abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58550057
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nee joh. Hij had vorig jaar in november/december besloten om dus te blijven en heeft een verbeterd contract getekend wat hem tot de zomer van 2012 bindt
Dat is toch alleen nogmaar mondeling?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58550184
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat is toch alleen nogmaar mondeling?
Nee.
quote:
Ismaïl Aissati blijft voorlopig bij PSV. De 19-jarige middenvelder heeft een verbeterd contract getekend dat hem tot de zomer van 2011 bindt aan de landskampioen. Het oude contract van Aissati, die onder meer in de belangstelling stond van Ajax, liep nog tot medio 2009.
Bron

Ik zei 2012 hé? Nouja 2011 is het dus.
pi_58550358
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik ben behoorlijk tevreden over hem.
Ik ook! had nog ff gelet op hem tegen Heerenveen maar prima verdediger hoor.. Opbouwend vrij sterk, lekkere voorzet in de poten ! Hij wint ook vrij veel duels

En Sulejmani natuurlijk een uitstekende aankoop (alleen jammer dat we dr een jaartje te laat achter komen )!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58550419
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58550473
Mitea, Leo en Rommedahl lekker opzouten. Luque houden.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:11:37 #256
82589 S-Two
barba macacu
pi_58550474
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Dennis mag van mij wel blijven.

En wat AIssati betreft; volgens mij heeft hij een mondeling overeenkomst voor het verlengen van zijn contract. En aangezien dat rechtsgeldig is zullen we hem dus wel niet voor een paar euro's op kunnen pikken. Jammer, want anders had ik hem er graag bij gezien.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:21:55 #257
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58550704
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Dennis mag van mij nog wel blijven als invaller hoor, die andere 2 strik erom en wegwezen.
pi_58550727
Aissati weigert contract met PSV te tekenen
08/05/2008 09:20

Na Heurelho Gomes lijkt ook Ismail Aissati aan te sturen op een vertrek uit Eindhoven. De Marokkaanse middenvelder voelt zich niet gebonden aan het mondelinge akkoord.

Ondanks weifelingen bereikte Aissati eind december een akkoord over de tussentijdse verlenging van zijn contract tot medio 2011. Het gebrek aan speeltijd in de tweede seizoenshelft heeft zijn twijfels weer doen toenemen. Zo zeer zelfs, dat hij de nieuwe verbintenis nog niet heeft bezegeld met zijn handtekening.
'Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen. Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen', zegt zaakwaarnemer Rodger Linse in het Algemeen Dagblad.

Linse refereert aan een gesprek in januari met PSV-directeur Jan Reker, die zou hebben beloofd dat Aissati 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. 'Daar is totaal niets van terechtgekomen', zegt de zaakwaarnemer. 'Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.'

PSV maakt zich bij monde van directeur Jan Reker weinig zorgen. Ook een fiscaal dispuut over het nieuwe contract is uit de wereld. 'Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie', aldus Reker. 'Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.'

2009 it is
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:23:50 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58550742
quote:
AJAX are monitoring defender Robert Huth.

David Wheater’s form has been keeping Middlesbrough’s German star, 23, out of the team and that has alerted the Dutch giants.

Bron: The Sun
Wat zal hier van waar zijn?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58550767
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef RikkieD. het volgende:
Aissati weigert contract met PSV te tekenen
08/05/2008 09:20

Ondanks weifelingen bereikte Aissati eind december een akkoord over de tussentijdse verlenging van zijn contract tot medio 2011. Het gebrek aan speeltijd in de tweede seizoenshelft heeft zijn twijfels weer doen toenemen. Zo zeer zelfs, dat hij de nieuwe verbintenis nog niet heeft bezegeld met zijn handtekening.
Dan zeg ik: halen
pi_58550798
Aissati halen ja. Perez is op zijn retour en dan kan Ismael mooi de strijd aangaan met Siem.

Hij wil zelf ook wel naar Ajax denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58550803
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

''The Dutch Giants''
pi_58550809
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik niet, genoeg middenvelders.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58550892
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik niet, genoeg middenvelders.
Aissati is beter dan Perez én Siem.
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:32:00 #265
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58550914
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
pi_58550924
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:

[..]

pi_58551016
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:

[..]

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:38:06 #268
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58551043
Perez is toch wel beslissend de laatste wedstrijden. En voor die nummer tien positie zijn altijd wel spelers te vinden.
#FreeHat
pi_58551068
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Aissati is beter dan Perez én Siem.
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:41:18 #270
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58551123
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
Eerst zorgen dat de verdediging er staat. Mocht er dan nog geld over zijn kunnen ze Aissati halen.
Jawel, je keek.
pi_58551139
quote:
Nabil Dirar maakt volgende week bekend waar hij volgend seizoen speelt. Diverse clubs uit Frankrijk en Ajax jagen op de handtekening van de flankspeler van Westerlo. De Marokkaan heeft een voorkeur voor de Nederlandse competitie of een Belgische topclub. (Het Nieuwsblad)
pi_58551200
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Als Sulejmani komt hebben we hem niet nodig.
pi_58551228
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk . Ik was even vergeten dat Cvitanich immers binnen was voor 7 miljoen. Tel daar nog de 10/11 miljoen van Micky nog bij op en je zit inmiddels op 18 miljoen. Alhoewel Ajax al 10 miljoen heeft ontvangen van Atletico voor Sjonnie.
pi_58551256
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als Sulejmani komt hebben we hem niet nodig.
Verwacht zelf ook wel dat ie naar Brugge verkast.

Is het trouwens wat? Mensen die hem dit seizoen (vaak) in actie hebben gezien?
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:47:37 #275
52871 Blight
Supersized.
pi_58551270
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo gek veel van. The Sun is sowieso niet de meest betrouwbare.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')