abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48918026
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:32 schreef Barca het volgende:
En dat niet alleen onder Van Basten. EK 2004 verloren we kansloos. Ruud speelde niet zo slecht? Het was echt diep triest!
Met 5 goals was ie bijna topscorer van het EK, en een halve finale is verder ook niet slecht. Als je naar de statistieken kijkt zie je dat ie onder v. Gaal bijna elke wedstrijd scoorde. Onder Advocaat nog steeds meer dan bijv. Patrick Kluivert. En onder v. Basten ook gewoon weer het doeltreffendst is geweest. Maar dat je dan een slecht WK meteen aan hem wijt terwijl iedereen zag dat Nederland in een hele vreemde opstelling speelde, met een paar egoisten op de flank. En je nu kunt zien hoe andere spitsen ook verzuipen in het Nederlands elftal, want hoeveel ballen raakt Huntelaar tegenwoordig in het Nederlands elftal? Ga trouwens is voorzetten turfen, dat is toch waar v. Nistelrooij en Huntelaar het van moeten hebben, dan ben ik vrij zeker dat je niet boven de 10 komt, en qua gerichte voorzetten mag je blij zijn als je de 2 haalt.
pi_48925991
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent zeg.
Nog erger dan V.Basten zelf.
My thoughts exactly...

Sorry hoor Barca maar drie verdedigers waarvan er twee eigenlijk middenvelder zijn. Dat is bij vier verdedigers al erg, maar als je er drie opstelt houd je maar één echte verdediger over. Babel is echt nog niet rijp voor een basisplaats in Oranje als spits (het enige wat hij doet is naar binnentrekken en dan komt hij altijd met een 'onverwacht' schot). Als buitenspeler misschien wel, omdat we daar niet zoveel keus hebben.

Ik zie twee spitsen. In dat systeeem zou Van Nistelrooy ook beter functioneren, maar die kans heeft hij niet veel gehad in Oranje. Huntelaar is zoals ik al gezegd heb hetzelfde type als Van Nistelrooy en heeft ook dezelfde mankementen: niet supersnel en geen Maradona qua techniek. Het enige argument om voor Huntelaar te kiezen is dat hij bij Ajax gewend is om 433 te spelen, maar dat argument vervalt ook in jouw opstelling.

Op het middenveld staan drie 'kapiteins' (Seedorf, Sneijder en vd Vaart), dat lijkt me lastig. Of De Zeeuw en Boateng alles wat die drie laten lopen kunnen opvangen waag ik te betwijfelen. Van Persie zou ik trouwens wel opstellen, ipv Babel ofzo. Van Persie vind ik veel creatiever. Maar doordat je Kluivert in je 'selectie' opneemt kan ik je echt niet meer serieus nemen. Heeft die jongen de afgelopen vier jaar nog wel eens een wedstrijd of vijf achter elkaar gespeeld of moeten we daarvoor verder terug in de geschiedenis?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_48932498
Van mij mag Zenden er wel weer bij komen, die speelde zowel gisteren als vorige week erg goed.. is toch ook ineens afgeserveerd..
Brett Holman
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:31:45 #254
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_48933331
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent zeg.
Nog erger dan V.Basten zelf.
Blij voor jou!

Loohcs> Kluivert heeft geen wedstrijden gespeeld maar is een betere teamspeler voor oranje dan Van Nistelrooij.

Of Boateng en De Zeeuw genoeg tegenhouden weet ik ook niet. Ze zijn in mijn ogen het meest geschikt voor de spelwijze die ik voor ogen heb. Ik zou trouwens vooral druk willen zetten. Daarom ook middenvelders als vleugelverdedigers.

Huntelaar en Babel kennen elkaar dat scheelt. Als je al kiest voor een ander duo dan zou ik kiezen voor Robben en Van Persie.

Sneijder en Van der Vaart captains? Die mogen van mij de vrijheid krijgen voor een actie. Seedorf is de beoogde captain.

Hou je vast aan Babel & Huntelaar en wil je aanvallender spelen dan kun je Seedorf vervangen door Van Persie.

Solstice> Ik wijt het slechte wk niet alleen aan Van Nistelrooij.

[ Bericht 21% gewijzigd door Barca op 02-05-2007 17:39:19 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:01:11 #255
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48946751
Dan liever dit

======van Persie====Huntelaar

============Seedorf=====(heeft vandaag toch maar weer eens bewezen dat dat zijn positie is)

===vd Vaart============Affelay

============Heitinga =====(puur om wat fysieke kracht op het middenveld te hebben)

Gio====Bouma=======Boularouz====Kromkamp
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:34:53 #256
30220 Barca
pi_48953261
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef MrSASO het volgende:
Dan liever dit

======van Persie====Huntelaar

============Seedorf=====(heeft vandaag toch maar weer eens bewezen dat dat zijn positie is)

===vd Vaart============Affelay

============Heitinga =====(puur om wat fysieke kracht op het middenveld te hebben)

Gio====Bouma=======Boularouz====Kromkamp
Affelay, Heitinga, Bouma en Kromkamp ...

Daardoor te veel verdedigers (en nog de verkeerde ook) en te weinig (goede) spelers op het middenveld.
pi_48953345
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef endr0me het volgende:
Van mij mag Zenden er wel weer bij komen, die speelde zowel gisteren als vorige week erg goed.. is toch ook ineens afgeserveerd..
van basten selecteert niet op kwaliteit maar op brave jochies. Zenden zal als ervaren man wel teveel tegengas kunnen gaan geven.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_48953539
quote:
Erg goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48953989
quote:
Als je toch perse 4-3-3 wilt spelen is Zenden wel een logischer keuze dan Babel natuurlijk, Zenden zal de bal zo af en toe nog voor de goal krijgen dat hoef je op het moment eigenlijk niet te verwachten van de buitens.
pi_48961734
Ik vond Zenden juist opvallen in negatief opzicht. Het leek wel een 'f-je' tussen de grote jongens. Z'n handelingssnelheid was te laag in vergelijking met de rest van 't team en van zijn 'voorzetten' zijn er volgens mij nog geen vijf aangekomen. Het waren meer blinde trappen vanaf de zijkant zonder gedachte en zijn acties aan de zijlijn zijn trouwens ook niet echt flitsend (meer) te noemen. Maar misschien dat zijn kansen op een selectie daardoor juist toegenomen. Je weet het maar nooit met deze bondscoach.
pi_48962201
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond Zenden juist opvallen in negatief opzicht. Het leek wel een 'f-je' tussen de grote jongens. Z'n handelingssnelheid was te laag in vergelijking met de rest van 't team en van zijn 'voorzetten' zijn er volgens mij nog geen vijf aangekomen. Het waren meer blinde trappen vanaf de zijkant zonder gedachte en zijn acties aan de zijlijn zijn trouwens ook niet echt flitsend (meer) te noemen. Maar misschien dat zijn kansen op een selectie daardoor juist toegenomen. Je weet het maar nooit met deze bondscoach.
Je hebt wel gelijk hoor, maar Zenden is samen met Robben de enige echte linksbuiten die je hebt op het moment. Daarom als je 4-3-3 speelt zou ik hem eerder oproepen dan bijvoorbeeld Babel. Misschien een extra reden om toch voor 4-4-2 te kiezen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:45:38 #262
30220 Barca
pi_48974379
We missen vooral een goede rechtsbuiten. 4 - 3 - 3 is daarom, in mijn ogen, geen optie.

4 - 4 - 2 is echter ook geen goede keus. Te veel verdedigers, te weinig middenvelders.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:18:23 #263
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_48975451
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Loohcs het volgende:
die jongen speelt anders wel gewoon halve finale CL. welke NL internationals kunnen dat zeggen? liverpools stelt hem niet voor niets in de basis op.
pi_48992347
Om nog maar even "het zekerheidje" van Nistelrooy te promoten:
quote:
RUUD VAN NISTELROOIJ OP JACHT NAAR RECORD

Voetballer Ruud van Nistelrooij kan dit seizoen een nieuwe mijlpaal bereiken. Met nog zes wedstrijden te gaan staat de Real Madrid-aanvaller derde op de topscorerslijst van Spanje met achttien goals. Wanneer hij voor het einde van de competitie Sevilla-spits Frederic Kanoute en Diego Milito van Real Zaragoza weet te achterhalen, is Van Nistelrooij de eerste speler die in drie van de zes Europese topcompetities (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italie, Nederland en Spanje) de doelpuntendans als lijstaanvoerder heeft afgesloten. Eerder was de Nederlander al de meest productieve speler van Engeland (Manchester United) en Nederland (PSV). Van Nistelrooij bevindt zich op dit moment al in een illuster rijtje van topscorers in twee verschillende topcompetities. Onder meer Marco van Basten, Romário, Ronaldo en Christian Vieri flikten het kunstje eerder.
pi_48992461
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:01 schreef Longmen het volgende:
Om nog maar even "het zekerheidje" van Nistelrooy te promoten:
[..]
Welke fanboy heeft dat stuk nou weer geschreven? "3 van de 6 europese topcompetities", waaronder Nederland

Vooralsnog is hij in 1 topcompetitie topscorer geweest.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48992520
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Welke fanboy heeft dat stuk nou weer geschreven? "3 van de 6 europese topcompetities", waaronder Nederland

Vooralsnog is hij in 1 topcompetitie topscorer geweest.

http://www.depers.nl/UserFiles/File/DP_Compleet72_040507.pdf
Vind het iig goeie cijfers, ongeacht de soort competitie.
pi_48995187
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef Longmen het volgende:

[..]

http://www.depers.nl/UserFiles/File/DP_Compleet72_040507.pdf
Vind het iig goeie cijfers, ongeacht de soort competitie.
Het zijn zeker goeie cijfers, maar eigenlijk overbodig, iedereen weer waar RvN zijn kwaliteiten liggen. Hij scoort goals, dat is zijn ook meteen zijn enige kwaliteit.

Sommigen gebruiken het argument dat hij een echte winnaar zou zijn en daarom alleen al in Oranje zou horen. Dat hij een winnaar is klopt, maar alleen VOOR ZICHZELF, voor zijn clubs heeft hij het altijd laten afweten wanneer het er echt om ging.
pi_48998025
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Flashwin het volgende:

Sommigen gebruiken het argument dat hij een echte winnaar zou zijn en daarom alleen al in Oranje zou horen. Dat hij een winnaar is klopt, maar alleen VOOR ZICHZELF, voor zijn clubs heeft hij het altijd laten afweten wanneer het er echt om ging.

twee maal landskampioen met PSV, twee maal KNVB Beker, landskampioen met ManU, FA Cup gewonnen. Duidelijk iemand die het heeft laten afweten
pi_48998174
quote:

[..]

Het zijn zeker goeie cijfers, maar eigenlijk overbodig, iedereen weer waar RvN zijn kwaliteiten liggen. Hij scoort goals, dat is zijn ook meteen zijn enige kwaliteit.

Je spreekt jezelf tegen met het laatste voor zijn clubs heeft hij het altijd laten afweten wanneer het er echt om ging.
Topscorer word je niet zomaar lijkt me...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:04:38 #270
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_48998641
quote:

[..]

je hebt helemaal gelijk, ik zie ook veel liever spits die moeite heeft met scoren
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_48998744
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Skwish het volgende:

[..]

twee maal landskampioen met PSV, twee maal KNVB Beker, landskampioen met ManU, FA Cup gewonnen. Duidelijk iemand die het heeft laten afweten
absolute topprijzen noem je daar ook op
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:08:06 #272
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_48998789
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Flashwin het volgende:

[..]

absolute topprijzen noem je daar ook op
Ja, wat stelt een landskampioenschap in de Premier League nou voor .
pi_48998814
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef slaveloos het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk, ik zie ook veel liever spits die moeite heeft met scoren
Vreemd, ik zie namelijk liever een spits die ook kan meevoetballen. Die, wanneer hij eens niet scoort, toch het team van dienst is geweest.
pi_48998841
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ja, wat stelt een landskampioenschap in de Premier League nou voor .
Minder dan een CL, dat is zeker.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:09:57 #275
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_48998873
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Vreemd, ik zie namelijk liever een spits die ook kan meevoetballen. Die, wanneer hij eens niet scoort, toch het team van dienst is geweest.
waarom, als ie er 3 per wedstrijd intrapt, mag ie de voorstopper van de tegenstander lekker lange ballen laten geven.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:10:44 #276
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_48998920
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Minder dan een CL, dat is zeker.
welke nederlandse spits heeft dan recent een CL gewonnen? Kluivert als laatste?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:10:49 #277
144262 thewishmaster
pi_48998925
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Flashwin het volgende:

[..]

En welke spitsen die van Basten oproept, hebben aan die omschrijving voldaan?
pi_48998981
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

En welke spitsen die van Basten oproept, hebben aan die omschrijving voldaan?
Geen enkele, maar daar heb ik het niet over. Ik had het over het argument dat door sommigen werd gebruikt dat RvN een winnaar is en alleen daarom al in Oranje zou moeten zitten.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:13:43 #279
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_48999049
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Geen enkele, maar daar heb ik het niet over. Ik had het over het argument dat door sommigen werd gebruikt dat RvN een winnaar is en alleen daarom al in Oranje zou moeten zitten.
dan moet je dus de meest en makkelijkst scorende nemen. t leven is zo simpel soms
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:15:30 #280
144262 thewishmaster
pi_48999136
Als je de doelpuntengemiddelden van Nederlandse spitsen in topcompetities bekijkt, steekt Ruud van Nistelrooy er ver bovenuit (samen met Roy Makaay trouwens). Het is heel leuk dat Dirk Kuyt scoort tegen Wigan, Klaas Jan Huntelaar tegen Willem II en Jan Vennegoor of Hesselink tegen Dundee United, maar met dat soort spitsen redt je het dus niet.
pi_49000313
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef slaveloos het volgende:

[..]

dan moet je dus de meest en makkelijkst scorende nemen. t leven is zo simpel soms
Dat is vereiste nummer 1 volgens mij bij de keuze van een spits...
pi_49000347
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Als je de doelpuntengemiddelden van Nederlandse spitsen in topcompetities bekijkt, steekt Ruud van Nistelrooy er ver bovenuit (samen met Roy Makaay trouwens). Het is heel leuk dat Dirk Kuyt scoort tegen Wigan, Klaas Jan Huntelaar tegen Willem II en Jan Vennegoor of Hesselink tegen Dundee United, maar met dat soort spitsen redt je het dus niet.
Vergeet Collins John niet
pi_49000689
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Vergeet Collins John niet
Vorig jaar had hij een goed gemiddelde, helemaal voor een spits van 21 destijds
pi_49000815
quote:

[..]

Nou dat lijkt me precies wat Oranje nodig heeft. Een makkelijk scorende spits. (en een middenveld zonder mietjes).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:45:32 #285
30220 Barca
pi_49018313
Maar dan wel een makkelijk scorende spits die in het team past. En dat is Van Nistelrooij niet!
pi_49018634
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef Barca het volgende:
Maar dan wel een makkelijk scorende spits die in het team past. En dat is Van Nistelrooij niet!
Het tegendeel is makkelijker te bewijzen...
pi_49021145
Sorry hoor, maar ik vind het heel raar Barca dat je dan voor Huntelaar kiest. Ik blijf mezelf herhalen omdat ik nog geen argument heb gehoord waarom Huntelaar zoveel meer krediet verdient als Van Nistelrooy. Huntelaar is ook een pure afmaker zonder snelheid die niet goed kan 'meevoetballen' (wat dat ook precies moge inhouden). Ten Cate wilde dit seizoen dat Huntelaar meer ging meevoetballen en prompt kwam hij op de bank terecht omdat hij dingen moest doen die hem niet liggen.

Ik heb niks tegen Huntelaar trouwens, het liefst zie ik ze allebei bij de selectie zodat Huntelaar nog wat dingen van V Nistelrooy kan leren en op die manier rustig klaargestoomd kan worden om de volgende spits van Oranje te worden.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:54:25 #288
30220 Barca
pi_49022952
Loohcs> Ik weet niet of jij wel eens tv kijkt maar de arrogantie die Van Nistelrooij uitstraalt als hij niet speelt of wordt gewisseld.

Bovendien: Huntelaar en Babel kennen elkaar van Ajax. Hoe beter spelers elkaar kennen hoe prettiger. Oranje komt niet vaak bij elkaar. Automatismen zijn dan niet te trainen.

Longmen> Oh ja? Alleen die onbelangrijke doelpunten zie ik hier als argument voorbij komen. Dat bewijst niks!
pi_49024102
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Barca het volgende:
Loohcs> Ik weet niet of jij wel eens tv kijkt maar de arrogantie die Van Nistelrooij uitstraalt als hij niet speelt of wordt gewisseld.
quote:
Bovendien: Huntelaar en Babel kennen elkaar van Ajax. Hoe beter spelers elkaar kennen hoe prettiger. Oranje komt niet vaak bij elkaar. Automatismen zijn dan niet te trainen.
Ja, laten wij alle Nederlandse Feyenoord spelers opstellen in Oranje, want die kennen elkaar.

Wat boeit het mij het nou hoe spelers elkaar aanvoelen bij hun club. Zolang zij maar presteren in Oranje en Ryan Babel en Huntie hebben dat niet nog laten zien.
quote:
Longmen> Oh ja? Alleen die onbelangrijke doelpunten zie ik hier als argument voorbij komen. Dat bewijst niks!
"Die onbelangrijke doelpunten" Kwalificatiedoelpunten, doelpunten op het EK/WK, ja, heel onbelangrijk.
Wat voor "argument" heb jij dan ipv de woorden "niks gepresteerd" en "onbelangrijke doelpunten"
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:46:04 #290
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49024793
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef Loohcs het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het heel raar Barca dat je dan voor Huntelaar kiest. Ik blijf mezelf herhalen omdat ik nog geen argument heb gehoord waarom Huntelaar zoveel meer krediet verdient als Van Nistelrooy. Huntelaar is ook een pure afmaker zonder snelheid die niet goed kan 'meevoetballen' (wat dat ook precies moge inhouden). Ten Cate wilde dit seizoen dat Huntelaar meer ging meevoetballen en prompt kwam hij op de bank terecht omdat hij dingen moest doen die hem niet liggen.

Ik heb niks tegen Huntelaar trouwens, het liefst zie ik ze allebei bij de selectie zodat Huntelaar nog wat dingen van V Nistelrooy kan leren en op die manier rustig klaargestoomd kan worden om de volgende spits van Oranje te worden.
Is te hopen dat in 2008 er Ruud nog staat en dat er in 2010 een betere staat dan Huntelaar. Anders doe Kuyt maar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 mei 2007 @ 08:31:01 #291
30220 Barca
pi_49029594
Skwish> Van Nistelrooij heeft in oranje niks laten zien. Hij is vaak niet aanspeelbaar, lijdt veel balverlies, mist vaak de kansen die hij krijgt, loopt voortdurend buitenspel, kan niet samenspelen.

Je moet geen spelers nemen die niet op niveau spelen. Babel en Huntelaar spelen wel op niveau. Zijn nu nog geen top maar kunnen dat in 2010 wel zijn.

Weer zo'n jankerd die Van Nistelrooij wil. Bah, bah, bah!!
pi_49030615
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Barca het volgende:

EK 2004 en WK2006 en vele kwalificatie wedstrijden. Selectief aan het vergeten?
pi_49031860
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:31 schreef Barca het volgende:
Skwish> Van Nistelrooij heeft in oranje niks laten zien. Hij is vaak niet aanspeelbaar, lijdt veel balverlies, mist vaak de kansen die hij krijgt, loopt voortdurend buitenspel, kan niet samenspelen.

Je moet geen spelers nemen die niet op niveau spelen. Babel en Huntelaar spelen wel op niveau. Zijn nu nog geen top maar kunnen dat in 2010 wel zijn.

Babel en Huntelaar zouden misschien in 2010 top kunnen zijn. Maar voor die tijd is er nog het EK van 2008 en dan heb ik liever een geariveerde spits in de selectie die weet wat het is om onder druk te presteren.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:16:50 #294
30220 Barca
pi_49046631
Longmen> Kwalificatiewedstrijden ... maakt 'ie de 0 - 3. Onbelangrijke doelpunten dus!

du_ke> Als die gearriveerde spits een teamspeler zou zijn wel. Maar ... dat is hij absoluut niet! En dan heb ik het niet over meevoetballen.
pi_49046675
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:31 schreef Barca het volgende:

Je moet geen spelers nemen die niet op niveau spelen. l en Huntelaar spelen wel op niveau. Zijn nu nog geen top maar kunnen dat in 2010 wel zijn.

Helemaal gelijk joh. Ajax is top en Real kut
pi_49049427
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Barca het volgende:
Longmen> Kwalificatiewedstrijden ... maakt 'ie de 0 - 3. Onbelangrijke doelpunten dus!

du_ke> Als die gearriveerde spits een teamspeler zou zijn wel. Maar ... dat is hij absoluut niet! En dan heb ik het niet over meevoetballen.
Hij is met afstand een van de beste Nederlandse voetballers momenteel. Als er een eenm beter alterantief zou zijn zou je me niet horen maar dat is er gewoon niet.
  zondag 6 mei 2007 @ 09:33:33 #297
30220 Barca
pi_49055802
du_ke> Ik vind niet dat hij met afstand de beste voetballer is. Daarom is het ook zo'n probleem dat hij geen teamspeler is. Er zijn spelers die op dit moment minder klasse hebben maar meer teamspeler zijn.

Laat voetbal nu een teamsport zijn ...

Het onderwerp Van Nistelrooij is wel zo'n beetje uitgemolken. Ik stel voor om over te gaan op Seedorf of Davids.

Om Seedorf tot zijn recht te laten komen zou het laten spelen van spelers als Davids welkom zijn. Sneijder en Van der Vaart hebben leuke acties in huis maar ... types als Gattuso, Ambrosini en Pirlo zijn ze niet.

Boateng en De Zeeuw zijn al wat meer verdedigende middenvelders maar een pitbull als Davids voor hen zou ook hun spel ten goede komen.

Dat betekent: Van der Vaart eruit, Davids erin. Een alternatief voor Sneijder? Die zie ik zo snel niet. Gregoor van Dijk is een vechtjas maar fc Utreg is geen niveau.

Stijn Schaars? Theo Lucius? Kromkamp rechtsback en Nigel de Jong rechtshalf?

Nederland heeft niet zo veel kwaliteit als het vaak denkt.
pi_49055930
v.d. Sar(Man U)
Kromkamp(PSV)-Boulahrouz(Chelsea)-Hofland(Wolfsburg)-De Cler(AZ)
-------------------------------Davids(Ajax)-------------------------------------
v.Bommel(Bay Mun)------------------------------------------------Seedorf(Milan)
------------------------------v.d.Vaart(Hamburg)---------------------------------
-----------------v.Nistelrooij(Real)--------------v.Persie(Arsenal)-------------

Vorm(Utrecht)
Ricksen(Rusland?)-Heitinga/Donk/Vlaar-Mathijsen(HSV)-Bouma(Villa?)
------------------------------Boateng(Middlesbrough)-------------------------
De Zeeuw(AZ)----------------------------------------v.Bronckhorst(Barca)
-------------------------------Robben(Chelsea)---------------------------------
----------------------Makaay(Bayern)--------Huntelaar(Ajax)----------------

3de keeper:Stekelenburg(Ajax)

Kwaliteit en talent loopt er zat, je moet het alleen willen zien, en willen gebruiken.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:37:09 #299
30220 Barca
pi_49058596
Kwaliteit genoeg en dan kom je met Van Bommel, Van Nistelrooij, Vorm, Ricksen en Mathijsen.

Ergens gaat er iets fout.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:42:10 #300
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49058715
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:37 schreef Barca het volgende:
Kwaliteit genoeg en dan kom je met Van Bommel, Van Nistelrooij, Vorm, Ricksen en Mathijsen.

Ergens gaat er iets fout.
van Bommel en van Nistelrooij zijn gewoon topppers.
Vorm is een jonge keeper die zeker naar een topclub zal gaan, Ricksen heeft al lang genoeg bewezen dat hij een redelijk goede verdediger is net zoals Mathijssen.
Kwaliteit genoeg iedergeval om ver te kunnen komen op het EK, bovendien moet Nederland het van de aanval hebben en is het geen land om achterover te leunen en op de counter te loeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')