*eenschquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut, deze was eerder..
MARCO!
Al 10 wedstrijden ongeslagen. Hij heeft gewoon gelijk. Je kan roepen wat je wil, de resultaten zijn er.
Sowieso is dat gezeik onterecht dat Nederland slecht speelt. De laatste echt goede wedstrijd was tegen Servië op het EK in Nederland.
Populair mannetjequote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gaat snel met die Marco topics.
precies, psv heeft dit seizoen ook weinig wedstrijden verloren en het voetbal was ook niet altijd even mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
10 gespeeld, 0 verloren?
Wat is er. aan dan?
.
Ja klopt Joegoslavië. Maar dat was idd aardig spel.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
*eensch
was dat niet joegoslavie... 6-1
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Marco heeft geen hekel aan PSV of Feyenoord.
Ik kijk niet naar het resultaat, we wilden toch mooi voetbal zienquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
10 gespeeld, 0 verloren?
Wat is er. aan dan?
.
SCH doe nou niet zo lomp.. JIJ hebt een hekel aan Marco, dus jij VIND gelijk maar dat Marco een hekel aan PSV en Feyenoord heeft.quote:
tjechie? engeland?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef SCH het volgende:
10 wedstrijden ongeslagen tegen ploegen die er internationaal niet of nauwelijks toe doen.
Ik vermoed dat Nederland bij de eerste test gigantisch door de mand valt.
En dat is de schuld van de al die dwepers die het nodig vonden een onervaren bondscoach aan te stellen die niet kan communiceren met lastiger spelers en zijn oren laat hangen naar een fossiel in Spanje.
Tsjechie 2-0.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef SCH het volgende:
10 wedstrijden ongeslagen tegen ploegen die er internationaal niet of nauwelijks toe doen.
Ik vermoed dat Nederland bij de eerste test gigantisch door de mand valt.
En dat is de schuld van de al die dwepers die het nodig vonden een onervaren bondscoach aan te stellen die niet kan communiceren met lastiger spelers en zijn oren laat hangen naar een fossiel in Spanje.
Wie zijn we?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het resultaat, we wilden toch mooi voetbal zienmaar dat heb ik tot nu toe nog weinig gezien. En marco laat nu wel zien dat hij niet met 'lastige' mensen om kan gaan.
Neej Mark van Bommel laat zien dat hij niet met kritiek kan omgaan...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het resultaat, we wilden toch mooi voetbal zienmaar dat heb ik tot nu toe nog weinig gezien. En marco laat nu wel zien dat hij niet met 'lastige' mensen om kan gaan.
Daarom gaat hij ook naar Barça, het Ajax van het buitenland.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar van Bommel zelf heeft een hekel aan Ajax en Feyenoord, en speelt dus niet goed samen en doet net of ie er al is.
Nogmaals, speelde Oranje met al die psv-ers dan wel mooi voetbal?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Twee woorden: Lucius, Cocu.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
Alle PSV' ers buiten de selectietegen Finland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |