Met 5 goals was ie bijna topscorer van het EK, en een halve finale is verder ook niet slecht. Als je naar de statistieken kijkt zie je dat ie onder v. Gaal bijna elke wedstrijd scoorde. Onder Advocaat nog steeds meer dan bijv. Patrick Kluivert. En onder v. Basten ook gewoon weer het doeltreffendst is geweest. Maar dat je dan een slecht WK meteen aan hem wijt terwijl iedereen zag dat Nederland in een hele vreemde opstelling speelde, met een paar egoisten op de flank. En je nu kunt zien hoe andere spitsen ook verzuipen in het Nederlands elftal, want hoeveel ballen raakt Huntelaar tegenwoordig in het Nederlands elftal? Ga trouwens is voorzetten turfen, dat is toch waar v. Nistelrooij en Huntelaar het van moeten hebben, dan ben ik vrij zeker dat je niet boven de 10 komt, en qua gerichte voorzetten mag je blij zijn als je de 2 haalt.quote:Op zondag 29 april 2007 22:32 schreef Barca het volgende:
En dat niet alleen onder Van Basten. EK 2004 verloren we kansloos. Ruud speelde niet zo slecht? Het was echt diep triest!
My thoughts exactly...quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent zeg.
Nog erger dan V.Basten zelf.![]()
Blij voor jou!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben blij dat jij geen bondscoach bent zeg.
Nog erger dan V.Basten zelf.![]()
Affelay, Heitinga, Bouma en Kromkamp ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef MrSASO het volgende:
Dan liever dit
======van Persie====Huntelaar
============Seedorf=====(heeft vandaag toch maar weer eens bewezen dat dat zijn positie is)
===vd Vaart============Affelay
============Heitinga =====(puur om wat fysieke kracht op het middenveld te hebben)
Gio====Bouma=======Boularouz====Kromkamp
van basten selecteert niet op kwaliteit maar op brave jochies. Zenden zal als ervaren man wel teveel tegengas kunnen gaan geven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef endr0me het volgende:
Van mij mag Zenden er wel weer bij komen, die speelde zowel gisteren als vorige week erg goed.. is toch ook ineens afgeserveerd..
Erg goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef endr0me het volgende:
Van mij mag Zenden er wel weer bij komen, die speelde zowel gisteren als vorige week erg goed.. is toch ook ineens afgeserveerd..
Als je toch perse 4-3-3 wilt spelen is Zenden wel een logischer keuze dan Babel natuurlijk, Zenden zal de bal zo af en toe nog voor de goal krijgen dat hoef je op het moment eigenlijk niet te verwachten van de buitens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef endr0me het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor, maar Zenden is samen met Robben de enige echte linksbuiten die je hebt op het moment. Daarom als je 4-3-3 speelt zou ik hem eerder oproepen dan bijvoorbeeld Babel. Misschien een extra reden om toch voor 4-4-2 te kiezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond Zenden juist opvallen in negatief opzicht. Het leek wel een 'f-je' tussen de grote jongens. Z'n handelingssnelheid was te laag in vergelijking met de rest van 't team en van zijn 'voorzetten' zijn er volgens mij nog geen vijf aangekomen. Het waren meer blinde trappen vanaf de zijkant zonder gedachte en zijn acties aan de zijlijn zijn trouwens ook niet echt flitsend (meer) te noemen. Maar misschien dat zijn kansen op een selectie daardoor juist toegenomen. Je weet het maar nooit met deze bondscoach.
die jongen speelt anders wel gewoon halve finale CL. welke NL internationals kunnen dat zeggen? liverpools stelt hem niet voor niets in de basis op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond Zenden juist opvallen in negatief opzicht. Het leek wel een 'f-je' tussen de grote jongens. Z'n handelingssnelheid was te laag in vergelijking met de rest van 't team en van zijn 'voorzetten' zijn er volgens mij nog geen vijf aangekomen. Het waren meer blinde trappen vanaf de zijkant zonder gedachte en zijn acties aan de zijlijn zijn trouwens ook niet echt flitsend (meer) te noemen. Maar misschien dat zijn kansen op een selectie daardoor juist toegenomen. Je weet het maar nooit met deze bondscoach.
quote:RUUD VAN NISTELROOIJ OP JACHT NAAR RECORD
Voetballer Ruud van Nistelrooij kan dit seizoen een nieuwe mijlpaal bereiken. Met nog zes wedstrijden te gaan staat de Real Madrid-aanvaller derde op de topscorerslijst van Spanje met achttien goals. Wanneer hij voor het einde van de competitie Sevilla-spits Frederic Kanoute en Diego Milito van Real Zaragoza weet te achterhalen, is Van Nistelrooij de eerste speler die in drie van de zes Europese topcompetities (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italie, Nederland en Spanje) de doelpuntendans als lijstaanvoerder heeft afgesloten. Eerder was de Nederlander al de meest productieve speler van Engeland (Manchester United) en Nederland (PSV). Van Nistelrooij bevindt zich op dit moment al in een illuster rijtje van topscorers in twee verschillende topcompetities. Onder meer Marco van Basten, Romário, Ronaldo en Christian Vieri flikten het kunstje eerder.
Welke fanboy heeft dat stuk nou weer geschreven? "3 van de 6 europese topcompetities", waaronder Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:01 schreef Longmen het volgende:
Om nog maar even "het zekerheidje" van Nistelrooy te promoten:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Welke fanboy heeft dat stuk nou weer geschreven? "3 van de 6 europese topcompetities", waaronder Nederland
Vooralsnog is hij in 1 topcompetitie topscorer geweest.
Het zijn zeker goeie cijfers, maar eigenlijk overbodig, iedereen weer waar RvN zijn kwaliteiten liggen. Hij scoort goals, dat is zijn ook meteen zijn enige kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/UserFiles/File/DP_Compleet72_040507.pdf![]()
Vind het iig goeie cijfers, ongeacht de soort competitie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Flashwin het volgende:
Sommigen gebruiken het argument dat hij een echte winnaar zou zijn en daarom alleen al in Oranje zou horen. Dat hij een winnaar is klopt, maar alleen VOOR ZICHZELF, voor zijn clubs heeft hij het altijd laten afweten wanneer het er echt om ging.
Je spreekt jezelf tegen met het laatste voor zijn clubs heeft hij het altijd laten afweten wanneer het er echt om ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het zijn zeker goeie cijfers, maar eigenlijk overbodig, iedereen weer waar RvN zijn kwaliteiten liggen. Hij scoort goals, dat is zijn ook meteen zijn enige kwaliteit.
Sommigen gebruiken het argument dat hij een echte winnaar zou zijn en daarom alleen al in Oranje zou horen. Dat hij een winnaar is klopt, maar alleen VOOR ZICHZELF, voor zijn clubs heeft hij het altijd laten afweten wanneer het er echt om ging.
je hebt helemaal gelijk, ik zie ook veel liever spits die moeite heeft met scorenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het zijn zeker goeie cijfers, maar eigenlijk overbodig, iedereen weer waar RvN zijn kwaliteiten liggen. Hij scoort goals, dat is zijn ook meteen zijn enige kwaliteit.
absolute topprijzen noem je daar ook opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Skwish het volgende:
[..]
![]()
twee maal landskampioen met PSV, twee maal KNVB Beker, landskampioen met ManU, FA Cup gewonnen. Duidelijk iemand die het heeft laten afweten![]()
Ja, wat stelt een landskampioenschap in de Premier League nou voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
absolute topprijzen noem je daar ook op
Vreemd, ik zie namelijk liever een spits die ook kan meevoetballen. Die, wanneer hij eens niet scoort, toch het team van dienst is geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik zie ook veel liever spits die moeite heeft met scoren![]()
Minder dan een CL, dat is zeker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, wat stelt een landskampioenschap in de Premier League nou voor.
waarom, als ie er 3 per wedstrijd intrapt, mag ie de voorstopper van de tegenstander lekker lange ballen laten geven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie namelijk liever een spits die ook kan meevoetballen. Die, wanneer hij eens niet scoort, toch het team van dienst is geweest.
welke nederlandse spits heeft dan recent een CL gewonnen? Kluivert als laatste?quote:
En welke spitsen die van Basten oproept, hebben aan die omschrijving voldaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie namelijk liever een spits die ook kan meevoetballen. Die, wanneer hij eens niet scoort, toch het team van dienst is geweest.
Geen enkele, maar daar heb ik het niet over. Ik had het over het argument dat door sommigen werd gebruikt dat RvN een winnaar is en alleen daarom al in Oranje zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En welke spitsen die van Basten oproept, hebben aan die omschrijving voldaan?
dan moet je dus de meest en makkelijkst scorende nemen. t leven is zo simpel somsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Geen enkele, maar daar heb ik het niet over. Ik had het over het argument dat door sommigen werd gebruikt dat RvN een winnaar is en alleen daarom al in Oranje zou moeten zitten.
Dat is vereiste nummer 1 volgens mij bij de keuze van een spits...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dan moet je dus de meest en makkelijkst scorende nemen. t leven is zo simpel soms
Vergeet Collins John nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Als je de doelpuntengemiddelden van Nederlandse spitsen in topcompetities bekijkt, steekt Ruud van Nistelrooy er ver bovenuit (samen met Roy Makaay trouwens). Het is heel leuk dat Dirk Kuyt scoort tegen Wigan, Klaas Jan Huntelaar tegen Willem II en Jan Vennegoor of Hesselink tegen Dundee United, maar met dat soort spitsen redt je het dus niet.
