Niet als hij de Jong in de weg gaat zitten.quote:
Ik heb het niet over de dug outquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet als hij de Jong in de weg gaat zitten.
k vind Silva een waardige aanwinst hoor..quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef twi het volgende:
Pranjic is typisch zo'n speler waar Ajax totaal niets aan heeft. Weer zo'n subtopper zonder restwaarde. Twee jaar bij Ajax spelen en niemand wil een aardige 28- of 29-jarige speler.
Bruno Silva / Dennis Rommedahl / Kenneth Perez / Kennedy Bakircioglu / George Ogararu de Tweede.
Inderdaad, niks mis met Silvaquote:Op donderdag 8 mei 2008 02:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
k vind Silva een waardige aanwinst hoor..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:59 schreef Radegast het volgende:
1000x liever Emanuelson dan Pranjic.![]()
Aissati mag wel komen voor een miljoentje of drie. Meer moet je niet willen betalen voor iemand met nog maar een éénjarig contrct, hoe talentvol hij ook is.
Nee, want dat vernieuwde contract was nog niet ondertekendquote:Op donderdag 8 mei 2008 04:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zijn contract duurt iets langer dan een jaar hoor
Waarom ben ik al wakker ?
quote:Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."
De grote club in de play offs?quote:
Geef nu maar toe dat je clubje ondanks 4 kampioenschappen achter elkaar nog steeds niks voorstelt.quote:
Pardon?!?!?!quote:
Wij zijn nr 1 in Nederland vanaf 1999.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef nu maar toe dat je clubje ondanks 4 kampioenschappen achter elkaar nog steeds niks voorstelt.
Volgend jaar wordt een heel naar jaar voor jullie, dat klopt jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Wij zijn nr 1 in Nederland vanaf 1999.![]()
Volgend naar worden WEER kampioen.
Jij was diegene die aant brullen was voor de laatste speeldag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt een heel naar jaar voor jullie, dat klopt ja
Ondanks jullie titels willen ze gewoon naar ons toequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Wij zijn nr 1 in Nederland vanaf 1999.![]()
Volgend naar worden WEER kampioen.
Crisis? We hebben nog tot augustus de tijd om het recht te brijen.![]()
ah deze onzin site komt ook weer voorbijquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:43 schreef _Mike_ het volgende:
Mooi lijstje met de transfers van afgelopen jaren.
http://www.transfermarkt.(...)fers/uebersicht.html
00/01 +14.650.000 ¤
01/02 -8.700.000 ¤
02/03 -3.950.000 ¤
03/04 +25.400.000 ¤
04/05 +12.880.000 ¤
05/06 -3.050.000 ¤
06/07 +875.000 ¤
07/08 +27.530.000 ¤
08/09 +3.000.000 ¤ <---- Tot nu toe.
Ik vraag mij af wat er met al dat overige geld constant gebeurt? Zal dit werkelijk ergens op een leuke bankrekening staan?
Die spelers hebben geen ambitie,die willen geen Champions League spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ondanks jullie titels willen ze gewoon naar ons toe
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt een heel naar jaar voor jullie, dat klopt ja
Dat werd het toch elk jaar? De afgelopen 4 jaar.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef Mr_Rammstein het volgende:
'Sulejmani vertrekt naar Ajax'
HEERENVEEN - De overgang van Miralem Sulejmani (19) naar Ajax is volgens Jovica Radonjic een kwestie van tijd. "Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", aldus de zaakwaarnemer van de kleine Serviër. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler." Sulejmani, die op 6 februari van dit jaar debuteerde in het nationale elftal van Servië, ontwikkelde zich dit seizoen tot de revelatie van de eredivisie. In 34 duels scoorde hij 15 keer.
Bron: http://www.telesport.nl/v(...)r_Ajax___.html?p=2,1
![]()
<- Dat dus. Dat je een paar aanvallers wilt vervangen ok. Dat er op het middenveld creativiteit bij moet, ok. Maar wat we op dit moment ECHT nodig hebben zijn zeker 2 extra verdedigers. Zeker nu Sammy "rots in de branding" Kuffour weg gaatquote:
Dan liever Polak!quote:
Douglas van Twente en nog een ander hoop ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
<- Dat dus. Dat je een paar aanvallers wilt vervangen ok. Dat er op het middenveld creativiteit bij moet, ok. Maar wat we op dit moment ECHT nodig hebben zijn zeker 2 extra verdedigers. Zeker nu Sammy "rots in de branding" Kuffour weg gaat
Sankoh?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien heeft FC Groningen nog wat in de selectie?
What's the difference?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
<- Dat dus. Dat je een paar aanvallers wilt vervangen ok. Dat er op het middenveld creativiteit bij moet, ok. Maar wat we op dit moment ECHT nodig hebben zijn zeker 2 extra verdedigers. Zeker nu Sammy "rots in de branding" Kuffour weg gaat
Koopje toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:36 schreef Blawh het volgende:
Half miljoen voor Schilder.
Hij heeft niet bijgetekend, dus contract tot juli 2009. AD Sportwereld had het ook nog eens over een gelimiteerde transfersom in het contract, dat Ajax afgelopen winterstop al op tafel legde. Alleen Aissatti wilde niet omdat Vergoossen hem meer speeltijd beloofde.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sulejmaniii![]()
@ Sjimz: Heeft Aissati echt nog maar een contract voor één seizoen? Dan moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen. Wat een geweldige speler is dat.
quote:
Nee joh. Hij had vorig jaar in november/december besloten om dus te blijven en heeft een verbeterd contract getekend wat hem tot de zomer van 2012 bindtquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
@ Sjimz: Heeft Aissati echt nog maar een contract voor één seizoen? Dan moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen. Wat een geweldige speler is dat.
Wat had ome Smit geboden dan? Weet je dat zo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Ajax zegt geen stroobreed in de weg te leggen en zegt dat hij weg mag dan vind ik dat niet bepaald een koopje.
Ok, goede zaak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft niet bijgetekend, dus contract tot juli 2009. AD Sportwereld had het ook nog eens over een gelimiteerde transfersom in het contract, dat Ajax afgelopen winterstop al op tafel legde. Alleen Aissatti wilde niet omdat Vergoossen hem meer speeltijd beloofde.
Dat is toch alleen nogmaar mondeling?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee joh. Hij had vorig jaar in november/december besloten om dus te blijven en heeft een verbeterd contract getekend wat hem tot de zomer van 2012 bindt
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nogmaar mondeling?
Bronquote:Ismaïl Aissati blijft voorlopig bij PSV. De 19-jarige middenvelder heeft een verbeterd contract getekend dat hem tot de zomer van 2011 bindt aan de landskampioen. Het oude contract van Aissati, die onder meer in de belangstelling stond van Ajax, liep nog tot medio 2009.
Ik ook! had nog ff gelet op hem tegen Heerenveen maar prima verdediger hoor.. Opbouwend vrij sterk, lekkere voorzet in de potenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik ben behoorlijk tevreden over hem.
Dennis mag van mij wel blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Dennis mag van mij nog wel blijven als invaller hoor, die andere 2 strik erom en wegwezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
Hoog tijd dat Leo, luque en dennis gaan vertrekken of minimaal 2 van de 3 waarbij luque inbegrepen
Wat zal hier van waar zijn?quote:AJAX are monitoring defender Robert Huth.
David Wheater’s form has been keeping Middlesbrough’s German star, 23, out of the team and that has alerted the Dutch giants.
Bron: The Sun
Dan zeg ik: halenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef RikkieD. het volgende:
Aissati weigert contract met PSV te tekenen
08/05/2008 09:20
Ondanks weifelingen bereikte Aissati eind december een akkoord over de tussentijdse verlenging van zijn contract tot medio 2011. Het gebrek aan speeltijd in de tweede seizoenshelft heeft zijn twijfels weer doen toenemen. Zo zeer zelfs, dat hij de nieuwe verbintenis nog niet heeft bezegeld met zijn handtekening.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ruilen met Perez
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati is beter dan Perez én Siem.
Eerst zorgen dat de verdediging er staat. Mocht er dan nog geld over zijn kunnen ze Aissati halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
quote:Nabil Dirar maakt volgende week bekend waar hij volgend seizoen speelt. Diverse clubs uit Frankrijk en Ajax jagen op de handtekening van de flankspeler van Westerlo. De Marokkaan heeft een voorkeur voor de Nederlandse competitie of een Belgische topclub. (Het Nieuwsblad)
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en? Kaka ook. Nou is dat natuurlijk geen vergelijking maar het gaat om het geld. Ajax moet al een paar nieuwe spelers halen en gaat ook niet onbeperkt geld uitgeven. Als we dan ook nog eens Aissati gaan halen ben ik bang dat er op andere plekken(bv verdediging) weer minder uitgegeven.
Verwacht zelf ook wel dat ie naar Brugge verkast.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Sulejmani komt hebben we hem niet nodig.
Ik geloof er niet zo gek veel van. The Sun is sowieso niet de meest betrouwbare.quote:
Beetje ervaring op het middenveld is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Perez is toch wel beslissend de laatste wedstrijden. En voor die nummer tien positie zijn altijd wel spelers te vinden.
Heb je de transfer van Babel dr uit.. Daarnaast nog een vrachtenschip aan euro's van Wes en Johnny waarvoor ze 2 goede verdedigers moeten halen!! Evt. Aisatti als er nog wat over isquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat Cvitanich immers binnen was voor 7 miljoen. Tel daar nog de 10/11 miljoen van Micky nog bij op en je zit inmiddels op 18 miljoen. Alhoewel Ajax al 10 miljoen heeft ontvangen van Atletico voor Sjonnie.
Oh?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarnaast nog een vrachtenschip aan euro's van Wes en Babel
Beter dan De Jong moeten we nog maar zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati is beter dan Perez én Siem.
He?quote:
Tof, een Duitser bij Ajax.quote:
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht.quote:
Precies. Pas na een jaar CL kun je je transferinkomsten ook echt gaan uitgeven..quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht..
Ik zeg het nog maar een keer dan: financiele gaten dichten binnen de organisatie, salarissen, bonussen en de belangrijkste.. De Belastingdienst!
Groetjes,
Blight.
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ze nog geld hebben overgehouden aan de transfer van Babel en Sneijder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht..
Ik zeg het nog maar een keer dan: financiele gaten dichten binnen de organisatie, salarissen, bonussen en de belangrijkste.. De Belastingdienst!
Groetjes,
Blight.
precies in het verleden heeft ajax ook vaak een super team gehad maar wat vaak te jong was met te weinig ervaring en dit ontbrak dan op de belangrijke momenten te vaak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:51 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje ervaring op het middenveld is nooit verkeerd.
Bedankt voor je info maar ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Je hebt iets van 50 mln (ruwe schatting?) ontvangen uit transfers de laatste 2 jaar, daarvan hou je 30 a 32 mln over. 10 mln Sulejmani, 7 mln Cvitanich, 9 mln Suarez. Dan hou je nog een kleine 6 a 7 mln over voor uitgaven, moet toch haalbaar zijn om daar 2 goede spelers van te kopen?!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Groetjes,
Blight.
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
uitgehuurdquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef _Mike_ het volgende:
Onze international Edgar Manoetsjarian moet ook maar uitgehuurd gaan worden volgend jaar, deze jongen is de laatste maanden fit en speelt super in Jong Ajax
40?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.
Nee tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef koningdavid het volgende:
Aissati halen ja. Perez is op zijn retour en dan kan Ismael mooi de strijd aangaan met Siem.
Hij wil zelf ook wel naar Ajax denk ik.
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je info maar ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Je hebt iets van 50 mln (ruwe schatting?) ontvangen uit transfers de laatste 2 jaar, daarvan hou je 30 a 32 mln over. 10 mln Sulejmani, 7 mln Cvitanich, 9 mln Suarez. Dan hou je nog een kleine 6 a 7 mln over voor uitgaven, moet toch haalbaar zijn om daar 2 goede spelers van te kopen?!
En lijkt me niet dat Ajax zulke grote gaten heeft gezien de financiële status van de club!
neen, winstbelasting inderdaad ook nog, maar dat is aan het einde van een (boek?)jaar. Als je alles tegen elkaar kunt wegstrepen. Over een transfer moet ook belasting betaalt worden. Nijland heeft ooit eens uitleg gegeven hoeveel geld er eigenlijk overblijft van een transfer, hetgeen het hardst aankwam was de belasting, 40% dacht ik. Maar het kan ook die 33% zijn die genoemd werd. Evengoed erg veel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee toch?
Op het eind van het jaar moet gewoon winstbelasting betaald worden.
ik dacht iets van 10/15 miljoen van de transfers van Babel/de Mul/Sneijder + het eigen vermogen. Is gewoon uit te zoeken aan de hand van de jaarverslagen van Ajax.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.
Ik hoop dat er genoeg te besteden is, maar gezien het gemis aan Champions League de laatste jaren zet ik niet te hoog in.
True! Maar met 50 mln heb ik ook laag ingezet.. Perez geen winst noch verlies op gemaakt! Silva geloof 4.. Luque alleen dat kenkerhoge salaris (wat volgens de snor weer is verwerkt in zijn tekengeld)!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.
Ik hoop dat er genoeg te besteden is, maar gezien het gemis aan Champions League de laatste jaren zet ik niet te hoog in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |