Dat is toch alleen nogmaar mondeling?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij had vorig jaar in november/december besloten om dus te blijven en heeft een verbeterd contract getekend wat hem tot de zomer van 2012 bindt
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nogmaar mondeling?
Bronquote:Ismaïl Aissati blijft voorlopig bij PSV. De 19-jarige middenvelder heeft een verbeterd contract getekend dat hem tot de zomer van 2011 bindt aan de landskampioen. Het oude contract van Aissati, die onder meer in de belangstelling stond van Ajax, liep nog tot medio 2009.
Ik ook! had nog ff gelet op hem tegen Heerenveen maar prima verdediger hoor.. Opbouwend vrij sterk, lekkere voorzet in de potenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik ben behoorlijk tevreden over hem.
Dennis mag van mij wel blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Dennis mag van mij nog wel blijven als invaller hoor, die andere 2 strik erom en wegwezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Wat zal hier van waar zijn?quote:AJAX are monitoring defender Robert Huth.
David Wheater’s form has been keeping Middlesbrough’s German star, 23, out of the team and that has alerted the Dutch giants.
Bron: The Sun
Dan zeg ik: halenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef RikkieD. het volgende:
Aissati weigert contract met PSV te tekenen
08/05/2008 09:20
Ondanks weifelingen bereikte Aissati eind december een akkoord over de tussentijdse verlenging van zijn contract tot medio 2011. Het gebrek aan speeltijd in de tweede seizoenshelft heeft zijn twijfels weer doen toenemen. Zo zeer zelfs, dat hij de nieuwe verbintenis nog niet heeft bezegeld met zijn handtekening.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati is beter dan Perez én Siem.
Eerst zorgen dat de verdediging er staat. Mocht er dan nog geld over zijn kunnen ze Aissati halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
quote:Nabil Dirar maakt volgende week bekend waar hij volgend seizoen speelt. Diverse clubs uit Frankrijk en Ajax jagen op de handtekening van de flankspeler van Westerlo. De Marokkaan heeft een voorkeur voor de Nederlandse competitie of een Belgische topclub. (Het Nieuwsblad)
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
Verwacht zelf ook wel dat ie naar Brugge verkast.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Sulejmani komt hebben we hem niet nodig.
Ik geloof er niet zo gek veel van. The Sun is sowieso niet de meest betrouwbare.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |