abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:45:24 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41738093
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? En wanneer jongens uit de huidige spelersgroep een eigen mening krijgen, worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij?

Gelukkig zwelt de kritiek aan en ben ik inmiddels niet meer de enige die er zo over denkt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41738287
Ben nog altijd voor ontslag .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:12:08 #3
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_41738954
Ben voor ontslag als hij Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy blijft negeren..!
Ado is the pride of Holland!
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:13:38 #4
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_41738998
Zeikerds
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_41739100
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:13 schreef Baklap het volgende:
Zeikerds
Oh jij hebt wel een keer een aansprekende wedstrijd gezien of aansprekende resultaten? Je vindt wel dat het NL elftal goed speelt? Dat het WK een succes was?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:11:01 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41740964
Ik ben niet voor ontslag.

Als iemand die absoluut niks van Oranje wilt weten is het iedere keer weer hilarisch!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41741374
Ik snap niet zo goed waarom hij niet met een man op 10 speelt, dat zou goed zijn voor t aanvalsspel.
pi_41741726
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef PPWB84 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom hij niet met een man op 10 speelt, dat zou goed zijn voor t aanvalsspel.
Dat mag niet van Cruijff.
pi_41741856
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:11 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben niet voor ontslag.

Als iemand die absoluut niks van Oranje wilt weten is het iedere keer weer hilarisch!
Kut mof
pi_41743369
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:13:11 #11
70256 Baklap
pi_41754341
Iemand anders had er niet meer van gebakken.
  woensdag 13 september 2006 @ 01:35:04 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41758233
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kut mof
Ireland en mof? Rare connectie!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41758282
Ontslaan die hap.
lollig
pi_41759465
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Baklap het volgende:
Iemand anders had er niet meer van gebakken.
En waar baseer jij dat op?
  woensdag 13 september 2006 @ 08:36:31 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41760718
Ben benieuwd wat San Marco gaat doen als Nigel de Jong, Stijn Schaars, Demy de Zeeuw en Thoe Janssen geblesseerd of uit vorm raken. Zal hij dan de gevestigde orde (Clarence Seedorf, Edgar Davids en Mark van Bommel) opnieuw een kans geven of worden het weer geheel nieuwe namen (Jonathan de Guzman, Robbert Schilder en Jeffrey Sarpong)?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 13 september 2006 @ 10:42:38 #16
70256 Baklap
pi_41763548
quote:
Op woensdag 13 september 2006 03:00 schreef MrSASO het volgende:

[..]

En waar baseer jij dat op?
Aangezien het Nederlands elftal meestal but is. Nu werken ze tenminste een keer. Dat had de vorige generatie niet. Die vorige generatie moest sowieso een keer vervangen worden maar niemand durfde dat aan. Het is logisch dat je dan eerst weer moet bouwen met jonge minder ervaren spelers. En ok, sommigen die geselecteerd worden schetsen ook mijn verbazing, maar soms ook in positieve zin.
pi_41766445
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef Baklap het volgende:
Nu werken ze tenminste een keer. Dat had de vorige generatie niet.
Wat een onzin
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41766869
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wat San Marco gaat doen als Nigel de Jong, Stijn Schaars, Demy de Zeeuw en Thoe Janssen geblesseerd of uit vorm raken. Zal hij dan de gevestigde orde (Clarence Seedorf, Edgar Davids en Mark van Bommel) opnieuw een kans geven of worden het weer geheel nieuwe namen (Jonathan de Guzman, Robbert Schilder en Jeffrey Sarpong)?
Seedorf zal hij nooit oproepen, dan had hij dat al eerder gedaan. En hij roept dan gewoon Nicky Hofs op
pi_41771727
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef Baklap het volgende:

[..]

Aangezien het Nederlands elftal meestal but is. Nu werken ze tenminste een keer. Dat had de vorige generatie niet. Die vorige generatie moest sowieso een keer vervangen worden maar niemand durfde dat aan. Het is logisch dat je dan eerst weer moet bouwen met jonge minder ervaren spelers. En ok, sommigen die geselecteerd worden schetsen ook mijn verbazing, maar soms ook in positieve zin.
Een generatie vervangen omdat je betere spelers hebt, of omdat ze niet goed meer zijn ok. Maar een generatie vervangen gewoon omdat dat blijkbaar zo hoort slaat toch nergens op. Jongens als van Bommel, van Nistelrooij, Seedorf, Davids en Makaay zijn gewoon beter dan wat er op het moment loopt, dan vervang je ze toch nog niet? Ze kunnen ook nog zat 2 jaar mee, kijk maar naar Zidane, Vieira, Thuram, Figo etc. die hun land gewoon dragen. Nederland heeft die spelers niet omdat er een bondscoach rondloopt die geen fuck verstand heeft over hoe een team in mekaar hoort te zitten. Met allemaal 22 tot 24 jarige spelers red je het niet op een EK.
pi_41773706
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Solstice het volgende:

[..]

