abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:37:09 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42229864
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? En wanneer jongens uit de huidige spelersgroep een eigen mening krijgen en niet mak achter de bondscoach aanlopen, worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij?
quote:
'Marco van Basten doet aan vriendjespolitiek'

28/9/2006 12:02

Ruud van Nistelrooy omschreef het als het ik-mag-je-gehalte. De aanvaller van Real Madrid is van mening dat bondscoach Marco van Basten zich schuldig maakt aan vriendjespolitiek. En daar blijken de bezoekers van VI.nl het helemaal mee eens.

Van de 32.386 stemmen die de bezoekers deze week uitbrachten op de poll Maakt Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek antwoordde liefst 87,4 procent met Ja. Slechts één op de acht bezoekers kan zich niet vinden in de woorden van Van Nistelrooy.

Van Basten en assistent John van 't Schip maakten na het WK bekend dat zij voorlopig geen gebruik meer maken van Van Nistelrooy, evenals Mark van Bommel. Zij vinden andere spelers beter. De Brabantse spits van Real vindt zichzelf wel goed genoeg, maar denkt dat Van Basten en Van 't Schip hem niet mogen.
Gelukkig zwelt de kritiek aan en ben ik inmiddels niet meer de enige die er zo over denkt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42229922
Dit is wel je lievelingstopic he Montana?

Maar goed, nu zit Van Bommel er weer bij, dus alles is zeker weer koek en ei? Oh nee, want dit is natuurlijk een teken van zwakte en toegeven aan het plebs
pi_42229925
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_42229929
Waar hij thuis hoort.

Tuurlijk gaat van Basten er een draai aan geven, zodat hij zn eigen fout niet expliciet zal toegeven. De man doet het elke persconferentie. Maar binnen 3 maanden vinden dat ie er eerst wel bij hoort, dan niet en nu weer wel, is wel erg inconsistent.

Maar op deze manier houdt van Basten de schade beperkt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:40:02 #5
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42229930
Van Bommel terug in Oranje

Lekker rechtlijnig ook die Marco
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42230015
Nu Nistel nog
pi_42230021
En natuurlijk Heitinga niet mee nemen
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:44:09 #8
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42230032
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Nistel nog
En Davids

En Greene
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:44:45 #9
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42230047
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:44 schreef Maikalo het volgende:

[..]

En Davids

En Greene
En Seedorf

En Makaay

En Zenden
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:45:20 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42230058
Zat nog eens te denken over het negeregn van Clarence Seedorf, want op welke gronden negeert San Marco de 30-jarige middenvelder van AC Milan? Aan zijn kwaliteiten zal het niet liggen, Seedorf is de beste Nederlandse middenvelder op dit moment, ook aan ervaring ontbreekt het niet. Komt het doordat hij in het verleden nogal lastig was? Want dat zou de grootste bullshit ever zijn, je kan hem dan op zijn minst een kans geven. Robin van Persie was bijvoorbeeld ook een lastige jongen onder Bert van Marwijk, maar onder Arsène Wenger en Marco van Basten is er niets aan de hand, waarom geeft hij Seedorf dan niet een kans? Naar het verleden kijken is namelijk te makkelijk, dat kan je niet maken richting Seedorf. Wekelijks speelt hij op het allerhoogste niveau denkbaar, in Italië en SPanje zijn ze vol lof, maar Van Basten heeft liever Denny Landzaat, Nigel de Jong, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars of Theo Janssen? Dan spoort er toch iets niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42230066
quote:
Vier internationals maken rentree in Oranje-selectie

Mark van Bommel, Tim de Cler, Kew Jaliens en Arjen Robben keren terug in de 22 man tellende Oranjeselectie voor de kwalificatieduels met Bulgarije en Albanië. Van Bommel vergaarde zijn laatste cap tijdens het WK in Duitsland, waar hij meespeelde in de verloren achtstefinalewedstrijd tegen Portugal.

Het AZ-duo Jaliens en De Cler maakte voor de thuisinterland tegen de Witrussen geen deel uit van het nationale keurkorps, terwijl Robben - als gevolg van een kuitblessure - vier dagen daarvoor ook op het appél ontbrak in Oranjes eerste EK-kwalicatiewedstrijd tegen Luxemburg.

Van de voorlopige selectie, die exclusief Van Bommel bestond uit tweeëntwintig spelers, maakt alleen Ajax-doelman Maarten Stekelenburg geen deel uit van de definitieve spelersgroep. Overigens wordt met maximaal twintig spelers naar Sofia gereisd.

De ploeg van Van Basten en Van 't Schip speelt in het kader van kwalificatie voor Euro 2008 volgende week zaterdag 7 oktober tegen Bulgarije in het Vassil Levski Stadion in Sofia. De aftrap op Bulgaarse bodem is om 21.00 uur (lokale tijd). Vier dagen later - op woensdag 11 oktober - wacht het Nederlands elftal de laatste EK-kwalificatiewedstrijd van dit kalenderjaar tegen Albanië. Plaats van handeling is de Amsterdam ArenA, waar om 20.30 uur wordt afgetrapt.

Selectie Oranje:

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Tim de Cler (AZ), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Urby Emanuelson (Ajax), John Hetinga (Ajax), Joris Mathijsen (HSV), Kew Jaliens (AZ), André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld: Mark van Bommel (Bayern München), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Arjen Robben (Chelsea), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Robin van Persie (Arsenal).
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:49:49 #12
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42230157
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
Komt het doordat hij in het verleden nogal lastig was?
Is dat eigenlijk wel zo? Seedorf was natuurlijk een mannetje en wilde op jonge leeftijd te dominant zijn. Maar verder? Buiten het veld is hij bij mijn weten in tegenstelling tot Kluivert nooit negatief in het nieuws geweest en daarnaast staat hij ook altijd keurig de pers te woord.
pi_42230162
Greene i.p.v. Heitinga
Seedorf i.p.v. Landzaat
Ruud i.p.v. Vennegoor

dan zou je best een goede selectie hebben
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42230208
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk wel zo? Seedorf was natuurlijk een mannetje en wilde op jonge leeftijd te dominant zijn. Maar verder? Buiten het veld is hij bij mijn weten in tegenstelling tot Kluivert nooit negatief in het nieuws geweest en daarnaast staat hij ook altijd keurig de pers te woord.
Ik vermoed dat Seedorf niet wordt opgeroepen omdat hij in het veld nog wel eens het heft in handen wilt gaan nemen en zijn eigen gang gaat. Datzelfde heeft Van Bommel in mindere mate. Seedorf en Van Bommel mogen bij hun clubs hun defensieve taken weleens laten liggen omdat er nog een middenvelder achter loopt, maar bij Oranje mag dat niet en moeten ze strict in hun rol spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42230278
Opvallend dat Timmer erbij zit. Geeft blijkbaar weer aan dat we verder hele matige keepers hebben
pi_42230602
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef koningdavid het volgende:
Greene i.p.v. Heitinga
Seedorf i.p.v. Landzaat
Ruud i.p.v. Vennegoor

dan zou je best een goede selectie hebben
Zenden heb ik er ook graag bij, lekker snelle vleugelspeler is het.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:10:15 #17
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42230671
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef erikh het volgende:

[..]

Bovendien is hij op veel posities inzetbaar, dus erg handig om op de bank te hebben zitten.
pi_42230721
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef erikh het volgende:

[..]

INderdaad, Zenden doet het goed bij Liverpool.
Maar ja, hij voldoet niet aan het criterium wekelijks een basisplaats
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:12:32 #19
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_42230722
Geweldig...7 topics die neerkomen op het volgende.

"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."

Ben blij dat ik niets met voetbal heb verder. nu niet zeuren, wat doe je dan hier....zag toevallig dit topic op frontpage staan
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_42231238
Volgens mij durf ik niet te kijken naar het EK...
pi_42231241
tja nu kan hij van bommel weer als zonebokje gebruiken na een collectieve baggerwedstrijd tegen Bulgarije.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42231379
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:32 schreef du_ke het volgende:
tja nu kan hij van bommel weer als zonebokje gebruiken na een collectieve baggerwedstrijd tegen Bulgarije.
Inderdaad ja, krijgen we weer het gemiep dat hij zijn man heeft laten lopen.
Bovendien in het systeem wat van Basten speelt moet dat trouwens kunnen, hij speelt toch met een defensieve middenvelder in plaats van een aanvallende?
Dus ik zie het probleem niet zo van een mannetje laten lopen.
pi_42231560
Nu zegt ie dat ze alleen op voetbalkwaliteiten selecteren, toen ie bij Voetbal Insite zat zei ie dat ze ook keken naar of de spelers in de groep passen
pi_42231614
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef Zjakkie het volgende:
Nu zegt ie dat ze alleen op voetbalkwaliteiten selecteren, toen ie bij Voetbal Insite zat zei ie dat ze ook keken naar of de spelers in de groep passen
Hij is stiekem een vrouw, selecteren aan de hand van z'n menstruatiecyclus.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')