abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 11:09:25 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27669024
Hier verder

deeltje 4 was vol
pi_27669098
Marco
pi_27669104
Gaat snel met die Marco topics.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:11:27 #4
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669105
Kut, deze was eerder. .
MARCO !
Al 10 wedstrijden ongeslagen. Hij heeft gewoon gelijk. Je kan roepen wat je wil, de resultaten zijn er.
Sowieso is dat gezeik onterecht dat Nederland slecht speelt. De laatste echt goede wedstrijd was tegen Servië op het EK in Nederland.
-
  maandag 6 juni 2005 @ 11:11:48 #5
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669116
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Lizz-n het volgende:
Marco
10 gespeeld, 0 verloren?
Wat is er . aan dan? .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 11:12:06 #6
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669128
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut, deze was eerder. .
MARCO !
Al 10 wedstrijden ongeslagen. Hij heeft gewoon gelijk. Je kan roepen wat je wil, de resultaten zijn er.
Sowieso is dat gezeik onterecht dat Nederland slecht speelt. De laatste echt goede wedstrijd was tegen Servië op het EK in Nederland.
*eensch
was dat niet joegoslavie... 6-1
Bernie en ik zijn tof.
pi_27669131
Weet je wat nu eigenlijk het probleem is. Marco heeft geen hekel aan PSV of Feyenoord. Maar van Bommel zelf heeft een hekel aan Ajax en Feyenoord, en speelt dus niet goed samen en doet net of ie er al is. En WAT heeft Mark tot nu toe gepresteerd in Oranje. Niks helemaal NIKS.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 6 juni 2005 @ 11:12:33 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27669141
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gaat snel met die Marco topics.
Populair mannetje
  maandag 6 juni 2005 @ 11:12:47 #9
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669148
quote:

[..]

10 gespeeld, 0 verloren?
Wat is er . aan dan? .
precies, psv heeft dit seizoen ook weinig wedstrijden verloren en het voetbal was ook niet altijd even mooi
Bernie en ik zijn tof.
pi_27669161
10 wedstrijden ongeslagen tegen ploegen die er internationaal niet of nauwelijks toe doen.

Ik vermoed dat Nederland bij de eerste test gigantisch door de mand valt.

En dat is de schuld van de al die dwepers die het nodig vonden een onervaren bondscoach aan te stellen die niet kan communiceren met lastiger spelers en zijn oren laat hangen naar een fossiel in Spanje.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:13:18 #11
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27669168
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef mordradead het volgende:

[..]

*eensch
was dat niet joegoslavie... 6-1
Ja klopt Joegoslavië. Maar dat was idd aardig spel.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27669178
Marco

Ongeslagen naar het WK
pi_27669181
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Marco heeft geen hekel aan PSV of Feyenoord.
pi_27669214
quote:

[..]

10 gespeeld, 0 verloren?
Wat is er . aan dan? .
Ik kijk niet naar het resultaat, we wilden toch mooi voetbal zien maar dat heb ik tot nu toe nog weinig gezien. En marco laat nu wel zien dat hij niet met 'lastige' mensen om kan gaan.
pi_27669217
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef SCH het volgende:

[..]

SCH doe nou niet zo lomp.. JIJ hebt een hekel aan Marco, dus jij VIND gelijk maar dat Marco een hekel aan PSV en Feyenoord heeft.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:14:50 #16
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669224
quote:
10 wedstrijden ongeslagen tegen ploegen die er internationaal niet of nauwelijks toe doen.

En dat is de schuld van de al die dwepers die het nodig vonden een onervaren bondscoach aan te stellen die niet kan communiceren met lastiger spelers en zijn oren laat hangen naar een fossiel in Spanje.
tjechie? engeland?
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:15:09 #17
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669237
quote:

Tsjechie 2-0.
Dat was een flinke test, me dunkt.
-
  maandag 6 juni 2005 @ 11:15:14 #18
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27669243
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar het resultaat, we wilden toch mooi voetbal zien maar dat heb ik tot nu toe nog weinig gezien. En marco laat nu wel zien dat hij niet met 'lastige' mensen om kan gaan.
Wie zijn we?
Het enige wat ik wil is winnen, hoe, het boeit me totaal niets.
pi_27669249
quote:

[..]

Neej Mark van Bommel laat zien dat hij niet met kritiek kan omgaan...
pi_27669253

Echt grappig al die mensen die Van Bommel de hand boven het hoofd blijven houden.

"Dan moet hij Landzaat ook wegsturen". Hou toch op, Van Bommel speelde gewoon heel matig (en haalt nooit zijn niveau in Oranje) en Marco geeft gewoon een signaal, vedettes zijn hun plek niet zeker. Heerlijk verfrissend. Misschien het voetbal op zich nog niet, maar ik kan van het selectiebeleid echt genieten.

En even for the record, van de clubs van de top 3 zie ik altijd het liefst PSV kampioen worden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27669258
Alle PSV' ers buiten de selectie tegen Finland
pi_27669259
Wat een gemiep over Van Bommel. Het is de taak van een coach om een elftal aan het voetballen te krijgen, niet een enkele speler. Als Van Bommel slecht speelt in Oranje en loopt te mokken, terwijl de rest gretig en gemotiveerd is, dan is het terecht dat hij naar huis wordt gestuurd, goed seizoen bij PSV of niet. Zo onmisbaar is Mark nu ook weer niet.
pi_27669267
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar van Bommel zelf heeft een hekel aan Ajax en Feyenoord, en speelt dus niet goed samen en doet net of ie er al is.
Daarom gaat hij ook naar Barça, het Ajax van het buitenland.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:16:10 #24
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669273
quote:

[..]

Nogmaals, speelde Oranje met al die psv-ers dan wel mooi voetbal? .
Laatste echt goede wedstrijd dateert uit 2002. Dat kan je Marco toch niet aanrekenen, me dunkt.
-
pi_27669279
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
Alle PSV' ers buiten de selectie tegen Finland
Twee woorden: Lucius, Cocu.

Staan wellicht beiden in de basis.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:16:28 #26
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669284
quote:

[..]

terugwijzend naar psv, de kwart finale tegen olympique (uit) was ook niet qua voetbal hoogstaand maar het was verrekte spannend en dat maakte het mooi (zelfde geld trouwens voor halve finale tegen milan en az - sporting )
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:16:31 #27
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669288
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Kozzmic het volgende:
Wat een gemiep over Van Bommel. Het is de taak van een coach om een elftal aan het voetballen te krijgen, niet een enkele speler. Als Van Bommel slecht speelt in Oranje en loopt te mokken, terwijl de rest gretig en gemotiveerd is, dan is het terecht dat hij naar huis wordt gestuurd, goed seizoen bij PSV of niet. Zo onmisbaar is Mark nu ook weer niet.
Kop, spijker.
-
pi_27669298
quote:

Precies, optiefen met lastige spelers. Dat creëert eenheid in de ploeg.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:17:40 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_27669320
Ik denk ook niet dat hij een hekel aan PSV of Feyenoord heeft, hij heeft alleen wat goedbetalende constructies bij Jong Ajax afgesloten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27669334
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Kozzmic het volgende:
Het gaat niet om nu Kozzmic. We moeten ook nog naar Duitsland en als Van Basten er nu voor zorgt dat Nederlands beste spelers gaan afhaken, dan doet hij iets goed fout.

En het lukt hem tot nu ook niet echt om dit elftal aan het voetballen te krijgen dus zoveel krediet heeft hij niet.
pi_27669338
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Twee woorden: Lucius, Cocu.

Staan wellicht beiden in de basis.
Ok, bijna allemaal

Bouma, VOH, Ooijer
pi_27669345
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Daarom gaat hij ook naar Barça, het Ajax van het buitenland.
Alleen de trainer is nog Ex-Ajacied en als meneertje daar ook denkt een basis plaats te moeten hebben is het snel exit van Bommel daaro.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:18:35 #33
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27669349
Hij doet het niet onaardig, maar hij durft wel met zijn bal der debutanten
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 juni 2005 @ 11:18:41 #34
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669353
Goed laten we dan hopen dat Bassie dan consequent is en iedere speler die minder speelt te vervangen en laat vallen.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:18:42 #35
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669355
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat niet om nu Kozzmic. We moeten ook nog naar Duitsland en als Van Basten er nu voor zorgt dat Nederlands beste spelers gaan afhaken, dan doet hij iets goed fout.

En het lukt hem tot nu ook niet echt om dit elftal aan het voetballen te krijgen dus zoveel krediet heeft hij niet.
de beste spelers maken nog geen goed elftal (real madrid)
Bernie en ik zijn tof.
pi_27669358
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Wie zijn we?
Het enige wat ik wil is winnen, hoe, het boeit me totaal niets.
Dat was toen van Basten aangesteld werd, hij wilde mooi voetbal spelen, maar dat is er tot nu toe nog niet echt van gekomen.
pi_27669365
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tsjechie 2-0.
Dat was een aardige maar dat is dan ook alles.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:19:14 #38
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669370
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:18 schreef Nyrem het volgende:
Goed laten we dan hopen dat Bassie dan consequent is en iedere speler die minder speelt te vervangen en laat vallen.
je mag best een keer een mindere wedstrijd spelen maar dit was niet van bommels eerste
Bernie en ik zijn tof.
pi_27669386
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tsjechie 2-0.
nog nooit zo'n onterechte uitslag gezien
pi_27669401
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

SCH doe nou niet zo lomp.. JIJ hebt een hekel aan Marco, dus jij VIND gelijk maar dat Marco een hekel aan PSV en Feyenoord heeft.
Ik heb helemaal geen hekel aan Marco - Waar baseer je dat op?

Ik vind hem alleen heel matig acteren, hij heeft alleen krediet vanwege zijn eigen verleden en wordt daarin gesteund door types zoals jij. Als hij een PSV-verleden had, zou ik jou wel eens willen horen.
pi_27669409
quote:

[..]

Zoals je wellicht hebt gelezen, kan Van Bommel het zelf niet verteren en gaat hij twijfelen of hij wel door wil. Iemand die om wat voor reden dan ook twijfelt om nog voor Oranje uit te komen mag van mij lekker in de Spaanse zon gaan zitten kniezen.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:20:36 #42
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27669417
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:18 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Dat was toen van Basten aangesteld werd, hij wilde mooi voetbal spelen, maar dat is er tot nu toe nog niet echt van gekomen.
Ach als hij de eerste wedstrijden gespeeld had als de eerste helft tegen Tsjechie bij het afgelopen EK, en hij had meer verloren, had hij meer onder druk gestaan dan nu

Winnen is nou eenmaal het beste recept, over 10 jaar weet het gros van de mensen écht niet meer hoe het spel was. En hoewel het misschien nog niet sprankelend is, zie ik er toch wel een stijgende lijn in hoor
  maandag 6 juni 2005 @ 11:20:37 #43
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_27669418
Von Bommeltje moet z'n grote Brabantse mondje houden.
Ik geef toe dat ie lekker speelt bij PSV, maar in het Nederlands elftal is het gewoon huilen met de PSV-pet op.
Typisch gevalletje Seedorf. En Marco heeft gelijk dat ie hem dan wisselt.
Bovendien gaat het gerucht dat Von Bommel sinds een paar maanden erg slecht in bed is (Bron: de dochter van van Marwijk)
pi_27669422
quote:

[..]

Ja idd weer 10.000 individuen die elkaar geen bal gunnen, leren we dan niks van het Ajax van 95 en het Griekenland van vorig jaar. Beter 3 goede spelers plus 8 die voor elkaar voor het vuur gaan dan 11 wereldspelers die voor zich zelf spelen en geen fuck berijken. (kijk maar naar Real).
pi_27669427
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat was een aardige maar dat is dan ook alles.
Noem één sterkere poule.
pi_27669442
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef mordradead het volgende:

[..]

terugwijzend naar psv, de kwart finale tegen olympique (uit) was ook niet qua voetbal hoogstaand maar het was verrekte spannend en dat maakte het mooi (zelfde geld trouwens voor halve finale tegen milan en az - sporting )
Van Basten had ons mooi voetbal beloofd, dus dat wil ik zien. (overigens normaal gaat het mij alleen om het resultaat).
pi_27669447
quote:
De trainers die het wel in hem zien zitten, gebruiken Mark zijn sterke kwaliteiten en laten hem geen dingen doen waar hij slechter in is. Dat is het verschil.
That's one way to look at it. Maar mij bevalt de strenge kritische look van Cruijff/Marco ook wel, waarbij de verdedigende deficieten aangestipt worden. Hoe je het ook wendt of keert met NL's voetballer van het jaar, hij was verantwopordelijk voor de CL-uitschakeling, en het viel mij erg tegen dat ie daar niet de volle verantwoordelijkheid voor nam. Marco strenge lessen voorkomen dat we straks spelers in de WK finale hebben die in de laatste minuut ons feestje bederven door nonchalance....
quote:
Landzaat staat nu ook een heel verkeerde plek. Daar stond hij de laatste wedstrijd van AZ in UEFA namelijk ook en deed dat een stuk minder dan op zijn oude plek (het was een noodgreep).
Bij Oranje is Landzaat centraal ook een noodgreep. Want Sneijder was de lieveling die daarvoor voorbestemd was. Pas toen heel NL over Ajax heenviel na hun debakel-weken na de winterstop, en heel Ajax eruit gesaneerd moest woprden tegen Armenie, ging Marco overstag voor de publieke opinie. En nu is Sneijder weer geblesseerd, dus is het weer Landzaat centraal. Misschien dat Cocu daar ook mag spelen van Marco, die kan dat beter.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:21:44 #48
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669456
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef mordradead het volgende:

[..]

je mag best een keer een mindere wedstrijd spelen maar dit was niet van bommels eerste
Daar zijn er wel meer van (geweest) hoor.
Een type vanBommel (killer) of Davids heeft Oranje nodig. Niet van die halfbakken spelers als Maduro of Babel.
VdVaart haalde tegen Roemenie trouwens zijn eerste voldoende.
Over consequent gesproken.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:21:45 #49
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669459
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind hem alleen heel matig acteren, hij heeft alleen krediet vanwege zijn eigen verleden en wordt daarin gesteund door types zoals jij. Als hij een PSV-verleden had, zou ik jou wel eens willen horen.
Van Basten heeft gewoon veel krediet opgebouwd, hetzelfde gebeurt nu met Arjen Robben... als hij over 20 jaar bonscoach word steun ik hem ook
Bernie en ik zijn tof.
pi_27669469
quote:

[..]

Dan nog maakte mij het geen fuck uit hoor, mij hoorde je niet klagen over Hiddink. En al zou er geen Ajacied meer in Oranje staan, boeiend als het beste TEAM er maar staat dat wint.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:22:25 #51
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27669485
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Van Basten had ons mooi voetbal beloofd, dus dat wil ik zien. (overigens normaal gaat het mij alleen om het resultaat).
kan spanning een wedstrijd niet mooi maken?
anyways, jullie zijn van mij af
Bernie en ik zijn tof.
pi_27669525
quote:

[..]

Sure. Hij heeft krediet opgebouwd, door zijn eigen lijn te kiezen (Denneboom selecteren bijvoorbeeld, ik noem bewust de meest verkeerde keuze, hij durft het), hij wint.

Als hij drie keer had verloren droeg niemand hem op handen.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:23:35 #53
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669533
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Noem één sterkere poule.
Griekenland, Oekraine, Denemarken, turkije. .
-
pi_27669540
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:18 schreef mordradead het volgende:

[..]

de beste spelers maken nog geen goed elftal (real madrid)
Daar heb je een goeie coach voor nodig wat van Basten dus niet is. Hij stuurt een van de beste naar huis. Maar gaat wel verder met spelers die nauwelijks in de eredivisie gespeeld hebben.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:24:20 #55
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669566
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Daar zijn er wel meer van (geweest) hoor.
Een type vanBommel (killer) of Davids heeft Oranje nodig. Niet van die halfbakken spelers als Maduro of Babel.
VdVaart haalde tegen Roemenie trouwens zijn eerste voldoende.
Over consequent gesproken.
Wat is er halfbakken aan Babel en Maduro.
Gekke anti-Ajacied. .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 11:24:44 #56
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669582
quote:

[..]

Zoals je wellicht hebt gelezen, kan Van Bommel het zelf niet verteren en gaat hij twijfelen of hij wel door wil. Iemand die om wat voor reden dan ook twijfelt om nog voor Oranje uit te komen mag van mij lekker in de Spaanse zon gaan zitten kniezen.
VanBasten heeft al van het begin aan de pik op VanBommel.
VanBommel heeft zich al een hele tijd goed gehouden en heeft in de media niet gereageerd.
Dit was de druppel.
Lijkt me erg frustrerend: om na een foutje meteen gedumpt te worden (terwijl je eigenlijk al weet dat het gaat gebeuren om dat Bassie de pik op Mark heeft).

Beter nog: VanBommel kan het bij Bassie nooit goed doen.

Bij PSV heeft hij ook zijn mindere wedstrijden (zoals iedere speler). Maar hij kreeg wel het vertrouwen van zijn coach(es).
Dat is namelijk heel belangrijk: vertrouwen.
pi_27669594
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Griekenland, Oekraine, Denemarken, turkije. .
De Europees kampioen en de nummer 3 van het WK, de beste speler van Europa, hoe kon ik die vergeten.
pi_27669597
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef mordradead het volgende:

[..]

Van Basten heeft gewoon veel krediet opgebouwd, hetzelfde gebeurt nu met Arjen Robben... als hij over 20 jaar bonscoach word steun ik hem ook
Raar - voor mij moet iemand zich eerst bewijzen in zijn metier maar ik zal wel een rare zijn.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:25:29 #59
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669604
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef Lizz-n het volgende:

[..]
wat van Basten dus niet is.
Waar de hoerige neuk baseer je dat op?
De resultaten zijn er toch? En ook "de beste" is blijkbaar niet goed genoeg, von Bommel presteert al tijden kut in Oranje. Ook voor van Basten coach was.
-
pi_27669620
quote:

[..]

Noem één sterkere poule.
Vrijwel allemaal.
pi_27669639
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef mordradead het volgende:

[..]

Van Basten heeft krediet opgebouwd in zijn voetbal carriére, maar in zijn coach carriére begint hij voor mij gewoon weer op nul.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:26:35 #62
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669646
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Nyrem het volgende:

[..]
Wanneer was von Bommel dan wel goed in Oranje? .
Of is het altijd de schuld van de coach? (Behalve als het over Seedorf gaat, dan ligt het WEL aan de speler. . ).
-
pi_27669647
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Vrijwel allemaal.
SCH plz doe nou niet zooooo dom zeg
  maandag 6 juni 2005 @ 11:26:50 #64
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669654
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat is er halfbakken aan Babel en Maduro.
Gekke anti-Ajacied. .
Sorry, maar je vindt Maduro een goede speler?
Ik weet nog hoe hij naar adem snakte toen ze op hun broek kregen met 0 - 4 tegen PSV.
(en ik ben geen eens een PSV'r)
Babel? laat me niet lachen
beter zijn: Makaay, Kuijt, Robben, VanPersie, RvN, Pi-Air, Huntelaar en zelfs Kluivert
  maandag 6 juni 2005 @ 11:26:55 #65
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27669659
quote:

[..]

Vrijwel allemaal.
pi_27669666
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef brotherlouie98 het volgende:
Bovendien gaat het gerucht dat Von Bommel sinds een paar maanden erg slecht in bed is (Bron: de dochter van van Marwijk)
pi_27669669
Ik kan me één goede actie van Mark herinneren in Oranje, toen ie hem van redelijk ver inschoot tegen Engeland.. meer ook niet
  maandag 6 juni 2005 @ 11:27:32 #68
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669674
quote:

[..]

Vrijwel allemaal.
, , !
Over door de mand vallen gesproken zeg..... .
-
pi_27669675
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waar de hoerige neuk baseer je dat op?
Moet ik dat ook nog uitleggen het stond er achter
  maandag 6 juni 2005 @ 11:27:38 #70
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669677
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wanneer was von Bommel dan wel goed in Oranje? .
Of is het altijd de schuld van de coach? (Behalve als het over Seedorf gaat, dan ligt het WEL aan de speler. . ).
Opvallend dat je verder inhoudelijk niet reageert.:)
  maandag 6 juni 2005 @ 11:28:09 #71
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669698
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Nyrem het volgende:

Babel? laat me niet lachen
beter zijn: Makaay, Kuijt, Robben, VanPersie, RvN, Pi-Air, Huntelaar en zelfs Kluivert
.
Tuurlijk jongen, slaap gerust verder.
-
pi_27669707
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Nyrem het volgende:

[..]

VanBasten heeft al van het begin aan de pik op VanBommel.
VanBommel heeft zich al een hele tijd goed gehouden en heeft in de media niet gereageerd.
Dit was de druppel.
Lijkt me erg frustrerend: om na een foutje meteen gedumpt te worden (terwijl je eigenlijk al weet dat het gaat gebeuren om dat Bassie de pik op Mark heeft).

Beter nog: VanBommel kan het bij Bassie nooit goed doen.
Misschien moet hij zich meer bewijzen dan een jongen van 20 die net komt kijken. Maar een foutje, dat ben ik gewoon niet met je eens. Ik kan me eigenlijk nauwelijks een goede wedstrijd van Van Bommel heugen in het Nederlands Elftal. Onder welke bondscoach dan ook.
Waar dat aan ligt, lijkt me een vraag voor Van Bommel zelf. Soms denk ik dat hij met knikkende kniën op het veld staat zodra hij voor z'n land uitkomt.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:28:42 #73
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669720
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik kan me één goede actie van Mark herinneren in Oranje, toen ie hem van redelijk ver inschoot tegen Engeland.. meer ook niet
Misschien kan VanBommel wel alleen goed spelen als hij op hoog niveau voetbalt
(denk daar maar eens over na)
  maandag 6 juni 2005 @ 11:29:05 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669724
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Opvallend dat je verder inhoudelijk niet reageert.:)
Op jouw loze posts?
Wat valt daar inhoudelijk op te reageren dan? . Iemand die van Hooijdonk en Huntelaar beter dan Babel noemt is per definitie niet serieus te nemen/
-
pi_27669733
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Van de speler, maar ook van de coach. De speler moet zijn taken uitvoeren. Maar de coach moet de speler wel de taken geven die het beste bij zijn kwaliteiten passen, anders kun je zo'n speler beter niet oproepen.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:29:48 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_27669734
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op jouw loze posts?
Wat valt daar inhoudelijk op te reageren dan? . Iemand die van Hooijdonk en Huntelaar beter dan Babel noemt is per definitie niet serieus te nemen/
Die hebben anders wel een hogere arbeidsproductiviteit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:30:12 #77
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669749
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Moet ik dat ook nog uitleggen het stond er achter
Een coach reken je af op resultaten, niet op de spelers die hij wel of niet selecteert.
Zolang hij wint heeft HIJ gelijk, klaar.
-
pi_27669751
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

SCH plz doe nou niet zooooo dom zeg
Die discussie is al eerder gevoerd. Nederland zit gewoon in een niet zo sterke poule. De meeste andere poules zijn vergelijkbaar of sterker.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:30:29 #79
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27669759
quote:

[..]

Op jouw loze posts?
Dat zijn ze ook
pi_27669760
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:28 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Misschien kan VanBommel wel alleen goed spelen als hij op hoog niveau voetbalt
(denk daar maar eens over na)
Dan is het dus een luie donder die geen fuck in Oranje hebt te zoeken. Als je je alleen wil inzetten in "wedstrijd van niveau" maar zelfs daar heeft van Bommel niks laten zien.
pi_27669766
quote:

[..]

Iemand die van Hooijdonk en Huntelaar beter dan Babel noemt is per definitie niet serieus te nemen/
Iemand die Babel beter noemt dan Hooijdonk en Huntelaar wel dan
  maandag 6 juni 2005 @ 11:30:45 #82
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27669769
Dat gezeik over v Bommel snap ik ook niet van v Basten, de Jong aan het eind complimenten geven terwijl die het echt niet beter deed dan v Bommel, die weggestuurd wordt nota bene.
Maarja, zoals ik een paar delen terug al aangaf, v Basten kiest zijn eigen, soms vreemde, weg, maar al voetbalt hij met de hele selectie van ASWH of Argon, als we Werldmeisters worden hoor je mij niet klagen.
pi_27669771
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat was nog een oefenwedstrijd ook.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:30:51 #84
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669772
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Die hebben anders wel een hogere arbeidsproductiviteit.
Maar ze zijn niet beter, daar ging het even om.
-
pi_27669773
quote:
Iemand die van Hooijdonk en Huntelaar beter dan Babel noemt is per definitie niet serieus te nemen/

Kom op Daggla. Hoe vaak masturbeer je nou per dag op Marco?
pi_27669780
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ja.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:31:27 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27669788
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Die discussie is al eerder gevoerd. Nederland zit gewoon in een niet zo sterke poule. De meeste andere poules zijn vergelijkbaar of sterker.

Tsjechië, Nederland, Roemenië en Finland.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:31:41 #88
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_27669796
quote:

[..]

Voorlopig heeft de nummer laatst van onze poule meer punten dan die van andere poules.
pi_27669809
quote:

[..]

Dat was jij toch? Oh nee, op Van Bommel Huntelaar.
pi_27669824
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een coach reken je af op resultaten, niet op de spelers die hij wel of niet selecteert.
Zolang hij wint heeft HIJ gelijk, klaar.
Van Basten reken je af op zijn spel, hij had mooi voetbal beloofd en is gehaald voor het EK '08 dus hoeft zich niet eens te plaatsen voor het WK. Dus hij heeft nu nog de tijd om te laten zien dat hij het elftal mooi kan laten voetballen.
pi_27669828
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

, , !
Over door de mand vallen gesproken zeg..... .
Nee hoor, het is zo'n karikatuur die er is ingeslopen, dat Nederland in zo'n sterke poule zou zitten wat natuurlijk flauwekul is. Bekijk die poules nou eens en kijk naar de huidige vorm van de meeste landen.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:32:36 #92
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669830
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

God, als je dat niet ziet ben je echt blind hoor.
Zelfs Cultheld zal het daar nog met mij over eens zijn..
-
  maandag 6 juni 2005 @ 11:32:53 #93
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27669839
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:28 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Misschien moet hij zich meer bewijzen dan een jongen van 20 die net komt kijken. Maar een foutje, dat ben ik gewoon niet met je eens. Ik kan me eigenlijk nauwelijks een goede wedstrijd van Van Bommel heugen in het Nederlands Elftal. Onder welke bondscoach dan ook.
Waar dat aan ligt, lijkt me een vraag voor Van Bommel zelf. Soms denk ik dat hij met knikkende kniën op het veld staat zodra hij voor z'n land uitkomt.
Er zijn meer spelers die het wedstrijden ruk hebben gedaan in Oranje en zelfs ookbij hun club (ik noem een VdVaart). Wat is het verschil: hij kreeg vertrouwen en begint het nu goed te doen.
VanBommel heeft in Oranje nog nooit vertrouwen gekregen, dat blijkt uit alles.
Hiddink heeft hem dat wel gegeven en dat kwam er dan ook uit.
Rijkaard doet straks precis hetzelfde als Hiddink en VanBommel zal presteren.

Hoe vreemd: straks zitten de twee beste nederlandse middenvelders niet in Oranje.
Een goede coach moet ook met spelers als Seedorf/vanBommel een elftal kunnen maken.
Niet alleen met jonkies die luisteren en al bij zijn bij oranje te mogen voetballen, of b-voetballers die zich een kadaverdiscipline aangemeten hebben.
pi_27669851
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tsjechië, Nederland, Roemenië en Finland.
Roemenie en Finland zijn momenteel niet echt sterk. Tsjechie is de enige concurrent.
pi_27669861
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

God, als je dat niet ziet ben je echt blind hoor.
Zelfs Cultheld zal het daar nog met mij over eens zijn..
Wat een bullshit.

maandag 6 juni 2005 @ 11:33:36 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669862
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Van Basten reken je af op zijn spel, hij had mooi voetbal beloofd en is gehaald voor het EK '08 dus hoeft zich niet eens te plaatsen voor het WK. Dus hij heeft nu nog de tijd om te laten zien dat hij het elftal mooi kan laten voetballen.
Inderdaad. Geef hem even de tijd om het team precies zo te krijgen als hij wil.
10 wedstrijden is erg weinig om alles meteen al op de rails te krijgen.
-
pi_27669870
quote:

[..]

Oh please, twee halve finalisten op het EK die allebei met gemak de eerste ronde op het WK gaan doorkomen, en Roemenië en Finland zijn geen eitjes.
Dat lijkt misschien nu wel zo, maar dat komt door het fantastische spel van Oranje.
pi_27669879
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ja.
Ik zie toch liever Huntelaar in Oranje dan Babel.. alleen al als je kijkt naar het aantal doelpunten dat beide dit jaar hebben gemaakt.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:34:32 #99
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27669887
quote:

[..]

Nee, SCH.
In tegenstelling tot jou ben ik geen homo. Ook geen latente. .
-
  maandag 6 juni 2005 @ 11:34:39 #100
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_27669892
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Er zijn meer spelers die het wedstrijden ruk hebben gedaan in Oranje en zelfs ookbij hun club (ik noem een VdVaart). Wat is het verschil: hij kreeg vertrouwen en begint het nu goed te doen.
VanBommel heeft in Oranje nog nooit vertrouwen gekregen, dat blijkt uit alles.
Hiddink heeft hem dat wel gegeven en dat kwam er dan ook uit.
Rijkaard doet straks precis hetzelfde als Hiddink en VanBommel zal presteren.

Hoe vreemd: straks zitten de twee beste nederlandse middenvelders niet in Oranje.
Een goede coach moet ook met spelers als Seedorf/vanBommel een elftal kunnen maken.
Niet alleen met jonkies die luisteren en al bij zijn bij oranje te mogen voetballen, of b-voetballers die zich een kadaverdiscipline aangemeten hebben.
Als er 1 voetballer altijd vertrouwen heeft gekregen in het Nederlands elftal dan is dat Seedorf wel geweest en die lul heeft er nooit iets mee gedaan, dus hou op met dat "geen vertrouwen" gelul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')