Beetje ervaring op het middenveld is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Perez is toch wel beslissend de laatste wedstrijden. En voor die nummer tien positie zijn altijd wel spelers te vinden.
Heb je de transfer van Babel dr uit.. Daarnaast nog een vrachtenschip aan euro's van Wes en Johnny waarvoor ze 2 goede verdedigers moeten halen!! Evt. Aisatti als er nog wat over isquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat Cvitanich immers binnen was voor 7 miljoen. Tel daar nog de 10/11 miljoen van Micky nog bij op en je zit inmiddels op 18 miljoen. Alhoewel Ajax al 10 miljoen heeft ontvangen van Atletico voor Sjonnie.
Oh?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarnaast nog een vrachtenschip aan euro's van Wes en Babel
Beter dan De Jong moeten we nog maar zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati is beter dan Perez én Siem.
He?quote:
Tof, een Duitser bij Ajax.quote:
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht.quote:
Precies. Pas na een jaar CL kun je je transferinkomsten ook echt gaan uitgeven..quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht..
Ik zeg het nog maar een keer dan: financiele gaten dichten binnen de organisatie, salarissen, bonussen en de belangrijkste.. De Belastingdienst!
Groetjes,
Blight.
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ze nog geld hebben overgehouden aan de transfer van Babel en Sneijder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de aannames dat we transfergeld 1 op 1 binnen krijgen en 1 op 1 kunnen uitgeven zijn weer niet van de lucht..
Ik zeg het nog maar een keer dan: financiele gaten dichten binnen de organisatie, salarissen, bonussen en de belangrijkste.. De Belastingdienst!
Groetjes,
Blight.
precies in het verleden heeft ajax ook vaak een super team gehad maar wat vaak te jong was met te weinig ervaring en dit ontbrak dan op de belangrijke momenten te vaak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:51 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje ervaring op het middenveld is nooit verkeerd.
Bedankt voor je info maar ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Je hebt iets van 50 mln (ruwe schatting?) ontvangen uit transfers de laatste 2 jaar, daarvan hou je 30 a 32 mln over. 10 mln Sulejmani, 7 mln Cvitanich, 9 mln Suarez. Dan hou je nog een kleine 6 a 7 mln over voor uitgaven, moet toch haalbaar zijn om daar 2 goede spelers van te kopen?!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Groetjes,
Blight.
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
uitgehuurdquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef _Mike_ het volgende:
Onze international Edgar Manoetsjarian moet ook maar uitgehuurd gaan worden volgend jaar, deze jongen is de laatste maanden fit en speelt super in Jong Ajax
40?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.
Nee tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
40% van een transfer rechtstreeks naar meneer Balkenende. En dan van die transfergelden ook nog eens percentages voor spelers en zaakwaarnemer.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:26 schreef koningdavid het volgende:
Aissati halen ja. Perez is op zijn retour en dan kan Ismael mooi de strijd aangaan met Siem.
Hij wil zelf ook wel naar Ajax denk ik.
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je info maar ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Je hebt iets van 50 mln (ruwe schatting?) ontvangen uit transfers de laatste 2 jaar, daarvan hou je 30 a 32 mln over. 10 mln Sulejmani, 7 mln Cvitanich, 9 mln Suarez. Dan hou je nog een kleine 6 a 7 mln over voor uitgaven, moet toch haalbaar zijn om daar 2 goede spelers van te kopen?!
En lijkt me niet dat Ajax zulke grote gaten heeft gezien de financiële status van de club!
neen, winstbelasting inderdaad ook nog, maar dat is aan het einde van een (boek?)jaar. Als je alles tegen elkaar kunt wegstrepen. Over een transfer moet ook belasting betaalt worden. Nijland heeft ooit eens uitleg gegeven hoeveel geld er eigenlijk overblijft van een transfer, hetgeen het hardst aankwam was de belasting, 40% dacht ik. Maar het kan ook die 33% zijn die genoemd werd. Evengoed erg veel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee toch?
Op het eind van het jaar moet gewoon winstbelasting betaald worden.
ik dacht iets van 10/15 miljoen van de transfers van Babel/de Mul/Sneijder + het eigen vermogen. Is gewoon uit te zoeken aan de hand van de jaarverslagen van Ajax.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.
Ik hoop dat er genoeg te besteden is, maar gezien het gemis aan Champions League de laatste jaren zet ik niet te hoog in.
True! Maar met 50 mln heb ik ook laag ingezet.. Perez geen winst noch verlies op gemaakt! Silva geloof 4.. Luque alleen dat kenkerhoge salaris (wat volgens de snor weer is verwerkt in zijn tekengeld)!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het gewoon allemaal niet. Was het maar zo simpel. Daarnaast heeft Ajax toch ook gewoon Suarez, Luque, Silva, Perez en nog wat lui gekocht? We hebben gewoon geen zicht op hoe het transferbudget van Ajax is, aangezien we andere inkomsten en uitgaven ook niet kunnen monitoren.
Ik hoop dat er genoeg te besteden is, maar gezien het gemis aan Champions League de laatste jaren zet ik niet te hoog in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |