Hij doet zelf niks anders dan spelers via de media onderuit halen. En over dat bellen moet hij al helemaal niet zeuren want zelf belt ie niemand af.quote:Van Basten betreurt dat Van Nistelrooy de media heeft gezocht. "Ik begrijp dat hij teleurgesteld is. Maar dan kan je ook mij even bellen. Aan de andere kant ben ik natuurlijk ook speler geweest. Ik weet hoe het is om emotioneel te reageren. Ruud is echter ook al een ervaren speler. Hij had anders moeten reageren."
Op het WK zocht hij ook eerst zelf de media, voordat v.Nistelrooy überhaupt verteld werd dat hij wissel zou staan. En dat (niet) bellen van Marco scoort natuurlijk ook geen punten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij doet zelf niks anders dan spelers via de media onderuit halen. En over dat bellen moet hij al helemaal niet zeuren want zelf belt ie niemand af.
Als voetballer vind ik hem nog steeds wel een held, als trainer vind ik hem maar middelmatig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten spreekt zich steeds meer tegen, het begint gewoon lachwekkend te worden. Jammer dat hij is teruggekeerd in de voetballerij, want San Marco is voor mij nu geen held meer!
behoorlijk matigquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:14 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Als voetballer vind ik hem nog steeds wel een held, als trainer vind ik hem maar middelmatig.
selecteert Bassie dan toppers?quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Straks wil er geen enkele topper meer voor het Nederlands elftal spelen.
Middelmatig? Zijn prestaties zijn gewoon slecht, gezien de mogelijkheden had hij op het WK beter moeten presteren. Maar wat wil je? Iemand bij Jong Ajax vandaan halen en meteen aan het werk zetten als bondscoach, te belachelijk voor woorden!quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:14 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Als voetballer vind ik hem nog steeds wel een held, als trainer vind ik hem maar middelmatig.
Van Bastenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij doet zelf niks anders dan spelers via de media onderuit halen. En over dat bellen moet hij al helemaal niet zeuren want zelf belt ie niemand af.
70% van dit forum bedoel je. Maybe net aan 10% van de teletoeter Nederlandse bevolking.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:55 schreef DenniZZ het volgende:
Dit kan zo niet lang doorgaan natuurlijk, Marco moet opstappen want 70% van de bevolking moet hem niet meer.
Rijkaard had nog nooit als trainer gewerkt, en die deed het toch een stuk beter..quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Middelmatig? Zijn prestaties zijn gewoon slecht, gezien de mogelijkheden had hij op het WK beter moeten presteren. Maar wat wil je? Iemand bij Jong Ajax vandaan halen en meteen aan het werk zetten als bondscoach, te belachelijk voor woorden!
Frank Rijkaard daarentegen, maakte wél gebruik van de topspelers die hij tot zijn beschikking heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Rijkaard had nog nooit als trainer gewerkt, en die deed het toch een stuk beter..
Ik vind het overigens een klasse actie van van Bommel !
Hij had op het WK idd beter moeten/kunnen presteren. Dat neemt niet weg dat je als je puur naar de resultaten van alle interlands kijkt, je over het algemeen alleen maar overwinningen ziet. Voordat Marco daadwerkelijk vertrekt, moeten er eerst wat nederlagen achter elkaar tegenover staan, ben ik bang.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Middelmatig? Zijn prestaties zijn gewoon slecht, gezien de mogelijkheden had hij op het WK beter moeten presteren. Maar wat wil je? Iemand bij Jong Ajax vandaan halen en meteen aan het werk zetten als bondscoach, te belachelijk voor woorden!
Dan moeten we maar hopen op een nederlaag in Bulgarije, want ik verwacht dat Oranje in de EK-kwalificatie niet wordt getest en zich dus redelijk gemakkelijk plaatst voor het EK, waar San Marco ons weer af laat gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:55 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Hij had op het WK idd beter moeten/kunnen presteren. Dat neemt niet weg dat je als je puur naar de resultaten van alle interlands kijkt, je over het algemeen alleen maar overwinningen ziet. Voordat Marco daadwerkelijk vertrekt, moeten er eerst wat nederlagen achter elkaar tegenover staan, ben ik bang.
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten we maar hopen op een nederlaag in Bulgarije, want ik verwacht dat Oranje in de EK-kwalificatie niet wordt getest en zich dus redelijk gemakkelijk plaatst voor het EK, waar San Marco ons weer af laat gaan.
Inderdaad, hij spreekt zichzelf voor de 1000e keer weer indirect zo ontzettend tegen. Enige wat aan van Basten nog ontbreekt is een rooie fopneus, want de flauwe humor heeft ie ook al.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is ie eigenlijk al ontslagen?
Op een gegeven moment mag je best geven dat San Marco als bondscoach een aanfluiting is, hoor. Toegeven is echt geen teken van zwakte, op een gegeven moment is het juist moedig om je eigen ongelijk toe te geven. Dit geldt voor jou, maar ook voor Henk Kessler!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is ie eigenlijk al geridderd?
Alsof spelers van het kaliber Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel vergelijkbaar zijn met Romano Denneboom en Dave v/d Bergh, die in een eerder stadium gepasseerd werden.quote:Kesler: ‘Geen bemiddeling KNVB‘
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 2 oktober om 13:01
De KNVB zal niet gaan bemiddelen in de in de controverse tussen bondscoach Marco van Basten en de 'afvallige' vedetten Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij. Dit liet directeur betaald voetbal Henk Kesler vandaag weten.
“De bondscoach is volledig autonoom in zijn selectiebeleid. Ik pieker er niet over te bemiddelen. Als we bij elke gepasseerde speler moeten gaan bemiddelen dan kunnen we wel aan de gang blijven'', aldus Kesler.
Van Bommel besloot om na eerdere afwezigheid niet in te gaan op de uitnodiging van de bondscoach. In een gesprek met Van Basten gaf van Nistelrooy aan dat door het ontbreken van wederzijds vertrouwen hij zich niet meer beschikbaar stelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |