abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:37:09 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42229864
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? En wanneer jongens uit de huidige spelersgroep een eigen mening krijgen en niet mak achter de bondscoach aanlopen, worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij?
quote:
'Marco van Basten doet aan vriendjespolitiek'

28/9/2006 12:02

Ruud van Nistelrooy omschreef het als het ik-mag-je-gehalte. De aanvaller van Real Madrid is van mening dat bondscoach Marco van Basten zich schuldig maakt aan vriendjespolitiek. En daar blijken de bezoekers van VI.nl het helemaal mee eens.

Van de 32.386 stemmen die de bezoekers deze week uitbrachten op de poll Maakt Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek antwoordde liefst 87,4 procent met Ja. Slechts één op de acht bezoekers kan zich niet vinden in de woorden van Van Nistelrooy.

Van Basten en assistent John van 't Schip maakten na het WK bekend dat zij voorlopig geen gebruik meer maken van Van Nistelrooy, evenals Mark van Bommel. Zij vinden andere spelers beter. De Brabantse spits van Real vindt zichzelf wel goed genoeg, maar denkt dat Van Basten en Van 't Schip hem niet mogen.
Gelukkig zwelt de kritiek aan en ben ik inmiddels niet meer de enige die er zo over denkt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42229922
Dit is wel je lievelingstopic he Montana?

Maar goed, nu zit Van Bommel er weer bij, dus alles is zeker weer koek en ei? Oh nee, want dit is natuurlijk een teken van zwakte en toegeven aan het plebs
pi_42229925
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_42229929
Waar hij thuis hoort.

Tuurlijk gaat van Basten er een draai aan geven, zodat hij zn eigen fout niet expliciet zal toegeven. De man doet het elke persconferentie. Maar binnen 3 maanden vinden dat ie er eerst wel bij hoort, dan niet en nu weer wel, is wel erg inconsistent.

Maar op deze manier houdt van Basten de schade beperkt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:40:02 #5
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42229930
Van Bommel terug in Oranje

Lekker rechtlijnig ook die Marco
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42230015
Nu Nistel nog
pi_42230021
En natuurlijk Heitinga niet mee nemen
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:44:09 #8
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42230032
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Nistel nog
En Davids

En Greene
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:44:45 #9
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42230047
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:44 schreef Maikalo het volgende:

[..]

En Davids

En Greene
En Seedorf

En Makaay

En Zenden
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:45:20 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42230058
Zat nog eens te denken over het negeregn van Clarence Seedorf, want op welke gronden negeert San Marco de 30-jarige middenvelder van AC Milan? Aan zijn kwaliteiten zal het niet liggen, Seedorf is de beste Nederlandse middenvelder op dit moment, ook aan ervaring ontbreekt het niet. Komt het doordat hij in het verleden nogal lastig was? Want dat zou de grootste bullshit ever zijn, je kan hem dan op zijn minst een kans geven. Robin van Persie was bijvoorbeeld ook een lastige jongen onder Bert van Marwijk, maar onder Arsène Wenger en Marco van Basten is er niets aan de hand, waarom geeft hij Seedorf dan niet een kans? Naar het verleden kijken is namelijk te makkelijk, dat kan je niet maken richting Seedorf. Wekelijks speelt hij op het allerhoogste niveau denkbaar, in Italië en SPanje zijn ze vol lof, maar Van Basten heeft liever Denny Landzaat, Nigel de Jong, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars of Theo Janssen? Dan spoort er toch iets niet?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42230066
quote:
Vier internationals maken rentree in Oranje-selectie

Mark van Bommel, Tim de Cler, Kew Jaliens en Arjen Robben keren terug in de 22 man tellende Oranjeselectie voor de kwalificatieduels met Bulgarije en Albanië. Van Bommel vergaarde zijn laatste cap tijdens het WK in Duitsland, waar hij meespeelde in de verloren achtstefinalewedstrijd tegen Portugal.

Het AZ-duo Jaliens en De Cler maakte voor de thuisinterland tegen de Witrussen geen deel uit van het nationale keurkorps, terwijl Robben - als gevolg van een kuitblessure - vier dagen daarvoor ook op het appél ontbrak in Oranjes eerste EK-kwalicatiewedstrijd tegen Luxemburg.

Van de voorlopige selectie, die exclusief Van Bommel bestond uit tweeëntwintig spelers, maakt alleen Ajax-doelman Maarten Stekelenburg geen deel uit van de definitieve spelersgroep. Overigens wordt met maximaal twintig spelers naar Sofia gereisd.

De ploeg van Van Basten en Van 't Schip speelt in het kader van kwalificatie voor Euro 2008 volgende week zaterdag 7 oktober tegen Bulgarije in het Vassil Levski Stadion in Sofia. De aftrap op Bulgaarse bodem is om 21.00 uur (lokale tijd). Vier dagen later - op woensdag 11 oktober - wacht het Nederlands elftal de laatste EK-kwalificatiewedstrijd van dit kalenderjaar tegen Albanië. Plaats van handeling is de Amsterdam ArenA, waar om 20.30 uur wordt afgetrapt.

Selectie Oranje:

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Tim de Cler (AZ), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Urby Emanuelson (Ajax), John Hetinga (Ajax), Joris Mathijsen (HSV), Kew Jaliens (AZ), André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld: Mark van Bommel (Bayern München), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Arjen Robben (Chelsea), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Robin van Persie (Arsenal).
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:49:49 #12
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42230157
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
Komt het doordat hij in het verleden nogal lastig was?
Is dat eigenlijk wel zo? Seedorf was natuurlijk een mannetje en wilde op jonge leeftijd te dominant zijn. Maar verder? Buiten het veld is hij bij mijn weten in tegenstelling tot Kluivert nooit negatief in het nieuws geweest en daarnaast staat hij ook altijd keurig de pers te woord.
pi_42230162
Greene i.p.v. Heitinga
Seedorf i.p.v. Landzaat
Ruud i.p.v. Vennegoor

dan zou je best een goede selectie hebben
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42230208
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk wel zo? Seedorf was natuurlijk een mannetje en wilde op jonge leeftijd te dominant zijn. Maar verder? Buiten het veld is hij bij mijn weten in tegenstelling tot Kluivert nooit negatief in het nieuws geweest en daarnaast staat hij ook altijd keurig de pers te woord.
Ik vermoed dat Seedorf niet wordt opgeroepen omdat hij in het veld nog wel eens het heft in handen wilt gaan nemen en zijn eigen gang gaat. Datzelfde heeft Van Bommel in mindere mate. Seedorf en Van Bommel mogen bij hun clubs hun defensieve taken weleens laten liggen omdat er nog een middenvelder achter loopt, maar bij Oranje mag dat niet en moeten ze strict in hun rol spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_42230278
Opvallend dat Timmer erbij zit. Geeft blijkbaar weer aan dat we verder hele matige keepers hebben
pi_42230602
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef koningdavid het volgende:
Greene i.p.v. Heitinga
Seedorf i.p.v. Landzaat
Ruud i.p.v. Vennegoor

dan zou je best een goede selectie hebben
Zenden heb ik er ook graag bij, lekker snelle vleugelspeler is het.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:10:15 #17
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42230671
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef erikh het volgende:

[..]

Bovendien is hij op veel posities inzetbaar, dus erg handig om op de bank te hebben zitten.
pi_42230721
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef erikh het volgende:

[..]

INderdaad, Zenden doet het goed bij Liverpool.
Maar ja, hij voldoet niet aan het criterium wekelijks een basisplaats
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:12:32 #19
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_42230722
Geweldig...7 topics die neerkomen op het volgende.

"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."

Ben blij dat ik niets met voetbal heb verder. nu niet zeuren, wat doe je dan hier....zag toevallig dit topic op frontpage staan
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_42231238
Volgens mij durf ik niet te kijken naar het EK...
pi_42231241
tja nu kan hij van bommel weer als zonebokje gebruiken na een collectieve baggerwedstrijd tegen Bulgarije.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42231379
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:32 schreef du_ke het volgende:
tja nu kan hij van bommel weer als zonebokje gebruiken na een collectieve baggerwedstrijd tegen Bulgarije.
Inderdaad ja, krijgen we weer het gemiep dat hij zijn man heeft laten lopen.
Bovendien in het systeem wat van Basten speelt moet dat trouwens kunnen, hij speelt toch met een defensieve middenvelder in plaats van een aanvallende?
Dus ik zie het probleem niet zo van een mannetje laten lopen.
pi_42231560
Nu zegt ie dat ze alleen op voetbalkwaliteiten selecteren, toen ie bij Voetbal Insite zat zei ie dat ze ook keken naar of de spelers in de groep passen
pi_42231614
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef Zjakkie het volgende:
Nu zegt ie dat ze alleen op voetbalkwaliteiten selecteren, toen ie bij Voetbal Insite zat zei ie dat ze ook keken naar of de spelers in de groep passen
Hij is stiekem een vrouw, selecteren aan de hand van z'n menstruatiecyclus.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:49:28 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42231624
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:38 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Inderdaad ja, krijgen we weer het gemiep dat hij zijn man heeft laten lopen.
Bovendien in het systeem wat van Basten speelt moet dat trouwens kunnen, hij speelt toch met een defensieve middenvelder in plaats van een aanvallende?
Dus ik zie het probleem niet zo van een mannetje laten lopen.
Tegen het alom gevreesde 4-5-1 van Bulgarije is het natuurlijk logisch dat Marco van Basten 4-3-3 met de punt naar achteren speelt, bij zijn aanstelling pleitte hij niet voor niets voor een aantrekkelijke, dominerende speelstijl.

[ Bericht 1% gewijzigd door M0NTANA op 29-09-2006 13:55:31 ]
pi_42231745
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tegen het alom gevreesde 4-5-1 is het natuurlijk logisch dat Marco van Basten 4-3-3 met de punt naar achteren speelt, bij zijn aanstelling pleitte hij niet voor niets voor een aantrekkelijke, dominerende speelstijl.
Wat een eikel is het ook, ik zal de volgende kwalificatiewedstrijden weer met ergenis kijken denk ik.
Bovendien zal van Bommel weer met de rem erop spelen waardoor hij weer niet kan laten zien waar zijn krachten liggen.
Mijn voorspelling, ze winnen magertjes met ongelooflijk zwak voetbal en Mark van Bommel zal natuurlijk weer de schuld krijgen van het ondermaats presteren van Oranje.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:04:40 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42232024
quote:
Integer

Van Basten benadrukte tijdens de presentatie van zijn selectie nogmaals dat hij louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten selecteert. "Ik speel geen spelletjes. Ik vind het niet fair dat mensen mij niet integer vinden. Dat ben ik namelijk wel. Of men dat nu gelooft of niet."

Van Basten reageerde op de kritiek die hij afgelopen week van Ruud van Nistelrooy kreeg. De spits van Real Madrid beweerde dat de bondscoach zich schuldig maakt aan vriendjespolitiek. De selectie van het Nederlands elftal zou een hoog 'ik mag je-gehalte' hebben.

Van Basten betreurt dat Van Nistelrooy de media heeft gezocht. "Ik begrijp dat hij teleurgesteld is. Maar dan kan je ook mij even bellen. Aan de andere kant ben ik natuurlijk ook speler geweest. Ik weet hoe het is om emotioneel te reageren. Ruud is echter ook al een ervaren speler. Hij had anders moeten reageren."

"Dat is overigens niet de reden dat we hem niet hebben opgeroepen voor de komende duels met Bulgarije en Albanië. We geven op voetbaltechnische gronden voorlopig de voorkeur aan Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt en Jan Vennegoor of Hesselink."
Louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten? Wat is dan de reden dat Clarence Seedorf er niet bij zit? Stijn Schaars en Demy de Zeeuw zijn beter in de ogen van San Marco?
pi_42232115
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten? Wat is dan de reden dat Clarence Seedorf er niet bij zit? Stijn Schaars en Demy de Zeeuw zijn beter in de ogen van San Marco?
Het word steeds moeilijker om het verhaaltje te verkopen, want waar hij van Nistelrooy van heeft beschuldigd heeft hij zelf ook geflikt.
Deze man is niet meer serieus te nemen en ik hoop dat de media dat ook niet doet.
pi_42232208
Staat Seedorf trouwens nog altijd open voor Oranje?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42232210
quote:
'Het is wat ongebruikelijk, maar hij is erbij.' Zo reageerde bondscoach Marco van Basten op het terughalen van Mark van Bommel bij de selectie van het Nederlands elftal. Een maand geleden had hij de Limburgse middenvelder nog afgeschreven.

Maar in die situatie is verandering gekomen sinds Van Bommel is overgestapt van Barcelona naar Bayern München. In Duitsland is hij een vaste waarde in de basis, waar hij in Spanje op de bank was beland.

'We hebben hem de laatste weken gevolgd en we vonden dat hij goed bezig was. We hebben hem weer in de selectie opgenomen, al is dat wat ongebruikelijk. Maar hij is erbij.'

Over Ruud van Nistelrooy wilde hij niet al te veel kwijt. De spits van Real Madrid had eerder deze week laten weten dat hij van mening is dat Van Basten aan vriendjespolitiek doet, en dat de Brabantse aanvaller er om die reden niet meer welkom is bij Oranje.

Van Basten spreekt die visie tegen. 'Ik denk dat wij simpelweg toch hetzelfde moeten zeggen als wij al vaker hebben gedaan: wij selecteren wel degelijk op voetbalargumenten en voetbalkwaliteiten. De situatie rondom de spits is duidelijk.'

En dus weet van Nistelrooy dat Klaas-Jan Huntelaar, Jan Vennegoor of Hesselink en Dirk Kuijt voor hem staan in de pikorde. Het enige advies dat Van Basten Van Nistelrooy wilde geven was 'opvallend en indrukwekkend spelen'. 'Zijn spel is op dit moment nog niet zodanig dat we hem erbij halen.'
Wat moet Ruud dan doen, 80 x scoren per wedstrijd? En Huntelaar is de laatste tijd ook niet bepaald indrukwekkend.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:13:56 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42232225
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het word steeds moeilijker om het verhaaltje te verkopen, want waar hij van Nistelrooy van heeft beschuldigd heeft hij zelf ook geflikt.
Deze man is niet meer serieus te nemen en ik hoop dat de media dat ook niet doet.
Wat zijn de criteria om de eerstvolgende persconferentie bij te mogen wonen?

San Marco praat zichzelf de hele tijd tegen, zou hem graag wat vragen voorleggen.
pi_42232263
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij spreekt zichzelf hier verschrikkelijk tegen ja.
Als hij louter en alleen naar voetbalkwaliteiten kijkt, dan horen:

Zenden, Davids, Seedorf, van Nistelrooy, Makaay, van Bommel, en nog een aantal anderen standaard tot de selectie . . .
pi_42232265
Nee, KJH scoort lekker veel de laatste tijd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42232329
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Staat Seedorf trouwens nog altijd open voor Oranje?
Ik denk het wel, dat heeft hij altijd gedaan ook al werd hij door iedereen uitgekotst.
pi_42232350
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een perskaart.
quote:
San Marco praat zichzelf de hele tijd tegen, zou hem graag wat vragen voorleggen.
Ik zou hem ook graag wat vragen willen stellen, maar ik heb het gevoel dat wanneer hij de eerste kritische vraag hoort, hij het afwimpelt met een ontwijkend antwoord en dan de desbetreffende journalist verder negeert.
Erg jammer dat het zo moet gaan, bovendien mij kennende was het een verschrikkelijke chaos geworden, dus het lijkt mij eigen niet zo`n goed plan.
pi_42232357
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij zou je er vierkant uit lullen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:23:05 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42232435
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Nee, KJH scoort lekker veel de laatste tijd .
Marco van Basten spreekt zichzelf telkens tegen, KJH wel en Ruud van Nistelrooij niet selecteren louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten? Hetzelfde geldt inderdaad voor Edgar Davids, Boudewijn Zenden, Roy Makaay en Clarence Seedorf, zij worden niet geselecteerd en Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Denny Landzaat, Nigel de Jong, Kew Jaliens, Johnny Heitinga en Jan Vennegoor of Hesselink wel. Kansloos!
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:19 schreef Schaduwtje het volgende:

[..]

Als ik de discussie aanga waarschijnlijk wel, maar als ik niet op zijn antwoorden inga en de volgende kritische vraag stel, ben ik wel benieuwd wat hij te antwoorden heeft. San Marco spreekt zichzelf continue tegen, dat mag hij mij best uitleggen. Maar goed, dan maar hopen dat er een journalist opstaat, die Van Basten het vuur aan de schenen durft te leggen. Jammergenoeg zijn mensen als Johan Cruijff en Van Basten voor (te) veel mensen heilig, door hun voetbal-prestaties uit het verleden.

[ Bericht 4% gewijzigd door M0NTANA op 29-09-2006 14:28:36 ]
pi_42232447
quote:

[..]

Ja met geweldige antwoorden zoals: "Daar ga ik niet op in."
pi_42232489
Wel een slimme zet van Marco om v Bommel nu te selecteren. Hij 'bewijst' zo dat de kritiek niet terecht is zonder de 'amokmaker' zelf met een selectie te belonen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_42232546
quote:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt.
Montana is ook niet op zijn achterhoofd gevallen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 september 2006 @ 17:14:44 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42236590
hij zal wel weer iemand op de enkel van van Bommel laten vallen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42236677
En weer VB erin
pi_42237126
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef Loohcs het volgende:
Wel een slimme zet van Marco om v Bommel nu te selecteren. Hij 'bewijst' zo dat de kritiek niet terecht is zonder de 'amokmaker' zelf met een selectie te belonen.
Volgens mij is dit idd meer een strategische doofpot-zet dan een serieuze selectie. Cruijff heeft hem al 'verraden' met dat interview laatst, dat Bommel alleen meeging naar het WK om de pers koest te houden. Heeft van Basten nooit op gereageerd, dan zal het wel waar zijn.

Van de andere kant speelt Bommel nu weer wekelijks i.t.t. bij Barca, en dat was altijd al een criteria van hem. Nu Huntelaar waarschijnlijk niet meedoet wordt het echter wel erg interessant wie hij gaat oproepen als vervanger. Ik tip Koevermans. Ruud staat op de blacklist.
pi_42237220
KJH valt mss geblesseerd af, ik zie een opening voor RvN ...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_42237240
Huntelaar is nu geblesseerd. Waarschijnlijk is hij volgende week gewoon weer fit, maar stel nou dat hij zich moet afmelden voor het Nederlands elftal, wat gaat Van Basten dan doen?

Ruud terughalen? Of toch liever Collins John of Denneboom ofzo?
pi_42237303
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar is nu geblesseerd. Waarschijnlijk is hij volgende week gewoon weer fit, maar stel nou dat hij zich moet afmelden voor het Nederlands elftal, wat gaat Van Basten dan doen?

Ruud terughalen? Of toch liever Collins John of Denneboom ofzo?
Nee hij gaat een griekse spits neutraliseren "Alsiemaarraakis".
pi_42237353
Het lijkt mij waarschijnlijker dat Van Basten met iets op de proppen komt als Ellery Cairo of Anouar Diba. Hij durft Van Nistelrooij nu zeker niet meer te selecteren, om maar geen gezichtsverlies te lijden.

En als hij dan toch geen toppers wilt, waarom selecteert hij Danny Koevermans dan niet?
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:51:54 #49
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42237429
wat een onzin van vbasten
een speler wat minder in vorm laat je toch niet gelijk thuis?
neem um dan mee en stel um dan niet op.
en een vbommel uit vorm is altijd nog beter als janssen in wereldvorm.

maar ben wel blij dat bommel terug is

en denk niet dat er dan een vervanger komt voor hunt als ie geblesseert is
vbasten heeft wel is vaker met 22 of 21 man gegaan.
pi_42238360
Ik lees net dat Vennegoor of Hesselink ook nog geblesseerd is. Waarom zit hij dan in godsnaam bij de selectie?
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:06:08 #51
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42239183
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:32 schreef Ricky_ het volgende:
Ik lees net dat Vennegoor of Hesselink ook nog geblesseerd is. Waarom zit hij dan in godsnaam bij de selectie?
misschien omdat verwacht wr dat ie snel weer beter is?
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:06:42 #52
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42239193
Die persconferentie sloeg ook weer nergens op
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 september 2006 @ 19:08:23 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42239234
van Basten zet trouwens lekker Cruijff in zn hemd, die liep woensdag dee perstatie van van Bommel in de grond te praten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42239535
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:06 schreef Boomstam het volgende:

[..]

misschien omdat verwacht wr dat ie snel weer beter is?
Dat wordt dus niet verwacht.
pi_42239641
Waar staat dat dan. Hij valt alleen dit weekend nog buiten de boot in die competitie, maar dat interland gedoe begint pas volgende week zaterdag en de woensdag erna. Dan kan ie alweer fit zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 september 2006 @ 20:42:21 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42241623
inderdaad, Vennegoor is op tijd fit als het goed.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42282055
Is kijken of Bulgarije wel sterk genoeg is om van Basten af te straffen. Tegen de toplanden ga je op deze manier in ieder geval de boot in.
pi_42295102
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef pekel het volgende:
Wel leuk dat van Basten zegt dat spelers hem beter kunnen bellen voordat ze iets in de media brengen. Maar zelf wil hij de telefoon niet aandrukken

Stap Rot op Marco, je bent geen God.
Hoi.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:44:19 #59
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42295553
Van Bommel [en Van Nisterlrooy] heeft/hebben bedankt

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42297027
Duidelijke zaak, ik zie wel flinke bonje ontstaan in het NL elftal met onder andere van de Sar. Het is de hoogste tijd dat van Basten opstapt een onwerkbare situatie ontstaat.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:25:23 #61
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_42297461
Van Basten zal binnenkort ook wel op gaan stappen.
Zyggie.
pi_42297866
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Bommel [en Van Nisterlrooy] heeft/hebben bedankt

Serieus? Bron?

edit: Never mind, ik zie het al.
pi_42297870
van Basten!!!

van Bommel
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:58:50 #64
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_42298865
Einde verhaal voor Van Basten lijkt me.....

Van Bommel
pi_42299218
van bommel tolle aktion
pi_42300695
van basten jah wat zal ik er van zeggen.
wat zal ik zeggen van heel het proffecional voetbal.
voetballers zijn lui. ze krijgen zowiezo teveel geld. ookal doen ze niks.
als ze kut spelen moeten ze het terugzien in hun salaris.
en als ze heel slecht spelen chemisch castereren.
dat zal ze leren.

oja en van basten moet gewoon opzouten
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_42302849
Volgens mij onderschrijven (gelukkig) steeds meer mensen de topictitel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 2 oktober 2006 @ 07:55:13 #68
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42302892
Dit kan zo niet lang doorgaan natuurlijk, Marco moet opstappen want 70% van de bevolking moet hem niet meer. Met zijn "ik selecteer op voetbaltechnische kwaliteiten" waarom staat Edgar Davids dan niet in Oranje en Theo Jansen wel? Mazzel Marco, bedankt voor een waardeloos WK.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_42303013
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 07:55 schreef DenniZZ het volgende:
Dit kan zo niet lang doorgaan natuurlijk, Marco moet opstappen want 70% van de bevolking moet hem niet meer. Met zijn "ik selecteer op voetbaltechnische kwaliteiten" waarom staat Edgar Davids dan niet in Oranje en Theo Jansen wel? Mazzel Marco, bedankt voor een waardeloos WK.
Ik vind het bedanken van van Nistelroy en van Bommel toch echt de doodsteek voor van Basten.
Dit kan zo echt niet langer.
Straks wil er geen enkele topper meer voor het Nederlands elftal spelen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:42:33 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42303233
Heerlijk nieuws dat Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij voor Oranje (onder Marco van Basten) bedanken, beide stijgen in aanzien bij bij. Nu nog hopen dat Bulgarije zaterdag wint, zodat de ogen van de KNVB een beetje opengaan. San Marco weg en Clarence Seedorf, Roy Makaay, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij terug, liefst zo snel mogelijk en niet na een verloren EK.
pi_42303246
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Roy Makaay, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij terug, liefst zo snel mogelijk en niet na een verloren EK.
Ben je het verloren WK al weer vergeten dan ...
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:45:24 #72
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42303253
Heerlijk nieuws dat Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij voor Oranje bedanken, beide stijgen in aanzien bij mij. Nu nog hopen dat Nederland zaterdag wint, zodat de ogen van de supporters een beetje opengaan. San Marco blijven en Clarence Seedorf, Roy Makaay, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij weg, liefst zo snel mogelijk en niet na een verloren EK.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42303320
Kessler op de radio
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:56:12 #74
3485 kavorka
lure of the animal
pi_42303392
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:51 schreef SCH het volgende:
Kessler op de radio
Wat zei die dan?
animal magnetism sexual attractive state
pi_42303402
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:56 schreef kavorka het volgende:

[..]

Wat zei die dan?
Oh, niks aan de hand - gewoon verder gaan en dat je niet rekening kan houden met iedere gekwetste en teleurgestelde speler
pi_42303526
quote:
Van Basten betreurt dat Van Nistelrooy de media heeft gezocht. "Ik begrijp dat hij teleurgesteld is. Maar dan kan je ook mij even bellen. Aan de andere kant ben ik natuurlijk ook speler geweest. Ik weet hoe het is om emotioneel te reageren. Ruud is echter ook al een ervaren speler. Hij had anders moeten reageren."
Hij doet zelf niks anders dan spelers via de media onderuit halen. En over dat bellen moet hij al helemaal niet zeuren want zelf belt ie niemand af.
pi_42303596
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij doet zelf niks anders dan spelers via de media onderuit halen. En over dat bellen moet hij al helemaal niet zeuren want zelf belt ie niemand af.
Op het WK zocht hij ook eerst zelf de media, voordat v.Nistelrooy überhaupt verteld werd dat hij wissel zou staan. En dat (niet) bellen van Marco scoort natuurlijk ook geen punten.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:12:19 #78
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42303609
Mark my words: van Basten haalt het EK niet eens. (net zoals oranje zelf overigens)
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:12:53 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42303617
Marco van Basten spreekt zich steeds meer tegen, het begint gewoon lachwekkend te worden. Jammer dat hij is teruggekeerd in de voetballerij, want San Marco is voor mij nu geen held meer!
pi_42303629
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten spreekt zich steeds meer tegen, het begint gewoon lachwekkend te worden. Jammer dat hij is teruggekeerd in de voetballerij, want San Marco is voor mij nu geen held meer!
Als voetballer vind ik hem nog steeds wel een held, als trainer vind ik hem maar middelmatig.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:16:30 #81
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_42303655
Kessler is een overlever. Die zal geen eerlijk beleid voeren.
Dus Bassie blijft.
Als Bassie gaat stapt hij zelf op.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:17:01 #82
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_42303667
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:14 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Als voetballer vind ik hem nog steeds wel een held, als trainer vind ik hem maar middelmatig.
behoorlijk matig
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:18:25 #83
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_42303693
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Straks wil er geen enkele topper meer voor het Nederlands elftal spelen.
selecteert Bassie dan toppers?
pi_42303697
Kessler
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:18:59 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42303699
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:14 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Middelmatig? Zijn prestaties zijn gewoon slecht, gezien de mogelijkheden had hij op het WK beter moeten presteren. Maar wat wil je? Iemand bij Jong Ajax vandaan halen en meteen aan het werk zetten als bondscoach, te belachelijk voor woorden!
pi_42303803
quote:

[..]

Van Basten
pi_42303938
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 07:55 schreef DenniZZ het volgende:
Dit kan zo niet lang doorgaan natuurlijk, Marco moet opstappen want 70% van de bevolking moet hem niet meer.
70% van dit forum bedoel je. Maybe net aan 10% van de teletoeter Nederlandse bevolking.

Marco blijft gewoon aan tot minimaal het EK, let maar op.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:42:30 #88
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_42304016
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Middelmatig? Zijn prestaties zijn gewoon slecht, gezien de mogelijkheden had hij op het WK beter moeten presteren. Maar wat wil je? Iemand bij Jong Ajax vandaan halen en meteen aan het werk zetten als bondscoach, te belachelijk voor woorden!
Rijkaard had nog nooit als trainer gewerkt, en die deed het toch een stuk beter..

Ik vind het overigens een klasse actie van van Bommel !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:44:15 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42304044
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:42 schreef buzzer het volgende:

[..]

Rijkaard had nog nooit als trainer gewerkt, en die deed het toch een stuk beter..

Ik vind het overigens een klasse actie van van Bommel !
Frank Rijkaard daarentegen, maakte wél gebruik van de topspelers die hij tot zijn beschikking heeft.
pi_42304209
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij had op het WK idd beter moeten/kunnen presteren. Dat neemt niet weg dat je als je puur naar de resultaten van alle interlands kijkt, je over het algemeen alleen maar overwinningen ziet. Voordat Marco daadwerkelijk vertrekt, moeten er eerst wat nederlagen achter elkaar tegenover staan, ben ik bang.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:06:24 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42304393
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:55 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Hij had op het WK idd beter moeten/kunnen presteren. Dat neemt niet weg dat je als je puur naar de resultaten van alle interlands kijkt, je over het algemeen alleen maar overwinningen ziet. Voordat Marco daadwerkelijk vertrekt, moeten er eerst wat nederlagen achter elkaar tegenover staan, ben ik bang.
Dan moeten we maar hopen op een nederlaag in Bulgarije, want ik verwacht dat Oranje in de EK-kwalificatie niet wordt getest en zich dus redelijk gemakkelijk plaatst voor het EK, waar San Marco ons weer af laat gaan.
pi_42304427
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan moeten we maar hopen op een nederlaag in Bulgarije, want ik verwacht dat Oranje in de EK-kwalificatie niet wordt getest en zich dus redelijk gemakkelijk plaatst voor het EK, waar San Marco ons weer af laat gaan.
Daar ben ik ook bang voor...
Daarom heb ik de laatste tijd liever een competitieronde dan een kwalificatie-wedstrijd van het NL-XItal
pi_42307238
quote:

[..]

Inderdaad, hij spreekt zichzelf voor de 1000e keer weer indirect zo ontzettend tegen. Enige wat aan van Basten nog ontbreekt is een rooie fopneus, want de flauwe humor heeft ie ook al.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:12:15 #94
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42307322
Bassie maakt d'r een potje van
pi_42308588
Is ie eigenlijk al geridderd?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 oktober 2006 @ 13:09:53 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42308945
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is ie eigenlijk al ontslagen?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:18:09 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42309119
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is ie eigenlijk al geridderd?
Op een gegeven moment mag je best geven dat San Marco als bondscoach een aanfluiting is, hoor. Toegeven is echt geen teken van zwakte, op een gegeven moment is het juist moedig om je eigen ongelijk toe te geven. Dit geldt voor jou, maar ook voor Henk Kessler!
pi_42309199
Ik had nooit gedacht dat ik ooit zou gaan hopen op een falend Nederlands elftal. Maar van Basten
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:25:07 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42309302
quote:
Kesler: ‘Geen bemiddeling KNVB‘
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 2 oktober om 13:01

De KNVB zal niet gaan bemiddelen in de in de controverse tussen bondscoach Marco van Basten en de 'afvallige' vedetten Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij. Dit liet directeur betaald voetbal Henk Kesler vandaag weten.

“De bondscoach is volledig autonoom in zijn selectiebeleid. Ik pieker er niet over te bemiddelen. Als we bij elke gepasseerde speler moeten gaan bemiddelen dan kunnen we wel aan de gang blijven'', aldus Kesler.

Van Bommel besloot om na eerdere afwezigheid niet in te gaan op de uitnodiging van de bondscoach. In een gesprek met Van Basten gaf van Nistelrooy aan dat door het ontbreken van wederzijds vertrouwen hij zich niet meer beschikbaar stelde.
Alsof spelers van het kaliber Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel vergelijkbaar zijn met Romano Denneboom en Dave v/d Bergh, die in een eerder stadium gepasseerd werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')