Waarom reageer ik eigenlijk nogquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Barca het volgende:
Longmen> Kwalificatiewedstrijden ... maakt 'ie de 0 - 3. Onbelangrijke doelpunten dus!
du_ke> Als die gearriveerde spits een teamspeler zou zijn wel. Maar ... dat is hij absoluut niet! En dan heb ik het niet over meevoetballen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Basten is verreweg de beste bondscoach die we ooit hebben gehad.
Haha, hij heeft niets bereikt man. Hiddink en Rijkaard zorgden tenminste nog voor een halve finale om over Michels nog maar te zwijgen. Maar natuurlijk heeft Van Basten het beter gedaanquote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
De resultaten bewijzen anders mijn gelijk.
verreweg en ooit.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat er nog nederlandse voetbalfans genoegen nemen met minder dan de kwartfinale in welke cup dan ook! Van basten heeft niks gepresteerdquote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk warenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat er nog nederlandse voetbalfans genoegen nemen met minder dan de kwartfinale in welke cup dan ook! Van basten heeft niks gepresteerd
Volgens wie?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk waren
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk waren
Ik zeg nog maar eens voor de derde of vierde keer hetzelfde: Huntelaar is precies hetzelfde soort spits als Van Nistelrooy, allebei goaltjesdieven die niet heel snel of technisch zijn en die de kansen meestal niet zelf scheppen, maar wel vaak op de goede plaats staan om het af te maken. Je gaat hier telkens niet op in en komt als enige argument voor Huntelaar dat hij bij Ajax ook met Babel (die trouwens ook nog geen basisplaats in Oranje verdient) speelt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef Barca het volgende:
Seedorf mee eens. Van Bommel en Van Nistelrooij niet.
http://www.knvb.nl/oranje/selectie/spelers/detail/gesp-wedstr?player_id=20031009143320906&next=1
Hier zie je welke doelpunten Van Nistelrooij maakte voor oranje. De meeste doelpunten waren op momenten dat de wedstrijd al beslist was.
Heb je het voetbal de laatste jaren sowieso wel gevolgd? D'r voetballen in Engeland 6 Nederlanders in de topvier waarvan alleen v.d. Sar niet bij een counterploeg. In Duitsland voetballen er 2 Nederlanders bij een topclub die countert, HSV heeft ook 3 Nederlanders die spelen ook met maar 1 spits. In italië voetbalt Seedorf bij Milan, Italiaans voetbal is altijd vanuit de verdediging. In spanje voetballen dan nog 2 Nederlanders bij een topclub, die vallen dan wel aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Barca het volgende:
Idd ... NL is geen land voor de counter. Daarom ook in mijn opstelling controlerende middenvelders Boateng en De Zeeuw. Dit om andere spelers te kunnen laten aanvallen. Daarom ook aanvallend ingestelde backs.
Wat betreft de mening over Van Bommel, Van Nistelrooij, Ricksen en Mathijsen ben ik het echter niet met je eens SASO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |