abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49088796
Titel zegt genoeg.

Deze man draait het Nederlands Voetbal de nek om met zijn onkunde. Helaas laten zijn vriendjes bij de KNVB liever het elftal ten onder gaan dan dat ze Marco ontslaan.

Hoe lang moeten we nog elke wedstrijd weer een nieuwe opstelling zien dat niet draait? Hoe lang blijven de echte toppers weg uit Oranje omdat die inzien wat voor een barslechte coach Van Basten is? Terwijl de genen die nu geselecteerd worden al blij zijn dat ze mogen spelen, want de helft zou er onder een goede coach niet bij zijn.

Deeltje 17 dus

Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11
Deel 12: Marco van Basten moet ontslagen worden! #12
Deel 13: Marco van Basten moet ontslagen worden! #13
Deel 14: Marco van Basten moet ontslagen worden! #14
Deel 15: Marco van Basten moet ontslagen worden! #15
Deel 16: Marco van Basten moet ontslagen worden! #16
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 03:31:30 #2
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49088830
Marco van Basten, eens een voetballende held nu de redder van het nationale voetballer.

Marco van Basten, bondscoach van Nederland, een man van weinig woorden en een ogenschijnlijk stoicijnse blik, hij probeert in elke zin van het woord te voldoen aan zijn imago en op geen enkele manier af te wijken van zijn standpunten die zó ongelovelijk zijn dat het iedereen doet fronsen op wellicht Cruyff na...

"Waarom zou ik Clarence Seedorf inbrengen als wij Evander Sno hebben?"

Marco, waarom zou Clarence in godsnaam voor jou gaan voetballen als jij hem beledigt middels Evander Sno?!
Helaas is de oogappel van nederlands grootste voetballer aller tijden zelfs nu nog niet overtuigd van het kunnen van Seedorf of pak em beet Van Nistelrooy. Marco is bang om van zijn standpunten af te wijken omdat hij consequent wil zijn tegenover Johan Cruffy!

Johan is al geruime tijd bezig om het Clarence moeilijk te maken en zolang Cruyff niet eerlijk bekent dát Seedorf een briljante voetballer is en een team verdomme om Seedorf heen gebouwd moet zijn, doet Marco van Basten er helemaal niks aan! Marco kijkt té veel op tegen Cruyff en daarom gaan we geen stap verder de goede richting op met het Nederlandse team!!

Nog een briljante quote van Van basten is deze: "Het WK is een opwarmertje voor het EK"

Nou Marco, ik wil de EuropaCup met minder ben ik niet tevreden!
pi_49089039
Seedorf speelt geweldige wedstrijden dit jaar in de championsleague. Van Nistelrooij staat aan kop in het topscorersklassement van Spanje. Van Bommel en Makaay presteren geregeld, al staat Bayern niet zo goed in de Bundesliga.
Kuijt wordt maar zelden goed gebruikt. Robben speelt ineens op rechtsbuiten, omdat Babel linksbuiten moet.
Het is jammer dat van Basten perse zijn eigen mening erdoorheen wilt drukken en niet om te praten is.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_49089822
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Barca het volgende:
Longmen> Kwalificatiewedstrijden ... maakt 'ie de 0 - 3. Onbelangrijke doelpunten dus!

du_ke> Als die gearriveerde spits een teamspeler zou zijn wel. Maar ... dat is hij absoluut niet! En dan heb ik het niet over meevoetballen.
Waarom reageer ik eigenlijk nog
tegen Ivoorkust alweer vergeten?

Ruud van Nistelrooy is zowel topscorer van Oranje onder bondscoach Louis van Gaal als onder Marco van Basten. Onder het bewind van Van Gaal liep Van Nistelooy echter 1-op-1 terwijl zijn gemiddelde onder Van Basten met een derde gedaald is tot 0.63 goals per interland.
Hier wat overige statistieken:
http://www.cijfersvanoranje.nl/index.php?map=content&page=feiten_cijfers

Dat bedoel ik met het tegendeel is makkelijker te bewijzen, ik zoek nog naar een overzicht van alle goals van Ruud in Oranje, misschien kan jij die vinden, aangezien je e.e.a. zo glashart beweerd?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 7 mei 2007 @ 09:47:55 #5
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49091223
Van Basten is verreweg de beste bondscoach die we ooit hebben gehad. Het enige probleem: in eerste instantie selecteerde hij de spelers op basis van mentaliteit, nu op basis van vriendjespolitiek en eigenzinnigheid. Als hij nou gewoon de spelers neemt die geen vedetteneigingen hebben, dan zou het NL-elftal nog beter presteren.

En iedereen die klaagt over het belabberde spel: ga dan maar naar AZ kijken.
pi_49091287
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Basten is verreweg de beste bondscoach die we ooit hebben gehad.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:42:03 #7
54636 Eb
Le Big Mac
pi_49092501
Clarence Seedorf en Ruud van Nistelrooij horen in de basis van het Nederlands Elftal.
Elke bondscoach die dergelijke spelers niet opstelt diskwalificeert zichzelf.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:35:31 #8
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49096134
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

De resultaten bewijzen anders mijn gelijk.
pi_49096333
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Haha, hij heeft niets bereikt man. Hiddink en Rijkaard zorgden tenminste nog voor een halve finale om over Michels nog maar te zwijgen. Maar natuurlijk heeft Van Basten het beter gedaan
pi_49096451
quote:

[..]

verreweg en ooit.
Michels, ken je die nog (en dan heb ik het dus alleen over het resultaat van jou, de enige hoofdpijs die ooit is binnengehaald). En dan komt er nog een handvol coaches die verder zijn gekomen dan van B.

edit zie de ractie boven me nu pas.
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 13:51:29 #11
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49098949
quote:

[..]

Goh, ik wist niet dat er nog nederlandse voetbalfans genoegen nemen met minder dan de kwartfinale in welke cup dan ook! Van basten heeft niks gepresteerd
pi_49099193
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet dat er nog nederlandse voetbalfans genoegen nemen met minder dan de kwartfinale in welke cup dan ook! Van basten heeft niks gepresteerd
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk waren
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 14:03:20 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49099454
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk waren
Volgens wie?

Die man beweert dat het WK een opwarmertje is voor het EK, Met ongefundeerde idiote uitspraken als dat plus het feit dat hij Van the Man en Seedorf niet laat spelen maakt het dat ik heel heel heel benieuwd ben hoe Marco van Basten de Europese titel naar Nederland gaat halen want met minder neem ik niet genoegen!
pi_49099732
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Dat is een grapje?
pi_49104484
Van Basten heeft zeker goed gepresteerd, maar we streven naar het hoogst haalbare en dan horen Seedorf, van Nistelrooy en van Bommel in de basis te staan.
Het is een beetje als FC Twente. Het hele jaar (super)goed gepresteerd, maar niet meegedaan om het hoogst haalbare.
*The End
  maandag 7 mei 2007 @ 19:22:30 #16
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_49112282
Seedorf mee eens. Van Bommel en Van Nistelrooij niet.

http://www.knvb.nl/oranje/selectie/spelers/detail/gesp-wedstr?player_id=20031009143320906&next=1

Hier zie je welke doelpunten Van Nistelrooij maakte voor oranje. De meeste doelpunten waren op momenten dat de wedstrijd al beslist was.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_49113503
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef Barca het volgende:
Seedorf mee eens. Van Bommel en Van Nistelrooij niet.

http://www.knvb.nl/oranje/selectie/spelers/detail/gesp-wedstr?player_id=20031009143320906&next=1

Hier zie je welke doelpunten Van Nistelrooij maakte voor oranje. De meeste doelpunten waren op momenten dat de wedstrijd al beslist was.
Ik zeg nog maar eens voor de derde of vierde keer hetzelfde: Huntelaar is precies hetzelfde soort spits als Van Nistelrooy, allebei goaltjesdieven die niet heel snel of technisch zijn en die de kansen meestal niet zelf scheppen, maar wel vaak op de goede plaats staan om het af te maken. Je gaat hier telkens niet op in en komt als enige argument voor Huntelaar dat hij bij Ajax ook met Babel (die trouwens ook nog geen basisplaats in Oranje verdient) speelt.

Huntelaar viel ook zwaar tegen bij z'n optredens in Oranje (behalve in het oefenpotje tegen het b elftal van Ierland). Zoveel verschil in voetballend vermogen is er niet tussen Huntelaar en Van Nistelrooy, dus waarom je nu zo voor Huntelaar en tegen Van Nistelrooy bent is niet te begrijpen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 7 mei 2007 @ 19:49:22 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49113557
Laat nog maar even zitten. volgende zomer een lekker mooi toernooi
pi_49113929
Wat Loohcs zegt. Bovendien snap ik de redenering " hij maakt vaak de 2-0 of 3-0" niet, elk doelpunt is belangrijk. Dus een spits die er 60 inlegt maar altijd de 2-0 of 5-0 is niet zo'n goede spits?
pi_49116191
Ok je neemt Huntelaar en je neemt van Nistelrooy. De een heeft veel internationale ervaring, de ander niet. De een speelt met wereldspelers en de ander met goede spelers maar (nog) geen wereldspelers. Dan is de keuze niet zo moeilijk lijkt me.
*The End
pi_49116296
Van Nistelrooy hoopt nog steeds op EK

7/5/2007 19:30

Ruud van Nistelrooy heeft de deur naar het Nederlands elftal nog niet achter zich dichtgetrokken. De spits van Real Madrid vertelt maandagavond in Voetbal Insite dat hij niet definitief heeft bedankt voor Oranje en ook dat hij niet uitsluit onder bondscoach Marco van Basten opnieuw voor de nationale ploeg uit te komen. 'Ik hoop er nog steeds bij te zijn op het EK volgend jaar', laat de 54-voudig international (28 goals) weten vanuit Madrid.
Van Nistelrooy en Van Basten kwamen er eerder niet uit toen de bondscoach naar Madrid kwam om de lucht te klaren. Van Basten had sinds het WK, waar hij Van Nistelrooy passeerde voor de achtste finale tegen Portugal, geen gebruik meer gemaakt van zijn diensten. Beide partijen repten na afloop van 'tegenstellingen die waren gladgestreken'. Toch miste Van Nistelrooy het juiste gevoel om zich weer beschikbaar te stellen.

Ruim een maand geleden deed Clarence Seedorf al een poging zijn collega tot een rentree te bewegen. 'Ruud heeft net als ik een ambitie die nooit ophoudt, dus ook richting het Nederlands elftal. Het zou mooi zijn als hij over die drempel stapt. Als Van Basten de deur naar mij weer openzet, zal hij dat voor Van Nistelrooy straks ook doen', voorspelde Seedorf in Sportweek.

In Voetbal Insite komt Van Nistelrooy uitgebreid aan het woord. David Beckham en Fabio Capello vertellen eveneens over hun ervaringen met de trefzekere aanvaller van Real Madrid. Het programma begint om 22.25 uur op RTL 7.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:14:43 #22
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_49132000
1. Voetbal is toch een teamsport? Dan is het van belang dat spelers kunnen samenspelen. Met Van Nistelrooij valt niet te spelen.

2. Of iemand de 1 - 0 of de 3 - 0 maakt is weldegelijk een groot verschil. Scoren als de wedstrijd al lang beslist is kan iedereen wel.

Het gaat niet om een wereldspeler (valt ook tegen) maar om een goed TEAM. Met Van Nistelrooij is het nooit een team!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_49138146
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Barca het volgende:
Idd ... NL is geen land voor de counter. Daarom ook in mijn opstelling controlerende middenvelders Boateng en De Zeeuw. Dit om andere spelers te kunnen laten aanvallen. Daarom ook aanvallend ingestelde backs.

Wat betreft de mening over Van Bommel, Van Nistelrooij, Ricksen en Mathijsen ben ik het echter niet met je eens SASO.
Heb je het voetbal de laatste jaren sowieso wel gevolgd? D'r voetballen in Engeland 6 Nederlanders in de topvier waarvan alleen v.d. Sar niet bij een counterploeg. In Duitsland voetballen er 2 Nederlanders bij een topclub die countert, HSV heeft ook 3 Nederlanders die spelen ook met maar 1 spits. In italië voetbalt Seedorf bij Milan, Italiaans voetbal is altijd vanuit de verdediging. In spanje voetballen dan nog 2 Nederlanders bij een topclub, die vallen dan wel aan.

Neem je Nederland, heeft 3 topclubs, 2 daarvan leggen het duidelijk af tegen de europese top. De enige club die wel mee kan op Europees topniveau verdedigt meer dan dat er aangevallen wordt.

Over die spelers heb ik het niet meer met je, kan dan volgens mij net zo goed tegen een muur aanpraten en andersom ook. We hebben gewoon andere ideeën over topspelers.
pi_49138683
Barca ga er verder niet op in, je leest niet eens je blijft hetzelfde zeggen.
pi_49147933
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')