Een generatie vervangen omdat je betere spelers hebt, of omdat ze niet goed meer zijn ok. Maar een generatie vervangen gewoon omdat dat blijkbaar zo hoort slaat toch nergens op. Jongens als van Bommel, van Nistelrooij, Seedorf, Davids en Makaay zijn gewoon beter dan wat er op het moment loopt, dan vervang je ze toch nog niet? Ze kunnen ook nog zat 2 jaar mee, kijk maar naar Zidane, Vieira, Thuram, Figo etc. die hun land gewoon dragen. Nederland heeft die spelers niet omdat er een bondscoach rondloopt die geen fuck verstand heeft over hoe een team in mekaar hoort te zitten. Met allemaal 22 tot 24 jarige spelers red je het niet op een EK.
Amen
pi_41774111
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat is omdat de publieke opinie erom vroeg ( lees half nederland ) . Eenhele hoop mensen zaten zo af te geven op die jongens terwijl ze ook op een andere manier geprikkeld konden worden.
pi_41775089
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is omdat de publieke opinie erom vroeg ( lees half nederland ) . Eenhele hoop mensen zaten zo af te geven op die jongens terwijl ze ook op een andere manier geprikkeld konden worden.
Jongens als Kluivert en de De Boertjes presteerden ook niet op het moment dat het er om draaide. Van Bommel vind ik eigenlijk ook wel een beetje in die categorie passen(EC-uitschakeling deels zijn fout) maar spelers als Davids, Seedorf, v. Nistelrooij en Makaay bewijzen wel steeds dat ze er staan als het moet. Ik vind bij Ajacieden die mentaliteit sowieso wat minder, wat waarschijnlijk komt omdat ze in de jeugd nooit hoeven knokken om eerste te worden en gewend zijn dat ze weinig weerstand krijgen. Het is niet voor niets dat Jong Oranje werd gedragen door spelers die bij mindere clubs hebben gevoetbald waar je een sterke mentaliteit nodig hebt om punten te pakken. Huntelaar bijvoorbeeld bij de Graafschap en AGOVV, De Zeeuw bij Go Ahead Eagles, Luirink bij Groningen en Schaars bij Vitesse.
  woensdag 13 september 2006 @ 17:30:25 #23
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_41775343
Ik vind het zo raar dat hij mensen selecteert voor de toekomst zeg maar.
Het WK en EK is nu! en op zo'n toernooi bouw je niet op naar het volgende grote toernooi.
Dat betekend eigenlijk dat je er niet aan mee doet.
Het WK was ronduit schandalig, ze hebben niks laten zien, en die hele wedstrijd tegen portugal was het toppunt, wissel je VOH d'r in en laat je Van nistelrooy op de bank.
Ik word spuugzat van die vent en z'n arrogante rotkop.
Die jongens zijn nou eenmaal vedette's dat komt omdat ze allemaal wat bereikt hebben.
Sommige hebben de champions league een paar keer gewonnen en andere landstitels en noem maar op, die mannen hebben we juist nodig.
Van Basten heeft geen greintje voetbalverstand, Haal Guus terug!

(opgekropte woede van het WK nog)
pi_41775494
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef Grimm het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij mensen selecteert voor de toekomst zeg maar.
Het WK en EK is nu! en op zo'n toernooi bouw je niet op naar het volgende grote toernooi.
Dat betekend eigenlijk dat je er niet aan mee doet.
Het WK was ronduit schandalig, ze hebben niks laten zien, en die hele wedstrijd tegen portugal was het toppunt, wissel je VOH d'r in en laat je Van nistelrooy op de bank.
Ik word spuugzat van die vent en z'n arrogante rotkop.
Die jongens zijn nou eenmaal vedette's dat komt omdat ze allemaal wat bereikt hebben.
Sommige hebben de champions league een paar keer gewonnen en andere landstitels en noem maar op, die mannen hebben we juist nodig.
Van Basten heeft geen greintje voetbalverstand, Haal Guus terug!

(opgekropte woede van het WK nog)
Zo te lezen heb jij wel voetbalverstand (zei Beschouw cynisch)
  woensdag 13 september 2006 @ 18:56:22 #25
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_41777885
Mwah ik zeg niet dat ik voetbalverstand heb, ik erger me gewoon aan Van Basten en z'n selectiebeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')