Over 2 jaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gio terug naar Feyenoord
Wil die naar de eerste divisie
Libregts was volgens mij de laatstequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Hoevaak heeft een bondscoach het zo ver geschopt dat een spsler niet meer onder hem wil spelen?
En dat zou dan niet de eerste aanslag van Hugo op Egbers zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Geweldig, als blikken konden doden had Hugo Egbers al 3x omgelegd
Herinner me nog wat met Kean(e?) (ex- Man Utd) en die Mick McCarthy (sp?) bij Ierland?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Hoevaak heeft een bondscoach het zo ver geschopt dat een spsler niet meer onder hem wil spelen?
Maar nu zijn het 2 spelers..quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Herinner me nog wat met Kean(e?) (ex- Man Utd) en die Mick McCarthy (sp?) bij Ierland?
ja idd, ik vind dat HIJ moet bellen als iemand niet geplaatst wordt...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef rubbereend het volgende:
Van Basten met zn telefoonzelf belt hij niemand
Bij Hiddink in 1996 ging ook niet alles goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Dat klopt, paar jaar terug. Zat eigenlijk meer aan het NL-elftal te denken. Maar het komt uberhaupt tuurlijk vrij weinig voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Herinner me nog wat met Kean(e?) (ex- Man Utd) en die Mick McCarthy (sp?) bij Ierland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |