruiter is een uitdrukking die in dit geval zeer goed op zijn plaats is.
pi_32080120
Hoeveel van jullie hebben Cairo dan week in week uit hele wedstrijden zien spelen? Ik heb geen idee hoe hij het doet daar in Duitsland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32080509
die gozer heeft 6 keer gescoord in 2 seizoenen ofzo... toch? Misschien iets voor ajax .
pi_32080545
vBommel is geselecteerd. Kunnen de calimero's dan nu stil zijn?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32080612
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
pi_32080884
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:22:05 #92
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32081294
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32083557
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
I rest my case
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:32:52 #94
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32084894
Cairo erbij, waarom Marco, Waarom?

Haal dan KJH erbij,
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:35:52 #95
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32084969
'Salomon Kalou bekent dat Ivoorkust lonkt'

8/11/2005 12:21

Salomon Kalou blijft vechten voor een versneld Nederlands paspoort maar benadrukt dat Ivoorkust geen defintief gesloten boek is. Zijn vaderland, waarvoor hij zo zou kunnen uitkomen op het WK, lonkt naar hem, bekent de buitenspeler van Feyenoord.

'De beslissing dat ik Nederlander wil worden staat nog steeds, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren', vertelde Kalou aan de GPD. 'Alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust, iedereen die ik daar ken, zegt: Speel voor ons land op het WK. Dat maakt het wel moeilijker.'

Kalou is in afwachting van de beroepszaak die hij tegen minister Rita Verdonk heeft aangespannen om alsnog versneld een Nederlands paspoort te krijgen, waardoor hij in aanmerking komt voor Oranje en er op het WK mogelijk bij is.

Kalou voelt zich niet prettig in de rol die Erwin Koeman hem toebedeelt bij Feyenoord. Dat hij als buitenspeler op de linkerflank speelt, is de oorzaak van zijn mindere rendement dit seizoen.

'Ik vind het daar niet leuk. En van die kant scoor ik ook minder. Ik ben het beste als ik in het midden speel, mijn stijl en mijn automatismen zijn daar allemaal op gericht.'

Kalou denkt ook dat zijn vermeende egoïsme te wijten is aan het feit dat hij vanaf de flank speelt. Zo sloeg hij in de uitwedstrijd tegen Willem II zijn maatje Dirk Kuijt een paar keer onbegrijpelijk over. 'Ik zag hem niet, echt niet. Normaal zie ik hem altijd, maar nu eens niet.'
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:37:16 #96
68638 Zwansen
pi_32085007
quote:

[..]

Reken maar dat VoH meegaat naar Duitsland hoor.

Qua spits is ie natuurlijk veel minder dan een Makaay, Kluivert, Huntelaar etc. maar als breekijzer is het een goede. Bij achterstand tegen Italië begin je alleen met een Makaay niet veel...
pi_32085104
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?

Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
WE WON IT FIVE TIMES!
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:42:57 #98
68638 Zwansen
pi_32085160
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan van de "calimero's"?

Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
Het probleem? Omdat de beste voetballer van Nederland vorig jaar niet geselecteerd wordt voor Oranje terwijl een Maduro die 3 wedstrijden in het 1e van Ajax had gespeeld wel werd geselecteerd.

Dan kun je voor Ajax, PSV of Feyenoord zijn, dit blijft vreemd toch?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:55:58 #99
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32085532
Pff van Basten snapt het echt niet volgens mij.
Denk je eindelijk dat ie het door heeft door van Bommel te selecteren komt ie met Jaliens
en Cairo. Als dit de versterkingen moeten zijn waarmee we volgend jaar wereldkampioen
moeten worden, kunnen we beter thuis blijven.

Cairo wat een walgelijk mannetje is dat trouwens
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32085575
Hoezo walgelijk mannetje?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')