Nou dat lijkt me precies wat Oranje nodig heeft. Een makkelijk scorende spits. (en een middenveld zonder mietjes).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het tegendeel is makkelijker te bewijzen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef Barca het volgende:
Maar dan wel een makkelijk scorende spits die in het team past. En dat is Van Nistelrooij niet!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Barca het volgende:
Loohcs> Ik weet niet of jij wel eens tv kijkt maar de arrogantie die Van Nistelrooij uitstraalt als hij niet speelt of wordt gewisseld.
quote:Bovendien: Huntelaar en Babel kennen elkaar van Ajax. Hoe beter spelers elkaar kennen hoe prettiger. Oranje komt niet vaak bij elkaar. Automatismen zijn dan niet te trainen.
"Die onbelangrijke doelpunten"quote:Longmen> Oh ja? Alleen die onbelangrijke doelpunten zie ik hier als argument voorbij komen. Dat bewijst niks!
Is te hopen dat in 2008 er Ruud nog staat en dat er in 2010 een betere staat dan Huntelaar. Anders doe Kuyt maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef Loohcs het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het heel raar Barca dat je dan voor Huntelaar kiest. Ik blijf mezelf herhalen omdat ik nog geen argument heb gehoord waarom Huntelaar zoveel meer krediet verdient als Van Nistelrooy. Huntelaar is ook een pure afmaker zonder snelheid die niet goed kan 'meevoetballen' (wat dat ook precies moge inhouden). Ten Cate wilde dit seizoen dat Huntelaar meer ging meevoetballen en prompt kwam hij op de bank terecht omdat hij dingen moest doen die hem niet liggen.
Ik heb niks tegen Huntelaar trouwens, het liefst zie ik ze allebei bij de selectie zodat Huntelaar nog wat dingen van V Nistelrooy kan leren en op die manier rustig klaargestoomd kan worden om de volgende spits van Oranje te worden.
EK 2004 en WK2006 en vele kwalificatie wedstrijden. Selectief aan het vergeten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Barca het volgende:
Loohcs> Ik weet niet of jij wel eens tv kijkt maar de arrogantie die Van Nistelrooij uitstraalt als hij niet speelt of wordt gewisseld.
Bovendien: Huntelaar en Babel kennen elkaar van Ajax. Hoe beter spelers elkaar kennen hoe prettiger. Oranje komt niet vaak bij elkaar. Automatismen zijn dan niet te trainen.
Longmen> Oh ja? Alleen die onbelangrijke doelpunten zie ik hier als argument voorbij komen. Dat bewijst niks!
Babel en Huntelaar zouden misschien in 2010 top kunnen zijn. Maar voor die tijd is er nog het EK van 2008 en dan heb ik liever een geariveerde spits in de selectie die weet wat het is om onder druk te presteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:31 schreef Barca het volgende:
Skwish> Van Nistelrooij heeft in oranje niks laten zien. Hij is vaak niet aanspeelbaar, lijdt veel balverlies, mist vaak de kansen die hij krijgt, loopt voortdurend buitenspel, kan niet samenspelen.
Je moet geen spelers nemen die niet op niveau spelen. Babel en Huntelaar spelen wel op niveau. Zijn nu nog geen top maar kunnen dat in 2010 wel zijn.
Weer zo'n jankerd die Van Nistelrooij wil. Bah, bah, bah!!
Helemaal gelijk joh. Ajax is top en Real kutquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:31 schreef Barca het volgende:
Skwish> Van Nistelrooij heeft in oranje niks laten zien. Hij is vaak niet aanspeelbaar, lijdt veel balverlies, mist vaak de kansen die hij krijgt, loopt voortdurend buitenspel, kan niet samenspelen.
Je moet geen spelers nemen die niet op niveau spelen. l en Huntelaar spelen wel op niveau. Zijn nu nog geen top maar kunnen dat in 2010 wel zijn.
Weer zo'n jankerd die Van Nistelrooij wil. Bah, bah, bah!!
Hij is met afstand een van de beste Nederlandse voetballers momenteel. Als er een eenm beter alterantief zou zijn zou je me niet horen maar dat is er gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Barca het volgende:
Longmen> Kwalificatiewedstrijden ... maakt 'ie de 0 - 3. Onbelangrijke doelpunten dus!
du_ke> Als die gearriveerde spits een teamspeler zou zijn wel. Maar ... dat is hij absoluut niet! En dan heb ik het niet over meevoetballen.
van Bommel en van Nistelrooij zijn gewoon topppers.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:37 schreef Barca het volgende:
Kwaliteit genoeg en dan kom je met Van Bommel, Van Nistelrooij, Vorm, Ricksen en Mathijsen.
Ergens gaat er iets fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |